Ik kon in de player alleen NL selecteren, was idd matig.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zonder of met Engelse ondertiteling gekeken?
De Nederlandse ondertiteling is echt weer schandalig slecht voor zo'n gehypete productie.
Ja, precies.quote:Op maandag 2 mei 2022 02:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kon in de player alleen NL selecteren, was idd matig.
[ afbeelding ]
Meermaals foutief vertaald naar beroofd, terwijl het in de context overduidelijk ging over het kopen van drugs
Verder wel toffe eerste aflevering
Paar dagen geleden hier geopperd om Netflix weg te doen. Blijkbaar kijkt mijn vriendin ook nog wat series op Netflix dus dat was absoluut geen optie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:49 schreef JDx het volgende:
Daarom hoeft Lenny_Leonard ook niet 15 euro per maand te betalen voor alleen Paw Patrol
quote:Op zondag 1 mei 2022 14:31 schreef Geerd het volgende:
Net even The little things afgekeken (zag dat die ook op hbomax staat) Wat was nou dat einde met die rode haarclip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]Aaah daar was die vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ozark, Better Call Saul, Peaky Blinders. Kijk ik allemaal nu of binnenkort. Daana zien we wel verder met Netflix.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:30 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ook weleens ged8 om netflix weg te doen maar strangerville, vikings walhalla, shadow and bones, umbrella academy, the crown, the witcher, locke en key en meer dus het blijft.
Ik heb weleens gekeken voor canal digital, vervangt die alle tv zenders zoals nl, rtl, sbs, bbc first etc ?
Canal Digital is inderdaad gewoon televisie. En dan met alle voetbalzenders.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:30 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ook weleens ged8 om netflix weg te doen maar strangerville, vikings walhalla, shadow and bones, umbrella academy, the crown, the witcher, locke en key en meer dus het blijft.
Ik heb weleens gekeken voor canal digital, vervangt die alle tv zenders zoals nl, rtl, sbs, bbc first etc ?
Wordt me te duur, ik heb 3 tv's staan dus komt er 2 x 9.50 extra bij volgens de website.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Canal Digital is inderdaad gewoon televisie. En dan met alle voetbalzenders.
Volgend seizoen denk ik naar NLZIET voor live-tv aangezien mijn club gaat degraderen.
Als het goed is niet. Je kunt op 2 apparaten tegelijkertijd kijken. En tot 5 apparaten laten inloggen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:58 schreef Sorella het volgende:
[..]
Wordt me te duur, ik heb 3 tv's staan dus komt er 2 x 9.50 extra bij volgens de website.
Ja echt irritant.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben batman gekeken (niet echt mijn genre maar toch afgekeken) mare ik vond de stemmen erg zacht dus om die te horen moest ik de tv tamelijk hard zette wat dan weer inhield dat bij de actie scenes we de huiskamer uit tetterde, gelukkig zijn de buren niet thuis. Hadden jullie dat ook ?
Zal dat dan aan warnerbros liggen of aan hbo ? ik neig naar warnerbros en dan de vraag waaroooooom ?quote:
Ligt eraan hoe de films gemixt zijn qua audio vaak. En dat gebeurt vaak voor bioscopen, daardoor is het soms in tv setting idd minder.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:55 schreef Sorella het volgende:
Zal dat dan aan warnerbros liggen of aan hbo ? ik neig naar warnerbros en dan de vraag waaroooooom ?
Heb hem in de bios en thuis gezien. Is mij niet opgevallen eigenlijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben batman gekeken (niet echt mijn genre maar toch afgekeken) mare ik vond de stemmen erg zacht dus om die te horen moest ik de tv tamelijk hard zette wat dan weer inhield dat bij de actie scenes we de huiskamer uit tetterde, gelukkig zijn de buren niet thuis. Hadden jullie dat ook ?
ik vond het in de bios ook een erg slechte geluidsmix, heel storendquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef Sorella het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |