Hoe zit dat bij Noord-Macedoni? Wanneer was hun laatste knock-out wedstrijd op een WK?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Het is niet te geloven maar Itali heeft nog geen knock-out wedstrijd op een WK gespeeld sinds de finale van 2006 tegen Frankrijk
1934. Dat weten niet veel mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij Noord-Macedoni? Wanneer was hun laatste knock-out wedstrijd op een WK?
En Noord-Macedoni wint binnen een jaar in Duitsland en in Itali.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Het is niet te geloven maar Itali heeft nog geen knock-out wedstrijd op een WK gespeeld sinds de finale van 2006 tegen Frankrijk
De goeie ouwe tijd toen landen als Cuba en Nederlands-Indi nog meededenquote:
Misschien komt het op het ESF nog langsquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Italiaanse bazen volkslied was het enige dat nog reden was om in te schakelen tijdens het WK, en ook dat valt weg, flopshow.
Misschien een beetje te snel maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef blackswangreen het volgende:
Vanaf 5:30 een stukje 'too soon' maar ook heel grappig.
Dan krijgt het 13 punten van me.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien komt het op het ESF nog langs
Anders is het bye, wish you the best.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hopen op strafschoppen in Zweden.
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
Ik had wel liever gehad dat Portugal was uitgeschakeld en Itali niet.
Zweden of Tsjechi speelt dan tegen Polen om een WK-ticket.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
Kan iemand snel uitleggen wat er nu gebeurt mocht Zweden of Tsjechi winnen, of gebeurt er dan niet veel?
Lastig, ik vind beide liedjes zowat even mooi.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het zo eindigt speelt Zweden dinsdag tegen Polen voor een WK-ticket.
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Lastig, ik vind beide liedjes zowat even mooi.
Maar die ander staat op Pool position.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.
Vakjurylid Danny Makkelie?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.
Oh zit die in de jury? Die geeft meestal wel wat bonuspunten aan de host als die in actie is.quote:
8 jaar eerder was er ook zo’n affichequote:
Buffon voor bondscoach, dan worden ze wereldkampioenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Italiaanse bazen volkslied was het enige dat nog reden was om in te schakelen tijdens het WK, en ook dat valt weg, flopshow.
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Nu mei aanstaande is zal ik me weer eens inlezen in de deelnemers van ESF.
Het is tijd voor weer eens een bezoekje aan Henk zonder Henk, waar ik de laatste keren vooral mijn blauwe pet op had ipv de ESF-pet, maar draag ESF wel een warm hart toe.
Hee Borisz!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Het is tijd voor weer eens een bezoekje aan Henk zonder Henk, waar ik de laatste keren vooral mijn blauwe pet op had ipv de ESF-pet, maar draag ESF wel een warm hart toe.
Ik herinner me vaag een gemiste penalty. En nog een. En toen moest de penaltyreeks nog beginnen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
8 jaar eerder was er ook zo’n affiche
Die herinner ik me niet dus dan maakt het niet uit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
8 jaar eerder was er ook zo’n affiche
Ga jij de Kreviews dit jaar doen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Zijn we eindelijk een keer weer doorquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens sterk aan het overwegen om dat hele WK maar gewoon over te slaan. Echt totaal geen zin in dat hele klote quatar.
#partypooper
Je kan er sandbaggen (dat kan niet bij het voetbalquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens sterk aan het overwegen om dat hele WK maar gewoon over te slaan. Echt totaal geen zin in dat hele klote quatar.
#partypooper
Ik vrees dat ik toch wel weer ieder duel zien tzt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Over 7 maanden heb je er wel weer zin in. Komt goed!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Uiteindelijk zitten we de komende winter allemaal voor de TV. Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Dat zeg je toch ook niet over de Tweede Wereldoorlogquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die herinner ik me niet dus dan maakt het niet uit.
Ik herinner me vaag veel drank en een terras op Samos waar ik die wedstrijd keek en pislink werd op een stel Noren die iets te fanatiek zaten te juichen voor Italiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag een gemiste penalty. En nog een. En toen moest de penaltyreeks nog beginnen.
Waarom nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je toch ook niet over de Tweede Wereldoorlog
Yesterday's news. De Derde begint al bijna.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je toch ook niet over de Tweede Wereldoorlog
Jeetje en toen heb je ze allemaal in elkaar geslagen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag veel drank en een terras op Samos waar ik die wedstrijd keek en pislink werd op een stel Noren die iets te fanatiek zaten te juichen voor Itali
Griekenland heeft nog steeds een negatief reisadvies in Noorwegen geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje en toen heb je ze allemaal in elkaar geslagen?
Samen met Harry Maguirequote:Op donderdag 24 maart 2022 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Saudi-Arabi - Uruguay en Denemarken - Peru genotquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Uiteindelijk zitten we de komende winter allemaal voor de TV. Dat weet jij, dat weet ik.
Zelfs met drank op ben ik nog een zacht eiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga alleen kijken als ik ergens word uitgenodigd of als Nederland de finale haaltquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Ik heb die beslissing wel gemaakt ja, om uit principile overwegingen dit WK te skippenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Precies waar wij voor hebben gekozen met Soundos dus eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb die beslissing wel gemaakt ja, om uit principile overwegingen dit WK te skippen
Gewoon weekend vieren?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klaar met de planning voor deze en volgende week. Enige wat ik nog moet volgende week, daar kan ik nog niet aan beginnen, want daar moet ik eerst nog een reactie van de klant op hebben.
Daar vind ik het nog wat te vroeg voor eigenlijk. Ik moet sowieso nog wel tot aan de lunch bereikbaar zijn.quote:
Ah dat zou ik serieus spannend vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst in 20 jaar naar een andere kapper..
En goedemorgen en zo.
M'n oude vertrouwde kapper is er mee opgehouden. Een vrienden van me raadde deze aan, dus ik ben heel benieuwd.quote:
Hopelijk is deze ook meteen goedquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n oude vertrouwde kapper is er mee opgehouden. Een vrienden van me raadde deze aan, dus ik ben heel benieuwd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Vandaag laatste dagje alweer, we beginnen zo met een Russisch ontbijt.
We hopen opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jullie merken vanzelf hoe m'n stemming is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen hier kunnen er toch niks doen aan de situatie?quote:
Volgens mij ben ik daar ook geweest, echt heel bijzonderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:42 schreef AgnesGru het volgende:
Mochten jullie een keer naar Berlijn gaan, de (oude) Stasi gevangenis is zeker een bezoek waard. Heel indrukwekkend. We hebben gisteren een rondleiding van een oud-gevangene gehad.
Dit voelt als iets dat niet klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wist niet dat de allerhoogste inkomens zo weinig belasting betalen
De toeslagen zitten er niet in blijkbaar. Natuurlijk betaalt niemand in die onderste categorie meer dan de helft van zijn bruto-inkomen aan belastingquote:
Het zonnetje schijnt alvast en het weekend staat voor de deur.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
Tevens een hele goede morgen beste mensen. Mogen de dag jullie allen zegenen met geluk en wijsheid.
Laat 'm dan eens snel binnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt alvast en het weekend staat voor de deur.
Hier is ie al binnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat 'm dan eens snel binnen.
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:25 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-ter-wereld-worden
Toch nog gelachen vandaag
quote:
Oh ja, dat liedje heb ik wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit nummer nog nooit hebt gehoord, heb je echt onder een steen geleefdIk heb altijd het idee dat precies dit nummer op komt als ik in de AH hier in het dorp ben
Ja maar wij komen nooit in de AH in jouw dorp h.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit nummer nog nooit hebt gehoord, heb je echt onder een steen geleefdIk heb altijd het idee dat precies dit nummer op komt als ik in de AH hier in het dorp ben
Dit is Twitter, geen tijd voor nuance.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De toeslagen zitten er niet in blijkbaar. Natuurlijk betaalt niemand in die onderste categorie meer dan de helft van zijn bruto-inkomen aan belasting
Zit je deur op slot?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:39 schreef Strani het volgende:
@:H_T hoe staat het bij jou vandaag?
Ik heb vandaag voor het eerst zin om weer naar buiten te gaan dus baal ook voor het eerst een beetje dat dat niet kan.
Iemand die actief is voor iets dat 'Vrij Links' heet doet bij mij sowieso een beetje de alarmbelletjes rinkelen.quote:
Ik heb net even gekeken en moet helaas bevestigen dat mijn appartement geen tuin heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je toch wel je tuin in?
Oh ok. Dan maar achter het glas in het zonnetje gaan zitten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en moet helaas bevestigen dat mijn appartement geen tuin heeft.
Maar met naar buiten gaan bedoel ik sowieso ook eigenlijk vooral mensen zien.
Het regent hier al een dag of tienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ok. Dan maar achter het glas in het zonnetje gaan zitten.
Haha regen, dat kennen wij hier niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het regent hier al een dag of tienda's dan wel weer een voordeel, ik mis niks.
Kom eens uit je Zeeuwse 'iedereen heeft een tuin'-bubbel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je toch wel je tuin in?
Altijd die plattelandselite hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kom eens uit je Zeeuwse 'iedereen heeft een tuin'-bubbel.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef Em31 het volgende:
Ik werd van de week zelfs een beetje overvallen door de warmte toen ik ergens liep in een trui en dunne jas. Ineens heel warm, zowat iedereen ook met jas in de hand.
Maar die bubbel bevalt me wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kom eens uit je Zeeuwse 'iedereen heeft een tuin'-bubbel.
Ik heb nog steeds een winterjas aan wanneer ik buiten loop.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef Em31 het volgende:
Ik werd van de week zelfs een beetje overvallen door de warmte toen ik ergens liep in een trui en dunne jas. Ineens heel warm, zowat iedereen ook met jas in de hand.
Dan maar lekker hele dag gamen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het regent hier al een dag of tienda's dan wel weer een voordeel, ik mis niks.
Ik geloof dat dat sowieso volgende week wel weer kanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een winterjas aan wanneer ik buiten loop.
Ja, dan wordt het weer koud inderdaad. Dus ik ga mijn zomerjas nog niet erbij zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat sowieso volgende week wel weer kan
Ik proef nog steeds verdomd weinig, verder wel okay. Ik denk zelfs wat beter dan gisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:39 schreef Strani het volgende:
@:H_T hoe staat het bij jou vandaag?
Ik heb vandaag voor het eerst zin om weer naar buiten te gaan dus baal ook voor het eerst een beetje dat dat niet kan.
Series kijken, is het geworden. Ik game eigenlijk nog maar zeldenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar lekker hele dag gamen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Series kijken, is het geworden. Ik game eigenlijk nog maar zelden
Ook niet nee. Nu af en toe Flight Simulator want die kan eindelijk via de cloud gespeeld worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ook niet Medieval Dynasty?
Zelf ook alweer heel lang geleden trouwens.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD
Dat wordt vast veel eurovisie songfestival dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen maar eens even hardlopen, werkweek zit er bijna op en mijn wederhelft gaat morgen skin dus een paar dagen me-tijd is ook wel eens lekker
Haha misschien wel, maar denk eerder gamen, hardlopen, fitness. Heb Elden Ring liggen als game, dus daar kan ik me wel flink mee vermakenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt vast veel eurovisie songfestival dan?
Is Elden Ring een leuk spel?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haha misschien wel, maar denk eerder gamen, hardlopen, fitness. Heb Elden Ring liggen als game, dus daar kan ik me wel flink mee vermaken
De volgende nummer dat youtube voorstelt is Electric Callboy met Hypa Hypaquote:
Ik hoor er goede verhalen over van een vriend van me, en ik hou wel van RPG-spellen, Dragon Age Inquisition vond ik bijvoorbeeld fantastischquote:
Ligt aan wat je leuk vindtquote:
Je hebt een wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een Schorsmarpissa op mijn kamer. Dus ik dacht ik zet 'm bij mijn plant. Kan ie daar lekker wonen, maar nou is ie al uit de pot geklommen en gesprongen en loopt ie weer door de kamer.
Ik denk dat ik wacht totdat hij xbox game pass zit. Dragon Age reeks wil ik ook nog spelen en die zit wel al in de xbox game pass abo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor er goede verhalen over van een vriend van me, en ik hou wel van RPG-spellen, Dragon Age Inquisition vond ik bijvoorbeeld fantastisch
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een schorsmarpissa
[ afbeelding ]
Lief beesiequote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een schorsmarpissa
[ afbeelding ]
Zeker en ook grappig dat ie af en toe ergens heen springt.quote:
Die kan mooi de vervelende insecten eten.quote:
Ik zou dit nog eventjes niet vertellen aan badmintonmeisje.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een Schorsmarpissa op mijn kamer. Dus ik dacht ik zet 'm bij mijn plant. Kan ie daar lekker wonen, maar nou is ie al uit de pot geklommen en gesprongen en loopt ie weer door de kamer.
Misschien eerst vragen wat ze berhaupt van spinnen vindt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou dit nog eventjes niet vertellen aan badmintonmeisje.
Ja, maar wel voorzichtig opbouwen naar die vraag. Niet zomaar vanuit het niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien eerst vragen wat ze berhaupt van spinnen vindt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar wel voorzichtig opbouwen naar die vraag. Niet zomaar vanuit het niets.
Wordt het wel lastig van om te eten in je slaapquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En gelukkig is dat plaatje niet op ware grootte.
Dan zou ik er wel van schrikken, denk ik.
Je weet dat dat een mythe is?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wordt het wel lastig van om te eten in je slaap
Spinnen inde titel, niet gekliktquote:
Mompelt iets over geen smaak…quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:00 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Arizona dit seizoen van Mocro Maffia bevalt mij eigenlijk prima tot zover!
KvKquote:
Met of zonder kozijn?quote:
Goede prioriteiten welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Oh, goede tip.
Ook moet ik weten wat ze van achtbanen vind.
Ik zou serieus niet weten waarom men zou zeggen dat het minder is. Nog steeds veel actie, wendingen, prima acteerwerk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mompelt iets over geen smaak…
Hier in Limburg is het topweer. Zonnig maar nog niet te heet. Heb net in t-shirt op het terras gezeten!
Ja, meest belangrijke in het leven, wel.quote:
Ik kijk het zelf nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten waarom men zou zeggen dat het minder is. Nog steeds veel actie, wendingen, prima acteerwerk.
Wel zonder glasnoodlesquote:
Ja, dat kan. Maar goed, dan kan deze serie prima hebben vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk het zelf nietNew Mexico vond het saai, meer van hetzelfde.
Hmm vooruit, doe ik gezellig met je meequote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:31 schreef H_T het volgende:
Zo, weekend. Ik denk dat ik de komende dagen maar lekker thuis blijf
Gezelligquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm vooruit, doe ik gezellig met je mee
Is dit een vrije keuze of liep hij ineens langs?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag 'm opeens op mijn tas lopen die ik voor morgen had ingepakt. Het is gewoon een wilde spin die zijn weg naar binnen heeft gevonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit een vrije keuze of liep hij ineens langs?Als in; is het echt een huisdier waar je voor betaald hebt?
Okee dat scheeltquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag 'm opeens op mijn tas lopen die ik voor morgen had ingepakt. Het is gewoon een wilde spin die zijn weg naar binnen heeft gevonden.
De tweede helft waarschijnlijk ook gezien de uitslagquote:
Ja, die ook. Dat vond ik al niet eens meer de moeite waard om er iets over te zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De tweede helft waarschijnlijk ook gezien de uitslag
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door NailQueen op 26-03-2022 00:09:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:20 schreef Strani het volgende:
Wow, De Mol was echt leukik begreep zowaar alle opdrachten
![]()
En het laat ook goed zien dat die hele BNer-ziekte WIDM geen gunst doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:20 schreef Strani het volgende:
Wow, De Mol was echt leukik begreep zowaar alle opdrachten
![]()
En het laat ook goed zien dat die hele BNer-ziekte WIDM geen gunst doet.Ik denk zelf nog wel altijd dat je k met BN'ers een programma kan neerzetten wat De Mol benadert, als je het maar durftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOOOO lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:16 schreef ijs_beer het volgende:
Kaartje gekocht voor het concert van The Killers in de Ziggo Dome.![]()
![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:16 schreef ijs_beer het volgende:
Kaartje gekocht voor het concert van The Killers in de Ziggo Dome.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nou. Dat is inderdaad een schok.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:20 schreef Cee het volgende:
[..]
WOOOO lekker!
Die hebben me een partij bazennummers.Paar keer gezien, waaronder een keer waar ze startten met Mr. Brightside, met de zaallichten nog vol aan (dat was opzet, maar ik weet nog niet wel effect ze hiermee wilden bereiken).
In ander rock-nieuws, ik ben wel een beetje van slag nog van het nieuws over Taylor Hawkins.![]()
Niets doen kan thuis ook, de andere opties nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik schrok ook van het bericht van de drummer. Zo jong![]()
Ik moet me vandaag een paar uurtjes alleen vermaken op ons vakantieadres. New Mexico is fietsen. Ik twijfel tussen naar het dorp lopen, rondje om het park lopen of gewoon niets doen
Sowieso van het mooie weer genietenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet me vandaag een paar uurtjes alleen vermaken op ons vakantieadres. New Mexico is fietsen. Ik twijfel tussen naar het dorp lopen, rondje om het park lopen of gewoon niets doen
Rondje om het park doen!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ow wow, dat is even schrikken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:20 schreef Cee het volgende:
In ander rock-nieuws, ik ben wel een beetje van slag nog van het nieuws over Taylor Hawkins.![]()
De meeste klachten zijn bij mij weg. Nog wel een beetje een snotneus, maar mijn grootste klacht is dat ik nog steeds eigenlijk niets proefquote:
Dat hoop ik ook voor je! Hier is oververmoeidheid nu de grootste klacht. Hoe is dat bij jou?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
De meeste klachten zijn bij mij weg. Nog wel een beetje een snotneus, maar mijn grootste klacht is dat ik nog steeds eigenlijk niets proef. Op internet las ik wel bemoedigende teksten als dat het bij de meeste mensen binnen een week of vier wel weer terugkomt
Lekker in het dorp een koffie pakken op een terrasje toch? Misschien wat te lezen erbij?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Dit dorp heeft totaal geen leuke terrasswnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker in het dorp een koffie pakken op een terrasje toch? Misschien wat te lezen erbij?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Gatverdemme, niets ergs, maar ik zet het toch in een spoiler en weet nu niet wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Gatverdemme, niets ergs, maar ik zet het toch in een spoiler en weet nu niet wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit dorp heeft totaal geen leuke terrasswn![]()
Drink zo een kop koffie op het terras bij ons huisje![]()
Lastig van je vermoeidheid. Hopelijk ben je snel weer fitter!
Vermoeidheid valt nu mee, maar eerder in de week merkte ik wel dat ik veel sneller vermoeid was dan normaal. Soms ook dat ik drie uur nadat ik uit bed was eigenlijk wel weer even wilde liggen (zonder slapen dan). Ook nog slappe benen gehad, maar die gaan nu ook weer goedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je! Hier is oververmoeidheid nu de grootste klacht. Hoe is dat bij jou?
Gatverdemme, niets ergs, maar ik zet het toch in een spoiler en weet nu niet wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatverdemme, niets ergs, maar ik zet het toch in een spoiler en weet nu niet wat te doenLekker met je vrienden naar het feestje. Als die 60+-vriend van je zonder jouw overleg besluit om nog eens extra mensen erbij te vragen dan is hij n niet alleen als je niet komt n vindt hij de afspraak naar jou toe ook niet belangrijk genoeg om even checken of je het ok vindt dat er boomers bij komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUP JEUGD![]()
Ow, met die 60+-vriend is niets mis hoor. die werd vast enthousiast en dacht vast niet na dat de gemiddelde leeftijd zo zou veranderen met het uitnodigen van de boomersquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker met je vrienden naar het feestje. Als die 60+-vriend van je zonder jouw overleg besluit om nog eens extra mensen erbij te vragen dan is hij n niet alleen als je niet komt n vindt hij de afspraak naar jou toe ook niet belangrijk genoeg om even checken of je het ok vindt dat er boomers bij komen.
HUP JEUGD
De oudste is wel apart. Elke keer zegt ze tegen me: "Hoi, ik ben .... Ik denk ik zeg maar even hoe ik heet, want je vergeet mijn naam elke keer, Dennis."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, met die 60+-vriend is niets mis hoor. die werd vast enthousiast en dacht vast niet na dat de gemiddelde leeftijd zo zou veranderen met het uitnodigen van de boomers
De oudste is wel apart. Elke keer zegt ze tegen me: "Hoi, ik ben .... Ik denk ik zeg maar even hoe ik heet, want je vergeet mijn naam elke keer, Dennis."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Sowieso is De Mol de laatste jaren veel beter dan de Nederlandse. Alleen het jubilieumseizoen en het seizoen met Jan Versteegh zat op hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:42 schreef molloot200 het volgende:
Leuk dat iedereen zo warmloopt voor De Mol trouwensDie serie is zo veel leuker dan de Nederlandse; echt jammer dat de gemiddelde Nederlander dit niet meekrijgt, maar alleen die matige BN'er-reeks.
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, met die 60+-vriend is niets mis hoor. die werd vast enthousiast en dacht vast niet na dat de gemiddelde leeftijd zo zou veranderen met het uitnodigen van de boomers
De oudste is wel apart. Elke keer zegt ze tegen me: "Hoi, ik ben .... Ik denk ik zeg maar even hoe ik heet, want je vergeet mijn naam elke keer, Dennis."Dat vind ik dan juist wel humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Boom boom boom van de Vengaboys zou in deze tijd een hele andere ondergrond hebben.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Dat liedje is bijna een kwart eeuw oud trouwensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:58 schreef ijs_beer het volgende:
Boom boom boom van de Vengaboys zou in deze tijd een hele andere ondergrond hebben.![]()
![]()
Ik voel me 👵🏼 😂quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat liedje is bijna een kwart eeuw oud trouwensOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Daar gaat m’n humeur.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat liedje is bijna een kwart eeuw oud trouwens![]()
Ik ga zo lekker Rollercoaster Tycoon spelen, dat is ook van 20 jaar terug
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:
Ik zou mij bijna aanmelden om dat kaartje over te nemen van Billquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat liedje is bijna een kwart eeuw oud trouwens![]()
![]()
Ben jij nu al bij Mormon geweest of heb je nog steeds voorpret?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zou mij bijna aanmelden om dat kaartje over te nemen van BillIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ben ik geweest. Ik vond het heerlijk, heb goed gelachen en zou m zo nog eens willen zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben jij nu al bij Mormon geweest of heb je nog steeds voorpret?
Ik vond het alleen soms erg lastig te verstaan door al het muzikaal geweld en de samenzang.
En typisch dat we dezelfde metro terug namen als de cast in hun reguliere kleding![]()
De liedjes waren wel heerlijk, met name het begin en -eindlied.![]()
Bij samenzang heb ik vaker moeite om te verstaan wat er nou precies gezongen wordt, ook in het Nederlands. Bij Miss Saigon vond ik het lastiger als veel vrouwen tegelijk zongen dan veel mannen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben ik geweest. Ik vond het heerlijk, heb goed gelachen en zou m zo nog eens willen zien.
Ik vond het alleen soms erg lastig te verstaan door al het muzikaal geweld en de samenzang.
En typisch dat we dezelfde metro terug namen als de cast in hun reguliere kleding![]()
De liedjes waren wel heerlijk, met name het begin en -eindlied.
Mijn favoriete nummer uit de show is Hassa Deega Ebowai
Ik ben de kleur MAGENTA
Eigenlijk he... is 'You can make the sun turn purple, you can make the sea turn turtle' niet gewoon een heel gekke zin?Ik ben de kleur MAGENTA
Kom je hem dan zelf brengen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:43 schreef NailQueen het volgende:
Er rijdt hier gewoon een ijscokar rond![]()
Wie wil er een ijsje?![]()
Ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:43 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er een ijsje?![]()
IceQueen!quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Wees er snel bij, anders worden ze koud!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een deal gesloten met de ijscoman en de ijsjeskar overgenomen! Ijsjes voor iedereen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb echt zo’n zin in ijsjes nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een deal gesloten met de ijscoman en de ijsjeskar overgenomen! Ijsjes voor iedereen!![]()
![]()
Woon je stiekem in dezelfde wijk als ik?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:43 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er een ijsje?Ongenteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Misschien wel..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Woon je stiekem in dezelfde wijk als ik?![]()
![]()
Leuk! Daar wil ik ook weer eens heenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:26 schreef Momo het volgende:
Zo een dagje in Blijdorp geweest! Wel helemaal bek af.Pinguns gezien en bruine ijsberen!
[ twitter ]Volgens mij 1 keer geweest met een schoolreisje van de basisschool en verder alleen vanuit de trein gezien
Ik ben de kleur MAGENTA
Het is mooi en groot park echtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Daar wil ik ook weer eens heenVolgens mij 1 keer geweest met een schoolreisje van de basisschool en verder alleen vanuit de trein gezien
![]()
![]()
"I want you in my room" klinkt nu ook een beetje grensoverschrijdend..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:58 schreef ijs_beer het volgende:
Boom boom boom van de Vengaboys zou in deze tijd een hele andere ondergrond hebben.![]()
Alles ziet er anders uit als de zon schijntquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:26 schreef Momo het volgende:
Zo een dagje in Blijdorp geweest! Wel helemaal bek af.Pinguns gezien en bruine ijsberen!
[ twitter ]![]()
Blijdorp is van de dierentuinen die ik ken wel de leukste inderdaad. Al ben ik al een jaar of 10 niet meer geweest.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
'for a gezellige discussie over de positie van de vrouw in het hedendaags bedrijfsleven' paste er niet meer achter in het metrumquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"I want you in my room" klinkt nu ook een beetje grensoverschrijdend..Ik ben de kleur MAGENTA
Boh daar heb je mij mee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:28 schreef H_T het volgende:
[..]
'for a gezellige discussie over de positie van de vrouw in het hedendaags bedrijfsleven' paste er niet meer achter in het metrum
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
SPOILER: F1 kwalificatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:34 schreef H_T het volgende:
SPOILER: F1 kwalificatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
F1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oei Schumacher
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Die auto
Ah dat snap ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij samenzang heb ik vaker moeite om te verstaan wat er nou precies gezongen wordt, ook in het Nederlands. Bij Miss Saigon vond ik het lastiger als veel vrouwen tegelijk zongen dan veel mannen.
Mijn favoriete nummer uit de show is Hassa Deega Ebowai
Vanavond maar eens de studieversie aanzetten![]()
Dat zou heleml wat zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien woon jij wel in dezelfde wijk![]()
![]()
Dat helpt sowiesoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah dat snap ik
Vanavond maar eens de studieversie aanzettenAls ik de show leuk vond, niet alles heb verstaan en de soundtrack staat online dan luister ik ook heel vaak terug voor de stukken die ik gemist heb
Ik ben de kleur MAGENTA
Daar ben ik ook eens geweest toen ik een jaar of 10 was, met een oom en tante. Nt voor de ingang struikelde ik over een stoeptegel; knie open. Dus na de ingang direct naar de EHBO. Even later, toen ik m'n troost-ijsje aan het verorberen was, werd ik door een bij in m'n vinger gestoken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maar ik heb er wel een olifantenlepeltje aan overgehouden en die heb ik nog steeds![]()
![]()
Het is gezongen door een vrouw dus dan is het empoweringquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"I want you in my room" klinkt nu ook een beetje grensoverschrijdend..
Hoewel ze het wel moest zingen van een mannelijke tekstschrijver dus dan is het misschien weer gewoon onderdrukking.![]()
Hij is bij en het lijkt of alles goed is
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Nu de kwali zolang duurt toch maar eten besteld ipv te gaan kokenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wij hebben vandaag gegourmet![]()
Toen we met een grote krat met het gourmetstel en een zware tas met eten van de parkwinkel naar ons huisje liepen, stopte er een medewerker met zo’n kek golfkarretje naast ons. Naar welke bungalow we moesten. En toen mochten we met hem meerijden en zat ik dus heel fancy met zonnebril op en gourmetkrat naast me op de achterbank van het karretje en we stoven alle voetgangers voorbij
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Wat slim, niet in je eigen huis gourmetten!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:44 schreef Arizona het volgende:
Toen we met een grote krat met het gourmetstel en een zware tas met eten van de parkwinkel naar ons huisje liepen, stopte er een medewerker met zo’n kek golfkarretje naast ons. Naar welke bungalow we moesten. En toen mochten we met hem meerijden en zat ik dus heel fancy met zonnebril op en gourmetkrat naast me op de achterbank van het karretje en we stoven alle voetgangers voorbij![]()
Ik kom ongeveer elke 2 jaar in Blijdorpnu woon ik ook wel dichtbij en hebben we vaak gratis kaartjes gehad vanwege werk of winacties. Ik heb er zelfs een keer voor een Eneco-dag gewerkt (ik gaf stempels bij oa de octopus). Elke keer weer leuk, ook al ben ik 35
Wel zonde van de oude speeltuin, die vond ik vroeger super tof. Maar dat zal wel nostalgie zijn
Ik vraag me wel eens af of er wel eens live dier-consulten zijn bij de “operatiekamer”.
Fuck the EBU![]()
Heb je wel gewuifd naar het plebs?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:44 schreef Arizona het volgende:
Toen we met een grote krat met het gourmetstel en een zware tas met eten van de parkwinkel naar ons huisje liepen, stopte er een medewerker met zo’n kek golfkarretje naast ons. Naar welke bungalow we moesten. En toen mochten we met hem meerijden en zat ik dus heel fancy met zonnebril op en gourmetkrat naast me op de achterbank van het karretje en we stoven alle voetgangers voorbij
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik heb minzaam gekniktquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ben nog nooit in Blijdorp geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:52 schreef Yesse het volgende:
Ik kom ongeveer elke 2 jaar in Blijdorpnu woon ik ook wel dichtbij en hebben we vaak gratis kaartjes gehad vanwege werk of winacties. Ik heb er zelfs een keer voor een Eneco-dag gewerkt (ik gaf stempels bij oa de octopus). Elke keer weer leuk, ook al ben ik 35
Wel zonde van de oude speeltuin, die vond ik vroeger super tof. Maar dat zal wel nostalgie zijn
Ik vraag me wel eens af of er wel eens live dier-consulten zijn bij de “operatiekamer”.
![]()
Lijkt me leuk om zo dicht bij een dierentuin te wonen, dan zou ik ook vaak gaan. Volgens mij verveelt het nooit![]()
Wij gingen altijd naar Emmen of Arnhem, of naar Duitse dierentuinen.
Ik ben nu al jaren niet in een dierentuin geweest, ik wil er wel graag weer eens naartoe
Ik kon ook niet wuiven want hij reed best hard en ik moest het gourmetstel (en het stokbrood) goed vasthoudenquote:
Ik ben ingeschakeldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:15 schreef ijs_beer het volgende:
ESF / [2022] Het pre-party topic!
Wie kijkt er mee naar de Barcelona pre party?
Ik ben de kleur MAGENTA
Even Meester Frank Visser terugkijken
Ik zou ook Nederland-Duitsland kiezen, maar toch, voor een wedstrijd in het weekend verwacht je wat meer.quote:![]()
![]()
Er waren tijden dat er werd gevochten voor tickets voor wedstrijden tegen Liechtenstein of Andorra.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou ook Nederland-Duitsland kiezen, maar toch, voor een wedstrijd in het weekend verwacht je wat meer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er waren tijden dat er werd gevochten voor tickets voor wedstrijden tegen Liechtenstein of Andorra.
Best een leuk begin trouwens![]()
Ik had me niet misselijk moeten eten aan nootjeaFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja, vriendschappelijke wedstrijden komen in het woordenboek van Lowietje niet voor. Dus iedereen gaat als de brandweer.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Kooool
George Michael![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, vriendschappelijke wedstrijden komen in het woordenboek van Lowietje niet voor. Dus iedereen gaat als de brandweer.![]()
Niets mis mee dit eerste kwartier, het is duidelijk: WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: