Hoe zit dat bij Noord-Macedonië? Wanneer was hun laatste knock-out wedstrijd op een WK?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Het is niet te geloven maar Italië heeft nog geen knock-out wedstrijd op een WK gespeeld sinds de finale van 2006 tegen Frankrijk
1934. Dat weten niet veel mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij Noord-Macedonië? Wanneer was hun laatste knock-out wedstrijd op een WK?
En Noord-Macedonië wint binnen een jaar in Duitsland en in Italië.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Het is niet te geloven maar Italië heeft nog geen knock-out wedstrijd op een WK gespeeld sinds de finale van 2006 tegen Frankrijk
De goeie ouwe tijd toen landen als Cuba en Nederlands-Indië nog meededenquote:
Misschien komt het op het ESF nog langsquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Italiaanse bazen volkslied was het enige dat nog reden was om in te schakelen tijdens het WK, en ook dat valt weg, flopshow.
Misschien een beetje te snel maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef blackswangreen het volgende:
Vanaf 5:30 een stukje 'too soon' maar ook heel grappig.
Dan krijgt het 13 punten van me.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien komt het op het ESF nog langs
Anders is het bye, wish you the best.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hopen op strafschoppen in Zweden.
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
Ik had wel liever gehad dat Portugal was uitgeschakeld en Italië niet.
Zweden of Tsjechië speelt dan tegen Polen om een WK-ticket.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
Kan iemand snel uitleggen wat er nu gebeurt mocht Zweden of Tsjechië winnen, of gebeurt er dan niet veel?
Lastig, ik vind beide liedjes zowat even mooi.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het zo eindigt speelt Zweden dinsdag tegen Polen voor een WK-ticket.
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Lastig, ik vind beide liedjes zowat even mooi.
Maar die ander staat op Pool position.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.
Vakjurylid Danny Makkelie?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.
Oh zit die in de jury? Die geeft meestal wel wat bonuspunten aan de host als die in actie is.quote:
8 jaar eerder was er ook zo’n affichequote:
Buffon voor bondscoach, dan worden ze wereldkampioenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Italiaanse bazen volkslied was het enige dat nog reden was om in te schakelen tijdens het WK, en ook dat valt weg, flopshow.
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Nu mei aanstaande is zal ik me weer eens inlezen in de deelnemers van ESF.
Het is tijd voor weer eens een bezoekje aan Henk zonder Henk, waar ik de laatste keren vooral mijn blauwe pet op had ipv de ESF-pet, maar draag ESF wel een warm hart toe.
Hee Borisz!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Het is tijd voor weer eens een bezoekje aan Henk zonder Henk, waar ik de laatste keren vooral mijn blauwe pet op had ipv de ESF-pet, maar draag ESF wel een warm hart toe.
Ik herinner me vaag een gemiste penalty. En nog een. En toen moest de penaltyreeks nog beginnen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
8 jaar eerder was er ook zo’n affiche
Die herinner ik me niet dus dan maakt het niet uit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
8 jaar eerder was er ook zo’n affiche
Ga jij de Kreviews dit jaar doen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Zijn we eindelijk een keer weer doorquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens sterk aan het overwegen om dat hele WK maar gewoon over te slaan. Echt totaal geen zin in dat hele klote quatar.
#partypooper
Je kan er sandbaggen (dat kan niet bij het voetbalquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens sterk aan het overwegen om dat hele WK maar gewoon over te slaan. Echt totaal geen zin in dat hele klote quatar.
#partypooper
Ik vrees dat ik toch wel weer ieder duel zien tzt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Over 7 maanden heb je er wel weer zin in. Komt goed!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Uiteindelijk zitten we de komende winter allemaal voor de TV. Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Dat zeg je toch ook niet over de Tweede Wereldoorlogquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die herinner ik me niet dus dan maakt het niet uit.
Ik herinner me vaag veel drank en een terras op Samos waar ik die wedstrijd keek en pislink werd op een stel Noren die iets te fanatiek zaten te juichen voor Italiëquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag een gemiste penalty. En nog een. En toen moest de penaltyreeks nog beginnen.
Waarom nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je toch ook niet over de Tweede Wereldoorlog
Yesterday's news. De Derde begint al bijna.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je toch ook niet over de Tweede Wereldoorlog
Jeetje en toen heb je ze allemaal in elkaar geslagen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag veel drank en een terras op Samos waar ik die wedstrijd keek en pislink werd op een stel Noren die iets te fanatiek zaten te juichen voor Italië
Griekenland heeft nog steeds een negatief reisadvies in Noorwegen geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje en toen heb je ze allemaal in elkaar geslagen?
Samen met Harry Maguirequote:Op donderdag 24 maart 2022 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Saudi-Arabië - Uruguay en Denemarken - Peru genotquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Uiteindelijk zitten we de komende winter allemaal voor de TV. Dat weet jij, dat weet ik.
Zelfs met drank op ben ik nog een zacht eiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga alleen kijken als ik ergens word uitgenodigd of als Nederland de finale haaltquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Ik heb die beslissing wel gemaakt ja, om uit principiële overwegingen dit WK te skippenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Precies waar wij voor hebben gekozen met Soundos dus eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb die beslissing wel gemaakt ja, om uit principiële overwegingen dit WK te skippen
Gewoon weekend vieren?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klaar met de planning voor deze en volgende week. Enige wat ik nog moet volgende week, daar kan ik nog niet aan beginnen, want daar moet ik eerst nog een reactie van de klant op hebben.
Daar vind ik het nog wat te vroeg voor eigenlijk. Ik moet sowieso nog wel tot aan de lunch bereikbaar zijn.quote:
Ah dat zou ik serieus spannend vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst in 20 jaar naar een andere kapper..
En goedemorgen en zo.
M'n oude vertrouwde kapper is er mee opgehouden. Een vrienden van me raadde deze aan, dus ik ben heel benieuwd.quote:
Hopelijk is deze ook meteen goedquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n oude vertrouwde kapper is er mee opgehouden. Een vrienden van me raadde deze aan, dus ik ben heel benieuwd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Vandaag laatste dagje alweer, we beginnen zo met een Russisch ontbijt.
We hopen opquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jullie merken vanzelf hoe m'n stemming is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen hier kunnen er toch niks doen aan de situatie?quote:
Volgens mij ben ik daar ook geweest, echt heel bijzonderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:42 schreef AgnesGru het volgende:
Mochten jullie een keer naar Berlijn gaan, de (oude) Stasi gevangenis is zeker een bezoek waard. Heel indrukwekkend. We hebben gisteren een rondleiding van een oud-gevangene gehad.
Dit voelt als iets dat niet klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wist niet dat de allerhoogste inkomens zo weinig belasting betalen
De toeslagen zitten er niet in blijkbaar. Natuurlijk betaalt niemand in die onderste categorie meer dan de helft van zijn bruto-inkomen aan belastingquote:
Het zonnetje schijnt alvast en het weekend staat voor de deur.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
Tevens een hele goede morgen beste mensen. Mogen de dag jullie allen zegenen met geluk en wijsheid.
Laat 'm dan eens snel binnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt alvast en het weekend staat voor de deur.
Hier is ie al binnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat 'm dan eens snel binnen.
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:25 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-ter-wereld-worden
Toch nog gelachen vandaag
quote:
Oh ja, dat liedje heb ik wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit nummer nog nooit hebt gehoord, heb je echt onder een steen geleefdIk heb altijd het idee dat precies dit nummer op komt als ik in de AH hier in het dorp ben
Ja maar wij komen nooit in de AH in jouw dorp hè.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit nummer nog nooit hebt gehoord, heb je echt onder een steen geleefdIk heb altijd het idee dat precies dit nummer op komt als ik in de AH hier in het dorp ben
Dit is Twitter, geen tijd voor nuance.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De toeslagen zitten er niet in blijkbaar. Natuurlijk betaalt niemand in die onderste categorie meer dan de helft van zijn bruto-inkomen aan belasting
Zit je deur op slot?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:39 schreef Strani het volgende:
@:H_T hoe staat het bij jou vandaag?
Ik heb vandaag voor het eerst zin om weer naar buiten te gaan dus baal ook voor het eerst een beetje dat dat niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |