Hoe zit dat bij Noord-Macedonië? Wanneer was hun laatste knock-out wedstrijd op een WK?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Het is niet te geloven maar Italië heeft nog geen knock-out wedstrijd op een WK gespeeld sinds de finale van 2006 tegen Frankrijk
1934. Dat weten niet veel mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij Noord-Macedonië? Wanneer was hun laatste knock-out wedstrijd op een WK?
En Noord-Macedonië wint binnen een jaar in Duitsland en in Italië.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
Het is niet te geloven maar Italië heeft nog geen knock-out wedstrijd op een WK gespeeld sinds de finale van 2006 tegen Frankrijk
De goeie ouwe tijd toen landen als Cuba en Nederlands-Indië nog meededenquote:
Misschien komt het op het ESF nog langsquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Italiaanse bazen volkslied was het enige dat nog reden was om in te schakelen tijdens het WK, en ook dat valt weg, flopshow.
Misschien een beetje te snel maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef blackswangreen het volgende:
Vanaf 5:30 een stukje 'too soon' maar ook heel grappig.
Dan krijgt het 13 punten van me.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien komt het op het ESF nog langs
Anders is het bye, wish you the best.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hopen op strafschoppen in Zweden.
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
Ik had wel liever gehad dat Portugal was uitgeschakeld en Italië niet.
Zweden of Tsjechië speelt dan tegen Polen om een WK-ticket.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
Kan iemand snel uitleggen wat er nu gebeurt mocht Zweden of Tsjechië winnen, of gebeurt er dan niet veel?
Lastig, ik vind beide liedjes zowat even mooi.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het zo eindigt speelt Zweden dinsdag tegen Polen voor een WK-ticket.
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Lastig, ik vind beide liedjes zowat even mooi.
Maar die ander staat op Pool position.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.
Vakjurylid Danny Makkelie?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden heeft wel de tweede startpositie dinsdag. Al zal de vakjury ze wel redden.
Oh zit die in de jury? Die geeft meestal wel wat bonuspunten aan de host als die in actie is.quote:
8 jaar eerder was er ook zo’n affichequote:
Buffon voor bondscoach, dan worden ze wereldkampioenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Italiaanse bazen volkslied was het enige dat nog reden was om in te schakelen tijdens het WK, en ook dat valt weg, flopshow.
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Nu mei aanstaande is zal ik me weer eens inlezen in de deelnemers van ESF.
Het is tijd voor weer eens een bezoekje aan Henk zonder Henk, waar ik de laatste keren vooral mijn blauwe pet op had ipv de ESF-pet, maar draag ESF wel een warm hart toe.
Hee Borisz!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Het is tijd voor weer eens een bezoekje aan Henk zonder Henk, waar ik de laatste keren vooral mijn blauwe pet op had ipv de ESF-pet, maar draag ESF wel een warm hart toe.
Ik herinner me vaag een gemiste penalty. En nog een. En toen moest de penaltyreeks nog beginnen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
8 jaar eerder was er ook zo’n affiche
Die herinner ik me niet dus dan maakt het niet uit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
8 jaar eerder was er ook zo’n affiche
Ga jij de Kreviews dit jaar doen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Hoi
Zijn we eindelijk een keer weer doorquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens sterk aan het overwegen om dat hele WK maar gewoon over te slaan. Echt totaal geen zin in dat hele klote quatar.
#partypooper
Je kan er sandbaggen (dat kan niet bij het voetbalquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens sterk aan het overwegen om dat hele WK maar gewoon over te slaan. Echt totaal geen zin in dat hele klote quatar.
#partypooper
Ik vrees dat ik toch wel weer ieder duel zien tzt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Over 7 maanden heb je er wel weer zin in. Komt goed!quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
#partypooper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |