GGMM is niet je energie waard hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 17:18 schreef fetX het volgende: [..] Ga niet je eigen zielige gedrag verschuilen achter een zogenaamde discussie, want dat probeer je helemaal niet.
Je verliest zelf, maar het helpt allemaal niet als de scheidsrechter en VAR nooit in je voordeel fluiten met de 50/50 (of erger) momenten.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Lijkt mij vrij duidelijk eigenlijk. Ugh. Het voelt zo’n zwaktebod om iedere week naar de scheids te wijzen maar het is de laatste tijd eigenlijk iedere wedstrijd wel raak.
Tuurlijk wel. Ik geef gewoon aan dat alle supporters hypocriet zijn waar er werd gezegd hoe typerend het is van Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga niet je eigen zielige gedrag verschuilen achter een zogenaamde discussie, want dat probeer je helemaal niet.
Die gast gaat je flink wat punten kosten.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had ‘Kutkeeper’ een betere TT gevonden
Wat een kutkeeper.
De Christus ja. Die eerste goal man jezus.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had ‘Kutkeeper’ een betere TT gevonden
Wat een kutkeeper.
Nee, je komt hier alleen maar om te zuigen en doet nu alsof je een of andere discussie op gang wilde brengen. Het is niet de eerste keer dat je hier wat aan het zuigen bent na puntverlies van Feyenoord. Grappig dat je dan ineens zin hebt in een ‘discussie’.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik geef gewoon aan dat alle supporters hypocriet zijn waar er werd gezegd hoe typerend het is van Ajax.
Dat jij nogal boos bent prima, maar negeer het dan gewoon lekker.
Verdere klachten over mods/FA's mogen lekker in het daarvoor bestemde topic.
Ik blijf geen welles-niettus met je aangaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, je komt hier alleen maar om te zuigen en doet nu alsof je een of andere discussie op gang wilde brengen. Het is niet de eerste keer dat je hier wat aan het zuigen bent na puntverlies van Feyenoord. Grappig dat je dan ineens zin hebt in een ‘discussie’.
Gedraag je gewoon normaal. Dan vinden mensen je misschien nog te pruimen.
Ik hoop dat ie iets krijgt wat ik niet mag zeggen van moderator @onlogischquote:Op zondag 20 maart 2022 17:28 schreef Caland het volgende:
Ten Hag heeft Antony na de wedstrijd gewoon zien rondlopen en hij komt nu de perskamer in op krukken
Die act voert hij wel netjes door, dat dan weer wel.
Griep?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie iets krijgt wat ik niet mag zeggen van moderator @:onlogisch
Wat er in komt is gewoon niet goed genoeg. Linssen en Hendrix moet je niet mee door. Pedersen kan nog wel wat worden.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:30 schreef hhh38 het volgende:
De laatste 30 minuten was de tank ook gewoon leeg. Daar kan je niet tegen op wisselen.
We hebben geen spitsen die kwalitatief goed genoeg zijn voor dit soort wedstrijden. Dessers heb je wel wat aan tegen de 16 tegenstanders die normaal gesproken minder zijn dan Feyenoord. En zelfs dan heeft hij genoeg tekortkomingen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat er in komt is gewoon niet goed genoeg. Linssen en Hendrix moet je niet mee door. Pedersen kan nog wel wat worden.
Dessers heeft deze wedstrijd ook weer laten zien dat hij je niet veel verder gaat helpen. Zelfde geldt eigenlijk wel voor Til. Dat is in principe een soort opgevoerde Lex Immers.
Eens. 4 miljoen voor hem willen neerleggen is complete waanzin.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben geen spitsen die kwalitatief goed genoeg zijn voor dit soort wedstrijden. Dessers heb je wel wat aan tegen de 16 tegenstanders die normaal gesproken minder zijn dan Feyenoord. En zelfs dan heeft hij genoeg tekortkomingen.
Dat gejank van Dessers begint me ook aardig de keel uit te hangen trouwens.
Floot toch uitstekend? Welke fouten heeft hij gemaakt?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Klassieker op Rapport: Makkelie krijgt het hoogste cijfer
Woestmakend dit soort onzin.
Dat gefluit voor een penalty voor elke scheet is ook zo vermoeiend. Hele competities beslissen op basis van een je kan 'm geven moment in de wedstrijd. Pas geven als het overduidelijk is. Beide keren was dat niet het geval. Linssen is gewoon overduidelijk opzoek naar contact en die van Martinez is gewoon een schouderduw.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je verliest zelf, maar het helpt allemaal niet als de scheidsrechter en VAR nooit in je voordeel fluiten met de 50/50 (of erger) momenten.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Floot toch uitstekend? Welke fouten heeft hij gemaakt?
Ja ik vind dat een lastige. Het is wel een bodycheck maar Blind speelt daar ook de bal. Is het dan wel of geen overtreding?quote:
Twee penalty's gemist en had wel wat langer mogen laten doorspelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had zeker langer mogen doorspelen. Hij heeft een 7.5 gekregen zie ik, geen 10 dus perfect was het niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twee penalty's gemist en had wel wat langer mogen laten doorspelen.
Moment met Martinez heeft niks met voetbal te maken.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat een lastige. Het is wel een bodycheck maar Blind speelt daar ook de bal. Is het dan wel of geen overtreding?
Moment met Linssen is op die beelden niet te zien of hij geraakt wordt. Verder valt hij overdreven en dat spreekt tegen hem vrees ik
Die blessuretijdquote:Op zondag 20 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat al 18 jaar langquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef JaapKroket het volgende:
Minder rust,veel kleinere begroting, geen uit publiek en pech met scheidsrechter. Tsja jammer maar helaas.
En dan hadden we er nog niks aan gehad als de scheidsrechter na minutenlang theater dertig seconden na de kaart affluit. Al had ie er drie rood. gegevenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:26 schreef Cupfighter het volgende:
Walgelijk gedrag gewoon van die Tadic en Antony, heeft echt niets meer met voetbal te maken, zouden allebei rood moeten hebben krijgen
Ach, ik herinner me een wedstrijd waarin Labyad ik geloof Guidetti in de middenstip vanuit het niks een elleboog in zijn keel ramt terwijl de bal ergens bij de 16 was. Nul consequenties.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Moment met Martinez heeft niks met voetbal te maken.
Moment met Linssen is de bal niet eens in de buurt. Zijn strafschoppen voor minder gegeven. Op z'n minst zeer discutabel.
Eerste is een duidelijke pingel. Tweede met die kabouter weet ik niet. Daar is beter beeld voor nodig. Sowieso had hij meer het contact op moeten zoeken, zoals die blonde homo deed bij dat kneusje van RKC.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
Vond het beide geen pingels eerlijk gezegd
Ik zie dat @RechtspraakNL erbij betrokken is.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Post eens wat screenshots.Ook bedankt namens @:fetx
Linkje?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie dat @:RechtspraakNL erbij betrokken is.
Jeetje.
VI het ajax blaadje dat heel tevreden is over de uitslagquote:Op zondag 20 maart 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Nou ja...Makkelie heeft wel uitermate eerlijk gefloten natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VI het ajax blaadje dat heel tevreden is over de uitslag
Hoi ZKA!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:22 schreef GGMM het volgende:
Die ZKA is wel het meest treurige figuur ooit
Die linssen komt toch een paar hesencellen tekort hequote:
Nelson een 7 en Trauner een 6,5quote:Op zondag 20 maart 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Kolawole Dessersquote:Op zondag 20 maart 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Laat gaan, sneu woestijnvolk.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Die laat zich goed kennen. Zonde, want z'n account was, ook als niet Feyenoordsupporter, altijd wel leuk om te volgen.quote:
Ik ben het zowaar een keer met je eens. Vind dit trouwens al jaren, zo vaak dat je potjes ziet (met name in Europa) dat de tegenstander bij elk tikje gaat liggen, tijdrekken tot en met etc maar behalve een keer iets langer doen over een doeltrap heb ik letterlijk nog nooit een speler van ons zoiets zien proberen te doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die linssen komt toch een paar hesencellen tekort he
iedere dorpsgek uit divisie 24 bij de amateurs weet je dan moet gaan liggen en een paar rondjes moet draaien
dan krijg je die penalty misschien wel
Heb die eerste nu 5 keer teruggekeken en hoe vaker ik hem zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het een penal is.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
Vond het beide geen pingels eerlijk gezegd
Gescoord, die goal hielp Ajax wel over een dood punt heen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Waar krijgt die Tadic een 7 voor de eerste helft niet gezien
Ach, Martinez is een harde jongen, maar kom op zeg. Feyenoord - Ajax...dat mag wat mij betreft lekker hard zijn. Penalty hoeft echt niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb die eerste nu 5 keer teruggekeken en hoe vaker ik hem zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het een penal is.
Gewoon volledig bewust gedaan door Martinez.
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal gelukt geloof ik.
Dat volk kan echt niets.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal gelukt geloof ik.
Linssen stond zelf ook direct op zonder discussie. Die wist wel dat hij erg makkelijk ging liggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat een lastige. Het is wel een bodycheck maar Blind speelt daar ook de bal. Is het dan wel of geen overtreding?
Moment met Linssen is op die beelden niet te zien of hij geraakt wordt. Verder valt hij overdreven en dat spreekt tegen hem vrees ik
Die streak is echt gênant ja. Toch zit ik met zo’n nederlaag in de ArenA altijd een stuk minder dan in de Kuip. Vandaag baal ik vooral dat je weer heel erg naar onder moet kijken, wat gezien het voetbal wat Feyenoord regelmatig op de mat legt echt totaal onnodig is. Derde plek en de kwartfinale (of meer) ECL is uiteindelijk een prima seizoen als dat lukt. Vierde zou ik toch als een teleurstelling zien.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is vooral door de historie dat een nederlaag als vandaag zo pijnlijk is. Misschien ben je al met al wel iets minder vandaag maar inmiddels hebben clubs als AZ, Utrecht en Twente al meerdere keren gewonnen in de Arena de laatste 15 jaar. Die staan dan ook wel onder druk maar daar valt het dan wel net goed.
Ik zat me echt rond minuut 75 te verheugen op het feest dat in dit topic zou losbarsten.Toen die blinde onder die vrije trap door dook wist ik al wel dat die winnende ook nog wel zou vallen.
Feyenoord ging verdedigen na de 1-2 terwijl ze Ajax de ko konden gevenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is vooral door de historie dat een nederlaag als vandaag zo pijnlijk is. Misschien ben je al met al wel iets minder vandaag maar inmiddels hebben clubs als AZ, Utrecht en Twente al meerdere keren gewonnen in de Arena de laatste 15 jaar. Die staan dan ook wel onder druk maar daar valt het dan wel net goed.
Ik zat me echt rond minuut 75 te verheugen op het feest dat in dit topic zou losbarsten.Toen die blinde onder die vrije trap door dook wist ik al wel dat die winnende ook nog wel zou vallen.
We kregen na de 1-2 nog 2 grote kansen op meer. Na de 55e minuut was het wel klaar en kwam Feyenoord er niet meer uit.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Feyenoord ging verdedigen na de 1-2 terwijl ze Ajax de ko konden geven
Een ander alternatief is geen topwedstrijden tussen teams met een verschillende rustperiode na een Europese midweek. Het probleem is dat je aan het begin van het seizoen nog niet weet hoe dat na de winterstop gaat zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Pieter BLACKED schreef er ook al over
Tsja, het alternatief (spelen op maandag) vind ik eigenlijk een stuk vervelender.
Ik snap waarom je dat zegt. Elk jaar wordt het indekken groter. Er zijn zelfs mensen die de wedstrijd niet meer kijken. Maar dan nog is het wel echt bizar hoe het elk jaar weer fout gaat. Als je alle edities terugrekent dan zijn er de laatste 15 jaar toch zeker 6 wedstrijden geweest waar Feyenoord zicht had op een resultaat en het niet pakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die streak is echt gênant ja. Toch zit ik met zo’n nederlaag in de ArenA altijd een stuk minder dan in de Kuip.
Ja eens. Maar ik denk dat het wel een halve finale wordt. En derde denk ik ook.quote:Vandaag baal ik vooral dat je weer heel erg naar onder moet kijken, wat gezien het voetbal wat Feyenoord regelmatig op de mat legt echt totaal onnodig is. Derde plek en de kwartfinale (of meer) ECL is uiteindelijk een prima seizoen als dat lukt. Vierde zou ik toch als een teleurstelling zien.
Dat heeft Ajax toen waarschijnlijk ook het kampioenschap gekost, niets mis mee om dat te erkennen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Dat spelen op donderdag gezeur vind ik ook wat vermoeiend worden.
Toen Feyenoord kampioen werd moest Ajax tegen de gehele top 5 spelen na een donderdag, waaronder tegen PSV nadat we 120 minuten tegen Schalke hadden gespeeld. Toen moesten we niet zeuren want Ajax wilde zo graag bij de grote jongens horen.
Het hoort het er gewoon bij. Deal with it.
Eerder hypocriet. Janken over tijdrekken, maar Dessers, Til en die keepertje konden er ook best wel wat van.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik merk dat ik het gewoon echt een beetje zielig voor Feyenoord vind.
Het pijpje was gewoon leeg na een uur. Zag je vooral bij Sinisterra, die kon het de tweede helft niet belopen. Waarschijnlijk toch het verschil tussen dinsdag of donderdag spelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Feyenoord ging verdedigen na de 1-2 terwijl ze Ajax de ko konden geven
Haha, dat werd juist dat seizoen voortdurend aangehaald als argument dat Feyenoord kampioen werd. Het feit dat jij er nu nog over begint zeg wel genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Toen Feyenoord kampioen werd moest Ajax tegen de gehele top 5 spelen na een donderdag, waaronder tegen PSV nadat we 120 minuten tegen Schalke hadden gespeeld. Toen moesten we niet zeuren want Ajax wilde zo graag bij de grote jongens horen.
Op het eind had Linssen ook een penalty verdiend, maar die was niet slim genoeg om te blijven liggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
die actie tegen dessers niet laten zien door dat ajax clubje dat nos heet
De overwinning in europa was al in de tas..quote:Op zondag 20 maart 2022 19:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het pijpje was gewoon leeg na een uur. Zag je vooral bij Sinisterra, die kon het de tweede helft niet belopen. Waarschijnlijk toch het verschil tussen dinsdag of donderdag spelen.
Eens, maar de meeste spelers deden wel gewoon mee. Eigenlijk hadden we Sini na een helftje rust moeten geven donderdag.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De overwinning in europa was al in de tas..
"Toen Ajax"quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Eens.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Wanneer was het nou dat de knvb wedstrijden van ajax in de competitie zat te verschuiven vanwege europees voetbal?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Dat was dat CL-seizoen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wanneer was het nou dat de knvb wedstrijden van ajax in de competitie zat te verschuiven vanwege europees voetbal?
Vanwege dat ze dan langer konden uitrusten enzovoorts? dat is toch niet zo lang geleden?3 jaar geleden?
Ik zei ook niet dat dat toen niet aangehaald werd.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha, dat werd juist dat seizoen voortdurend aangehaald als argument dat Feyenoord kampioen werd. Het feit dat jij er nu nog over begint zeg wel genoeg.
Toen gingen die wedstrijden van zaterdag naar zondag, toch? En zondag een paar uur later?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wanneer was het nou dat de knvb wedstrijden van ajax in de competitie zat te verschuiven vanwege europees voetbal?
Vanwege dat ze dan langer konden uitrusten enzovoorts? dat is toch niet zo lang geleden?3 jaar geleden?
ja...quote:Op zondag 20 maart 2022 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen gingen die wedstrijden van zaterdag naar zondag, toch? En zondag een paar uur later?
Feyenoord wilde de 70 minuten daarvoor ook niet voetballen. Nu opeens wel?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:29 schreef fetX het volgende: Van die 5 minuten is letterlijk 4 minuten niet gevoetbald
![]()
Je kan het ook omdraaien: zelfs Feyenoord kon kampioen worden toen Ajax zo vaak last had van de donderdag.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Het is dus nagenoeg onmogelijk om dat niet te doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon ook onzinnig om topwedstrijden te plannen na een Europese midweek.
Eens, maar dat kan haast niet anders.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien: zelfs Feyenoord kon kampioen worden toen Ajax zo vaak last had van de donderdag.
Het is gewoon ook onzinnig om topwedstrijden te plannen na een Europese midweek.
Tuurlijk. Ze stonden toen achter.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Feyenoord wilde de 70 minuten daarvoor ook niet voetballen. Nu opeens wel?
Het is natuurlijk wel een terugkerend probleem, kennelijk loont het nog steeds om tijd te rekken, daardoor blijven spelers het maar doen en het is echt niet sportief. Spelers worden op die manier in verleiding gebracht om dit soort onsportief gedrag te vertonen, als dat maar leidt tot de overwinning.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Feyenoord wilde de 70 minuten daarvoor ook niet voetballen. Nu opeens wel?
Zoveel Europese midweken zijn er nou ook weer niet. Het zijn er inclusief voorrondes maximaal 19. Maar je weet aan het begin van de competitie al dat sommige teams met een Europees ticket geen voorronde spelen en dat sommige teams in april en mei echt niet meer in Europa actief zullen zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dus nagenoeg onmogelijk om dat niet te doen.
Mwa, nu met die Conference League kan eigenlijk elk team in april nog Europees spelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoveel Europese midweken zijn er nou ook weer niet. Het zijn er inclusief voorrondes maximaal 19. Maar je weet aan het begin van de competitie al dat sommige teams met een Europees ticket geen voorronde spelen en dat sommige teams in april en mei echt niet meer in Europa actief zullen zijn.
Ik vind het wel echt gezeur hoor. Er is nu ook gewoon een El Clasico bezig, oke, een paar uur later.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoveel Europese midweken zijn er nou ook weer niet. Het zijn er inclusief voorrondes maximaal 19. Maar je weet aan het begin van de competitie al dat sommige teams met een Europees ticket geen voorronde spelen en dat sommige teams in april en mei echt niet meer in Europa actief zullen zijn.
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Toen Ajax"
"Want Ajax"
"Als Ajax"
Ja we weten het. En nu opgedonderd.
Het is geen gezeur, het is bewezen dat het effect heeft.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt gezeur hoor. Er is nu ook gewoon een El Clasico bezig, oke, een paar uur later.
Een paar seizoenen had je ook dat een wedstrijd van 14:30 naar 16:45 ging, totaal idioot vond ik dat. In Engeland heb je nóg drukkere schema's. En ja, we hadden er vandaag waarschijnlijk wel last van. Dat is klote maar dan moet je daar maar rekening mee houden.
Ik blijf erbij dat als die vrije trap er niet zo belachelijk simpel in vloog niemand het over donderdag/dinsdag had gehad.
Dat Vitesse (of Utrecht/Twente of een random ander team dat de play offs wint) zo ver komt als dit jaar zal echt een uitzondering blijven hoor. En zelfs nu hebben ze april niet gehaald.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, nu met die Conference League kan eigenlijk elk team in april nog Europees spelen.
Of het nou een bewezen effect heeft, kan mij dat nou schelen. Ik vind het gezeur.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is geen gezeur, het is bewezen dat het effect heeft.
De vraag is of je je in allerlei bochten moet wringen om te voorkomen dat het een rol speelt bij topwedstrijden, ik vind dat je het in ieder geval moet proberen.
Ja, maar dat zijn ook geen topwedstrijdenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Vitesse (of Utrecht/Twente of een random ander team dat de play offs wint) zo ver komt als dit jaar zal echt een uitzondering blijven hoor. En zelfs nu hebben ze april niet gehaald.
Martinez deed dat slim, stukje intimidatie. Feyenoord mist nou net zo een speler met persoonlijkheid...type Bosvelt vroeger. Heb je nodig om dit soort wedstrijden wel over de streep te trekken, ook europees straksquote:Op zondag 20 maart 2022 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
die actie tegen dessers niet laten zien door dat ajax clubje dat nos heet
die anthony die moet naar een inrichting
het was gewoon een blinde overtredingquote:Op zondag 20 maart 2022 22:04 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Martinez deed dat slim, stukje intimidatie. Feyenoord mist nou net zo een speler met persoonlijkheid...type Bosvelt vroeger. Heb je nodig om dit soort wedstrijden wel over de streep te trekken, ook europees straks
Ik stel het even gelijk aan een wedstrijd tussen 2 teams die Europees spelen, daar gaat het namelijk overquote:Op zondag 20 maart 2022 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook geen topwedstrijden
Het ging over topwedstrijdenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stel het even gelijk aan een wedstrijd tussen 2 teams die Europees spelen, daar gaat het namelijk over
Maar als je helemaal geen teams die Europees spelen tegen elkaar wilt wordt het nog lastiger.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
Als ze allebei op donderdag hebben gespeeld kan het welquote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging over topwedstrijden
[..]
Maar als je helemaal geen teams die Europees spelen tegen elkaar wilt wordt het nog lastiger.
Ik zou het best vinden als ze dat proberen hoor, maar lijkt me een hopeloze zaak.
Ik vind het wel makkelijk op Marciano afgeschoven zo. Als Dessers eerder al die bal breed geeft op Toornstra is het 1-3.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
Ik heb niet zo’n zin in maandagavond wedstrijden eigenlijk, dus laten we het lekker zo houden en daar mee omgaan. Als Marciano gewoon normaal doet bij die vrije trap pak je vandaag waarschijnlijk minstens een punt en hoorde je hier niemand over.
In Eindhoven wonnen we 0-4 na een Europese pot.
Marciano was echt pauperslecht. Die is vaker langs een bal gedoken deze wedstrijd dan Bijlow in 2 seizoenen (dus 1 seizoen aan speeltijd.)quote:Op zondag 20 maart 2022 22:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk op Marciano afgeschoven zo. Als Dessers eerder al die bal breed geeft op Toornstra is het 1-3.
Toen speelden wij dinsdag en zij donderdagquote:Op zondag 20 maart 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
In Eindhoven wonnen we 0-4 na een Europese pot.
Dat is ook zo, maar we kunnen gerust stellen dat Marciano een draak van een wedstrijd keepte.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk op Marciano afgeschoven zo. Als Dessers eerder al die bal breed geeft op Toornstra is het 1-3.
Oefquote:Op zondag 20 maart 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen speelden wij dinsdag en zij donderdag
Fixed.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar we kunnen gerust stellen dat Marciano een draak van een keeper is.
Ik niet. Ajax was echt vrij machteloos voorin en creëerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij was de algehele consensus toen ook dat dit in het voordeel was van Feyenoord. Maar prima als jij daar een andere herinnering aan hebt..quote:Op zondag 20 maart 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was dat CL-seizoen.
[..]
Ik zei ook niet dat dat toen niet aangehaald werd.
Sterker nog, ik geef aan hoe daar toen op gereageerd werd.
Thnxquote:Op zondag 20 maart 2022 23:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens mij was de algehele consensus toen ook dat dit in het voordeel was van Feyenoord. Maar prima als jij daar een andere herinnering aan hebt..
Heeft toch niks met slimheid te maken. Een paar jaar geleden stonden Kuipers en co helemaal opgewonden te hijgen dat Juste rood moest krijgen na een ‘slimmigheidje’.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:04 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Martinez deed dat slim, stukje intimidatie. Feyenoord mist nou net zo een speler met persoonlijkheid...type Bosvelt vroeger. Heb je nodig om dit soort wedstrijden wel over de streep te trekken, ook europees straks
ik had je nog gewaarschuwdquote:Op zondag 20 maart 2022 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet. Ajax was echt vrij machteloos voorin en creëerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.
Dat Dessers daar een kans mist is jammer, maar dat is één moment. Zelfs al had het 1-3 gestaan had Marciano misschien nog Ajax in de wedstrijd laten komen met die achterlijke blunders.
Tja Martinez speelt geen bal. Anderzijds, Dessers kan ook nooit meer bij de bal. Nu weet ik wel dat dat laatste geen criterium is, maar als we voor elk beukje gaan fluiten dan gaat ook elke wedstrijd naar de klote. Maar goed, je kunt hem geven.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
een schouderduw mag je alleen geven tegen een schouder van een andere speler
wat heeft dit met een schouderduw te maken?
[ twitter ]
@:ggmm
hee trein2000 doe eens domquote:Op maandag 21 maart 2022 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja Martinez speelt geen bal. Anderzijds, Dessers kan ook nooit meer bij de bal. Nu weet ik wel dat dat laatste geen criterium is, maar als we voor elk beukje gaan fluiten dan gaat ook elke wedstrijd naar de klote. Maar goed, je kunt hem geven.
Over wedstrijden naar de kloten helpen gesproken, Tadic had ook wel geen mogen hebben bij het Antony-incident...
(lol)quote:Op maandag 21 maart 2022 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja Martinez speelt geen bal. Anderzijds, Dessers kan ook nooit meer bij de bal. Nu weet ik wel dat dat laatste geen criterium is, maar als we voor elk beukje gaan fluiten dan gaat ook elke wedstrijd naar de klote. Maar goed, je kunt hem geven.
Over wedstrijden naar de kloten helpen gesproken, Tadic had ook wel geel mogen hebben bij het Antony-incident...
Dat vind ik eigenlijk niet, alle kansen die Ajax had tot aan de 2-2 kwamen door onnodig gegrabbel van Marciano. Verder kwamen we achterin niet echt in de problemen eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had je nog gewaarschuwdmaar qua kansen uiteindelijk wel een terechte uitslag denk ik
en wat doe je in jouw sprookjesboek met het balverlies na een simpele ingooi waardoor Til kon scoren?quote:Op maandag 21 maart 2022 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet, alle kansen die Ajax had tot aan de 2-2 kwamen door onnodig gegrabbel van Marciano. Verder kwamen we achterin niet echt in de problemen eigenlijk.
Als je het verschil tussen rendement uit hoog druk zetten en rendement door een keepersfout niet begrijpt ben je echt heel dom, lolquote:Op maandag 21 maart 2022 00:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en wat doe je in jouw sprookjesboek met het balverlies na een simpele ingooi waardoor Til kon scoren?
ah, toevallig ditquote:Op maandag 21 maart 2022 01:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen rendement uit hoog druk zetten en rendement door een keepersfout niet begrijpt ben je echt heel dom, lol
had deze gemistquote:Op zondag 20 maart 2022 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet. Ajax was echt vrij machteloos voorin en creëerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.
Dat Dessers daar een kans mist is jammer, maar dat is één moment. Zelfs al had het 1-3 gestaan had Marciano misschien nog Ajax in de wedstrijd laten komen met die achterlijke blunders.
de 0-1 was toch ook een cadeautje en de 1-2 nog meer maar uiteindelijk had Ajax gewoon meer kansenquote:Op maandag 21 maart 2022 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet, alle kansen die Ajax had tot aan de 2-2 kwamen door onnodig gegrabbel van Marciano. Verder kwamen we achterin niet echt in de problemen eigenlijk.
quote:Op maandag 21 maart 2022 01:05 schreef aTypisch het volgende:
eigenlijk is het gewoon 0-2 geworden, als je de fouten van feyenoord niet meetelt
Ben het toch wel eens dat die fouten grotendeels ontstonden doordat Feyenoord Ajax goed aan het opjagen was in de eerste helft. Marciano is gewoon een ontzettende non keeper. Die gaat ons wellicht nog wel wat meer punten kosten.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
de 0-1 was toch ook een cadeautje en de 1-2 nog meer maar uiteindelijk had Ajax gewoon meer kansen
Hij heeft geblondeerd haar dus hij is gay?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Is Anthony al uit de kast gekomen?
Daar ontstonden de goals toch niet uit? De 0-1 had Ajax teveel mensen voor de bal met Timber die als CV de bal verliest bij de penaltystip van Feyenoord, de 1-2 was gewoon een blunder van Berghuis uit een eigen inworp.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben het toch wel eens dat die fouten grotendeels ontstonden doordat Feyenoord Ajax goed aan het opjagen was in de eerste helft. Marciano is gewoon een ontzettende non keeper. Die gaat ons wellicht nog wel wat meer punten kosten.
Wie?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
De 1-1 was een afstandsschot en had hij gewoon moeten hebben. De 2-2 was inderdaad een fout en verder nog 2 of 3 hachelijke momenten. Die kan er echt niks van en heeft ons gisteren mede punten gekost.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ontstonden de goals toch niet uit? De 0-1 had Ajax teveel mensen voor de bal met Timber die als CV de bal verliest bij de penaltystip van Feyenoord, de 1-2 was gewoon een blunder van Berghuis uit een eigen inworp.
Ik vond Feyenoord ook beter de eerste helft hoor en het drukzetten was goed want Ajax kwam niet aan het voetballen maar dat is toch wat anders dan zelf daardoor veel creëren want dat was niet zo.
Die keeper is inderdaad geen topper maar de 1-1 had er al direct in gemoeten, die 2-2 en verder nog die voorzet waar Brobbey miskopte, die zou Bijlow wel gehad hebben.
En Feyenoord had donderdag ook meer spelers kunnen sparen, je stond met 2-5 voor tegen een gehandicapt Partizan. Maar lijkt mij geen probleem om zo weinig mogelijk toppers na een Europese week te doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ken jou nog van vroegerquote:Op maandag 21 maart 2022 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Achterin werd dat wat lastig (want door omstandigheden werden al mensen gespaardquote:Op maandag 21 maart 2022 09:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Feyenoord had donderdag ook meer spelers kunnen sparen, je stond met 2-5 voor tegen een gehandicapt Partizan.
Ik had na de eerste helft ook eerder het gevoel dat het 1-3 zou worden dan 3-2 maar Ajax vocht zich goed terug en blijf erbij dat Ajax gewoon meer kansen creëerde dan Feyenoord en dat gaf de doorslag.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:58 schreef fetX het volgende:
[..]
De 1-1 was een afstandsschot en had hij gewoon moeten hebben. De 2-2 was inderdaad een fout en verder nog 2 of 3 hachelijke momenten. Die kan er echt niks van en heeft ons gisteren mede punten gekost.
Ik vond zeker die eerste goal overigens wel uit het druk zetten ontstaan. Je ziet daar ook dat Toornstra op het middenveld een stuk feller het duel ingaat. Feyenoord zat er bovenop. Bij de tweede helpt Berghuis uiteraard, maar die maakt die fout ook doordat Ajax constant onder druk stond en snel moest schakelen. Dessers zat daar na die pass vervolgens ook weer bovenop. Tekenend voor de eerste helft eigenlijk.
Over of de winst terecht is of niet denk ik dat je niemand had gehoord als het gisteren bij 2-2 was gebleven. Maar helaas, het mocht (weer) niet zo zijn.
Barca moest donderdag (en Real hoefde helemaal niet) en won met 0-4, zo kan het ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel echt gezeur hoor. Er is nu ook gewoon een El Clasico bezig, oke, een paar uur later.
Ze beslisten de wedstrijd wel al in de eerste 60 minuten, dan kom je dat laatste half uur ook wel doorquote:Op maandag 21 maart 2022 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barca moest donderdag (en Real hoefde helemaal niet) en won met 0-4, zo kan het ook.
Slim, waarom deed Feyenoord dat niet?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze beslisten de wedstrijd wel al in de eerste 60 minuten, dan kom je dat laatste half uur ook wel door
Als wij die 1-3 hadden gemaakt was dat wellicht ook gelukt, maar helaas.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze beslisten de wedstrijd wel al in de eerste 60 minuten, dan kom je dat laatste half uur ook wel door
Hij heeft veel meer kenmerken van een nicht te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Hij heeft geblondeerd haar dus hij is gay?
Je komt een beetje bozig over.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer kenmerken van een nicht te zijn.
Wat een kk figuur
Moet zeggen dat Feyenoord me dit seizoen echt positief verrast, ze spelen goed voetbal maar er wordt hier weleens vergeten dat uiteindelijk de spelers de doorslag geven, begint al met die kutkeeper als stand in en als je dan Hendrix moet brengen weet je dat je nog wat stappen omhoog moet zetten wat dat betreft en als Feyenoord niet kan doorselecteren voor volgend seizoen dan blijf je een beetje op dit niveau hangen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slim, waarom deed Feyenoord dat niet?
Wat heeft dat (onsportieve) gedrag met homoseksualiteit te maken?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe hij van het veld afging gisteren, als een flikker
Zeker, mij ook. De (goedkope) aanwinsten zijn vrijwel allemaal ook daadwerkelijk aanwinsten en Slot heeft het uitstekend op de rit. En eens, als er een paar blessures of schorsingen zijn kunnen ze dat lastig opvangen, bij Ajax stond uiteindelijk ook de 3e keeper op goal.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord me dit seizoen echt positief verrast, ze spelen goed voetbal maar er wordt hier weleens vergeten dat uiteindelijk de spelers de doorslag geven, begint al met die kutkeeper als stand in en als je dan Hendrix moet brengen weet je dat je nog wat stappen omhoog moet zetten wat dat betreft en als Feyenoord niet kan doorselecteren voor volgend seizoen dan blijf je een beetje op dit niveau hangen.
Och man. Hendrix en Marciano. Om te janken. Zitten een paar aardige spelers op de bank met Toornstra, Walemark, Pedersen, maar daarna houdt het niet over. Linssen en Alireza leveren gewoon niet en op de rest van die jonge talenten kun je (voorlopig) niet bouwen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord me dit seizoen echt positief verrast, ze spelen goed voetbal maar er wordt hier weleens vergeten dat uiteindelijk de spelers de doorslag geven, begint al met die kutkeeper als stand in en als je dan Hendrix moet brengen weet je dat je nog wat stappen omhoog moet zetten wat dat betreft en als Feyenoord niet kan doorselecteren voor volgend seizoen dan blijf je een beetje op dit niveau hangen.
Hopelijk helpen dit soort opmerkingen een beetje met het verwerkingsprocesquote:Op maandag 21 maart 2022 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe hij van het veld afging gisteren, als een flikker
Sinds wanneer ben jij eigenlijk voor Feyenoord?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nog steeds vies mad. Vind het bijna zielig voor de club, dit gaat al jaren en jaren zo en ook gisteren was een nederlaag weer nauwelijks terecht. Altijd hetzelfde eindresultaat, op deze manier kun je het echt geen klassieker meer noemen.
Oké, rot nu maar weer op. Je was voor AZ toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nog steeds vies mad. Vind het bijna zielig voor de club
Ik ben vooral niet voor Ajax.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk voor Feyenoord?
Je weet toch wel dat de klassieker voor een klassieke verliespartij staat.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nog steeds vies mad. Vind het bijna zielig voor de club, dit gaat al jaren en jaren zo en ook gisteren was een nederlaag weer nauwelijks terecht. Altijd hetzelfde eindresultaat, op deze manier kun je het echt geen klassieker meer noemen.
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet voor Ajax.Maar dat tast mijn neutraliteit aan waardoor ik dan niet meer serieus kan posten in het Ajax-topic. (Want dan zegt iedereen dat ik anti-Ajax ben.)
Ja ik vind het voor de competitie gewoon doodzonde als Ajax weer kampioen zou worden. Net als dat een "klassieker" steeds meer aan waarde verliest als Ajax altijd wint.quote:
Neutraal was je al nooit maar voorheen verschuilde je nog achter de xG, echter op basis daarvan is Ajax (al jaren) verreweg de beste dus kom je nu met emo analysesquote:Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet voor Ajax.Maar dat tast mijn neutraliteit aan waardoor ik dan niet meer serieus kan posten in het Ajax-topic. (Want dan zegt iedereen dat ik anti-Ajax ben.)
Ik moest meer lachen om je andere zin maar goed, (vrijwel) niemand is hier neutraal natuurlijk. Daarom kun je nog wel prima een mening hebben over een ander club (en dit staven met argumenten), alleen hij zal wellicht iets gekleurder zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik vind het voor de competitie gewoon doodzonde als Ajax weer kampioen zou worden. Net als dat een "klassieker" steeds meer aan waarde verliest als Ajax altijd wint.
Nee snap ik, dat is ook zo. Overigens heb ik ook in het Ajax-topic uitgelegd dat ik de overwinningen van Ajax tegen RKC en Cambuur dikverdiend vond en dat het weinig met geluk te maken had.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om je andere zin maar goed, (vrijwel) niemand is hier neutraal natuurlijk. Daarom kun je nog wel prima een mening hebben over een ander club (en dit staven met argumenten), alleen hij zal wellicht iets gekleurder zijn.
Zo emo zijn mijn analyses niet. Vind het alleen echt een treurige zaak dat Feyenoord weer verloor gisteren. De balans is volledig zoek en de waarde van het woord "klassieker" gaat (zelfs voor volledig neutrale fans, voor zover die bestaan) verloren.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neutraal was je al nooit maar voorheen verschuilde je nog achter de xG, echter op basis daarvan is Ajax (al jaren) verreweg de beste dus kom je nu met emo analyses
hij is wel een intelligente speler en heeft goed gevoel voor ruimte, nu krijg je dat tegen Ajax ook meer dan tegen pak m beet Groningenquote:Op maandag 21 maart 2022 09:51 schreef hhh38 het volgende:
Dat mensen nu weer zeggen dat je Toornstra nooit uit het elftal moet halen is wel onzin trouwens. Tegen clubs uit het rechterrijtje loopt ie vaak juist in de weg. Maar Toornstra stelt in toppers nooit teleur.
De klassieker staat altijd op zich en die wordt gewoon door Ajax gewonnen met af en toe een uitzondering, dat is al zolang ik voetbal kijk. Daarom ook gisteren terwijl het er niet zo uit zag bij rust heb je toch het idee dat het nog goed kan komen alleen omdat het de klassieker is.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo emo zijn mijn analyses niet. Vind het alleen echt een treurige zaak dat Feyenoord weer verloor gisteren. De balans is volledig zoek en de waarde van het woord "klassieker" gaat (zelfs voor volledig neutrale fans, voor zover die bestaan) verloren.
Wel lekker dat AZ weer punten verspeelde gisteren ja. Die gaan dat nog wel vaker doen. Feyenoord moet nu eigenlijk alles wel kunnen winnen op papier. Al vind ik die potjes tegen die degradatiekandidaten (met name op het laatst) altijd erg vervelend al gaan dat soort potjes onder Slot wel wat makkelijker.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Hoe dan ook, na gister is er niet zoveel anders dan voor gister. Gewoon zo hoog mogelijk eindigen in de competitie, 3e moet lukken met een AZ dat weer punten aan het verspelen is en een FC Twente die je nog thuis krijgt en ook niet alles blijft winnen (wel een erg leuke reeks voor ze momenteel).
Ik heb wel ongelofelijk veel zin in die conference league potjes nu, al blijft het ongemakkelijk met zo'n matige keeper. Donderdag geloof ik die oefenpot tegen RKC, hopelijk zien we dan die Roemeen spelen.
Eens ja. Bovendien vind ik hem op 10 altijd nog het beste. Als c(v)m, zeker tegen de kleintjes, is het niet veel.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:51 schreef hhh38 het volgende:
Dat mensen nu weer zeggen dat je Toornstra nooit uit het elftal moet halen is wel onzin trouwens. Tegen clubs uit het rechterrijtje loopt ie vaak juist in de weg. Maar Toornstra stelt in toppers nooit teleur.
Plek 3 moet echt wel lukken joh. Feyenoord is veel beter dan AZ en Twente. Enige risico wat je hebt is die kutkeeper. (Doet me zelfs wat denken aan Sherif Ekramy in 2007-2008.)quote:Op maandag 21 maart 2022 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel lekker dat AZ weer punten verspeelde gisteren ja. Die gaan dat nog wel vaker doen. Feyenoord moet nu eigenlijk alles wel kunnen winnen op papier. Al vind ik die potjes tegen die degradatiekandidaten (met name op het laatst) altijd erg vervelend al gaan dat soort potjes onder Slot wel wat makkelijker.
Twente over 2 weken tegen PSV en wij thuis tegen de Willem II. De kans dat we dan afstand gaan nemen van Twente is wel aanwezig.
Ik vind Feyenoord ook een stuk sterker dan AZ en Twente ja, maar ondanks dat staan ze allebei nog best dichtbij al is het wel lekker dat AZ punten heeft verspeeld. Kon ook niet lang goed gaan daar aangezien ze heel veel net aan wonnen. Voor Twente geldt wel een beetje hetzelfde trouwens.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Plek 3 moet echt wel lukken joh. Feyenoord is veel beter dan AZ en Twente. Enige risico wat je hebt is die kutkeeper. (Doet me zelfs wat denken aan Sherif Ekramy in 2007-2008.)
Exact, daarmee sla je de spijker op zijn kop. AZ en Twente hebben een veel slechter doelsaldo en winnen vaak moeizaam. Vaak is dat over 34 wedstrijden niet genoeg.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord ook een stuk sterker dan AZ en Twente ja, maar ondanks dat staan ze allebei nog best dichtbij al is het wel lekker dat AZ punten heeft verspeeld. Kon ook niet lang goed gaan daar aangezien ze heel veel net aan wonnen. Voor Twente geldt wel een beetje hetzelfde trouwens.
Ook donderdag gespeeld…quote:Op maandag 21 maart 2022 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel lekker dat AZ weer punten verspeelde gisteren ja.
Mwah, in de thuiswedstrijd tegen Ajax was hij beroerd (wel op een andere positie). Is gewoon een best wisselvallige speler.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:51 schreef hhh38 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens lees ik veel reacties op voetbalsites (ja, geen idee waarom ik dat doe eigenlijk![]()
) waarin geroepen wordt dat Feyenoord dat affluiten op 95:20 ondanks dat er niet gevoetbald is in de blessuretijd over zichzelf heeft afgeroepen, Feyenoord alleen maar aan het zuigen en liggen was etc. Maar kijk ik dan teveel door een Feyenoord-bril als ik dat allemaal wel mee vind vallen? Alleen Marciano nam soms langer de tijd voor een doeltrap en hoefde niet zo lang te blijven liggen na dat luchtduel met Mazraoui, maar verder heb ik alleen Dessers en Hendrix lang op de grond zien liggen, maar ik zou ook last hebben in die gevallen (hard omver gebeukt worden en een bal van 2 meter afstand keihard in je gezicht krijgen)...
En het is iets wat ik vaker vind. Hoe vaak je niet ziet (met name in Europa) dat tegenstanders vallen bij elk klein tikje etc. Ik heb in mijn herinnering nog nooit een speler van ons overdreven theater zien maken, kaarten zien aannaaien, tijdrekken tot in het extreme enzo. Vind dat op zich niet erg, want het is erg onsportief, maar soms denk ik wel eens "ga ook gewoon eens liggen", zoals bijvoorbeeld Linssen gisteren in de allerlaatste minuut.
Of ben ik nu echt veel te subjectief?
Ja maar hoeveel ballen op doel heeft Feyenoord tegen gehad tegen PEC en Heracles? Volgens mij nauwelijks een bal toch? Tja dan kun je ook weinig verkeerd doen.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marciano als keeper breekt je vooral op in de belangrijke wedstrijden tot dusver. Hij staat er wel tegen PEC en Heracles enzo waarin de wedstrijd voornamelijk plaatsvindt op de helft van de tegenstander, maar tegen Ajax en Slavia als er echt druk op zit is hij zó onzeker. Hij verwerkt afstandsschoten verkeerd, zit ernaast bij voorzetten, staat bij vlagen verkeerd opgesteld, en dat kost je uiteindelijk kansen en goals maar het maakt je ook zo instabiel.
Er zit natuurlijk ook nog wel een wereld tussen iets langer doen bij een doeltrap of buiten het veld gaan liggen, hinkend het veld weer instappen en door een teamgenoot tegen de vlakte gewerkt worden om tijd te rekken.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
En het is iets wat ik vaker vind. Hoe vaak je niet ziet (met name in Europa) dat tegenstanders vallen bij elk klein tikje etc. Ik heb in mijn herinnering nog nooit een speler van ons overdreven theater zien maken, kaarten zien aannaaien, tijdrekken tot in het extreme enzo. Vind dat op zich niet erg, want het is erg onsportief, maar soms denk ik wel eens "ga ook gewoon eens liggen", zoals bijvoorbeeld Linssen gisteren in de allerlaatste minuut.
Het maakte toch allemaal geen bal meer uit. Feyenoord was gebroken, die hadden echt niet meer gescoord.quote:
Ik vond het reuze meevallen inderdaad. Merk dat spelers bij Feyenoord die wel eens enorme theater maakten (Bilal, Boëtius, Berghuis) vaak ook niet echt gewaardeerd werden door het eigen publiek.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens lees ik veel reacties op voetbalsites (ja, geen idee waarom ik dat doe eigenlijk![]()
) waarin geroepen wordt dat Feyenoord dat affluiten op 95:20 ondanks dat er niet gevoetbald is in de blessuretijd over zichzelf heeft afgeroepen, Feyenoord alleen maar aan het zuigen en liggen was etc. Maar kijk ik dan teveel door een Feyenoord-bril als ik dat allemaal wel mee vind vallen? Alleen Marciano nam soms langer de tijd voor een doeltrap en hoefde niet zo lang te blijven liggen na dat luchtduel met Mazraoui, maar verder heb ik alleen Dessers en Hendrix lang op de grond zien liggen, maar ik zou ook last hebben in die gevallen (hard omver gebeukt worden en een bal van 2 meter afstand keihard in je gezicht krijgen)...
Dat idee had ik ook niet maar dat weet je nooit natuurlijk, kan altijd een balletje goed vallen. Maar los van dit geval mogen ze (zeker blessuretijd) wel veel meer letten op zuivere speeltijd.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het maakte toch allemaal geen bal meer uit. Feyenoord was gebroken, die hadden echt niet meer gescoord.
Vind die blessuretijd al tijden willekeur inderdaad. Tegenwoordig zie je regelmatig 8 minuten ofzo, vroeger was het vaak maximaal 3 en soms zelfs maar 1 minuut.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook niet maar dat weet je nooit natuurlijk, kan altijd een balletje goed vallen. Maar los van dit geval mogen ze (zeker blessuretijd) wel veel meer letten op zuivere speeltijd.
Dat komt natuurlijk ook door de VAR en het feit dat er meer wissels zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind die blessuretijd al tijden willekeur inderdaad. Tegenwoordig zie je regelmatig 8 minuten ofzo, vroeger was het vaak maximaal 3 en soms zelfs maar 1 minuut.
Ik heb zoiets van: De scheids bepaalt en verder accepteren maar.
Speelt wel wat mee maar dan nog had je vroeger ook potjes waar minutenlange blessurebehandelingen vertaald werden naar een minuutje blessuretijd.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook door de VAR en het feit dat er meer wissels zijn.
Hij rolde toen echt 10 meter door toch? Dat was ook wel lachwekkendquote:Op maandag 21 maart 2022 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weet nog dat een keer Bilal zich ontzettend aanstelde na een klein trapje van Duplan (die overigens terecht rood kreeg), daar waren Feyenoord-supporters toen bozer om dan om de trap zelf. Begrijp wel dat ietsje langer op de grond blijven liggen en het rustig aan doen bij uittrappen er een beetje bij hoort, ook om het tempo uit de wedstrijd te halen, dan moet een scheids daar goed op ingrijpen door de juiste tijd erbij te tellen of gewoon geel te trekken. Maar dat afschuwelijke aanstellen en doen alsof je geblesseerd bent terwijl je niet eens geraakt bent vind ik echt treurig. Het is ook gewoon heel moeilijk voor een scheids om dan kaarten te trekken.
Nou ben ik ook niet objectief maar volgens mij was het enige wat je kon zeggen hierover was het tijdrekken van Marciano bij uittrappen, en het gedoe met Dessers, al gebeurde daar natuurlijk ook gewoon wél wat, in tegenstelling tot bij die verschrikkelijke Antony met mega debiel Tadic.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Die beuk van Martinez kwam ook vlak na een moment dat Dessers ook al was gaan liggen en toen was er niet zoveel aan de hand. Denk dat er daardoor ook niet naar die penaltysituatie is gekeken (dat zou niet mee moeten spelen maar dat doet het toch)quote:Op maandag 21 maart 2022 10:27 schreef fetX het volgende:
Ik vind Dessers over het algemeen ook erg vermoeiend met dat verongelijkte gezicht en dat janken elke keer.
Maar zoals al eerder aangehaald zit er wel een verschil tussen ‘regulier’ tijdrekken en een heel circus. Ze moeten dat echt gaan oplossen met zuivere speeltijd, maar ik ben bang dat dit er nooit van gaat komen eigenlijk.
Klopt, je zag duidelijk de irritatie bij Makkelie. Dat was jammer.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die beuk van Martinez kwam ook vlak na een moment dat Dessers ook al was gaan liggen en toen was er niet zoveel aan de hand. Denk dat er daardoor ook niet naar die penaltysituatie is gekeken (dat zou niet mee moeten spelen maar dat doet het toch)
Dan gaan wedstrijden echt veel langer duren.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:27 schreef fetX het volgende:
Ik vind Dessers over het algemeen ook erg vermoeiend met dat verongelijkte gezicht en dat janken elke keer.
Maar zoals al eerder aangehaald zit er wel een verschil tussen ‘regulier’ tijdrekken en een heel circus. Ze moeten dat echt gaan oplossen met zuivere speeltijd, maar ik ben bang dat dit er nooit van gaat komen eigenlijk.
Je moet dan ook geen 90 minuten zuivere speeltijd doen natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan gaan wedstrijden echt veel langer duren.
Je hebt nu meestal rond de 60 minuten zuivere speeltijd van de 90+extra tijd. Dus twee helften van 30/35 minuten zuivere speeltijd en het zal weinig schelen.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan gaan wedstrijden echt veel langer duren.
Ook dat inderdaad ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog wel een wereld tussen iets langer doen bij een doeltrap of buiten het veld gaan liggen, hinkend het veld weer instappen en door een teamgenoot tegen de vlakte gewerkt worden om tijd te rekken.
Ja, precies. Of Lurling die ze van te voren al niet moesten vanwege die rode kaart voor Kalou toen.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het reuze meevallen inderdaad. Merk dat spelers bij Feyenoord die wel eens enorme theater maakten (Bilal, Boëtius, Berghuis) vaak ook niet echt gewaardeerd werden door het eigen publiek.
Bovendien zal er dan sowieso minder gerekt worden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt nu meestal rond de 60 minuten zuivere speeltijd van de 90+extra tijd. Dus twee helften van 30/35 minuten zuivere speeltijd en het zal weinig schelen.
Ah ok, de speeltijd ook inkorten. Anders gaat het echt veel te lang duren. Twee keer 30 lijkt me prima dan.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt nu meestal rond de 60 minuten zuivere speeltijd van de 90+extra tijd. Dus twee helften van 30/35 minuten zuivere speeltijd en het zal weinig schelen.
Dat is wel een interessant concept maar ergens klopt het in mijn hoofd dan ook niet meer omdat we al 150 jaar twee keer 45 minuten spelen.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen zijn vooral bang dat er reclamebreaks tijdens de wedstrijd komen volgens mij, zoals in veel Amerikaanse sportenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is wel een interessant concept maar ergens klopt het in mijn hoofd dan ook niet meer omdat we al 150 jaar twee keer 45 minuten spelen.
Voetbal blijft een conservatieve sport en dit soort hockey-hervormingen daar zal niet iedereen warm voor lopen.
Maar hoezo zou je dat doen? De gemiddelde blessure duurt vaak toch echt maar een minuutje ofzo. Is toch veel te kort voor zo'n break? En bij hockey zie je dat toch ook niet?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen zijn vooral bang dat er reclamebreaks tijdens de wedstrijd komen volgens mij, zoals in veel Amerikaanse sporten
Daar kijkt dan ook geen hond naar.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je dat doen? De gemiddelde blessure duurt vaak toch echt maar een minuutje ofzo. Is toch veel te kort voor zo'n break? En bij hockey zie je dat toch ook niet?
Ik was laatst bij een zaalvoetbalwedstrijd, daar werken ze ook met zuivere speeltijd en dan moet je binnen 5 seconden het spel hervatten als je de bal op de goeie positie hebt. Dat zou je kunnen invoeren.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben bang dat met zuivere speeltijd wedstrijden wel veel statischer gaan worden. Nu heb je bij ingooien en andere dode spelmomenten vaak dat er snel doorgespeeld wordt, bij zuivere speeltijd zal de aanvallende partij zich iedere keer herpositioneren. Het is echter nu willekeur hoeveel speeltijd er daadwerkelijk gespeeld wordt, dus dat is ook jammer, en het beloont het gedrag van idioten zoals Antony.
Ik vind het eigenlijk vandaag wel meevallen, behalve over het gedrag van Antony en Tadic maar daar zouden de meeste neutrale voetbalkijkers ook pislink van worden.quote:
Nouja, die act van Antony werd zelfs gedeeld in dat internationale out of context football kanaaltje. Dus blijkbaar vonden wel meer mensen het een beetje koddig.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vandaag wel meevallen, behalve over het gedrag van Antony en Tadic maar daar zouden de meeste neutrale voetbalkijkers ook pislink van worden.
Hopelijk doe je geen aangifte.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je als volwassen persoon iemand een dubbele beenbreuk toewenst ja.
quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je als volwassen persoon iemand een dubbele beenbreuk toewenst ja.
Als je de context weghaalt is het ook best wel grappig natuurlijk, het was mooi om te zien dat Slot ook gewoon in de lach schoot bij het tafereel. Maar ik vond het ook wel heel erg beschamend allemaal.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, die act van Antony werd zelfs gedeeld in dat internationale out of context football kanaaltje. Dus blijkbaar vonden wel meer mensen het een beetje koddig.
Al besproken.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:14 schreef GGMM het volgende:
Ontopic jongens!
Waar ging het mis gisteren?
In potjes zoals gisteren kan je hem er wel goed bij hebben ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we inmiddels stellen dat Nelson de beste optie aan de rechterkant is?
Feijenoorders neuken te weinig.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:14 schreef GGMM het volgende:
Ontopic jongens!
Waar ging het mis gisteren?
Hij zal z'n best moeten doen om minder te zijn dan die clown die zondag in de goal stond.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel weer jammer dat onze Roemeen niet speelgerechtigd is in Europa.
Ook al heb ik geen idee of die er wel een pepernoot van kan.
Is een eeuwenoude discussie, gewoon 2 x 30 minuten zuivere speeltijd zou de oplossing zijn, dat haal je bij de meeste wedstrijden niet eens.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een zaalvoetbalwedstrijd, daar werken ze ook met zuivere speeltijd en dan moet je binnen 5 seconden het spel hervatten als je de bal op de goeie positie hebt. Dat zou je kunnen invoeren.
Dat passje op Til bij de 1-0 was prima, maar ik vind nog steeds dat ie te weinig eindproduct heeft. Tegen kleinere teams zou ik nog steeds met Alireza of Walemark spelenquote:Op maandag 21 maart 2022 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we inmiddels stellen dat Nelson de beste optie aan de rechterkant is?
Mijn vader nam mijn moeder.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders daar maar een voorbeeld aan genomen.
Zou toch liever 35 minuten hebben. Het mag wel een beetje zwaar zijn voor de spelers. Normaal heb je nog blessuretijd, en die valt nu ook al weg.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een eeuwenoude discussie, gewoon 2 x 30 minuten zuivere speeltijd zou de oplossing zijn, dat haal je bij de meeste wedstrijden niet eens.
zeker als die linksback niet op z'n positie staatquote:Op maandag 21 maart 2022 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nelson speelde dan ook tegen de meest langzame linksback van de Eredivisie.
En als je enige kwaliteit rennen is dan speel je een goede wedstrijd.
Nah, hij is ook best vaardig aan de bal. Het rendement blijft alleen te vaak uit.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch vind ik Walemark meer hebben, hoewel dat wel gebaseerd is op heel weinig minuten. Die wordt blijkbaar rustig gebracht. Nelson stond ook nog op 0 goals en 0 assist zie ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, hij is ook best vaardig aan de bal. Het rendement blijft alleen te vaak uit.
Precies, al komt hij de laatste maanden pas echt een beetje in vorm imo. Daarvoor ook zitten aankloten met blessures, corona. Maar als je zo'n speler huurt moet hij wel meer brengen ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch vind ik Walemark meer hebben, hoewel dat wel gebaseerd is op heel weinig minuten. Die wordt blijkbaar rustig gebracht. Nelson stond ook nog op 0 goals en 0 assist zie ik.
Ik doe niet anders brother.quote:
Dat passje op Til (bij de 0-1) leek simpel maar ik vond het toch een hele knappe actie en bal. Precies op het juiste moment gegeven.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ja het is nog geen DVD tijdquote:Op maandag 21 maart 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In ieder geval kunnen dit soort clipjes (afgelopen zaterdag gemaakt) volgend jaar weer met 2 goals worden uitgebreid.![]()
Ik vind dit zo ontzettend treurig, baal er gewoon van dat het nooit een keertje goed valt. Gisteren had alles in zich maarja zo'n kutkeeper die het dan verneukt.quote:
Wat is dit voor act joh.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo ontzettend treurig, baal er gewoon van dat het nooit een keertje goed valt. Gisteren had alles in zich maarja zo'n kutkeeper die het dan verneukt.
Jullie kunnen inmiddels 3 uur aan goals en beeldmateriaal aan hoogtepunten in "klassiekers" bij elkaar zetten en Feyenoord moet het doen met een gemiddelde van ongeveer een halve goal per jaar daar en altijd een negatief eindresultaat.
Heel jammer allemaal.
quote:Op maandag 21 maart 2022 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo ontzettend treurig, baal er gewoon van dat het nooit een keertje goed valt. Gisteren had alles in zich maarja zo'n kutkeeper die het dan verneukt.
Jullie kunnen inmiddels 3 uur aan goals en beeldmateriaal aan hoogtepunten in "klassiekers" bij elkaar zetten en Feyenoord moet het doen met een gemiddelde van ongeveer een halve goal per jaar daar en altijd een negatief eindresultaat.
Heel jammer allemaal.
Door diezelfde keeper.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]alles op die keeper afschuiven is ook weer wat te makkelijk, uiteindelijk creëerde Ajax gewoon meer
Ajax heeft over de hele wedstrijd 4 grote kansen gehad:quote:Op maandag 21 maart 2022 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]alles op die keeper afschuiven is ook weer wat te makkelijk, uiteindelijk creëerde Ajax gewoon meer
Wel als die kansen ontstaan door een keeper die overal onderdoor duikt.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
want kansen creëren komt door de keeper van de tegenpartij?
Zie mijn overzichtje van de kansen hierboven.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als die kansen ontstaan door een keeper die overal onderdoor duikt.
Daar dook hij toch juist onder de bal door?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kans 3: Kans Brobbey, Marciano komt niet uit.
Drie echt grote kansen ja, vooral door Marciano. Tegenover drie grote kansen van ons. Het verschil viel heel erg mee, behalve dat Ajax ons wel naar achter drukte in de tweede helft.quote:
Een soort gele kanarie ja. Maar dan blauw.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar dook hij toch juist onder de bal door?
Tja, maar het is al niet goed dat Ajax bij bijvoorbeeld de goal van Tadic een vrije trap krijgt op die positie, en bij de enorme kansen van Brobbey/Timber dat Ajax een voorzet kan geven. Gaat altijd weer iets dat niet mag gebeuren aan vooraf. Er worden dus meerdere fouten gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax heeft over de hele wedstrijd 4 grote kansen gehad:
Kans 1: Rebound weggegeven door Marciano Vink. Goal Haller.
Kans 2: Bal op de lat door Timber doordat Marciano er naast zat.
Kans 4: Goal Antony, enige kans waar Marciano helemaal niets aan kon doen.
Niet eens een kans: Goal Tadic, Marciano duikt onder een bal door.
Ja dan kun je echt wel wat op de keeper afschuiven lijkt me.
die 2-2 wel ja al zat die er lekker in, die 1-1 had Gravenberch al moeten maken, was randje 16 met alle tijd om een hoek te kiezenquote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax heeft over de hele wedstrijd 4 grote kansen gehad:
Kans 1: Rebound weggegeven door Marciano Vink. Goal Haller.
Kans 2: Bal op de lat door Timber doordat Marciano er naast zat.
Kans 4: Goal Antony, enige kans waar Marciano helemaal niets aan kon doen.
Niet eens een kans: Goal Tadic, Marciano duikt onder een bal door.
Ja dan kun je echt wel wat op de keeper afschuiven lijkt me.
Nee, dat was meer het geval bij Timber. Bij Brobbey bleef hij gewoon staan.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar dook hij toch juist onder de bal door?
Nee, ik heb het net teruggekeken. Hij komt maar schat die bal totaal verkeerd in.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee, dat was meer het geval bij Timber. Bij Brobbey bleef hij gewoon staan.
Denk dat die 1-1 een kans van 0,05 xG was ofzo. Dat kun je onmogelijk een grote kans noemen met 4 potentiële blokkers voor je en de afstand tot de goal.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 2-2 wel ja al zat die er lekker in, die 1-1 had Gravenberch al moeten maken, was randje 16 met alle tijd om een hoek te kiezen
Zie mijn reactie hierboven.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had verwacht dat Pietje als xG-fetisjist naar xG zou gaan kijken ipv het doen en laten van een keeper.
Jij zegt dat hij duikt, dat deed hij niet. Hij komt geen centimeter van de grond. Die kopbal van Timber was op de lat, daar duikt hij.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik heb het net teruggekeken. Hij komt maar schat die bal totaal verkeerd in.
Hij dook onder de bal door was meer een onhandige beeldspraak in deze dan, ik bedoelde niet dat hij op de grond viel.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij duikt, dat deed hij niet. Hij komt geen centimeter van de grond. Die kopbal van Timber was op de lat, daar duikt hij.
Iemand een voorzet laten geven is toch niet direct een fout? Zou een mooie boel worden dan.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, maar het is al niet goed dat Ajax bij bijvoorbeeld de goal van Tadic een vrije trap krijgt op die positie, en bij de enorme kansen van Brobbey/Timber dat Ajax een voorzet kan geven. Gaat altijd weer iets dat niet mag gebeuren aan vooraf. Er worden dus meerdere fouten gemaakt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 12:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat die 1-1 een kans van 0,05 xG was ofzo. Dat kun je onmogelijk een grote kans noemen met 4 potentiële blokkers voor je en de afstand tot de goal.
Nouja blijft een beetje gelul in de ruimte. Feit is dat hij verantwoordelijk was voor 3 van de 4 grote kansen van Ajax. Dan ben je toch echt wel verantwoordelijk voor zo'n nederlaag.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dook onder de bal door was meer een onhandige beeldspraak in deze dan, ik bedoelde niet dat hij op de grond viel.
Zet maar stil op 03:16. Zit 4 man tussen.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]je switcht net zo makkelijk van emo naar xG, waar waren die blokkers dan, hij kreeg tijd en ruimte, het schot was hard maar niet zuiver
Maar dat die er in zou ‘moeten’ is ook nonsens. Hoe dan ook had Marciano dit schot gewoon moeten hebben of naar de zijkant tikken. Die goal valt, net als de 2-2, op zijn conto te schrijven.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]je switcht net zo makkelijk van emo naar xG, waar waren die blokkers dan, hij kreeg tijd en ruimte, het schot was hard maar niet zuiver
Daar ben ik het ook mee eens hoor, hij zat bij vrijwel elke bal mis.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja blijft een beetje gelul in de ruimte. Feit is dat hij verantwoordelijk was voor 3 van de 4 grote kansen van Ajax. Dan ben je toch echt wel verantwoordelijk voor zo'n nederlaag.
vanaf 16 meter zo'n beetje recht voor de goal moet zo'n bal er wel meteen in ja en zou het niet uit moeten maken wie er op doel staatquote:Op maandag 21 maart 2022 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat die er in zou ‘moeten’ is ook nonsens. Hoe dan ook had Marciano dit schot gewoon moeten hebben of naar de zijkant tikken. Die goal valt, net als de 2-2, op zijn conto te schrijven.
Dat is wel wat opportuun. Die ballen gaan toch (veel) vaker mis dan raak.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf 16 meter zo'n beetje recht voor de goal moet zo'n bal er wel meteen in ja en zou het niet uit moeten maken wie er op doel staat
Die overtreding bij de vrije trap van Tadic was het een ultieme poging om een voorzet te voorkomen, hoe had Malacia het volgens jou goed kunnen doen daar?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, maar het is al niet goed dat Ajax bij bijvoorbeeld de goal van Tadic een vrije trap krijgt op die positie, en bij de enorme kansen van Brobbey/Timber dat Ajax een voorzet kan geven. Gaat altijd weer iets dat niet mag gebeuren aan vooraf. Er worden dus meerdere fouten gemaakt.
Als die erin was gegaan, was dat ook zijn fout. Hij ging bij geen enkele goal vrijuit.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij duikt, dat deed hij niet. Hij komt geen centimeter van de grond. Die kopbal van Timber was op de lat, daar duikt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |