Dat heeft Ajax toen waarschijnlijk ook het kampioenschap gekost, niets mis mee om dat te erkennen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Dat spelen op donderdag gezeur vind ik ook wat vermoeiend worden.
Toen Feyenoord kampioen werd moest Ajax tegen de gehele top 5 spelen na een donderdag, waaronder tegen PSV nadat we 120 minuten tegen Schalke hadden gespeeld. Toen moesten we niet zeuren want Ajax wilde zo graag bij de grote jongens horen.
Het hoort het er gewoon bij. Deal with it.
Eerder hypocriet. Janken over tijdrekken, maar Dessers, Til en die keepertje konden er ook best wel wat van.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik merk dat ik het gewoon echt een beetje zielig voor Feyenoord vind.
Het pijpje was gewoon leeg na een uur. Zag je vooral bij Sinisterra, die kon het de tweede helft niet belopen. Waarschijnlijk toch het verschil tussen dinsdag of donderdag spelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Feyenoord ging verdedigen na de 1-2 terwijl ze Ajax de ko konden geven
Haha, dat werd juist dat seizoen voortdurend aangehaald als argument dat Feyenoord kampioen werd. Het feit dat jij er nu nog over begint zeg wel genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Toen Feyenoord kampioen werd moest Ajax tegen de gehele top 5 spelen na een donderdag, waaronder tegen PSV nadat we 120 minuten tegen Schalke hadden gespeeld. Toen moesten we niet zeuren want Ajax wilde zo graag bij de grote jongens horen.
Op het eind had Linssen ook een penalty verdiend, maar die was niet slim genoeg om te blijven liggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
die actie tegen dessers niet laten zien door dat ajax clubje dat nos heet
De overwinning in europa was al in de tas..quote:Op zondag 20 maart 2022 19:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het pijpje was gewoon leeg na een uur. Zag je vooral bij Sinisterra, die kon het de tweede helft niet belopen. Waarschijnlijk toch het verschil tussen dinsdag of donderdag spelen.
Eens, maar de meeste spelers deden wel gewoon mee. Eigenlijk hadden we Sini na een helftje rust moeten geven donderdag.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De overwinning in europa was al in de tas..
"Toen Ajax"quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Eens.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Wanneer was het nou dat de knvb wedstrijden van ajax in de competitie zat te verschuiven vanwege europees voetbal?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Dat was dat CL-seizoen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wanneer was het nou dat de knvb wedstrijden van ajax in de competitie zat te verschuiven vanwege europees voetbal?
Vanwege dat ze dan langer konden uitrusten enzovoorts? dat is toch niet zo lang geleden?3 jaar geleden?
Ik zei ook niet dat dat toen niet aangehaald werd.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha, dat werd juist dat seizoen voortdurend aangehaald als argument dat Feyenoord kampioen werd. Het feit dat jij er nu nog over begint zeg wel genoeg.
Toen gingen die wedstrijden van zaterdag naar zondag, toch? En zondag een paar uur later?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wanneer was het nou dat de knvb wedstrijden van ajax in de competitie zat te verschuiven vanwege europees voetbal?
Vanwege dat ze dan langer konden uitrusten enzovoorts? dat is toch niet zo lang geleden?3 jaar geleden?
ja...quote:Op zondag 20 maart 2022 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen gingen die wedstrijden van zaterdag naar zondag, toch? En zondag een paar uur later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |