GGMM is niet je energie waard hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 17:18 schreef fetX het volgende: [..] Ga niet je eigen zielige gedrag verschuilen achter een zogenaamde discussie, want dat probeer je helemaal niet.
Je verliest zelf, maar het helpt allemaal niet als de scheidsrechter en VAR nooit in je voordeel fluiten met de 50/50 (of erger) momenten.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Lijkt mij vrij duidelijk eigenlijk. Ugh. Het voelt zo’n zwaktebod om iedere week naar de scheids te wijzen maar het is de laatste tijd eigenlijk iedere wedstrijd wel raak.
Tuurlijk wel. Ik geef gewoon aan dat alle supporters hypocriet zijn waar er werd gezegd hoe typerend het is van Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga niet je eigen zielige gedrag verschuilen achter een zogenaamde discussie, want dat probeer je helemaal niet.
Die gast gaat je flink wat punten kosten.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had ‘Kutkeeper’ een betere TT gevonden
Wat een kutkeeper.
De Christus ja. Die eerste goal man jezus.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had ‘Kutkeeper’ een betere TT gevonden
Wat een kutkeeper.
Nee, je komt hier alleen maar om te zuigen en doet nu alsof je een of andere discussie op gang wilde brengen. Het is niet de eerste keer dat je hier wat aan het zuigen bent na puntverlies van Feyenoord. Grappig dat je dan ineens zin hebt in een ‘discussie’.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik geef gewoon aan dat alle supporters hypocriet zijn waar er werd gezegd hoe typerend het is van Ajax.
Dat jij nogal boos bent prima, maar negeer het dan gewoon lekker.
Verdere klachten over mods/FA's mogen lekker in het daarvoor bestemde topic.
Ik blijf geen welles-niettus met je aangaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, je komt hier alleen maar om te zuigen en doet nu alsof je een of andere discussie op gang wilde brengen. Het is niet de eerste keer dat je hier wat aan het zuigen bent na puntverlies van Feyenoord. Grappig dat je dan ineens zin hebt in een ‘discussie’.
Gedraag je gewoon normaal. Dan vinden mensen je misschien nog te pruimen.
Ik hoop dat ie iets krijgt wat ik niet mag zeggen van moderator @onlogischquote:Op zondag 20 maart 2022 17:28 schreef Caland het volgende:
Ten Hag heeft Antony na de wedstrijd gewoon zien rondlopen en hij komt nu de perskamer in op krukken
Die act voert hij wel netjes door, dat dan weer wel.
Griep?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie iets krijgt wat ik niet mag zeggen van moderator @:onlogisch
Wat er in komt is gewoon niet goed genoeg. Linssen en Hendrix moet je niet mee door. Pedersen kan nog wel wat worden.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:30 schreef hhh38 het volgende:
De laatste 30 minuten was de tank ook gewoon leeg. Daar kan je niet tegen op wisselen.
We hebben geen spitsen die kwalitatief goed genoeg zijn voor dit soort wedstrijden. Dessers heb je wel wat aan tegen de 16 tegenstanders die normaal gesproken minder zijn dan Feyenoord. En zelfs dan heeft hij genoeg tekortkomingen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat er in komt is gewoon niet goed genoeg. Linssen en Hendrix moet je niet mee door. Pedersen kan nog wel wat worden.
Dessers heeft deze wedstrijd ook weer laten zien dat hij je niet veel verder gaat helpen. Zelfde geldt eigenlijk wel voor Til. Dat is in principe een soort opgevoerde Lex Immers.
Eens. 4 miljoen voor hem willen neerleggen is complete waanzin.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben geen spitsen die kwalitatief goed genoeg zijn voor dit soort wedstrijden. Dessers heb je wel wat aan tegen de 16 tegenstanders die normaal gesproken minder zijn dan Feyenoord. En zelfs dan heeft hij genoeg tekortkomingen.
Dat gejank van Dessers begint me ook aardig de keel uit te hangen trouwens.
Floot toch uitstekend? Welke fouten heeft hij gemaakt?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Klassieker op Rapport: Makkelie krijgt het hoogste cijfer
Woestmakend dit soort onzin.
Dat gefluit voor een penalty voor elke scheet is ook zo vermoeiend. Hele competities beslissen op basis van een je kan 'm geven moment in de wedstrijd. Pas geven als het overduidelijk is. Beide keren was dat niet het geval. Linssen is gewoon overduidelijk opzoek naar contact en die van Martinez is gewoon een schouderduw.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je verliest zelf, maar het helpt allemaal niet als de scheidsrechter en VAR nooit in je voordeel fluiten met de 50/50 (of erger) momenten.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Floot toch uitstekend? Welke fouten heeft hij gemaakt?
Ja ik vind dat een lastige. Het is wel een bodycheck maar Blind speelt daar ook de bal. Is het dan wel of geen overtreding?quote:
Twee penalty's gemist en had wel wat langer mogen laten doorspelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Floot toch uitstekend? Welke fouten heeft hij gemaakt?
Had zeker langer mogen doorspelen. Hij heeft een 7.5 gekregen zie ik, geen 10 dus perfect was het niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twee penalty's gemist en had wel wat langer mogen laten doorspelen.
Moment met Martinez heeft niks met voetbal te maken.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat een lastige. Het is wel een bodycheck maar Blind speelt daar ook de bal. Is het dan wel of geen overtreding?
Moment met Linssen is op die beelden niet te zien of hij geraakt wordt. Verder valt hij overdreven en dat spreekt tegen hem vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |