Zal je zien dat de uitwedstrijd in 2022-2023 voor de winterstop wordt gepland en in 2023-2024 erna zodat we er in 2023 niet spelen. Knjb.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Misschien dat we volgend jaar gaan winnen daar. 2017-1999 = 18 jaar en 2023 - 2005 is 18 jaar.
Ja ach, dit altijd zo natuurlijk. Als het tegenzit ga je zeiken op van alles. Zie je bij alle clubs. Tijdrekken is altijd storend. Ook als Ajax of Feyenoord het doet. Daarom hoogste tijd voor zuivere speeltijd. Tja, nu kan je er voordeel bij hebben dus ik snap best dat veel clubs het doen. Feyenoord begon eigenlijk in de eerste helft al met enorm rustig aan doen bij elke spelhervatting. Heb ik verder niets over gezegd, snap dat wel. Het hoort er nou eenmaal bij, maar zou blij zijn als ze dit uit het voetbal kunnen bannen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan helemaal krijsen als ze Europees een club tegenkomen die tijdrekkenZou mij hoe dan ook kapot schamen bij dit soort wangedrag van je eigen spelers. Manman.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef fetX het volgende:
ZKA is witverziekend heet op twitter.
Gras is groen. Triest ventje.
Ach alweer op verborgen gezet.quote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @FeyenoordTM zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry als ik had geweten dat jij dat niet wilde horen had ik niks gezegd
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry als ik had geweten dat jij dat niet wilde horen had ik niks gezegd
Dat is zijn niveau joh, infantiel gedrag.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 Red_85 het volgende:
Zwaaaaaaar onterecht. Wat een kutpot. Ging helemaal nergens over wat slecht.
Heerlijk dat t tegen feyenoord is die 75 minuten lang dachten met de winst er van door te kunnen gaan.
Heerlijk
DONDER OP DEBIELE MORAAL RIDDERTJEquote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.
Je post hier pas een half jaar, kutkloontje.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Elk jaar weer dit soort smerige quotes in het Ajax-topic.
[..]
rapport gemaaktquote:
Niks, net zoals met die penalty van Martinezquote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rapport gemaakt
bedreiging met de dood enzovoorts
ben benieuwd wat fok met dit gaat doen
Waarom hou je je bezig met kleuters in een ander topic? Genoeg kleuters hierquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij duidelijk eigenlijk. Ugh. Het voelt zo’n zwaktebod om iedere week naar de scheids te wijzen maar het is de laatste tijd eigenlijk iedere wedstrijd wel raak.quote:
Als je geen tegenspraak wil in discussie ga je lekker naar feyenoord.network.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
En wat is je punt? Ik zie echt niks vreemds aan die quote, gewoon een Ajacied die terecht blij is met de overwinning tochquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon mannelijk spel. Niks aan het handje.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks, net zoals met die penalty van Martinez
Eens maatquote:Op zondag 20 maart 2022 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kutkeeper hebben we, hopelijk is die Roemeen wat.
Ga niet je eigen zielige gedrag verschuilen achter een zogenaamde discussie, want dat probeer je helemaal niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen tegenspraak wil in discussie ga je lekker naar feyenoord.network.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |