Vrees het ook, we komen er amper nog uit voorin. We zijn de bal nu wel snel kwijt iedere keer.quote:
Leek mij nochtans een overtredingquote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers moet zich niet zo aanstellen.
Alvarez moet vooral zijn elleboog bij zich houden.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers moet zich niet zo aanstellen.
Mwoah. Ajax heeft het verdedigend de tweede helft vooral beter voor elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nu wel redelijk op. Pure competitievervalsing ook van de KNVB aangezien Feyenoord nauwelijks rust heeft gehad
@:psvcl
Vind ik eigenlijk niet. Feyenoord weet ze gewoon niet meer vast te drukken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ajax heeft het verdedigend de tweede helft vooral beter voor elkaar.
Als het Senesi op Antony was wel in ieder geval ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit was wel een beuk. Higler had hem gegeven.
Ligt meer aan de overige 10 spelersquote:Op zondag 20 maart 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je met zo’n kutkeeper voorstaat bij Ajax is een wonder.
Til ook eruitquote:Op zondag 20 maart 2022 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Je mag Nelson ondertussen wel wisselen voor Ali of Walemark.
Maar hoe durf je het te vragen!?!?!?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
? Ik volg het nieuws niet. Ik weet alleen dat hij geblesseerd is.
Tja, schijnbaar is het not-done om eerlijk te zijn dat je dingen niet weet...quote:
Ah, jammer.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat merken we
Voetoperatie. Ligt de rest van het seizoen eruit
Rustig makker. Nog een kwartiertje.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, schijnbaar is het not-done om eerlijk te zijn dat je dingen niet weet...
Beetje dom stoer doen dat je alles weet is niet mijn stijl. Noch ben ik een groot genoege autist dat ik elk bericht over Feyenoord volg.
Dat wel, de pijp is wel behoorlijk leeg.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef Haringkop het volgende:
Past overigens wel in het spelbeeld van de tweede helft.
Dat. Feyenoord had sws doelpunt tegen gekregen zoals ze al de hele 2e helft spelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef Haringkop het volgende:
Vind ik niet. Eigenlijk hielden we heel makkelijk stand, alleen die Marciano geeft meerdere grote kansen weg.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef Haringkop het volgende:
Ajax is wel echt beter na de rust. Wij komen er totaal niet meer fatsoenlijk uit.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, zonder die mongolenkeeper creëert Ajax geen kans.
Dat is zeker zo. Maar kansen krijgen ze eigenlijk niet. Marciano verneukt het gewoonquote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ajax is wel echt beter na de rust. Wij komen er totaal niet meer fatsoenlijk uit.
Joh, over de hele wedstrijd gezien is Ajax toch echt een heel stuk beter? Een overwinning van Feyenoord zuo behoorlijk onverdiend zijn. Als je hier nog een puntje uit weet te slepen mag je niet ontevreden zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eigenlijk hielden we heel makkelijk stand, alleen die Marciano geeft meerdere grote kansen weg.
Lat vergeten?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar kansen krijgen ze eigenlijk niet. Marciano verneukt het gewoon
Eens, maar je weet gewoon dat vroeg of laat een bal goed gaat vallen voor hun.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar kansen krijgen ze eigenlijk niet. Marciano verneukt het gewoon
Mwah, ze creëren niks, geen bal komt goed aan. Alleen die hoerenkeeper maakt gewoon meerdere grote fouten waardoor je niet stabiel stand kan houden.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ajax is wel echt beter na de rust. Wij komen er totaal niet meer fatsoenlijk uit.
De eerste helft was Feyenoord wel beter hoor. Tweede helft is voor Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Joh, over de hele wedstrijd gezien is Ajax toch echt een heel stuk beter. Een overwinning van Feyenoord zo behoorlijk onverdiend zijn. Als je hier nog een puntje uit weet te slepen mag je niet ontevreden zijn.
Tja het blijft ook een j…quote:Op zondag 20 maart 2022 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ze creëren niks, geen bal komt goed aan. Alleen die hoerenkeeper maakt gewoon meerdere grote fouten waardoor je niet stabiel stand kan houden.
Mwah, alleen de eerste 15/20 min was Feyenoord echt beter.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste helft was Feyenoord wel beter hoor. Tweede helft is voor Ajax.
Dit, gelijk zou, op dit moment, terecht zijn. Onwenselijk, maar wel terechtquote:Op zondag 20 maart 2022 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste helft was Feyenoord wel beter hoor. Tweede helft is voor Ajax.
Daarna ook. Was niks aan de hand voor Feyenoord en zelf creëer je 4 100% kansen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, alleen de eerste 15/20 min was Feyenoord echt beter.
Onbegrijpelijk ja. Dit puntenverlies (indien we niet meer scoren, waar het op begint te lijken) komt echt op conto van Marciano hoor. De eerste 55 minuten waren we grote gedeelten beter, sindsdien heeft Ajax wel overwicht maar er zit totaal geen idee achter hun aanvallen. Dit had je echt vol kunnen houden.quote:
Jullie zaten vooral ontzettend triest in te dekkenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef fetX het volgende:
Echt fucking @:gurneyisbestoke je zat zo te jinxen
Hoezo?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jullie zaten vooral ontzettend triest in te dekken
Huilies
Het is gewoon een wedstrijd zoals het ongeveer 15 jaar daar al gaat. Niks indekken aan.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huilies
Dit kon je echt van een kilometer afstand zien aankomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huilies
Ja dusquote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoezo?
Dit kon je gewoon verwachten hoor...
Klopt je stond maar 70 minuten onder drukquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een onnodige verliespartij.
Zielig zeg.
Normaal gesproken wel ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus
Dan hoef je je niet zo vreselijk aan te stellen en dan lekker je gelijk gaan halen, beetje vertrouwen hebben mag ook wel eens
Juist door die walgelijke mentaliteit gaan we er altijd af in dat kutstadionquote:Op zondag 20 maart 2022 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja.
Maar in Amsterdam weet je hoe het gaat. Gebaseerd op decennia ervaring.
Nee hoor, want aan de mentaliteit van de spelers of tactiek lag het vandaag niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist door die walgelijke mentaliteit gaan we er altijd af in dat kutstadion
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want wat er op FOK! wordt gepost heeft invloed op de prestaties op het veld in amsterdam?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent écht grappigquote:Op zondag 20 maart 2022 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want wat er op FOK! wordt gepost heeft invloed op de prestaties op het veld in amsterdam?
Snel, bel het Nobelcomité... We hebben een winnaar te pakken voor de prijs voor natuurkunde.
Dat zijn toch dingen die je helemaal niet verwacht bij iemand met jouw naam.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb echt allemaal dingen door m'n huiskamer heen gesmeten, ben nog nooit zo woest geweest van een westrijd
Richt je dan lekker niet op mij af omdat ik nog een beetje optimistisch bleef bij een 1-2 voorsprong.quote:
Als jij niet snapt waarom mensen bij een 1-2 voorsprong tegen Ajax nog niet optimistisch willen zijn ligt dat toch echt aan jezelf..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Richt je dan lekker niet op mij af omdat ik nog een beetje optimistisch bleef bij een 1-2 voorsprong.
Terecht of niet, het leek alsof er 30 Pistolero’s hier aan het posten waren
Omdat... Waarom ook niet? Karma, of zo?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je in godsnaam dit affluiten na 5 minuten
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
Bryan had moeten vallen, dan was de VAR in ieder geval gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Haringkop het volgende:
Waarom was dat geen pingel op Linssen? Hij speelt toch totaal de bal niet.
Ach, de kleuter is er ook weer.quote:
Je weet dat ie rood kreeg?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Haringkop het volgende:
Die Antony wordt gewoon beloond voor z’n walgelijke gedrag. Wat een grap ben je dan als scheidsrechter.
Goed spelen en toch 0 punten, daar heb ik er al veel van gezien de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen noemen eigenlijk.
Die ging toch voor de Oscar met zijn vele theaterstukjes?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Haringkop het volgende:
Die Antony wordt gewoon beloond voor z’n walgelijke gedrag. Wat een grap ben je dan als scheidsrechter.
GENOT!!!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
Die komen altijd, gewoon negeren. Iets met volle luiers, of zoquote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef fetX het volgende:
Oh ja. Dan krijg je nu natuurlijk die zuigertjes.
Maar de VAR moet toch altijd kijken. Tuurlijk helpt als hij gaat liggen, maar dat kan toch niet serieus het argument zijn. Echt absurd, bal wordt gewoon niet gespeeld. 100% pingel.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bryan had moeten vallen, dan was de VAR in ieder geval gaan kijken
Allebei 1 helft beter, gelijkspel was terecht geweest.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, als je even objectief naar deze wedstrijd kijkt dan is het toch 'gewoon' een terechte nederlaag? Ajax was het grootste gedeelte van de wedstrijd (veel) beter.
Dat Marciano een achterlijke kutkeeper is doet daar verder niks aan af.
Gaat om de tijd die erbij geteld had moeten worden. Die geblondeerde transgender had al eerder rood moeten hebben natuurlijk.quote:
Ja en dat hij gewoon naast het veld bleef staan en er nul extra minuten bijkomen.quote:
Hij viel ook wel, maar stond meteen op. In dit soort gevallen moet je "professioneel" zijn en in elk geval zorgen dat er voldoende contact is.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bryan had moeten vallen, dan was de VAR in ieder geval gaan kijken
Ditquote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allebei 1 helft beter, gelijkspel was terecht geweest.
Ik denk eigenlijk niet dat Ajax had gescoord als onze keeper normaal had gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik niets van. Het was zo overduidelijk dat de bal niet gespeeld werd...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar de VAR moet toch altijd kijken. Tuurlijk helpt als hij gaat liggen, maar dat kan toch niet serieus het argument zijn. Echt absurd, bal wordt gewoon niet gespeeld. 100% pingel.
Ik snap echt niet waarom er een VAR is dit seizoen.
Ja en toen? Had ie minuten gewonnen plus dat ie als een debiel minutenlang feest stond te vieren waarbij hij de eerste kaart verdiende. Die tweede was ook verdiend, maar hij kreeg gewoon wat hij wilde. Fuck die kaart.quote:
Dat gebeurde ook gewoon. Jens was topquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
Onpopulaire mening: nadat Toornstra eruit ging, was het helemaal weg.
Pleurt toch een eind op.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, als je even objectief naar deze wedstrijd kijkt dan is het toch 'gewoon' een terechte nederlaag? Ajax was het grootste gedeelte van de wedstrijd (veel) beter.
Dat Marciano een achterlijke kutkeeper is doet daar verder niks aan af.
Vind ik niet. Eerste helft gelijkwaardig, 2e helft Ajax een stuk beter.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan was die kaart eigenlijk ook onnodigquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en toen? Had ie minuten gewonnen plus dat ie als een debiel minutenlang feest stond te vieren waarbij hij de eerste kaart verdiende. Die tweede was ook verdiend, maar hij kreeg gewoon wat hij wilde. Fuck die kaart.
Eens. Ajax heeft de achterstand alleen dankzij zichzelf te danken. Feyenoord had in zowel de 1e en de 2e helft niet de overhand.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eerste helft gelijkwaardig, 2e helft Ajax een stuk beter.
Maar ja, met een fatsoenlijke keeper had je hier misschien nog wel gewonnen ook.
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ja, met een fatsoenlijke keeper had je hier misschien nog wel gewonnen ook.
Kwaad. Boos.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoopte dat die Anthony naar voren zou flikkeren van die boarding af
Hoezo was die niet verdiend?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was die kaart eigenlijk ook onnodig
Hopelijk wordt die geseponeerd
Ga er nou niet serieus op in. Zit alleen maar een reactie uit te lokken en jij trapt er met open ogen in.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoezo was die niet verdiend?
Shirt uittrekken is onnodig.
Buiten de lijnen gaan janken, dan ijskoud binnen de lijnen gaan staan is op deze manier lonend, dat kan nooit de bedoeling zijn.
Grappig, hetzelfde kan ook voor Ajax gezegd worden. Onanaquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Had tijd bij moeten komen inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Buiten de lijnen gaan janken, dan ijskoud binnen de lijnen gaan staan is op deze manier lonend, dat kan nooit de bedoeling zijn.
Wel eens ja. Het is een nipte zege, en ook nipt verdiende zege voor Ajax. Heb de stats er ook nog even bijgepakt, en de eerste helft was redelijk gelijkwaardig, en de tweede helft was Ajax echt een stuk sterker. Denk aan de kopbal van Timber op de lat, en kopbal die Brobbey helemaal voor open doel mist. Tja....bizar dat Ajax ook deze wedstrijd weer wint. Ajax totaal uit vorm, Feyenoord in de vorm van hun leven. En toch dit..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt het tegen @GGMMquote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach als een Italiaanse club het doet vinden veel mensen het hier prachtig.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, als hij niet zo overdreven zou duiken. Ik zou het daarom gewoon niet geven, want bij twijfel niet geven.quote:
Feyenoord is helemaal niet in de vorm van hun leven. De tweede seizoenshelft is een stuk minder dan de eerste.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wel eens ja. Het is een nipte zege, en ook nipt verdiende zege voor Ajax. Heb de stats er ook nog even bijgepakt, en de eerste helft was redelijk gelijkwaardig, en de tweede helft was Ajax echt een stuk sterker. Denk aan de kopbal van Timber op de lat, en kopbal die Brobbey helemaal voor open doel mist. Tja....bizar dat Ajax ook deze wedstrijd weer wint. Ajax totaal uit vorm, Feyenoord in de vorm van hun leven. En toch dit..
Idd... Komt elke keer zuigen als Feyenoord verliest. Best wel een enorme troll die gewoon op moet flikkeren, maar goed. Normaal gedrag van hem is teveel gevraagd, denk ikquote:
Ik vrees dat Linssen iets te overdreven viel maar er is wel degelijk contact ja.quote:
Eens natuurlijk, maar dat had in de eerst helft ook gemoeten. 3 goals (wat veel tijd in beslag neemt) en een blessure. Slechts 2 min blessuretijd. Tja...toen was het weer ongunstig voor Ajax. Uiteindelijk wel een terechte uitslag dit.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had tijd bij moeten komen inderdaad.
Ah, ja. Dit is wel echt lachwekkend, ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach als een Italiaanse club het doet vinden veel mensen het hier prachtig.
Dat tijdrekken voor de 3-2 was veel heftiger, nu krijg je de deksel op je neus.
Misschien voortaan proberen te voetballen.
Hendrix liet Antony wel lopen bij die 3-2.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enige die goed inviel was Hendrix trouwens.
Pedersen en Linssen niks laten zien sowieso Pedersen voor Sinisterra was een rare wissel.
Nelson en Dessers voelde elkaar wel goed aan Nelson dook ook paar keer de spits positie in.
pleut toch op met je toornstraquote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Ali_boo het volgende:
Na het uitvallen van Toorstra strote het compleet in elkaar. We kwamen niet meer aan voetballen toe en de tegenstander werd steeds dreigender en dominanter
En we hebben natuurlijk een vreselijke kut kieper , laten we dat vooral niet vergeten
De hoofdkleuter.quote:
Dit is echt geen penalty.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja… als je dit vergelijkt met die overtreding van Hendrix tegen AZ…
Ajax was ook wel erg slecht.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord alleen op 1-2 voorsprong dankzij een individuele fout. Dat sommige users hier (oh feyenoorders) echt dachten dat ze de overhand hadden is echt triest. Geloven jullie dit nou zelf?
Dat is de 12e man van Ajax Klaas.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had het al voorspeld
knjb
die vrije trap voor tadic was helemaal geen overtreding
scheidsrechter fluit 5 minuten te snel af
Idd maar die maken ze FA,quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Komt elke keer zuigen als Feyenoord verliest. Best wel een enorme troll die gewoon op moet flikkeren, maar goed. Normaal gedrag van hem is teveel gevraagd, denk ik
Maak een afspraak met een psychiaterquote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal als er afgefloten wordt ben ik de adrenaline direct kwijt en ben ik weer m'n normale, rustige, introverte zelf. Maar ik ben nu nog steeds woest en heb stevig de behoefte om iets in elkaar te trappen.
Die allerlaatste wedstrijd thuis tegen Twente kan wel eens heel belangrijk gaan qua directe plaatsing voor Europees voetbal.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef fetX het volgende:
Meest vervelende vind ik nog dat je nu zelfs moet gaan oppassen voor Twente en wellicht AZ.
Neem jezelf in bescherming.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal als er afgefloten wordt ben ik de adrenaline direct kwijt en ben ik weer m'n normale, rustige, introverte zelf. Maar ik ben nu nog steeds woest en heb stevig de behoefte om iets in elkaar te trappen.
Ik vond ons goed beginnen maar je voelt al dat je dit niet een hele wedstrijd kan volhouden met dat vastzetten op eigen helft. Nu was het offensief van Ajax wel érg slecht waardoor je het nog kon volhouden, alleen Marciano… onbegrijpelijk. Wat heeft die een kansen aan Ajax weggegeven.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Mossou vat het wel goed samen. Het was een leuke wedstrijd. Goed om te zien dat het verschil ondanks de financiën helemaal niet zo groot is.
Zou zomaar kunnen inderdaad. Al vind ik eigenlijk dat Feyenoord nu wel alles kan en moet winnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die allerlaatste wedstrijd thuis tegen Twente kan wel eens heel belangrijk gaan qua directe plaatsing voor Europees voetbal.
Ditquote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga even douchen en dan Euro Truck Simulator spelen denk ik. Heerlijk rustgevend spelquote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Neem jezelf in bescherming.
@:lavenderr jij wat tips?
Die overtreding op Dessers vond ik er meer één. Maar goed.quote:
Toornstra was niet het probleem vandaag. Jens vulde het , ondanks zijn gebreken, keurig inquote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pleut toch op met je toornstra
die heeft geen bal geraakt
met kokcu erbij had je een echte kans gehad om te winnen met al die ruimtes
Sterker nog, toen Toornstra uitviel donderde het volledig in elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Toornstra was niet het probleem vandaag. Jens vulde het , ondanks zijn gebreken, keurig in
Hoop wel dat we Orif zo snel mogelijk op de transferlijst zetten. Heb zelfs Henk Timmer hoger zitten dan hem
Tja, ik hoop dat die Roemeen beter blijkt. Marciano kan echt niet. Paar redelijke potjes gekeept maar hij verziekt het gewoon tegen zowel Slavia als Ajax. Zelfs al was het overwicht voor Ajax, ze creëren eigenlijk de eerste 80 minuten geen kansen zonder hulp van onze keep.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad. Al vind ik eigenlijk dat Feyenoord nu wel alles kan en moet winnen.
allesopallesknvb.gif
Volgens sommige supporters is het allemaal doodnormaal wat daar gebeurt (lol)quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die reactie van Slot is wel mooi trouwens
En dan helemaal krijsen als ze Europees een club tegenkomen die tijdrekkenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens sommige supporters is het allemaal doodnormaal wat daar gebeurt (lol)
Dat zijn dezelfde users die dinsdag enorm aan het janken waren over die vuile Portugezenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen die viezerds dat dus vaker zo.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
We komen beiden op vergelijkbare conclusies. Zie mijn post van een paar min terugquote:Op zondag 20 maart 2022 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Sterker nog, toen Toornstra uitviel donderde het volledig in elkaar.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Ali_boo het volgende:
Na het uitvallen van Toorstra strote het compleet in elkaar. We kwamen niet meer aan voetballen toe en de tegenstander werd steeds dreigender en dominanter
En we hebben natuurlijk een vreselijke kut kieper , laten we dat vooral niet vergeten
Mooi hoe Antony dan opeens gelijk weer zwaargewond is.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Geen tips Roland. Alleen wel blij dat Ajax toch nog gewonnen heeft na een vreselijke wedstrijd.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Neem jezelf in bescherming.
@:lavenderr jij wat tips?
Wij voetbalsupporters zijn dan ook fucking hypocriet ;-)quote:Op zondag 20 maart 2022 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde users die dinsdag enorm aan het janken waren over die vuile Portugezen
Oh de ironie.
Wilde gelijkspel verdedigen natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar hoe kut zijn reza en die wallmarkt dan dat je Pedersen inbrengt voor Sinisterra
Geertruida was daar zelf ook niet vies van hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kleine clubquote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit ja. Erg zielig.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde users die dinsdag enorm aan het janken waren over die vuile Portugezen
Oh de ironie.
En de Feyenoorders die ervan genoten dinsdag zitten nu te janken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh de ironie.
Stop maar gewoon. Je hebt jezelf wel genoeg belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de Feyenoorders die ervan genoten dinsdag zitten nu te janken.
Welkom in het voetbal
Oh sorry als ik had geweten dat jij dat niet wilde horen had ik niks gezegdquote:Op zondag 20 maart 2022 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Stop maar gewoon. Je hebt jezelf wel genoeg belachelijk gemaakt.
Zal je zien dat de uitwedstrijd in 2022-2023 voor de winterstop wordt gepland en in 2023-2024 erna zodat we er in 2023 niet spelen. Knjb.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Misschien dat we volgend jaar gaan winnen daar. 2017-1999 = 18 jaar en 2023 - 2005 is 18 jaar.
Ja ach, dit altijd zo natuurlijk. Als het tegenzit ga je zeiken op van alles. Zie je bij alle clubs. Tijdrekken is altijd storend. Ook als Ajax of Feyenoord het doet. Daarom hoogste tijd voor zuivere speeltijd. Tja, nu kan je er voordeel bij hebben dus ik snap best dat veel clubs het doen. Feyenoord begon eigenlijk in de eerste helft al met enorm rustig aan doen bij elke spelhervatting. Heb ik verder niets over gezegd, snap dat wel. Het hoort er nou eenmaal bij, maar zou blij zijn als ze dit uit het voetbal kunnen bannen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan helemaal krijsen als ze Europees een club tegenkomen die tijdrekkenZou mij hoe dan ook kapot schamen bij dit soort wangedrag van je eigen spelers. Manman.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef fetX het volgende:
ZKA is witverziekend heet op twitter.
Gras is groen. Triest ventje.
Ach alweer op verborgen gezet.quote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @FeyenoordTM zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry als ik had geweten dat jij dat niet wilde horen had ik niks gezegd
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry als ik had geweten dat jij dat niet wilde horen had ik niks gezegd
Dat is zijn niveau joh, infantiel gedrag.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 Red_85 het volgende:
Zwaaaaaaar onterecht. Wat een kutpot. Ging helemaal nergens over wat slecht.
Heerlijk dat t tegen feyenoord is die 75 minuten lang dachten met de winst er van door te kunnen gaan.
Heerlijk
DONDER OP DEBIELE MORAAL RIDDERTJEquote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.
Je post hier pas een half jaar, kutkloontje.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Elk jaar weer dit soort smerige quotes in het Ajax-topic.
[..]
rapport gemaaktquote:
Niks, net zoals met die penalty van Martinezquote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rapport gemaakt
bedreiging met de dood enzovoorts
ben benieuwd wat fok met dit gaat doen
Waarom hou je je bezig met kleuters in een ander topic? Genoeg kleuters hierquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij duidelijk eigenlijk. Ugh. Het voelt zo’n zwaktebod om iedere week naar de scheids te wijzen maar het is de laatste tijd eigenlijk iedere wedstrijd wel raak.quote:
Als je geen tegenspraak wil in discussie ga je lekker naar feyenoord.network.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
En wat is je punt? Ik zie echt niks vreemds aan die quote, gewoon een Ajacied die terecht blij is met de overwinning tochquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon mannelijk spel. Niks aan het handje.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks, net zoals met die penalty van Martinez
Eens maatquote:Op zondag 20 maart 2022 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kutkeeper hebben we, hopelijk is die Roemeen wat.
Ga niet je eigen zielige gedrag verschuilen achter een zogenaamde discussie, want dat probeer je helemaal niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen tegenspraak wil in discussie ga je lekker naar feyenoord.network.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |