Ja, als hij niet zo overdreven zou duiken. Ik zou het daarom gewoon niet geven, want bij twijfel niet geven.quote:
Feyenoord is helemaal niet in de vorm van hun leven. De tweede seizoenshelft is een stuk minder dan de eerste.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wel eens ja. Het is een nipte zege, en ook nipt verdiende zege voor Ajax. Heb de stats er ook nog even bijgepakt, en de eerste helft was redelijk gelijkwaardig, en de tweede helft was Ajax echt een stuk sterker. Denk aan de kopbal van Timber op de lat, en kopbal die Brobbey helemaal voor open doel mist. Tja....bizar dat Ajax ook deze wedstrijd weer wint. Ajax totaal uit vorm, Feyenoord in de vorm van hun leven. En toch dit..
Idd... Komt elke keer zuigen als Feyenoord verliest. Best wel een enorme troll die gewoon op moet flikkeren, maar goed. Normaal gedrag van hem is teveel gevraagd, denk ikquote:
Ik vrees dat Linssen iets te overdreven viel maar er is wel degelijk contact ja.quote:
Eens natuurlijk, maar dat had in de eerst helft ook gemoeten. 3 goals (wat veel tijd in beslag neemt) en een blessure. Slechts 2 min blessuretijd. Tja...toen was het weer ongunstig voor Ajax. Uiteindelijk wel een terechte uitslag dit.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had tijd bij moeten komen inderdaad.
Ah, ja. Dit is wel echt lachwekkend, ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach als een Italiaanse club het doet vinden veel mensen het hier prachtig.
Dat tijdrekken voor de 3-2 was veel heftiger, nu krijg je de deksel op je neus.
Misschien voortaan proberen te voetballen.
Tja… als je dit vergelijkt met die overtreding van Hendrix tegen AZ…quote:
Hendrix liet Antony wel lopen bij die 3-2.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enige die goed inviel was Hendrix trouwens.
Pedersen en Linssen niks laten zien sowieso Pedersen voor Sinisterra was een rare wissel.
Nelson en Dessers voelde elkaar wel goed aan Nelson dook ook paar keer de spits positie in.
pleut toch op met je toornstraquote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Ali_boo het volgende:
Na het uitvallen van Toorstra strote het compleet in elkaar. We kwamen niet meer aan voetballen toe en de tegenstander werd steeds dreigender en dominanter
En we hebben natuurlijk een vreselijke kut kieper , laten we dat vooral niet vergeten
De hoofdkleuter.quote:
Dit is echt geen penalty.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja… als je dit vergelijkt met die overtreding van Hendrix tegen AZ…
Ajax was ook wel erg slecht.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord alleen op 1-2 voorsprong dankzij een individuele fout. Dat sommige users hier (oh feyenoorders) echt dachten dat ze de overhand hadden is echt triest. Geloven jullie dit nou zelf?
Dat is de 12e man van Ajax Klaas.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had het al voorspeld
knjb
die vrije trap voor tadic was helemaal geen overtreding
scheidsrechter fluit 5 minuten te snel af
Idd maar die maken ze FA,quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Komt elke keer zuigen als Feyenoord verliest. Best wel een enorme troll die gewoon op moet flikkeren, maar goed. Normaal gedrag van hem is teveel gevraagd, denk ik
Maak een afspraak met een psychiaterquote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal als er afgefloten wordt ben ik de adrenaline direct kwijt en ben ik weer m'n normale, rustige, introverte zelf. Maar ik ben nu nog steeds woest en heb stevig de behoefte om iets in elkaar te trappen.
Die allerlaatste wedstrijd thuis tegen Twente kan wel eens heel belangrijk gaan qua directe plaatsing voor Europees voetbal.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef fetX het volgende:
Meest vervelende vind ik nog dat je nu zelfs moet gaan oppassen voor Twente en wellicht AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |