Hij viel ook wel, maar stond meteen op. In dit soort gevallen moet je "professioneel" zijn en in elk geval zorgen dat er voldoende contact is.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bryan had moeten vallen, dan was de VAR in ieder geval gaan kijken
Ditquote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allebei 1 helft beter, gelijkspel was terecht geweest.
Ik denk eigenlijk niet dat Ajax had gescoord als onze keeper normaal had gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik niets van. Het was zo overduidelijk dat de bal niet gespeeld werd...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar de VAR moet toch altijd kijken. Tuurlijk helpt als hij gaat liggen, maar dat kan toch niet serieus het argument zijn. Echt absurd, bal wordt gewoon niet gespeeld. 100% pingel.
Ik snap echt niet waarom er een VAR is dit seizoen.
Ja en toen? Had ie minuten gewonnen plus dat ie als een debiel minutenlang feest stond te vieren waarbij hij de eerste kaart verdiende. Die tweede was ook verdiend, maar hij kreeg gewoon wat hij wilde. Fuck die kaart.quote:
Dat gebeurde ook gewoon. Jens was topquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
Onpopulaire mening: nadat Toornstra eruit ging, was het helemaal weg.
Pleurt toch een eind op.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, als je even objectief naar deze wedstrijd kijkt dan is het toch 'gewoon' een terechte nederlaag? Ajax was het grootste gedeelte van de wedstrijd (veel) beter.
Dat Marciano een achterlijke kutkeeper is doet daar verder niks aan af.
Vind ik niet. Eerste helft gelijkwaardig, 2e helft Ajax een stuk beter.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan was die kaart eigenlijk ook onnodigquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en toen? Had ie minuten gewonnen plus dat ie als een debiel minutenlang feest stond te vieren waarbij hij de eerste kaart verdiende. Die tweede was ook verdiend, maar hij kreeg gewoon wat hij wilde. Fuck die kaart.
Eens. Ajax heeft de achterstand alleen dankzij zichzelf te danken. Feyenoord had in zowel de 1e en de 2e helft niet de overhand.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eerste helft gelijkwaardig, 2e helft Ajax een stuk beter.
Maar ja, met een fatsoenlijke keeper had je hier misschien nog wel gewonnen ook.
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ja, met een fatsoenlijke keeper had je hier misschien nog wel gewonnen ook.
Kwaad. Boos.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoopte dat die Anthony naar voren zou flikkeren van die boarding af
Hoezo was die niet verdiend?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was die kaart eigenlijk ook onnodig
Hopelijk wordt die geseponeerd
Ga er nou niet serieus op in. Zit alleen maar een reactie uit te lokken en jij trapt er met open ogen in.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoezo was die niet verdiend?
Shirt uittrekken is onnodig.
Buiten de lijnen gaan janken, dan ijskoud binnen de lijnen gaan staan is op deze manier lonend, dat kan nooit de bedoeling zijn.
Grappig, hetzelfde kan ook voor Ajax gezegd worden. Onanaquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Had tijd bij moeten komen inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Buiten de lijnen gaan janken, dan ijskoud binnen de lijnen gaan staan is op deze manier lonend, dat kan nooit de bedoeling zijn.
Wel eens ja. Het is een nipte zege, en ook nipt verdiende zege voor Ajax. Heb de stats er ook nog even bijgepakt, en de eerste helft was redelijk gelijkwaardig, en de tweede helft was Ajax echt een stuk sterker. Denk aan de kopbal van Timber op de lat, en kopbal die Brobbey helemaal voor open doel mist. Tja....bizar dat Ajax ook deze wedstrijd weer wint. Ajax totaal uit vorm, Feyenoord in de vorm van hun leven. En toch dit..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt het tegen @GGMMquote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach als een Italiaanse club het doet vinden veel mensen het hier prachtig.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |