Hendrix liet Antony wel lopen bij die 3-2.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enige die goed inviel was Hendrix trouwens.
Pedersen en Linssen niks laten zien sowieso Pedersen voor Sinisterra was een rare wissel.
Nelson en Dessers voelde elkaar wel goed aan Nelson dook ook paar keer de spits positie in.
pleut toch op met je toornstraquote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Ali_boo het volgende:
Na het uitvallen van Toorstra strote het compleet in elkaar. We kwamen niet meer aan voetballen toe en de tegenstander werd steeds dreigender en dominanter
En we hebben natuurlijk een vreselijke kut kieper , laten we dat vooral niet vergeten
De hoofdkleuter.quote:
Dit is echt geen penalty.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja… als je dit vergelijkt met die overtreding van Hendrix tegen AZ…
Ajax was ook wel erg slecht.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord alleen op 1-2 voorsprong dankzij een individuele fout. Dat sommige users hier (oh feyenoorders) echt dachten dat ze de overhand hadden is echt triest. Geloven jullie dit nou zelf?
Dat is de 12e man van Ajax Klaas.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had het al voorspeld
knjb
die vrije trap voor tadic was helemaal geen overtreding
scheidsrechter fluit 5 minuten te snel af
Idd maar die maken ze FA,quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Komt elke keer zuigen als Feyenoord verliest. Best wel een enorme troll die gewoon op moet flikkeren, maar goed. Normaal gedrag van hem is teveel gevraagd, denk ik
Maak een afspraak met een psychiaterquote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal als er afgefloten wordt ben ik de adrenaline direct kwijt en ben ik weer m'n normale, rustige, introverte zelf. Maar ik ben nu nog steeds woest en heb stevig de behoefte om iets in elkaar te trappen.
Die allerlaatste wedstrijd thuis tegen Twente kan wel eens heel belangrijk gaan qua directe plaatsing voor Europees voetbal.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef fetX het volgende:
Meest vervelende vind ik nog dat je nu zelfs moet gaan oppassen voor Twente en wellicht AZ.
Neem jezelf in bescherming.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal als er afgefloten wordt ben ik de adrenaline direct kwijt en ben ik weer m'n normale, rustige, introverte zelf. Maar ik ben nu nog steeds woest en heb stevig de behoefte om iets in elkaar te trappen.
Ik vond ons goed beginnen maar je voelt al dat je dit niet een hele wedstrijd kan volhouden met dat vastzetten op eigen helft. Nu was het offensief van Ajax wel érg slecht waardoor je het nog kon volhouden, alleen Marciano… onbegrijpelijk. Wat heeft die een kansen aan Ajax weggegeven.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Mossou vat het wel goed samen. Het was een leuke wedstrijd. Goed om te zien dat het verschil ondanks de financiën helemaal niet zo groot is.
Zou zomaar kunnen inderdaad. Al vind ik eigenlijk dat Feyenoord nu wel alles kan en moet winnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die allerlaatste wedstrijd thuis tegen Twente kan wel eens heel belangrijk gaan qua directe plaatsing voor Europees voetbal.
Ditquote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga even douchen en dan Euro Truck Simulator spelen denk ik. Heerlijk rustgevend spelquote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Neem jezelf in bescherming.
@:lavenderr jij wat tips?
Die overtreding op Dessers vond ik er meer één. Maar goed.quote:
Toornstra was niet het probleem vandaag. Jens vulde het , ondanks zijn gebreken, keurig inquote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pleut toch op met je toornstra
die heeft geen bal geraakt
met kokcu erbij had je een echte kans gehad om te winnen met al die ruimtes
Sterker nog, toen Toornstra uitviel donderde het volledig in elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Toornstra was niet het probleem vandaag. Jens vulde het , ondanks zijn gebreken, keurig in
Hoop wel dat we Orif zo snel mogelijk op de transferlijst zetten. Heb zelfs Henk Timmer hoger zitten dan hem
Tja, ik hoop dat die Roemeen beter blijkt. Marciano kan echt niet. Paar redelijke potjes gekeept maar hij verziekt het gewoon tegen zowel Slavia als Ajax. Zelfs al was het overwicht voor Ajax, ze creëren eigenlijk de eerste 80 minuten geen kansen zonder hulp van onze keep.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad. Al vind ik eigenlijk dat Feyenoord nu wel alles kan en moet winnen.
allesopallesknvb.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |