Vrees het ook, we komen er amper nog uit voorin. We zijn de bal nu wel snel kwijt iedere keer.quote:
Leek mij nochtans een overtredingquote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers moet zich niet zo aanstellen.
Alvarez moet vooral zijn elleboog bij zich houden.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers moet zich niet zo aanstellen.
Mwoah. Ajax heeft het verdedigend de tweede helft vooral beter voor elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nu wel redelijk op. Pure competitievervalsing ook van de KNVB aangezien Feyenoord nauwelijks rust heeft gehad
@:psvcl
Vind ik eigenlijk niet. Feyenoord weet ze gewoon niet meer vast te drukken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ajax heeft het verdedigend de tweede helft vooral beter voor elkaar.
Als het Senesi op Antony was wel in ieder geval ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit was wel een beuk. Higler had hem gegeven.
Ligt meer aan de overige 10 spelersquote:Op zondag 20 maart 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je met zo’n kutkeeper voorstaat bij Ajax is een wonder.
Til ook eruitquote:Op zondag 20 maart 2022 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Je mag Nelson ondertussen wel wisselen voor Ali of Walemark.
Maar hoe durf je het te vragen!?!?!?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
? Ik volg het nieuws niet. Ik weet alleen dat hij geblesseerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |