Jullie zaten vooral ontzettend triest in te dekkenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef fetX het volgende:
Echt fucking @:gurneyisbestoke je zat zo te jinxen
Hoezo?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jullie zaten vooral ontzettend triest in te dekken
Huilies
Het is gewoon een wedstrijd zoals het ongeveer 15 jaar daar al gaat. Niks indekken aan.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huilies
Dit kon je echt van een kilometer afstand zien aankomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huilies
Ja dusquote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoezo?
Dit kon je gewoon verwachten hoor...
Klopt je stond maar 70 minuten onder drukquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een onnodige verliespartij.
Zielig zeg.
Normaal gesproken wel ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus
Dan hoef je je niet zo vreselijk aan te stellen en dan lekker je gelijk gaan halen, beetje vertrouwen hebben mag ook wel eens
Juist door die walgelijke mentaliteit gaan we er altijd af in dat kutstadionquote:Op zondag 20 maart 2022 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja.
Maar in Amsterdam weet je hoe het gaat. Gebaseerd op decennia ervaring.
Nee hoor, want aan de mentaliteit van de spelers of tactiek lag het vandaag niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist door die walgelijke mentaliteit gaan we er altijd af in dat kutstadion
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want wat er op FOK! wordt gepost heeft invloed op de prestaties op het veld in amsterdam?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent écht grappigquote:Op zondag 20 maart 2022 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want wat er op FOK! wordt gepost heeft invloed op de prestaties op het veld in amsterdam?
Snel, bel het Nobelcomité... We hebben een winnaar te pakken voor de prijs voor natuurkunde.
Dat zijn toch dingen die je helemaal niet verwacht bij iemand met jouw naam.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb echt allemaal dingen door m'n huiskamer heen gesmeten, ben nog nooit zo woest geweest van een westrijd
Richt je dan lekker niet op mij af omdat ik nog een beetje optimistisch bleef bij een 1-2 voorsprong.quote:
Als jij niet snapt waarom mensen bij een 1-2 voorsprong tegen Ajax nog niet optimistisch willen zijn ligt dat toch echt aan jezelf..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Richt je dan lekker niet op mij af omdat ik nog een beetje optimistisch bleef bij een 1-2 voorsprong.
Terecht of niet, het leek alsof er 30 Pistolero’s hier aan het posten waren
Omdat... Waarom ook niet? Karma, of zo?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je in godsnaam dit affluiten na 5 minuten
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
Bryan had moeten vallen, dan was de VAR in ieder geval gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Haringkop het volgende:
Waarom was dat geen pingel op Linssen? Hij speelt toch totaal de bal niet.
Ach, de kleuter is er ook weer.quote:
Je weet dat ie rood kreeg?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Haringkop het volgende:
Die Antony wordt gewoon beloond voor z’n walgelijke gedrag. Wat een grap ben je dan als scheidsrechter.
Goed spelen en toch 0 punten, daar heb ik er al veel van gezien de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen noemen eigenlijk.
Die ging toch voor de Oscar met zijn vele theaterstukjes?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Haringkop het volgende:
Die Antony wordt gewoon beloond voor z’n walgelijke gedrag. Wat een grap ben je dan als scheidsrechter.
GENOT!!!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
Die komen altijd, gewoon negeren. Iets met volle luiers, of zoquote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef fetX het volgende:
Oh ja. Dan krijg je nu natuurlijk die zuigertjes.
Maar de VAR moet toch altijd kijken. Tuurlijk helpt als hij gaat liggen, maar dat kan toch niet serieus het argument zijn. Echt absurd, bal wordt gewoon niet gespeeld. 100% pingel.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bryan had moeten vallen, dan was de VAR in ieder geval gaan kijken
Allebei 1 helft beter, gelijkspel was terecht geweest.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, als je even objectief naar deze wedstrijd kijkt dan is het toch 'gewoon' een terechte nederlaag? Ajax was het grootste gedeelte van de wedstrijd (veel) beter.
Dat Marciano een achterlijke kutkeeper is doet daar verder niks aan af.
Gaat om de tijd die erbij geteld had moeten worden. Die geblondeerde transgender had al eerder rood moeten hebben natuurlijk.quote:
Ja en dat hij gewoon naast het veld bleef staan en er nul extra minuten bijkomen.quote:
Hij viel ook wel, maar stond meteen op. In dit soort gevallen moet je "professioneel" zijn en in elk geval zorgen dat er voldoende contact is.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bryan had moeten vallen, dan was de VAR in ieder geval gaan kijken
Ditquote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allebei 1 helft beter, gelijkspel was terecht geweest.
Ik denk eigenlijk niet dat Ajax had gescoord als onze keeper normaal had gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik niets van. Het was zo overduidelijk dat de bal niet gespeeld werd...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar de VAR moet toch altijd kijken. Tuurlijk helpt als hij gaat liggen, maar dat kan toch niet serieus het argument zijn. Echt absurd, bal wordt gewoon niet gespeeld. 100% pingel.
Ik snap echt niet waarom er een VAR is dit seizoen.
Ja en toen? Had ie minuten gewonnen plus dat ie als een debiel minutenlang feest stond te vieren waarbij hij de eerste kaart verdiende. Die tweede was ook verdiend, maar hij kreeg gewoon wat hij wilde. Fuck die kaart.quote:
Dat gebeurde ook gewoon. Jens was topquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
Onpopulaire mening: nadat Toornstra eruit ging, was het helemaal weg.
Pleurt toch een eind op.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, als je even objectief naar deze wedstrijd kijkt dan is het toch 'gewoon' een terechte nederlaag? Ajax was het grootste gedeelte van de wedstrijd (veel) beter.
Dat Marciano een achterlijke kutkeeper is doet daar verder niks aan af.
Vind ik niet. Eerste helft gelijkwaardig, 2e helft Ajax een stuk beter.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan was die kaart eigenlijk ook onnodigquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en toen? Had ie minuten gewonnen plus dat ie als een debiel minutenlang feest stond te vieren waarbij hij de eerste kaart verdiende. Die tweede was ook verdiend, maar hij kreeg gewoon wat hij wilde. Fuck die kaart.
Eens. Ajax heeft de achterstand alleen dankzij zichzelf te danken. Feyenoord had in zowel de 1e en de 2e helft niet de overhand.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eerste helft gelijkwaardig, 2e helft Ajax een stuk beter.
Maar ja, met een fatsoenlijke keeper had je hier misschien nog wel gewonnen ook.
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vind ik niet. Eerste helft gelijkwaardig, 2e helft Ajax een stuk beter.
Maar ja, met een fatsoenlijke keeper had je hier misschien nog wel gewonnen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |