Nee hoor, want aan de mentaliteit van de spelers of tactiek lag het vandaag niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist door die walgelijke mentaliteit gaan we er altijd af in dat kutstadion
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want wat er op FOK! wordt gepost heeft invloed op de prestaties op het veld in amsterdam?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent écht grappigquote:Op zondag 20 maart 2022 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want wat er op FOK! wordt gepost heeft invloed op de prestaties op het veld in amsterdam?
Snel, bel het Nobelcomité... We hebben een winnaar te pakken voor de prijs voor natuurkunde.
Dat zijn toch dingen die je helemaal niet verwacht bij iemand met jouw naam.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb echt allemaal dingen door m'n huiskamer heen gesmeten, ben nog nooit zo woest geweest van een westrijd
Richt je dan lekker niet op mij af omdat ik nog een beetje optimistisch bleef bij een 1-2 voorsprong.quote:
Als jij niet snapt waarom mensen bij een 1-2 voorsprong tegen Ajax nog niet optimistisch willen zijn ligt dat toch echt aan jezelf..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Richt je dan lekker niet op mij af omdat ik nog een beetje optimistisch bleef bij een 1-2 voorsprong.
Terecht of niet, het leek alsof er 30 Pistolero’s hier aan het posten waren
Omdat... Waarom ook niet? Karma, of zo?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je in godsnaam dit affluiten na 5 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |