Ajax heeft over de hele wedstrijd 4 grote kansen gehad:quote:Op maandag 21 maart 2022 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]alles op die keeper afschuiven is ook weer wat te makkelijk, uiteindelijk creëerde Ajax gewoon meer
Wel als die kansen ontstaan door een keeper die overal onderdoor duikt.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
want kansen creëren komt door de keeper van de tegenpartij?
Zie mijn overzichtje van de kansen hierboven.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als die kansen ontstaan door een keeper die overal onderdoor duikt.
Daar dook hij toch juist onder de bal door?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kans 3: Kans Brobbey, Marciano komt niet uit.
Drie echt grote kansen ja, vooral door Marciano. Tegenover drie grote kansen van ons. Het verschil viel heel erg mee, behalve dat Ajax ons wel naar achter drukte in de tweede helft.quote:
Een soort gele kanarie ja. Maar dan blauw.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar dook hij toch juist onder de bal door?
Tja, maar het is al niet goed dat Ajax bij bijvoorbeeld de goal van Tadic een vrije trap krijgt op die positie, en bij de enorme kansen van Brobbey/Timber dat Ajax een voorzet kan geven. Gaat altijd weer iets dat niet mag gebeuren aan vooraf. Er worden dus meerdere fouten gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax heeft over de hele wedstrijd 4 grote kansen gehad:
Kans 1: Rebound weggegeven door Marciano Vink. Goal Haller.
Kans 2: Bal op de lat door Timber doordat Marciano er naast zat.
Kans 4: Goal Antony, enige kans waar Marciano helemaal niets aan kon doen.
Niet eens een kans: Goal Tadic, Marciano duikt onder een bal door.
Ja dan kun je echt wel wat op de keeper afschuiven lijkt me.
die 2-2 wel ja al zat die er lekker in, die 1-1 had Gravenberch al moeten maken, was randje 16 met alle tijd om een hoek te kiezenquote:Op maandag 21 maart 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax heeft over de hele wedstrijd 4 grote kansen gehad:
Kans 1: Rebound weggegeven door Marciano Vink. Goal Haller.
Kans 2: Bal op de lat door Timber doordat Marciano er naast zat.
Kans 4: Goal Antony, enige kans waar Marciano helemaal niets aan kon doen.
Niet eens een kans: Goal Tadic, Marciano duikt onder een bal door.
Ja dan kun je echt wel wat op de keeper afschuiven lijkt me.
Nee, dat was meer het geval bij Timber. Bij Brobbey bleef hij gewoon staan.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar dook hij toch juist onder de bal door?
Nee, ik heb het net teruggekeken. Hij komt maar schat die bal totaal verkeerd in.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee, dat was meer het geval bij Timber. Bij Brobbey bleef hij gewoon staan.
Denk dat die 1-1 een kans van 0,05 xG was ofzo. Dat kun je onmogelijk een grote kans noemen met 4 potentiële blokkers voor je en de afstand tot de goal.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 2-2 wel ja al zat die er lekker in, die 1-1 had Gravenberch al moeten maken, was randje 16 met alle tijd om een hoek te kiezen
Zie mijn reactie hierboven.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had verwacht dat Pietje als xG-fetisjist naar xG zou gaan kijken ipv het doen en laten van een keeper.
Jij zegt dat hij duikt, dat deed hij niet. Hij komt geen centimeter van de grond. Die kopbal van Timber was op de lat, daar duikt hij.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik heb het net teruggekeken. Hij komt maar schat die bal totaal verkeerd in.
Hij dook onder de bal door was meer een onhandige beeldspraak in deze dan, ik bedoelde niet dat hij op de grond viel.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij duikt, dat deed hij niet. Hij komt geen centimeter van de grond. Die kopbal van Timber was op de lat, daar duikt hij.
Iemand een voorzet laten geven is toch niet direct een fout? Zou een mooie boel worden dan.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, maar het is al niet goed dat Ajax bij bijvoorbeeld de goal van Tadic een vrije trap krijgt op die positie, en bij de enorme kansen van Brobbey/Timber dat Ajax een voorzet kan geven. Gaat altijd weer iets dat niet mag gebeuren aan vooraf. Er worden dus meerdere fouten gemaakt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 12:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat die 1-1 een kans van 0,05 xG was ofzo. Dat kun je onmogelijk een grote kans noemen met 4 potentiële blokkers voor je en de afstand tot de goal.
Nouja blijft een beetje gelul in de ruimte. Feit is dat hij verantwoordelijk was voor 3 van de 4 grote kansen van Ajax. Dan ben je toch echt wel verantwoordelijk voor zo'n nederlaag.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dook onder de bal door was meer een onhandige beeldspraak in deze dan, ik bedoelde niet dat hij op de grond viel.
Zet maar stil op 03:16. Zit 4 man tussen.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]je switcht net zo makkelijk van emo naar xG, waar waren die blokkers dan, hij kreeg tijd en ruimte, het schot was hard maar niet zuiver
Maar dat die er in zou ‘moeten’ is ook nonsens. Hoe dan ook had Marciano dit schot gewoon moeten hebben of naar de zijkant tikken. Die goal valt, net als de 2-2, op zijn conto te schrijven.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]je switcht net zo makkelijk van emo naar xG, waar waren die blokkers dan, hij kreeg tijd en ruimte, het schot was hard maar niet zuiver
Daar ben ik het ook mee eens hoor, hij zat bij vrijwel elke bal mis.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja blijft een beetje gelul in de ruimte. Feit is dat hij verantwoordelijk was voor 3 van de 4 grote kansen van Ajax. Dan ben je toch echt wel verantwoordelijk voor zo'n nederlaag.
vanaf 16 meter zo'n beetje recht voor de goal moet zo'n bal er wel meteen in ja en zou het niet uit moeten maken wie er op doel staatquote:Op maandag 21 maart 2022 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat die er in zou ‘moeten’ is ook nonsens. Hoe dan ook had Marciano dit schot gewoon moeten hebben of naar de zijkant tikken. Die goal valt, net als de 2-2, op zijn conto te schrijven.
Dat is wel wat opportuun. Die ballen gaan toch (veel) vaker mis dan raak.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf 16 meter zo'n beetje recht voor de goal moet zo'n bal er wel meteen in ja en zou het niet uit moeten maken wie er op doel staat
Die overtreding bij de vrije trap van Tadic was het een ultieme poging om een voorzet te voorkomen, hoe had Malacia het volgens jou goed kunnen doen daar?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, maar het is al niet goed dat Ajax bij bijvoorbeeld de goal van Tadic een vrije trap krijgt op die positie, en bij de enorme kansen van Brobbey/Timber dat Ajax een voorzet kan geven. Gaat altijd weer iets dat niet mag gebeuren aan vooraf. Er worden dus meerdere fouten gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |