Ik was laatst bij een zaalvoetbalwedstrijd, daar werken ze ook met zuivere speeltijd en dan moet je binnen 5 seconden het spel hervatten als je de bal op de goeie positie hebt. Dat zou je kunnen invoeren.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben bang dat met zuivere speeltijd wedstrijden wel veel statischer gaan worden. Nu heb je bij ingooien en andere dode spelmomenten vaak dat er snel doorgespeeld wordt, bij zuivere speeltijd zal de aanvallende partij zich iedere keer herpositioneren. Het is echter nu willekeur hoeveel speeltijd er daadwerkelijk gespeeld wordt, dus dat is ook jammer, en het beloont het gedrag van idioten zoals Antony.
Ik vind het eigenlijk vandaag wel meevallen, behalve over het gedrag van Antony en Tadic maar daar zouden de meeste neutrale voetbalkijkers ook pislink van worden.quote:
Nouja, die act van Antony werd zelfs gedeeld in dat internationale out of context football kanaaltje. Dus blijkbaar vonden wel meer mensen het een beetje koddig.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vandaag wel meevallen, behalve over het gedrag van Antony en Tadic maar daar zouden de meeste neutrale voetbalkijkers ook pislink van worden.
Hopelijk doe je geen aangifte.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je als volwassen persoon iemand een dubbele beenbreuk toewenst ja.
quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je als volwassen persoon iemand een dubbele beenbreuk toewenst ja.
Als je de context weghaalt is het ook best wel grappig natuurlijk, het was mooi om te zien dat Slot ook gewoon in de lach schoot bij het tafereel. Maar ik vond het ook wel heel erg beschamend allemaal.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, die act van Antony werd zelfs gedeeld in dat internationale out of context football kanaaltje. Dus blijkbaar vonden wel meer mensen het een beetje koddig.
Al besproken.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:14 schreef GGMM het volgende:
Ontopic jongens!
Waar ging het mis gisteren?
In potjes zoals gisteren kan je hem er wel goed bij hebben ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we inmiddels stellen dat Nelson de beste optie aan de rechterkant is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |