abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2022 @ 09:46:11 #181
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204165862
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nog steeds vies mad. Vind het bijna zielig voor de club, dit gaat al jaren en jaren zo en ook gisteren was een nederlaag weer nauwelijks terecht. Altijd hetzelfde eindresultaat, op deze manier kun je het echt geen klassieker meer noemen.
Je weet toch wel dat de klassieker voor een klassieke verliespartij staat.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:47:18 #182
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204165876
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ben vooral niet voor Ajax. :@ Maar dat tast mijn neutraliteit aan waardoor ik dan niet meer serieus kan posten in het Ajax-topic. (Want dan zegt iedereen dat ik anti-Ajax ben.)
_O-
pi_204165883
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
_O-
Ja ik vind het voor de competitie gewoon doodzonde als Ajax weer kampioen zou worden. Net als dat een "klassieker" steeds meer aan waarde verliest als Ajax altijd wint.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:50:22 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204165910
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ben vooral niet voor Ajax. :@ Maar dat tast mijn neutraliteit aan waardoor ik dan niet meer serieus kan posten in het Ajax-topic. (Want dan zegt iedereen dat ik anti-Ajax ben.)
Neutraal was je al nooit maar voorheen verschuilde je nog achter de xG, echter op basis daarvan is Ajax (al jaren) verreweg de beste dus kom je nu met emo analyses
  maandag 21 maart 2022 @ 09:50:34 #185
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204165912
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja ik vind het voor de competitie gewoon doodzonde als Ajax weer kampioen zou worden. Net als dat een "klassieker" steeds meer aan waarde verliest als Ajax altijd wint.
Ik moest meer lachen om je andere zin maar goed, (vrijwel) niemand is hier neutraal natuurlijk. Daarom kun je nog wel prima een mening hebben over een ander club (en dit staven met argumenten), alleen hij zal wellicht iets gekleurder zijn.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:51:56 #186
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204165921
Dat mensen nu weer zeggen dat je Toornstra nooit uit het elftal moet halen is wel onzin trouwens. Tegen clubs uit het rechterrijtje loopt ie vaak juist in de weg. Maar Toornstra stelt in toppers nooit teleur.
pi_204165924
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik moest meer lachen om je andere zin maar goed, (vrijwel) niemand is hier neutraal natuurlijk. Daarom kun je nog wel prima een mening hebben over een ander club (en dit staven met argumenten), alleen hij zal wellicht iets gekleurder zijn.
Nee snap ik, dat is ook zo. Overigens heb ik ook in het Ajax-topic uitgelegd dat ik de overwinningen van Ajax tegen RKC en Cambuur dikverdiend vond en dat het weinig met geluk te maken had.

Dus volgens mij valt het met die Ajax-haat wel mee. Neemt niet weg dat ik een gat in de lucht spring als Ajax de bekerfinale verliest en geen kampioen wordt. :)
pi_204165940
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Neutraal was je al nooit maar voorheen verschuilde je nog achter de xG, echter op basis daarvan is Ajax (al jaren) verreweg de beste dus kom je nu met emo analyses
Zo emo zijn mijn analyses niet. Vind het alleen echt een treurige zaak dat Feyenoord weer verloor gisteren. De balans is volledig zoek en de waarde van het woord "klassieker" gaat (zelfs voor volledig neutrale fans, voor zover die bestaan) verloren.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:54:45 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204165943
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:51 schreef hhh38 het volgende:
Dat mensen nu weer zeggen dat je Toornstra nooit uit het elftal moet halen is wel onzin trouwens. Tegen clubs uit het rechterrijtje loopt ie vaak juist in de weg. Maar Toornstra stelt in toppers nooit teleur.
hij is wel een intelligente speler en heeft goed gevoel voor ruimte, nu krijg je dat tegen Ajax ook meer dan tegen pak m beet Groningen
  maandag 21 maart 2022 @ 09:55:13 #190
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_204165947
Ook zonder die pot donderdag hadden we ons na een uur wel stukgelopen denk ik, de speelstijl waarmee we Ajax het moeilijk maken kost veel intensiteit met het voorin druk zetten, dat hou je niet makkelijk 90 minuten vol. Dat was eerder dit seizoen tegen Slavia ook het geval. Op een gegeven moment werden Sini en Nelson ook moe en waren zij niet meer scherp op de counter, dan schuift de wedstrijd vanzelf een linie op (waar Hendrix het overigens een stuk slechter deed dan Toornstra). Vervolgens is het enkel nog tegenhouden en de marge verdedigen, wat ook niet een probleem hoeft te zijn als je met een normale keeper speelt.
Makkelijk eerste
  maandag 21 maart 2022 @ 09:57:24 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204165972
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zo emo zijn mijn analyses niet. Vind het alleen echt een treurige zaak dat Feyenoord weer verloor gisteren. De balans is volledig zoek en de waarde van het woord "klassieker" gaat (zelfs voor volledig neutrale fans, voor zover die bestaan) verloren.
De klassieker staat altijd op zich en die wordt gewoon door Ajax gewonnen met af en toe een uitzondering, dat is al zolang ik voetbal kijk. Daarom ook gisteren terwijl het er niet zo uit zag bij rust heb je toch het idee dat het nog goed kan komen alleen omdat het de klassieker is.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:57:24 #192
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204165973
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Hoe dan ook, na gister is er niet zoveel anders dan voor gister. Gewoon zo hoog mogelijk eindigen in de competitie, 3e moet lukken met een AZ dat weer punten aan het verspelen is en een FC Twente die je nog thuis krijgt en ook niet alles blijft winnen (wel een erg leuke reeks voor ze momenteel).

Ik heb wel ongelofelijk veel zin in die conference league potjes nu, al blijft het ongemakkelijk met zo'n matige keeper. Donderdag geloof ik die oefenpot tegen RKC, hopelijk zien we dan die Roemeen spelen.
Wel lekker dat AZ weer punten verspeelde gisteren ja. Die gaan dat nog wel vaker doen. Feyenoord moet nu eigenlijk alles wel kunnen winnen op papier. Al vind ik die potjes tegen die degradatiekandidaten (met name op het laatst) altijd erg vervelend al gaan dat soort potjes onder Slot wel wat makkelijker.

Twente over 2 weken tegen PSV en wij thuis tegen de Willem II. De kans dat we dan afstand gaan nemen van Twente is wel aanwezig.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:00:05 #193
268491 fetX
pi_204165999
quote:
Eens ja. Bovendien vind ik hem op 10 altijd nog het beste. Als c(v)m, zeker tegen de kleintjes, is het niet veel.
pi_204166010
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Wel lekker dat AZ weer punten verspeelde gisteren ja. Die gaan dat nog wel vaker doen. Feyenoord moet nu eigenlijk alles wel kunnen winnen op papier. Al vind ik die potjes tegen die degradatiekandidaten (met name op het laatst) altijd erg vervelend al gaan dat soort potjes onder Slot wel wat makkelijker.

Twente over 2 weken tegen PSV en wij thuis tegen de Willem II. De kans dat we dan afstand gaan nemen van Twente is wel aanwezig.
Plek 3 moet echt wel lukken joh. Feyenoord is veel beter dan AZ en Twente. Enige risico wat je hebt is die kutkeeper. (Doet me zelfs wat denken aan Sherif Ekramy in 2007-2008.)
  maandag 21 maart 2022 @ 10:04:26 #195
268491 fetX
pi_204166039
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Plek 3 moet echt wel lukken joh. Feyenoord is veel beter dan AZ en Twente. Enige risico wat je hebt is die kutkeeper. (Doet me zelfs wat denken aan Sherif Ekramy in 2007-2008.)
Ik vind Feyenoord ook een stuk sterker dan AZ en Twente ja, maar ondanks dat staan ze allebei nog best dichtbij al is het wel lekker dat AZ punten heeft verspeeld. Kon ook niet lang goed gaan daar aangezien ze heel veel net aan wonnen. Voor Twente geldt wel een beetje hetzelfde trouwens.
pi_204166086
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:04 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind Feyenoord ook een stuk sterker dan AZ en Twente ja, maar ondanks dat staan ze allebei nog best dichtbij al is het wel lekker dat AZ punten heeft verspeeld. Kon ook niet lang goed gaan daar aangezien ze heel veel net aan wonnen. Voor Twente geldt wel een beetje hetzelfde trouwens.
Exact, daarmee sla je de spijker op zijn kop. AZ en Twente hebben een veel slechter doelsaldo en winnen vaak moeizaam. Vaak is dat over 34 wedstrijden niet genoeg.

Maarja die keeper... Echt heel erg kut. Met een betere keeper had ik Feyenoord misschien wel gewoon favoriet voor de eindwinst van de ECL gevonden, nu ben ik bij elk afstandsschot en voorzet bang voor een tegengoal.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:11:54 #197
474254 GurneyIsBestOke
pi_204166099
Marciano als keeper breekt je vooral op in de belangrijke wedstrijden tot dusver. Hij staat er wel tegen PEC en Heracles enzo waarin de wedstrijd voornamelijk plaatsvindt op de helft van de tegenstander, maar tegen Ajax en Slavia als er echt druk op zit is hij zó onzeker. Hij verwerkt afstandsschoten verkeerd, zit ernaast bij voorzetten, staat bij vlagen verkeerd opgesteld, en dat kost je uiteindelijk kansen en goals maar het maakt je ook zo instabiel.
Makkelijk eerste
pi_204166110
Overigens lees ik veel reacties op voetbalsites (ja, geen idee waarom ik dat doe eigenlijk :P :') ) waarin geroepen wordt dat Feyenoord dat affluiten op 95:20 ondanks dat er niet gevoetbald is in de blessuretijd over zichzelf heeft afgeroepen, Feyenoord alleen maar aan het zuigen en liggen was etc. Maar kijk ik dan teveel door een Feyenoord-bril als ik dat allemaal wel mee vind vallen? Alleen Marciano nam soms langer de tijd voor een doeltrap en hoefde niet zo lang te blijven liggen na dat luchtduel met Mazraoui, maar verder heb ik alleen Dessers en Hendrix lang op de grond zien liggen, maar ik zou ook last hebben in die gevallen (hard omver gebeukt worden en een bal van 2 meter afstand keihard in je gezicht krijgen)...

En het is iets wat ik vaker vind. Hoe vaak je niet ziet (met name in Europa) dat tegenstanders vallen bij elk klein tikje etc. Ik heb in mijn herinnering nog nooit een speler van ons overdreven theater zien maken, kaarten zien aannaaien, tijdrekken tot in het extreme enzo. Vind dat op zich niet erg, want het is erg onsportief, maar soms denk ik wel eens "ga ook gewoon eens liggen", zoals bijvoorbeeld Linssen gisteren in de allerlaatste minuut.

Of ben ik nu echt veel te subjectief? :+
pi_204166128
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Wel lekker dat AZ weer punten verspeelde gisteren ja.
Ook donderdag gespeeld…
  maandag 21 maart 2022 @ 10:14:49 #200
474254 GurneyIsBestOke
pi_204166133
quote:
Mwah, in de thuiswedstrijd tegen Ajax was hij beroerd (wel op een andere positie). Is gewoon een best wisselvallige speler.
Makkelijk eerste
  maandag 21 maart 2022 @ 10:18:09 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204166160
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens lees ik veel reacties op voetbalsites (ja, geen idee waarom ik dat doe eigenlijk :P :') ) waarin geroepen wordt dat Feyenoord dat affluiten op 95:20 ondanks dat er niet gevoetbald is in de blessuretijd over zichzelf heeft afgeroepen, Feyenoord alleen maar aan het zuigen en liggen was etc. Maar kijk ik dan teveel door een Feyenoord-bril als ik dat allemaal wel mee vind vallen? Alleen Marciano nam soms langer de tijd voor een doeltrap en hoefde niet zo lang te blijven liggen na dat luchtduel met Mazraoui, maar verder heb ik alleen Dessers en Hendrix lang op de grond zien liggen, maar ik zou ook last hebben in die gevallen (hard omver gebeukt worden en een bal van 2 meter afstand keihard in je gezicht krijgen)...

En het is iets wat ik vaker vind. Hoe vaak je niet ziet (met name in Europa) dat tegenstanders vallen bij elk klein tikje etc. Ik heb in mijn herinnering nog nooit een speler van ons overdreven theater zien maken, kaarten zien aannaaien, tijdrekken tot in het extreme enzo. Vind dat op zich niet erg, want het is erg onsportief, maar soms denk ik wel eens "ga ook gewoon eens liggen", zoals bijvoorbeeld Linssen gisteren in de allerlaatste minuut.

Ja.
pi_204166170
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marciano als keeper breekt je vooral op in de belangrijke wedstrijden tot dusver. Hij staat er wel tegen PEC en Heracles enzo waarin de wedstrijd voornamelijk plaatsvindt op de helft van de tegenstander, maar tegen Ajax en Slavia als er echt druk op zit is hij zó onzeker. Hij verwerkt afstandsschoten verkeerd, zit ernaast bij voorzetten, staat bij vlagen verkeerd opgesteld, en dat kost je uiteindelijk kansen en goals maar het maakt je ook zo instabiel.
Ja maar hoeveel ballen op doel heeft Feyenoord tegen gehad tegen PEC en Heracles? Volgens mij nauwelijks een bal toch? Tja dan kun je ook weinig verkeerd doen.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:19:13 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204166172
quote:

Er zit natuurlijk ook nog wel een wereld tussen iets langer doen bij een doeltrap of buiten het veld gaan liggen, hinkend het veld weer instappen en door een teamgenoot tegen de vlakte gewerkt worden om tijd te rekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204166173
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja.
Het maakte toch allemaal geen bal meer uit. Feyenoord was gebroken, die hadden echt niet meer gescoord.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:19:42 #205
474254 GurneyIsBestOke
pi_204166177
quote:

Ik vond het reuze meevallen inderdaad. Merk dat spelers bij Feyenoord die wel eens enorme theater maakten (Bilal, Boëtius, Berghuis) vaak ook niet echt gewaardeerd werden door het eigen publiek.
Makkelijk eerste
  maandag 21 maart 2022 @ 10:20:37 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204166184
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het maakte toch allemaal geen bal meer uit. Feyenoord was gebroken, die hadden echt niet meer gescoord.
Dat idee had ik ook niet maar dat weet je nooit natuurlijk, kan altijd een balletje goed vallen. Maar los van dit geval mogen ze (zeker blessuretijd) wel veel meer letten op zuivere speeltijd.
pi_204166215
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat idee had ik ook niet maar dat weet je nooit natuurlijk, kan altijd een balletje goed vallen. Maar los van dit geval mogen ze (zeker blessuretijd) wel veel meer letten op zuivere speeltijd.
Vind die blessuretijd al tijden willekeur inderdaad. Tegenwoordig zie je regelmatig 8 minuten ofzo, vroeger was het vaak maximaal 3 en soms zelfs maar 1 minuut.

Ik heb zoiets van: De scheids bepaalt en verder accepteren maar.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:24:30 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204166224
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vind die blessuretijd al tijden willekeur inderdaad. Tegenwoordig zie je regelmatig 8 minuten ofzo, vroeger was het vaak maximaal 3 en soms zelfs maar 1 minuut.

Ik heb zoiets van: De scheids bepaalt en verder accepteren maar.
Dat komt natuurlijk ook door de VAR en het feit dat er meer wissels zijn.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:25:21 #209
474254 GurneyIsBestOke
pi_204166233
Weet nog dat een keer Bilal zich ontzettend aanstelde na een klein trapje van Duplan (die overigens terecht rood kreeg), daar waren Feyenoord-supporters toen bozer om dan om de trap zelf _O-. Begrijp wel dat ietsje langer op de grond blijven liggen en het rustig aan doen bij uittrappen er een beetje bij hoort, ook om het tempo uit de wedstrijd te halen, dan moet een scheids daar goed op ingrijpen door de juiste tijd erbij te tellen of gewoon geel te trekken. Maar dat afschuwelijke aanstellen en doen alsof je geblesseerd bent terwijl je niet eens geraakt bent vind ik echt treurig. Het is ook gewoon heel moeilijk voor een scheids om dan kaarten te trekken.
Makkelijk eerste
pi_204166243
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat komt natuurlijk ook door de VAR en het feit dat er meer wissels zijn.
Speelt wel wat mee maar dan nog had je vroeger ook potjes waar minutenlange blessurebehandelingen vertaald werden naar een minuutje blessuretijd.

Inderdaad moeten we naar zuivere speeltijd toe want eerlijk is het allemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')