quote:Op maandag 21 maart 2022 01:05 schreef aTypisch het volgende:
eigenlijk is het gewoon 0-2 geworden, als je de fouten van feyenoord niet meetelt
Ben het toch wel eens dat die fouten grotendeels ontstonden doordat Feyenoord Ajax goed aan het opjagen was in de eerste helft. Marciano is gewoon een ontzettende non keeper. Die gaat ons wellicht nog wel wat meer punten kosten.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
de 0-1 was toch ook een cadeautje en de 1-2 nog meer maar uiteindelijk had Ajax gewoon meer kansen
Hij heeft geblondeerd haar dus hij is gay?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Is Anthony al uit de kast gekomen?
Daar ontstonden de goals toch niet uit? De 0-1 had Ajax teveel mensen voor de bal met Timber die als CV de bal verliest bij de penaltystip van Feyenoord, de 1-2 was gewoon een blunder van Berghuis uit een eigen inworp.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben het toch wel eens dat die fouten grotendeels ontstonden doordat Feyenoord Ajax goed aan het opjagen was in de eerste helft. Marciano is gewoon een ontzettende non keeper. Die gaat ons wellicht nog wel wat meer punten kosten.
Wie?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
De 1-1 was een afstandsschot en had hij gewoon moeten hebben. De 2-2 was inderdaad een fout en verder nog 2 of 3 hachelijke momenten. Die kan er echt niks van en heeft ons gisteren mede punten gekost.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ontstonden de goals toch niet uit? De 0-1 had Ajax teveel mensen voor de bal met Timber die als CV de bal verliest bij de penaltystip van Feyenoord, de 1-2 was gewoon een blunder van Berghuis uit een eigen inworp.
Ik vond Feyenoord ook beter de eerste helft hoor en het drukzetten was goed want Ajax kwam niet aan het voetballen maar dat is toch wat anders dan zelf daardoor veel creëren want dat was niet zo.
Die keeper is inderdaad geen topper maar de 1-1 had er al direct in gemoeten, die 2-2 en verder nog die voorzet waar Brobbey miskopte, die zou Bijlow wel gehad hebben.
En Feyenoord had donderdag ook meer spelers kunnen sparen, je stond met 2-5 voor tegen een gehandicapt Partizan. Maar lijkt mij geen probleem om zo weinig mogelijk toppers na een Europese week te doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Dat spelen op donderdag gezeur vind ik ook wat vermoeiend worden.
Toen Feyenoord kampioen werd moest Ajax tegen de gehele top 5 spelen na een donderdag, waaronder tegen PSV nadat we 120 minuten tegen Schalke hadden gespeeld. Toen moesten we niet zeuren want Ajax wilde zo graag bij de grote jongens horen.
Het hoort het er gewoon bij. Deal with it.
Ik ken jou nog van vroegerquote:Op maandag 21 maart 2022 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Achterin werd dat wat lastig (want door omstandigheden werden al mensen gespaardquote:Op maandag 21 maart 2022 09:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Feyenoord had donderdag ook meer spelers kunnen sparen, je stond met 2-5 voor tegen een gehandicapt Partizan.
Ik had na de eerste helft ook eerder het gevoel dat het 1-3 zou worden dan 3-2 maar Ajax vocht zich goed terug en blijf erbij dat Ajax gewoon meer kansen creëerde dan Feyenoord en dat gaf de doorslag.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:58 schreef fetX het volgende:
[..]
De 1-1 was een afstandsschot en had hij gewoon moeten hebben. De 2-2 was inderdaad een fout en verder nog 2 of 3 hachelijke momenten. Die kan er echt niks van en heeft ons gisteren mede punten gekost.
Ik vond zeker die eerste goal overigens wel uit het druk zetten ontstaan. Je ziet daar ook dat Toornstra op het middenveld een stuk feller het duel ingaat. Feyenoord zat er bovenop. Bij de tweede helpt Berghuis uiteraard, maar die maakt die fout ook doordat Ajax constant onder druk stond en snel moest schakelen. Dessers zat daar na die pass vervolgens ook weer bovenop. Tekenend voor de eerste helft eigenlijk.
Over of de winst terecht is of niet denk ik dat je niemand had gehoord als het gisteren bij 2-2 was gebleven. Maar helaas, het mocht (weer) niet zo zijn.
Barca moest donderdag (en Real hoefde helemaal niet) en won met 0-4, zo kan het ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel echt gezeur hoor. Er is nu ook gewoon een El Clasico bezig, oke, een paar uur later.
Ze beslisten de wedstrijd wel al in de eerste 60 minuten, dan kom je dat laatste half uur ook wel doorquote:Op maandag 21 maart 2022 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barca moest donderdag (en Real hoefde helemaal niet) en won met 0-4, zo kan het ook.
Slim, waarom deed Feyenoord dat niet?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze beslisten de wedstrijd wel al in de eerste 60 minuten, dan kom je dat laatste half uur ook wel door
Als wij die 1-3 hadden gemaakt was dat wellicht ook gelukt, maar helaas.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze beslisten de wedstrijd wel al in de eerste 60 minuten, dan kom je dat laatste half uur ook wel door
Hij heeft veel meer kenmerken van een nicht te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Hij heeft geblondeerd haar dus hij is gay?
Je komt een beetje bozig over.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer kenmerken van een nicht te zijn.
Wat een kk figuur
Moet zeggen dat Feyenoord me dit seizoen echt positief verrast, ze spelen goed voetbal maar er wordt hier weleens vergeten dat uiteindelijk de spelers de doorslag geven, begint al met die kutkeeper als stand in en als je dan Hendrix moet brengen weet je dat je nog wat stappen omhoog moet zetten wat dat betreft en als Feyenoord niet kan doorselecteren voor volgend seizoen dan blijf je een beetje op dit niveau hangen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slim, waarom deed Feyenoord dat niet?
Wat heeft dat (onsportieve) gedrag met homoseksualiteit te maken?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe hij van het veld afging gisteren, als een flikker
Zeker, mij ook. De (goedkope) aanwinsten zijn vrijwel allemaal ook daadwerkelijk aanwinsten en Slot heeft het uitstekend op de rit. En eens, als er een paar blessures of schorsingen zijn kunnen ze dat lastig opvangen, bij Ajax stond uiteindelijk ook de 3e keeper op goal.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord me dit seizoen echt positief verrast, ze spelen goed voetbal maar er wordt hier weleens vergeten dat uiteindelijk de spelers de doorslag geven, begint al met die kutkeeper als stand in en als je dan Hendrix moet brengen weet je dat je nog wat stappen omhoog moet zetten wat dat betreft en als Feyenoord niet kan doorselecteren voor volgend seizoen dan blijf je een beetje op dit niveau hangen.
Och man. Hendrix en Marciano. Om te janken. Zitten een paar aardige spelers op de bank met Toornstra, Walemark, Pedersen, maar daarna houdt het niet over. Linssen en Alireza leveren gewoon niet en op de rest van die jonge talenten kun je (voorlopig) niet bouwen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord me dit seizoen echt positief verrast, ze spelen goed voetbal maar er wordt hier weleens vergeten dat uiteindelijk de spelers de doorslag geven, begint al met die kutkeeper als stand in en als je dan Hendrix moet brengen weet je dat je nog wat stappen omhoog moet zetten wat dat betreft en als Feyenoord niet kan doorselecteren voor volgend seizoen dan blijf je een beetje op dit niveau hangen.
Hopelijk helpen dit soort opmerkingen een beetje met het verwerkingsprocesquote:Op maandag 21 maart 2022 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe hij van het veld afging gisteren, als een flikker
Sinds wanneer ben jij eigenlijk voor Feyenoord?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nog steeds vies mad. Vind het bijna zielig voor de club, dit gaat al jaren en jaren zo en ook gisteren was een nederlaag weer nauwelijks terecht. Altijd hetzelfde eindresultaat, op deze manier kun je het echt geen klassieker meer noemen.
Oké, rot nu maar weer op. Je was voor AZ toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben nog steeds vies mad. Vind het bijna zielig voor de club
Ik ben vooral niet voor Ajax.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk voor Feyenoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |