Als ze allebei op donderdag hebben gespeeld kan het welquote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging over topwedstrijden
[..]
Maar als je helemaal geen teams die Europees spelen tegen elkaar wilt wordt het nog lastiger.
Ik zou het best vinden als ze dat proberen hoor, maar lijkt me een hopeloze zaak.
Ik vind het wel makkelijk op Marciano afgeschoven zo. Als Dessers eerder al die bal breed geeft op Toornstra is het 1-3.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
Ik heb niet zo’n zin in maandagavond wedstrijden eigenlijk, dus laten we het lekker zo houden en daar mee omgaan. Als Marciano gewoon normaal doet bij die vrije trap pak je vandaag waarschijnlijk minstens een punt en hoorde je hier niemand over.
In Eindhoven wonnen we 0-4 na een Europese pot.
Marciano was echt pauperslecht. Die is vaker langs een bal gedoken deze wedstrijd dan Bijlow in 2 seizoenen (dus 1 seizoen aan speeltijd.)quote:Op zondag 20 maart 2022 22:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk op Marciano afgeschoven zo. Als Dessers eerder al die bal breed geeft op Toornstra is het 1-3.
Toen speelden wij dinsdag en zij donderdagquote:Op zondag 20 maart 2022 22:16 schreef fetX het volgende:
In Eindhoven wonnen we 0-4 na een Europese pot.
Dat is ook zo, maar we kunnen gerust stellen dat Marciano een draak van een wedstrijd keepte.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk op Marciano afgeschoven zo. Als Dessers eerder al die bal breed geeft op Toornstra is het 1-3.
Oefquote:Op zondag 20 maart 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen speelden wij dinsdag en zij donderdag
Fixed.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar we kunnen gerust stellen dat Marciano een draak van een keeper is.
Ik niet. Ajax was echt vrij machteloos voorin en creëerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij was de algehele consensus toen ook dat dit in het voordeel was van Feyenoord. Maar prima als jij daar een andere herinnering aan hebt..quote:Op zondag 20 maart 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was dat CL-seizoen.
[..]
Ik zei ook niet dat dat toen niet aangehaald werd.
Sterker nog, ik geef aan hoe daar toen op gereageerd werd.
Thnxquote:Op zondag 20 maart 2022 23:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens mij was de algehele consensus toen ook dat dit in het voordeel was van Feyenoord. Maar prima als jij daar een andere herinnering aan hebt..
Heeft toch niks met slimheid te maken. Een paar jaar geleden stonden Kuipers en co helemaal opgewonden te hijgen dat Juste rood moest krijgen na een ‘slimmigheidje’.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:04 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Martinez deed dat slim, stukje intimidatie. Feyenoord mist nou net zo een speler met persoonlijkheid...type Bosvelt vroeger. Heb je nodig om dit soort wedstrijden wel over de streep te trekken, ook europees straks
ik had je nog gewaarschuwdquote:Op zondag 20 maart 2022 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet. Ajax was echt vrij machteloos voorin en creëerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.
Dat Dessers daar een kans mist is jammer, maar dat is één moment. Zelfs al had het 1-3 gestaan had Marciano misschien nog Ajax in de wedstrijd laten komen met die achterlijke blunders.
Tja Martinez speelt geen bal. Anderzijds, Dessers kan ook nooit meer bij de bal. Nu weet ik wel dat dat laatste geen criterium is, maar als we voor elk beukje gaan fluiten dan gaat ook elke wedstrijd naar de klote. Maar goed, je kunt hem geven.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
een schouderduw mag je alleen geven tegen een schouder van een andere speler
wat heeft dit met een schouderduw te maken?
[ twitter ]
@:ggmm
hee trein2000 doe eens domquote:Op maandag 21 maart 2022 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja Martinez speelt geen bal. Anderzijds, Dessers kan ook nooit meer bij de bal. Nu weet ik wel dat dat laatste geen criterium is, maar als we voor elk beukje gaan fluiten dan gaat ook elke wedstrijd naar de klote. Maar goed, je kunt hem geven.
Over wedstrijden naar de kloten helpen gesproken, Tadic had ook wel geen mogen hebben bij het Antony-incident...
(lol)quote:Op maandag 21 maart 2022 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja Martinez speelt geen bal. Anderzijds, Dessers kan ook nooit meer bij de bal. Nu weet ik wel dat dat laatste geen criterium is, maar als we voor elk beukje gaan fluiten dan gaat ook elke wedstrijd naar de klote. Maar goed, je kunt hem geven.
Over wedstrijden naar de kloten helpen gesproken, Tadic had ook wel geel mogen hebben bij het Antony-incident...
Dat vind ik eigenlijk niet, alle kansen die Ajax had tot aan de 2-2 kwamen door onnodig gegrabbel van Marciano. Verder kwamen we achterin niet echt in de problemen eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had je nog gewaarschuwdmaar qua kansen uiteindelijk wel een terechte uitslag denk ik
en wat doe je in jouw sprookjesboek met het balverlies na een simpele ingooi waardoor Til kon scoren?quote:Op maandag 21 maart 2022 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet, alle kansen die Ajax had tot aan de 2-2 kwamen door onnodig gegrabbel van Marciano. Verder kwamen we achterin niet echt in de problemen eigenlijk.
Als je het verschil tussen rendement uit hoog druk zetten en rendement door een keepersfout niet begrijpt ben je echt heel dom, lolquote:Op maandag 21 maart 2022 00:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en wat doe je in jouw sprookjesboek met het balverlies na een simpele ingooi waardoor Til kon scoren?
ah, toevallig ditquote:Op maandag 21 maart 2022 01:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen rendement uit hoog druk zetten en rendement door een keepersfout niet begrijpt ben je echt heel dom, lol
had deze gemistquote:Op zondag 20 maart 2022 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet. Ajax was echt vrij machteloos voorin en creëerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.
Dat Dessers daar een kans mist is jammer, maar dat is één moment. Zelfs al had het 1-3 gestaan had Marciano misschien nog Ajax in de wedstrijd laten komen met die achterlijke blunders.
de 0-1 was toch ook een cadeautje en de 1-2 nog meer maar uiteindelijk had Ajax gewoon meer kansenquote:Op maandag 21 maart 2022 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet, alle kansen die Ajax had tot aan de 2-2 kwamen door onnodig gegrabbel van Marciano. Verder kwamen we achterin niet echt in de problemen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |