Een satéburger?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:17 schreef H_T het volgende:
Er vallen geen bonuspunten te scoren door te raden wat ik vandaag heb gegeten
Bestaan die?quote:
Ik niet, jij wel?quote:
Klipvisquote:Op zondag 6 maart 2022 23:17 schreef H_T het volgende:
Er vallen geen bonuspunten te scoren door te raden wat ik vandaag heb gegeten
Heb ik geloof ik nog nooit gehad. Bakkeljauw wel, is dat een beetje vergelijkbaar qua smaak?quote:
Ja, is beide gewoon een term voor gedroogde kabeljauw.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik geloof ik nog nooit gehad. Bakkeljauw wel, is dat een beetje vergelijkbaar qua smaak?
De broodjes bakkeljauw die ik heb gegeten smaakten in elk geval primaquote:Op zondag 6 maart 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, is beide gewoon een term voor gedroogde kabeljauw.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klipvis
Hoe het uiteindelijk smaakt ligt er verder aan wat je ermee doet natuurlijk.
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:53 schreef H_T het volgende:
Overigens hebben 'we' net een darttoernooi gewonnenDe Fries Danny Noppert heeft de UK Open gewonnen, ook al was hij eigenlijk de hele wedstrijd de mindere
Friezen zijn ook Nederlanders, alleen geen Hollandersquote:
Michael Smith verheft finales verliezen tot een ware kunstquote:Op maandag 7 maart 2022 00:06 schreef sportfreak het volgende:
Ok, serieus:
Met zo'n gemiddelde de finale winnen, dat slaat nergens op.Smith had normaal gesproken simpel met 11-3 ofzo moeten winnen.
Maar zoals Co Stompé zei, refererend naar zijn zoveelste verloren finale, enkeltje ggz.
Dat zal nog best tegenvallenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
Een gemiddelde van 84.82 lees ik? Nou Strani, dat lukt jou ook wel
Nou inderdaadquote:
Mensen die niet kunnen darten scoren vaak beter dan mensen die een beetje kunnen darten inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2022 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaadheel vaak heb je scores van 26 of zo omdat één pijl links van de 20 gaat en één pijl rechts.
Eigenlijk best erg want als je willekeurig naar het bord zou gooien zou je gemiddeld een score van 31.5 moeten halen.
Hadden ze al eerder de strijdbijl begraven of is dat speciaal voor deze uitzending?quote:Op maandag 7 maart 2022 08:03 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
De radio staat al aan voor Mattie & Wietze
Speciaal voor deze uitzending.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hadden ze al eerder de strijdbijl begraven of is dat speciaal voor deze uitzending?
Ik heb CU/SGP als nummer 1quote:Op maandag 7 maart 2022 09:16 schreef AgnesGru het volgende:
Heb de kieswijzer van nu.nl ingevuld van mijn gemeente, de uitslag:
1. VVD
2. GL
3. CDA
Dat is ook zo.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb CU/SGP als nummer 1Maarja de vragen gaan ook over of er ergens woningen mogen komen of dat sportpark x verplaatst mag worden. Wel heel consistent FVD op de laatste plaats
FVD is tegen zelfbewoningsplicht bij woningen, tegen uitbreiding bieb (alles op al feesboek te vinden)quote:Op maandag 7 maart 2022 09:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Gelukkig dat FVD consistent op de laatste plaats komtzou ik bij mezelf ook verwachten.
Heel logisch om daar tegen te zijn jaquote:Op maandag 7 maart 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
[..]
FVD is tegen zelfbewoningsplicht bij woningen, tegen uitbreiding bieb (alles op al feesboek te vinden)
Zeker, de thermosfles koffie staat al klaar bij de goeie stoel om straks optimaal van dat heerlijke rustgevende geluid te kunnen genieten met een lekker bakkie warm gehouden koffie erbij. Elke maand weer een klein feestmomentje.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:42 schreef Dave het volgende:
Denken jullie er aan dat het de eerste van de maand is, en er dus gewoon een luchtalarm zal klinken om 12.00 uur?
Ja, zolang dat NL alert niet af gaat is het vrij rustgevend inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, de thermosfles koffie staat al klaar bij de goeie stoel om straks optimaal van dat heerlijke rustgevende geluid te kunnen genieten met een lekker bakkie warm gehouden koffie erbij. Elke maand weer een klein feestmomentje.
Ik moet er door denken aan dat vreselijke lied van Ivy Adamou van Cyprus.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef Dave het volgende:
TT had natuurlijk Da da da da gehaktbal moeten zijn.
In de buurt zag ik een slogan als ‘Ruim baan voor de automobilist’ van de FvDquote:Op maandag 7 maart 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
[..]
FVD is tegen zelfbewoningsplicht bij woningen, tegen uitbreiding bieb (alles op al feesboek te vinden)
Ja dat was ook een stelling voor mijn stad, of het potje vervoer naar ontwikkeling OV of uitbreiding wegen moest gaan. En een stelling over meer parkeerplaatsen ten koste van groen, je mag ook daar het antwoord radenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In de buurt zag ik een slogan als ‘Ruim baan voor de automobilist’ van de FvD
Ik ben 15 april in mijn nieuwe woning gegaan vorig jaar en 1 jaar contract afgesloten. Zal wel zien dat de nieuwe contracten brengen snelquote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Fred_B het volgende:
De gasprijs is nu 17x zo hoog als een jaar terug. Ook andere grondstoffen gaan door het dak. Dit kan nog weleens heel veel financiële pijn gaan doen voor een doorsnee gezin
Prima plan, er is net een jaar of 40 onvoldoende in de infrastructuur geïnvesteerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In de buurt zag ik een slogan als ‘Ruim baan voor de automobilist’ van de FvD
quote:
Excuus!quote:Op maandag 7 maart 2022 10:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit je lekker in het verkeerde topic Dave, of mis ik een connectie?
Ja, ik heb nog wel de hoop dat het in elk geval een tijdelijk probleem is. Al kan het met een serieuze verstoring van de import van zaken als gas en graan natuurlijk wel vrij lang duren voor alles weer terug naar normaal is.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben 15 april in mijn nieuwe woning gegaan vorig jaar en 1 jaar contract afgesloten. Zal wel zien dat de nieuwe contracten brengen snelAl zit ik wel een warmtepomp systeem hier. (4 keer zo duur als gas bij mijn vorige woning
).
Ik vind het toch meer klinken als La la la la. Of heb ik een cover te pakken?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef Dave het volgende:
TT had natuurlijk Da da da da gehaktbal moeten zijn.
Met een warmtepomp ga je toch minder gas verbruikenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben 15 april in mijn nieuwe woning gegaan vorig jaar en 1 jaar contract afgesloten. Zal wel zien dat de nieuwe contracten brengen snelAl zit ik wel een warmtepomp systeem hier. (4 keer zo duur als gas bij mijn vorige woning
).
Ja, helemaal geen gas volgens mij, maar de tarieven zijn hoger en ik moet 120 euro per maand betalen om de warmtepomp te huren alleen al.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een warmtepomp ga je toch minder gas verbruiken
Dat is best een hoop geldquote:Op maandag 7 maart 2022 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen gas volgens mij, maar de tarieven zijn hoger en ik moet 120 euro per maand betalen om de warmtepomp te huren alleen al.
Is natuurlijk ook gewoon een verdien model zo. Ik verbruik maar 40 euro echt aan warmte per maand. 160 euro aan vaste kosten. Maar ik kan niet iets anders kiezen in de woning,.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is best een hoop geldZoveel zijn we met het dure gas niet eens kwijt..
Ik heb een hybride warmtepomp, dus ik verbruik wel gas maar veel minder gas.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen gas volgens mij, maar de tarieven zijn hoger en ik moet 120 euro per maand betalen om de warmtepomp te huren alleen al.
Die kende ik niet. Wat een gemis in mijn leven.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer klinken als La la la la. Of heb ik een cover te pakken?
Ik ben blij dat ik je leven heb kunnen verrijken!quote:Op maandag 7 maart 2022 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Die kende ik niet. Wat een gemis in mijn leven.
Radio555 is op 10 zenders tegelijkertijd toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:50 schreef Momo het volgende:
Is dat op radio2? Ik heb wel gisteren Shum aangevraagd
Ah dan hoef je niet meer te zoeken als ze allemaal tegelijk uitzendenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Radio555 is op 10 zenders tegelijkertijd toch?
Jaquote:Op maandag 7 maart 2022 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Radio555 is op 10 zenders tegelijkertijd toch?
Ik krijg een beetje een brok in m'n keel van haar stories.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
Kateryna (zangeres Go_A) blijft trouwens in Kyiv, ook al evacueren ze daar nu bewoners, ze wil niet weg uit haar appartement.![]()
@Strani Komt eraan!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Duitsers of Spanjaarden KOMEN!!!!!!!!!!!!!
M'n favoriete Belarussische inzending ooitquote:Op maandag 7 maart 2022 11:21 schreef Momo het volgende:
Zag trouwens dat Naviband wel gevlucht waren naar Polen, die waren in eigen land niet meer veilig na organiseren betogingen. Begin dit jaar waren ze nog in Nieuwsuur te zien dat ze naar Kyev verhuisd waren. Klauwen van Lukashenko blijven hun achtervolgen....
Zo erg he. En dit is dan toevallig een (1) persoon die je "kent" . Hoeveel mensen zoals zij zitten wel niet in dezelfde shit...quote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
Kateryna (zangeres Go_A) blijft trouwens in Kyiv, ook al evacueren ze daar nu bewoners, ze wil niet weg uit haar appartement.![]()
Bij mij verschilt het ook waar ik ben. Thuis is het geen probleem, op werk hoor ik het nietquote:Op maandag 7 maart 2022 12:16 schreef Arizona het volgende:
Ik hoor dat luchtalarm echt nooit meer
Zo even aan New Mexico vragen of hij het wel hoorde, of dat ik echt ernstig doof word
Wij zijn nu beide thuis, maar New Mexico zit in een meeting dus ik kan het hem nu niet vragen.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het ook waar ik ben. Thuis is het geen probleem, op werk hoor ik het niet
Ik zit thuis heel erg op de grens. Voor het huis hoor ik het wel, achter het huis niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het ook waar ik ben. Thuis is het geen probleem, op werk hoor ik het niet
* Preventief alvast de dijken doorsteektquote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef Strani het volgende:
Nou jongens deze keer was het alarm inderdaad voor een Spaanse invasie maar we gaan het heel relaxed doen. Niet met vechten of zo maar gewoon chill van stad naar stad met tapas en andere lekkere dingen.
Heel Nederland is straks eindelijk weer Spaans
Spaanse lekkernijen wil ik wel hebben, maar die Spanjaarden mogen wel in Spanje blijvenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef Strani het volgende:
Nou jongens deze keer was het alarm inderdaad voor een Spaanse invasie maar we gaan het heel relaxed doen. Niet met vechten of zo maar gewoon chill van stad naar stad met tapas en andere lekkere dingen.
Heel Nederland is straks eindelijk weer Spaans
Ben bang dat dat @Strani niet tegenhoudt, met zijn supboardquote:Op maandag 7 maart 2022 12:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Preventief alvast de dijken doorsteekt
Liever onder water dan Spaans.
Zo lang is die daar nog niet mee bezig, die is zo omgekieperd.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben bang dat dat @:strani niet tegenhoudt, met zijn supboard
Worden er hier grappen gemaakt dan? Lijkt me bittere ernst.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Meke het volgende:
Tijd voor een evaluatiemomentje; hoe vinden we zelf dat het gaat met het verzoek tot minder Spanigrapjes?
Dan is er vanmorgen maar 8 miljoen bijgekomen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag dat in de TV uitzending van Radio 555 een QR code in het beeld was voor een Tikkie dus op die manier gemakkelijk (zonder heel veel gegevens in moeten vullen etc.) wat geld over gemaakt.
Teller staat inmiddels op 29,5 miljoenEind van de avond richting de 100 miljoen wellicht?
Ja maar veel mensen zijn nu aan het werk toch? Waarschijnlijk gaat het het hardst tijdens de tv-uitzending vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is er vanmorgen maar 8 miljoen bijgekomen.
Dat komt goed, want die heb ik altijd geëerd!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef Strani het volgende:
Begin maar vast weer met het eren van de Spaanse koning mensen!
Ja, dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen zijn nu aan het werk toch? Waarschijnlijk gaat het het hardst tijdens de tv-uitzending vanavond.
Streefbedrag is nog maar 8 miljoen er bovenop hoor ik net, dat is niet zo heel veel eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen inderdaad.
Echt bizar gewoon. Hier zijn we van iets van ¤0,75 per kuub naar iets van ¤1,60 gegaan. Dus proberen nu wat minder te stoken (verwarming graadje lager, ketel in ecostand). We hebben vorig jaar al de isolatie verbeterd.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Fred_B het volgende:
De gasprijs is nu 17x zo hoog als een jaar terug. Ook andere grondstoffen gaan door het dak. Dit kan nog weleens heel veel financiële pijn gaan doen voor een doorsnee gezin
Ik denk dat ze met 37 miljoen als streefbedrag heel realistisch willen zitten.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Streefbedrag is nog maar 8 miljoen er bovenop hoor ik net, dat is niet zo heel veel eigenlijk
Maar dit is in mijn gedachten qua hoeveel aandacht eraan geschonken wordt etc. ook wel de grootste actie sinds jaren.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met 37 miljoen als streefbedrag heel realistisch willen zitten.
Het zou het hoogste bedrag voor een nationale actie sinds 2013 zijn.
Wij hebben gelukkig de airco als verwarming (warmtepomp) en een houtkachel. En ook zonnepanelen. Wij gebruiken alleen nog gas voor warm water.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt bizar gewoon. Hier zijn we van iets van ¤0,75 per kuub naar iets van ¤1,60 gegaan. Dus proberen nu wat minder te stoken (verwarming graadje lager, ketel in ecostand). We hebben vorig jaar al de isolatie verbeterd.
We overwegen nu een elektrisch kacheltje te kopen om bij te stoken in plaats van de verwarming hoger te zetten..Kan dan mooi met de zonnepanelen die we volgende maand krijgen.
Mijn opmerking had niets te maken met zijn habitatquote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Meke het volgende:
Tijd voor een evaluatiemomentje; hoe vinden we zelf dat het gaat met het verzoek tot minder Spanigrapjes?
Ik dacht ik gooi gewoon zelf eens voor de verandering alle stereotypen bij elkaarquote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Meke het volgende:
En het is ook nog in / voor Europa. Dus hopelijk gaan we ruim over het streefbedrag heen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is in mijn gedachten qua hoeveel aandacht eraan geschonken wordt etc. ook wel de grootste actie sinds jaren.
Ik las dit meteen, maar de reactie komt toch een paar minuten later. Ik moest mezelf eerst even oprapen van het lachen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Strani het volgende:
Waarom zeggen jullie eigenlijk nooit dat de Belgen komen? Of vinden jullie dat niet zo'n zorgwekkend idee?
@Fred_B houdt ze in toom daar. Die heeft het allemaal onder controle.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Strani het volgende:
Waarom zeggen jullie eigenlijk nooit dat de Belgen komen? Of vinden jullie dat niet zo'n zorgwekkend idee?
Ja oké ik moest er zelf ook wel om grinnikenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik las dit meteen, maar de reactie komt toch een paar minuten later. Ik moest mezelf eerst even oprapen van het lachen.
Als de Belgische burgemeester die ik het vaakst op tv heb gezien een goede graadmeter is (en ik zou niet weten waarom dat niet zo zou zijn) dan hebben we van de Belgen niet zoveel te vrezenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Strani het volgende:
Is dat die burgemeester die altijd bij Samson en Gert op bezoek kwam?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als de Belgische burgemeester die ik het vaakst op tv heb gezien een goede graadmeter is (en ik zou niet weten waarom dat niet zo zou zijn) dan hebben we van de Belgen niet zoveel te vrezen
Precies, die Nederlandse enclave hier is voldoende om elke militaire ambitie in de kiem te smoren.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
@:Fred_B houdt ze in toom daar. Die heeft het allemaal onder controle.
Walter de Donder of Bart de Wever zijn inderdaad geen types om al te veel schrik van te hebben. Hooguit voor je deurbelquote:Op maandag 7 maart 2022 14:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als de Belgische burgemeester die ik het vaakst op tv heb gezien een goede graadmeter is (en ik zou niet weten waarom dat niet zo zou zijn) dan hebben we van de Belgen niet zoveel te vrezen
Ik vraag gewoon een tien procent kleinere portie in het frietkot.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Strani het volgende:
Qua energieprijzen: wellicht kost het me minder om de hele dag in het café te zitten dan om hier thuis een lamp aan te moeten doen.
Nee, die nemen lekkere biertjes mee. En frietjes mee Belze mayoquote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Strani het volgende:
Zoveel zware geluiden en dan straks in Turijn:quote:Op maandag 7 maart 2022 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Maneskin blijken toch niet zo de trendsetters te zijn he dit jaar, het is eerder dat iedereen op de wagen van Voila is gesprongen met al die emo-ballads die nu links en rechts naar boven komen
Het is meer dat de acts die dénken Måneskin te kopiëren met hun jeugdige sexy vuige retro-rock daar jammerlijk in mislukken. Als voorbeeld is daar Denemarken en Bulgarije (de een is kleuter-retro en de ander is dad-rock). De aantrekkingskracht van Måneskin zat hem niet zozeer in het nummer maar in het totale imago van de band.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Maneskin blijken toch niet zo de trendsetters te zijn he dit jaar, het is eerder dat iedereen op de wagen van Voila is gesprongen met al die emo-ballads die nu links en rechts naar boven komen
Voyager kwam nog wel een beetje in de buurt, alleen hebben die het niet geredquote:Op maandag 7 maart 2022 15:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is meer dat de acts die dénken Måneskin te kopiëren met hun jeugdige sexy vuige retro-rock daar jammerlijk in mislukken. Als voorbeeld is daar Denemarken en Bulgarije (de een is kleuter-retro en de ander is dad-rock). De aantrekkingskracht van Måneskin zat hem niet zozeer in het nummer maar in het totale imago van de band.
Achille Lauro is dan weer teveel Maneskin voor het publiek denk ik straks, terwijl hij dit deed voor Maneskin.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is meer dat de acts die dénken Måneskin te kopiëren met hun jeugdige sexy vuige retro-rock daar jammerlijk in mislukken. Als voorbeeld is daar Denemarken en Bulgarije (de een is kleuter-retro en de ander is dad-rock). De aantrekkingskracht van Måneskin zat hem niet zozeer in het nummer maar in het totale imago van de band.
Ja, dat vind ik dan ook weer irritant, hoe erg ik dat nummer ook vind ik wil hem met hand en tand verdedigen want HIJ WAS EERST.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Achille Lauro is dan weer teveel Maneskin voor het publiek denk ik straks, terwijl hij dit deed voor Maneskin.
De stageshow van hem zal wel meer edgelord zijn straks, vorig jaar in San Remo steek hij rozen onder zijn huidquote:Op maandag 7 maart 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan ook weer irritant, hoe erg ik dat nummer ook vind ik wil hem met hand en tand verdedigen want HIJ WAS EERST.
Ik heb dat nog steeds niet van m’n netvlies.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
De stageshow van hem zal wel meer edgelord zijn straks, vorig jaar in San Remo steek hij rozen onder zijn huid![]()
[ afbeelding ]
Beter dan grote-mond-met-tanden-Alekseev met z'n enge roos interactie met de camera. En had die ook niet rozen op z'n rug?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
De stageshow van hem zal wel meer edgelord zijn straks, vorig jaar in San Remo steek hij rozen onder zijn huid![]()
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op maandag 7 maart 2022 16:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan grote-mond-met-tanden-Alekseev met z'n enge roos interactie met de camera. En had die ook niet rozen op z'n rug?
Nee dit hoorde zoquote:Op maandag 7 maart 2022 16:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht even toen het topic net opende dat z'n rug kapot wasIk schrok.
Lolquote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Meke het volgende:
Zo als foto met genoeg detail vind ik het niet eens lelijk, maar in de show vond ik het helemaal niks.quote:
Ik loop ook achter, maar ik heb nog weinig echte knallers gehoord.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog niet alle bekende inzendingen geluisterd, maar het is niet zo heel veel hè, dit jaar?
Op de foto zie je de groene blaadjes beter tussen het rood dan in de tv-uitzending. Dat maakt het een stuk makkelijker er rozen in te zien in plaats van een enorme open wondquote:Op maandag 7 maart 2022 17:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo als foto met genoeg detail vind ik het niet eens lelijk, maar in de show vond ik het helemaal niks.
Denk door de beweging en dat het groeide (dacht ik, in mijn herinnering iig) waardoor je niet meteen zag dat het rozen waren en het net was of zijn rug begon te bloeden.
Nou ja, hoorde hoorde...quote:
Dat helpt idd ook wel heel erg. Blijft wel nog staan dat hij ook nog een roos met de steel door zijn hand zou hebben steken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de foto zie je de groene blaadjes beter tussen het rood dan in de tv-uitzending. Dat maakt het een stuk makkelijker er rozen in te zien in plaats van een enorme open wond
Ik vind van Voilà eigenlijk juist optimisme uitstralen. Eigenlijk het gevoel dat ik meer van S10 krijg.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Niet? Denk je niet dat Sieneke een stuk hoger zou hebben gescoord met zo'n open rug vol rozen ipv die roze draaiorgel?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hoorde hoorde...
Zo’n act is op zich niet de bedoeling hoor
Vind ik ook hoor, maar we zijn vorig jaar gewoon erg verwend.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog niet alle bekende inzendingen geluisterd, maar het is niet zo heel veel hè, dit jaar?
Ik denk dat die zanger beter had gescoord met Sieneke op zijn rugquote:Op maandag 7 maart 2022 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet? Denk je niet dat Sieneke een stuk hoger zou hebben gescoord met zo'n open rug vol rozen ipv die roze draaiorgel?
Ja blijkbaar!quote:Op maandag 7 maart 2022 17:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar we zijn vorig jaar gewoon erg verwend.
Naja en het kan ook niet altijd prijs zijn. Bij het terugkijken van de Songfestivallen van de afgelopen jaren heb ik ook vaker van: ‘er zijn er maar vier of vijf die ik nog eens op zou zetten’.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja blijkbaar!
Toen had ik at this point al veel favorieten, The Roop, Italië, Frankrijk, IJsland, Finland, Oekraïne.... Voor mijn gevoel was dat toen meteen allemaal van yay.
Nu heb ik dat eigenlijk nog nauwelijks.
Hoewel er veel kan veranderen met een paar goede inzendingen in de komende dagen, vind ik dit jaar in matigheid toch eigenlijk wel ergens tussen 2019 en 2002 staan.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar we zijn vorig jaar gewoon erg verwend.
Dat zou idd ook voor een interessante act kunnen zorgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat die zanger beter had gescoord met Sieneke op zijn rug
Neeeee joh, heerlijk nummerquote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef Guanabana het volgende:
Letland staat nu laatste bij me, wat irritant
Israël heb ik nog niet geluisterd, maar wel lager dan Bulgarije jaquote:Op maandag 7 maart 2022 17:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Neeeee joh, heerlijk nummer
Staat het zélfs lager dan Israël en Bulgarije?
Ja, dat zou het al een stuk memorabeler maken. Eventueel met een bolhoed op, als eerbetoon aan één van de grootste ESF-componisten in de historie.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou idd ook voor een interessante act kunnen zorgen.
En dan gewoon zo, of die zanger in een ezelskostuum?
Ik wilde dat toch even voor me zien en je hebt helemaal gelijk, dit was veel beter geweest.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat zou het al een stuk memorabeler maken. Eventueel met een bolhoed op, als eerbetoon aan één van de grootste ESF-componisten in de historie.
Letland begrijp ik ook niet. De eerste keer vond ik al matig, maar wie weet gaat het in Turijn beterquote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef Guanabana het volgende:
Bij mij is het vechten om de laatste plaatsquote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde dat toch even voor me zien en je hebt helemaal gelijk, dit was veel beter geweest.![]()
[ afbeelding ]
Oekraïne staat nu verrassend genoeg eerste bij mij. Hoewel ik eigenlijk niet wil dat ze winnen, want dat zou waarschijnlijk ook een groot deel pity-votes zijn?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij is het vechten om de laatste plaats. Ik vind veel nummers irritant dit jaar.
Ik vind Italië er met kop en schouders bovenuit steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Noorwegen vind ik leuk en Roemeniëquote:Op maandag 7 maart 2022 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oekraïne staat nu verrassend genoeg eerste bij mij. Hoewel ik eigenlijk niet wil dat ze winnen, want dat zou waarschijnlijk ook een groot deel pity-votes zijn?
Daarna komen Noorwegen en Moldavië.
Maar goed, ik moet er nog aardig wat.
edit: nog eens geluisterd, en ik denk toch niet dat Oekraïne eerste staat.
Qua irritatie of juist qua kwaliteit?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij is het vechten om de laatste plaats. Ik vind veel nummers irritant dit jaar.
Ik vind Italië er met kop en schouders bovenuit steken.
Oh qua kwaliteit! Leest inderdaad niet heel duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2022 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua irritatie of juist qua kwaliteit?
Om bij te spijkeren heb ik maar even een playlist opgezet van de bekende inzendingen tot nu toe. Dat leek me wel nodig
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:04 schreef Arizona het volgende:
Ik ben weer bij de huisarts geweest.BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Van het nummer van Frankrijk snap ik NIETS. Ik vind het vlees nog vis.quote:
Roemenië vind ik guilty pleasure leukquote:Op maandag 7 maart 2022 18:14 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Estland bij mij op 1 staat maar in elk ander jaar zou het niet hoger dan 10 staan of zo.![]()
Een echte nummer laatst heb ik niet, er zitten veel matige nummers tussen maar tot dusver geen die in mijn irritatiezone zit. Misschien Denemarken. Of toch Roemenië. Het wisselt.
Ik vind bijvoorbeeld Letland wél leukquote:Op maandag 7 maart 2022 18:25 schreef Arizona het volgende:
Mooi om te zien hoe enorm verschillend de smaken zijn
Ik zelf niet maar dat mag de pret niet drukken!quote:Op maandag 7 maart 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:
Ik vind de inzending van Spanje dit jaar ook leuk!
Geen grap, @:strani
Ochquote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
Een paar weken terug zei ik hier toch dat de buurvrouw van mijn oma corona had? Die is nu overleden. Ik denk dat ze niet door corona is overleden, maar door die ziekte wel sneller is komen te overlijden.
Ik heb haar slechts een keer gezien, ze is 84 of 86 en had geen goede gezondheid. Het is erg naar dat 2 jaar na het begin van corona, met zo'n milde variant, nog steeds mensen sterven door die ziekte.
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan met trots zeggen dat ik er nog niks van gehoord heb.
Aldus de immer sympathieke cokesnuivert Dima Bilan.quote:IN DE CARROUSEL IN DE FOTO EEN DOOR MIJ GESCHREVEN POST OP 11 JANUARI 2022 ‼‼!!! Ik ben geen politicus, ik heb muziek gestudeerd! Ik ben voor universele waarden!!! Ik ben er helemaal voor om je wortels te herinneren! Ik kan deze wereld en de planeet niet veranderen - ik kan mezelf veranderen!!!!
Moederland is waar je geboren bent, het is heilig, het is belangrijk voor iedereen!!! waarschijnlijk... ik hoop dat 😭 in een ideale wereld zo zou moeten zijn.. maar we zijn mensen...
in welk land je ook woont! En ik woon en ben geboren in de Sovjet-Unie - Rusland - ik hou van haar !! Haar land en vlees en lucht, de natuur en haar multinationaliteit !!! Ik zie de wereld 20 jaar op rij zonder te stoppen - ik kan vergelijken! En geloof ons, we hebben een geweldig land en staat! Waardeer het alsjeblieft! ... ja, de wereld is (planeet) 🌍 🌎 🌏 mooi - en het moederland is moeder! Moederland - MAMMA! #Russiamoyhome 🇷🇺 ❤ geef ons alstublieft kracht onze vaders 🙏🏼!!!
Totaal-idioot. Uit de ESF-boeken schrappen.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aldus de immer sympathieke cokesnuivert Dima Bilan.
Ik ga het wel kijken denk ik, als ik wakker kan blijven.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:47 schreef Momo het volgende:
Hallon mensen, vergeet niet vanavond halve finale show in Portugal om 22:00.
Jammer dat ik hem niet kan uitschelden op zijn Instagramquote:Op maandag 7 maart 2022 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat ook al klaar om te foeteren maar die laffe uitgevreten neusschot heeft z’n reactie-veld uitgezet.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem niet kan uitschelden op zijn Instagram
Hopelijk hoeven we hem samen met Kirkorov nooit meer te zien. Hoop dat alles goed gaat met Sergey Lazarev.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat ook al klaar om te foeteren maar die laffe uitgevreten neusschot heeft z’n reactie-veld uitgezet.
S10 staat bij mij een stuk hoger dan ik op voorhand had gedachtquote:Op maandag 7 maart 2022 18:39 schreef Meke het volgende:
Ik vind Italië en Kroatië tot nu toe denk ik het mooistFinland, Letland, Noorwegen, Oekraïne vind ik ook leuk
![]()
EnS10
natuurlijk!
Hoe ben jij eigenlijk ooit in deze SC verzeild geraaktquote:Op maandag 7 maart 2022 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan met trots zeggen dat ik er nog niks van gehoord heb.
Hm nou ja wat Luctor zei is heftig maar dit vind ik dan ook wel weer ver gaan...quote:Op maandag 7 maart 2022 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem niet kan uitschelden op zijn Instagram
Ik verwacht dat ik dan al slaap. Ik heb morgen om 8:00 al een meetingquote:Op maandag 7 maart 2022 18:47 schreef Momo het volgende:
Hallon mensen, vergeet niet vanavond halve finale show in Portugal om 22:00.
Ik las op Twitter dat Sergey een paar dagen geleden nog ergens in Moskou had opgetreden.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk hoeven we hem samen met Kirkorov nooit meer te zien. Hoop dat alles goed gaat met Sergey Lazarev.
Ja ga eens luisteren Luctorquote:Op maandag 7 maart 2022 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm nou ja wat Luctor zei is heftig maar dit vind ik dan ook wel weer ver gaan...
Ik vind 21 uur lokale tijd ook nog best laat voor een doordeweeks programma voor de hele familie.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dan al slaap. Ik heb morgen om 8:00 al een meeting![]()
Normaal begin ik tegenwoordig niet meer zo vroeg met werken omdat ik 's ochtends vaak de meeste klachten heb, maar nu kan het niet anders
Sowieso dat die gek probeert om volgend jaar weer betrokken te zijn bij Moldaviëquote:Op maandag 7 maart 2022 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk hoeven we hem samen met Kirkorov nooit meer te zien. Hoop dat alles goed gaat met Sergey Lazarev.
Volgens mij hebben ze daar rond die tijd amper hun avondeten opquote:Op maandag 7 maart 2022 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind 21 uur lokale tijd ook nog best laat voor een doordeweeks programma voor de hele familie.
NEEEEE johquote:Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef Guanabana het volgende:
@:Meridiaan, na 1 minuut vind ik Israël inderdaad al beter dan Letland.
Ik ook. Ik vind vooralsnog ook maar weinig nummers goed te pruimen, maar het steekt er zeker boven uit.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
S10 staat bij mij een stuk hoger dan ik op voorhand had gedacht
Vind haar nummer behoorlijk onderscheidend
Nu al zin in de Tour waar ze weer een complete trein gaan sturen voor, met een beetje geluk, een vijfde plaats van bol kaas!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik lees net dat onze rassprinter Cees Bol vandaag in Parijs tegen Nice 10e is geworden in de voorste waaier van 36 man. Dat kan ook echt niet hoor![]()
@:Momo
Brividi en Øve Os På Hinanden vind ik best verschillendquote:Op maandag 7 maart 2022 18:40 schreef Meke het volgende:
Ik zat laatst ook te denken, bij m'n favoriete liedjes allertijden zijn heel veel Nederlands en Engels, en in de liedjes die dat niet zijn is best een duidelijke lijn te ontdekken. L'Enfer van Stromae, Brividi, Fai Rumore en Øve Os På Hinanden
Hij kan er niks van, DSM heeft een probleem dit jaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik lees net dat onze rassprinter Cees Bol vandaag in Parijs tegen Nice 10e is geworden in de voorste waaier van 36 man. Dat kan ook echt niet hoor![]()
@:momo
Ik heb ook nog niet dat ik meteen weet over welke liedjes het gaat al ik zo die landen ziequote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind vooralsnog ook maar weinig nummers goed te pruimen, maar het steekt er zeker boven uit.
Verder word ik warm van Moldavië, Estland, Noorwegen, Letland, Polen en lauwwarm van Finland. Maar ik heb nog land niet alles gehoord.
Ja dat was de hele grapquote:Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Brividi en Øve Os På Hinanden vind ik best verschillendEn ik weet ook wel welke van de twee ik liever hoor
Dat is op zich nog niet het ergste, maar laat hem dan lekker de Draai van de Kaai doen of de kermiskoers van St.Job in ‘t Goor. Als je in Parijs-Nice al geen uitslag kan rijden in zo’n groepje, dan wordt het wel echt een drama als de hele ploeg hem gaat afzetten in de Tour (zoals @Hamlapjes al aangaf), waarna er dan nog een heel stel over hem heen vliegen in de laatste 100 meter die hij zelf moet doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kan er niks van, DSM heeft een probleem dit jaar.
Da's vroegquote:Op maandag 7 maart 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik dan al slaap. Ik heb morgen om 8:00 al een meeting![]()
Normaal begin ik tegenwoordig niet meer zo vroeg met werken omdat ik 's ochtends vaak de meeste klachten heb, maar nu kan het niet anders
Hoge pief met drukke agenda.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's vroegWaar heb dat helemaal voor nodig?
Terechte klachtquote:Op maandag 7 maart 2022 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Wat doet dat groteske gedrocht van Australië trouwens op 8 in de odds?
Nja, als ik het vergelijk met wat ik vandaag heb gehoord is het inderdaad niet slecht en vooral goed gezongen, maar is wel vrij hoog ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Terechte klacht
Niet slecht, maar zo hoog is niet nodig.
Ok, Phil Collins!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
Odds zeggen nog niet zo heel veel nu toch? Er is nog ruim twee maanden te gaan en nog niet alle inzendingen zijn bekend
quote:
De Draai van de Kaai zal nog niet meevallen voor hem. Met namen als Lance Armstrong, Richard Virenque en Nairo Quintana op de erelijst moet het wel een loodzwaar parcours zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is op zich nog niet het ergste, maar laat hem dan lekker de Draai van de Kaai doen of de kermiskoers van St.Job in ‘t Goor. Als je in Parijs-Nice al geen uitslag kan rijden in zo’n groepje, dan wordt het wel echt een drama als de hele ploeg hem gaat afzetten in de Tour (zoals @:hamlapjes al aangaf), waarna er dan nog een heel stel over hem heen vliegen in de laatste 100 meter die hij zelf moet doen.
Ik moest ook zoeken en hoop dat ik de goede link heb gelegdquote:
Wil je nou zeggen dat ik een gratis shirt of trui ben misgelopen?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef Strani het volgende:
Hoeveel geld heeft dat allemaal niet gekost om voor half Nederland zo'n Giro 555-shirt of trui te maken!?
Ja man, waar is je VOC-mentaliteit!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest ook zoeken en hoop dat ik de goede link heb gelegd
[..]
Wil je nou zeggen dat ik een gratis shirt of trui ben misgelopen?
quote:
Ik ben een beetje teleurgesteld nuquote:Op maandag 7 maart 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest ook zoeken en hoop dat ik de goede link heb gelegd
[..]
Wil je nou zeggen dat ik een gratis shirt of trui ben misgelopen?
Het gaat er ook niet om of ik die trui zou willen dragen he, het gaat om het principe!quote:
Phil Collins is niet heel erg top of mind bij mijquote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een beetje teleurgesteld nu
Jou vergeef ik, maar mijn patatgeneratiegenoot @Strani… dat gaat even tijd nodig hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Phil Collins is niet heel erg top of mind bij mij
Ja, dat weet ik ook niet. Ik kijk eigenlijk alleen de halve finales en de finale. De rest allemaal niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk ooit in deze SC verzeild geraakt
Nou, In the Air Tonight was nummer 1 toen ik geboren werd dus ik heb méér dan genoeg gedaan voor Philquote:Op maandag 7 maart 2022 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jou vergeef ik, maar mijn patatgeneratiegenoot @:strani… dat gaat even tijd nodig hebben.
Kleine kans dat ik het zou zien.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm nou ja wat Luctor zei is heftig maar dit vind ik dan ook wel weer ver gaan...
Oh dus je Insta-PM's kijk je ook al nietquote:Op maandag 7 maart 2022 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik het zou zien.
Voor Phil kun je nooit genoeg doen Strani, nooit !quote:Op maandag 7 maart 2022 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, In the Air Tonight was nummer 1 toen ik geboren werd dus ik heb méér dan genoeg gedaan voor Phil
Deze tekst klinkt net zo vreselijk als zijn winnende liedjequote:Op maandag 7 maart 2022 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bestaat dat?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dus je Insta-PM's kijk je ook al niet
Nee oké, is ook wel zoquote:Op maandag 7 maart 2022 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor Phil kun je nooit genoeg doen Strani, nooit !
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Totaal-idioot. Uit de ESF-boeken schrappen.
Mooi dat Oekraïne won in 2008.
Ik buiten het liedje van S10 ook nog niks gehoord. Zoals elk jaar wacht ik weer totdat alles bekend isquote:
Ik leer hier weer iedere dag wat bij.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Totaal-idioot. Uit de ESF-boeken schrappen.
Mooi dat Oekraïne won in 2008.
Volgende keer even tegen haar zeggen jullie samen moeten mixed dubbelen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze was er weer, maar ik heb er niet gesproken, want we stonden steeds op een andere baan te spelen. Wel even blikken naar elkaar uitgewisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Twee uur op kosten van de baas FOK!kenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ziggo gaat volgende week bij mij in de buurt werken en dan wordt twee uur lang de verbinding verbroken. Volgende week zit ik drie dagen op kantoor. Uiteraard zijn die werkzaamheden op een dag dat ik thuis werk
Heb je niet heel subtiel een hoedje ( verdorie hoe heet zi’n ding nou echt ) op haar baan kunnen slaan? Voor wat meer contact?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze was er weer, maar ik heb er niet gesproken, want we stonden steeds op een andere baan te spelen. Wel even blikken naar elkaar uitgewisseld.
Shuttle?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je niet heel subtiel een hoedje ( verdorie hoe heet zi’n ding nou echt ) op haar baan kunnen slaan? Voor wat meer contact?
Een shuttle!quote:Op maandag 7 maart 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je niet heel subtiel een hoedje ( verdorie hoe heet zi’n ding nou echt ) op haar baan kunnen slaan? Voor wat meer contact?
Dus ik moet jou nadoen?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee uur op kosten van de baas FOK!ken
Andersom zing jij zeker altijd. '1, 2, 3, 4 een shuttle van, een shuttle van papier.'quote:
Een shuttle. Daar heb ik niet aan gedacht.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
Veertjesbal.quote:
Soms heb je dat, dat je met geen mogelijkheid op een heel simpel woord kunt komenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom zing jij zeker altijd. '1, 2, 3, 4 een shuttle van, een shuttle van papier.'
Haha ja als persoon heb ik je er ook graag bij hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Ik kijk eigenlijk alleen de halve finales en de finale. De rest allemaal niet.
Waarschijnlijk omdat mijn vorige SC dood is.En hier werd ik warm onthaald.
Ja ik dacht nog aan tennisveertjesquote:
Dit is echt het hoogtepunt van m'n week, ben ZO benieuwd of hoe dit aflooptquote:Op maandag 7 maart 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Neequote:Op maandag 7 maart 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
[poll=3834]
Oh nou de poll werkt niet maar de vraag was of het wel goed gaat met Redefine, ja of nee.
Dat hebben we allemaal wel eens jaquote:Op maandag 7 maart 2022 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Soms heb je dat, dat je met geen mogelijkheid op een heel simpel woord kunt komen
Gelukkig is de week nog maar net begonnen. Dus je kan vast een fijner hoogtepunt bereiken deze week.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is echt het hoogtepunt van m'n week, ben ZO benieuwd of hoe dit afloopt
Ach iemand moet voor wat reuring zorgen hequote:Op maandag 7 maart 2022 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja als persoon heb ik je er ook graag bij hoorIk vind het alleen zo grappig hoe je hier dan terechtkomt, de meeste zijn tenminste NOG iets geïnteresseerd in het Songfestival
![]()
Ook als is dat zoals @:Redefine van z'n Waldorf en Statler-balkonnetje
Waarom zou het niet goed met mij gaanquote:Op maandag 7 maart 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
[poll=3834]
Oh nou de poll werkt niet maar de vraag was of het wel goed gaat met Redefine, ja of nee.
Ik zou het ook wel eens willen weten of het andersom ook is. Ik ben alleen heel slecht in het zien van hints.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:24 schreef Meke het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd bij dit soort verhalen van Luctor, of er ook mensen zijn die zo over mij denkenDat ze dan echt een heimelijke crush hebben en helemaal blij worden als ze me zien.
Ik ga er vanuit iedereen hier natuurlijk zodra ze Alex zien knipogen, maar op m'n werk ofzo
Nou ja je grappen... ik weet niet. Ik maak me gewoon zorgen manquote:Op maandag 7 maart 2022 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou het niet goed met mij gaan
Ik gok met eenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is echt het hoogtepunt van m'n week, ben ZO benieuwd of hoe dit afloopt
Ik pas mij gewoon aan jullie niveau aanquote:Op maandag 7 maart 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je grappen... ik weet niet. Ik maak me gewoon zorgen man
Gaat goed vanavond.quote:
[poll=3836]quote:Op maandag 7 maart 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok met eenof met een
.
Normaal zou ik hier @:Strani vragen een poll te maken, maar dat gaat hem niet meer worden vanavond, heb ik zo het idee.
Zijn mijnquote:Op maandag 7 maart 2022 21:24 schreef Meke het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd bij dit soort verhalen van Luctor, of er ook mensen zijn die zo over mij denkenDat ze dan echt een heimelijke crush hebben en helemaal blij worden als ze me zien.
Ik ga er vanuit iedereen hier natuurlijk zodra ze Alex zien knipogen, maar op m'n werk ofzo
Moet ik eerst gaan zoeken waar te beginnen, ik laat dat altijd aan jou over.quote:
Je zou denken dat het feit dat jij mij en ons hele leven in Almere voor haar hebt verlaten ook wel genoeg zou zijn hè?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn mijnposts niet duidelijk genoeg?
Zijn er überhaupt mensen die goed zijn in het zien van hints.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel eens willen weten of het andersom ook is. Ik ben alleen heel slecht in het zien van hints.
Nog 37 erbij voor een mooi rond bedrag.quote:
Ik ging er van uit dat ik een van de weinige mensen ben, die ze niet ziet.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mensen die goed zijn in het zien van hints.![]()
(Volgende keer een shuttle op haar baan slaan hè!![]()
)
63.000.037?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog 37 erbij voor een mooi rond bedrag.
Nee, ik ben er schijnbaar ook vrij slecht in. En ook slecht in het geven van hints.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat ik een van de weinige mensen ben, die ze niet ziet.
Ik ben ook heel slecht in het lezen van mensenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar net zei je nog dat jullie even naar elkaar keken?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie je, naar dat niveau grappen moet ik mij dus verlagen.quote:
Prachtig.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
Met al die shuttle tips, wel goed aan blijven denken "Shuttle op haar baan slaan, niet tegen haar hoofd".
Alsof dat je moeite kost.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je, naar dat niveau grappen moet ik mij dus verlagen.
Ik dan eigenlijk voor 63.000.036 gaan eigenlijk.quote:
Het is niet de beste oplossing. Maar het hoeft niet per se slecht uit de pakken. Mits Luctor niet doelbewust keihard in haar gezicht smasht natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
Met al die shuttle tips, wel goed aan blijven denken "Shuttle op haar baan slaan, niet tegen haar hoofd".
Ja, maar hoe weet ik nou of dat iets betekende of dat ze gewoon even toevallig mijn kant op keek.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar net zei je nog dat jullie even naar elkaar keken?![]()
Ga ervoor!
Om dat echt mooi te maken moet het dan eigenlijk 630.000.036 worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dan eigenlijk voor 63.000.036 gaan eigenlijk.
Nou ja van laag naar heel erg laag is alsnog zwaar hoorquote:
Zou nog mooier zijn, maar daar gok ik niet zo op.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om dat echt mooi te maken moet het dan eigenlijk 630.000.036 worden.
Zou ook mooi zijn, maar misschien wel iets te hoog gegrepen.
Is er een andere manier om iemand een shuttle tegen het hoofd te slaan dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet de beste oplossing. Maar het hoeft niet per se slecht uit de pakken. Mits Luctor niet doelbewust keihard in haar gezicht smasht natuurlijk
Ja nee ja goed punt, maar misschien zag je iets in haar blik!quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet ik nou of dat iets betekende of dat ze gewoon even toevallig mijn kant op keek.
Subtiel met een boogje, bovenop het hoofdquote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er een andere manier om iemand een shuttle tegen het hoofd te slaan dan?
Bueno, tienes toda la razónquote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij mogen geen Spanjegrappen meer maken maar dit mag wel?
Hmmmquote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja van laag naar heel erg laag is alsnog zwaar hoor
Maar jullie hadden eerder toch al een moment? Bovendien hoef je ook niet gelijk volledig open kaar te spelen he. Gewoon weer een praatje maken en dan kijken of het klikt en vragen om eens wat te gaan drinken.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet ik nou of dat iets betekende of dat ze gewoon even toevallig mijn kant op keek.
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje (quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Subtiel met een boogje, bovenop het hoofd
Shuttles zitten in kokersquote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nee ja goed punt, maar misschien zag je iets in haar blik!![]()
De blik in haar ogen hè, niet het blik waar de shuttles in zitten.![]()
Nou ja dat is het hele punt. Hij woont in Spanje, dan moeten we hem toch af en toe een verzetje van een slechte grap gunnen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij mogen geen Spanjegrappen meer maken maar dit mag wel?
Denk je dat zoiets werkt?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Subtiel met een boogje, bovenop het hoofd
Jawel, je racket loslaten als je smashtquote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er een andere manier om iemand een shuttle tegen het hoofd te slaan dan?
Ja, vorige week had ik een praatje gemaakt, dus daar de volgende week weer voor gaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jullie hadden eerder toch al een moment? Bovendien hoef je ook niet gelijk volledig open kaar te spelen he. Gewoon weer een praatje maken en dan kijken of het klikt en vragen om eens wat te gaan drinken.
Dat laatste is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaanMaar dat daarvoor dan weer niet.
Ja, een moment waarop hij kan zeggen, “Straan, ontspan je.”quote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat is het hele punt. Hij woont in Spanje, dan moeten we hem toch af en toe een verzetje van een slechte grap gunnen.
Dit klinkt zoals ik het zou dromen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje () op haar hoofd en dan lachen ze samen en dat was het begin van iets heel moois
Jou kost het duidelijk ook geen moeite.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nee ja goed punt, maar misschien zag je iets in haar blik!![]()
De blik in haar ogen hè, niet het blik waar de shuttles in zitten.![]()
Hmm. Nooit een geniepig balletje met badminton of tafeltennis?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk je dat zoiets werkt?
Ik sla altijd gewoon zo hard mogelijk, om zeker te zijn dat ik raak.
Ja, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, je racket loslaten als je smasht
Is dat ook maar enigszins verrassend?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jou kost het duidelijk ook geen moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |