Een satéburger?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:17 schreef H_T het volgende:
Er vallen geen bonuspunten te scoren door te raden wat ik vandaag heb gegeten
Bestaan die?quote:
Ik niet, jij wel?quote:
Klipvisquote:Op zondag 6 maart 2022 23:17 schreef H_T het volgende:
Er vallen geen bonuspunten te scoren door te raden wat ik vandaag heb gegeten
Heb ik geloof ik nog nooit gehad. Bakkeljauw wel, is dat een beetje vergelijkbaar qua smaak?quote:
Ja, is beide gewoon een term voor gedroogde kabeljauw.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik geloof ik nog nooit gehad. Bakkeljauw wel, is dat een beetje vergelijkbaar qua smaak?
De broodjes bakkeljauw die ik heb gegeten smaakten in elk geval primaquote:Op zondag 6 maart 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, is beide gewoon een term voor gedroogde kabeljauw.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klipvis
Hoe het uiteindelijk smaakt ligt er verder aan wat je ermee doet natuurlijk.
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:53 schreef H_T het volgende:
Overigens hebben 'we' net een darttoernooi gewonnenDe Fries Danny Noppert heeft de UK Open gewonnen, ook al was hij eigenlijk de hele wedstrijd de mindere
Friezen zijn ook Nederlanders, alleen geen Hollandersquote:
Michael Smith verheft finales verliezen tot een ware kunstquote:Op maandag 7 maart 2022 00:06 schreef sportfreak het volgende:
Ok, serieus:
Met zo'n gemiddelde de finale winnen, dat slaat nergens op.Smith had normaal gesproken simpel met 11-3 ofzo moeten winnen.
Maar zoals Co Stompé zei, refererend naar zijn zoveelste verloren finale, enkeltje ggz.
Dat zal nog best tegenvallenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
Een gemiddelde van 84.82 lees ik? Nou Strani, dat lukt jou ook wel
Nou inderdaadquote:
Mensen die niet kunnen darten scoren vaak beter dan mensen die een beetje kunnen darten inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2022 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaadheel vaak heb je scores van 26 of zo omdat één pijl links van de 20 gaat en één pijl rechts.
Eigenlijk best erg want als je willekeurig naar het bord zou gooien zou je gemiddeld een score van 31.5 moeten halen.
Hadden ze al eerder de strijdbijl begraven of is dat speciaal voor deze uitzending?quote:Op maandag 7 maart 2022 08:03 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
De radio staat al aan voor Mattie & Wietze
Speciaal voor deze uitzending.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hadden ze al eerder de strijdbijl begraven of is dat speciaal voor deze uitzending?
Ik heb CU/SGP als nummer 1quote:Op maandag 7 maart 2022 09:16 schreef AgnesGru het volgende:
Heb de kieswijzer van nu.nl ingevuld van mijn gemeente, de uitslag:
1. VVD
2. GL
3. CDA
Dat is ook zo.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb CU/SGP als nummer 1Maarja de vragen gaan ook over of er ergens woningen mogen komen of dat sportpark x verplaatst mag worden. Wel heel consistent FVD op de laatste plaats
FVD is tegen zelfbewoningsplicht bij woningen, tegen uitbreiding bieb (alles op al feesboek te vinden)quote:Op maandag 7 maart 2022 09:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Gelukkig dat FVD consistent op de laatste plaats komtzou ik bij mezelf ook verwachten.
Heel logisch om daar tegen te zijn jaquote:Op maandag 7 maart 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
[..]
FVD is tegen zelfbewoningsplicht bij woningen, tegen uitbreiding bieb (alles op al feesboek te vinden)
Zeker, de thermosfles koffie staat al klaar bij de goeie stoel om straks optimaal van dat heerlijke rustgevende geluid te kunnen genieten met een lekker bakkie warm gehouden koffie erbij. Elke maand weer een klein feestmomentje.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:42 schreef Dave het volgende:
Denken jullie er aan dat het de eerste van de maand is, en er dus gewoon een luchtalarm zal klinken om 12.00 uur?
Ja, zolang dat NL alert niet af gaat is het vrij rustgevend inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, de thermosfles koffie staat al klaar bij de goeie stoel om straks optimaal van dat heerlijke rustgevende geluid te kunnen genieten met een lekker bakkie warm gehouden koffie erbij. Elke maand weer een klein feestmomentje.
Ik moet er door denken aan dat vreselijke lied van Ivy Adamou van Cyprus.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef Dave het volgende:
TT had natuurlijk Da da da da gehaktbal moeten zijn.
In de buurt zag ik een slogan als ‘Ruim baan voor de automobilist’ van de FvDquote:Op maandag 7 maart 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
[..]
FVD is tegen zelfbewoningsplicht bij woningen, tegen uitbreiding bieb (alles op al feesboek te vinden)
Ja dat was ook een stelling voor mijn stad, of het potje vervoer naar ontwikkeling OV of uitbreiding wegen moest gaan. En een stelling over meer parkeerplaatsen ten koste van groen, je mag ook daar het antwoord radenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In de buurt zag ik een slogan als ‘Ruim baan voor de automobilist’ van de FvD
Ik ben 15 april in mijn nieuwe woning gegaan vorig jaar en 1 jaar contract afgesloten. Zal wel zien dat de nieuwe contracten brengen snelquote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Fred_B het volgende:
De gasprijs is nu 17x zo hoog als een jaar terug. Ook andere grondstoffen gaan door het dak. Dit kan nog weleens heel veel financiële pijn gaan doen voor een doorsnee gezin
Prima plan, er is net een jaar of 40 onvoldoende in de infrastructuur geïnvesteerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In de buurt zag ik een slogan als ‘Ruim baan voor de automobilist’ van de FvD
quote:
Excuus!quote:Op maandag 7 maart 2022 10:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit je lekker in het verkeerde topic Dave, of mis ik een connectie?
Ja, ik heb nog wel de hoop dat het in elk geval een tijdelijk probleem is. Al kan het met een serieuze verstoring van de import van zaken als gas en graan natuurlijk wel vrij lang duren voor alles weer terug naar normaal is.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben 15 april in mijn nieuwe woning gegaan vorig jaar en 1 jaar contract afgesloten. Zal wel zien dat de nieuwe contracten brengen snelAl zit ik wel een warmtepomp systeem hier. (4 keer zo duur als gas bij mijn vorige woning
).
Ik vind het toch meer klinken als La la la la. Of heb ik een cover te pakken?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef Dave het volgende:
TT had natuurlijk Da da da da gehaktbal moeten zijn.
Met een warmtepomp ga je toch minder gas verbruikenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben 15 april in mijn nieuwe woning gegaan vorig jaar en 1 jaar contract afgesloten. Zal wel zien dat de nieuwe contracten brengen snelAl zit ik wel een warmtepomp systeem hier. (4 keer zo duur als gas bij mijn vorige woning
).
Ja, helemaal geen gas volgens mij, maar de tarieven zijn hoger en ik moet 120 euro per maand betalen om de warmtepomp te huren alleen al.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een warmtepomp ga je toch minder gas verbruiken
Dat is best een hoop geldquote:Op maandag 7 maart 2022 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen gas volgens mij, maar de tarieven zijn hoger en ik moet 120 euro per maand betalen om de warmtepomp te huren alleen al.
Is natuurlijk ook gewoon een verdien model zo. Ik verbruik maar 40 euro echt aan warmte per maand. 160 euro aan vaste kosten. Maar ik kan niet iets anders kiezen in de woning,.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is best een hoop geldZoveel zijn we met het dure gas niet eens kwijt..
Ik heb een hybride warmtepomp, dus ik verbruik wel gas maar veel minder gas.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen gas volgens mij, maar de tarieven zijn hoger en ik moet 120 euro per maand betalen om de warmtepomp te huren alleen al.
Die kende ik niet. Wat een gemis in mijn leven.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer klinken als La la la la. Of heb ik een cover te pakken?
Ik ben blij dat ik je leven heb kunnen verrijken!quote:Op maandag 7 maart 2022 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Die kende ik niet. Wat een gemis in mijn leven.
Radio555 is op 10 zenders tegelijkertijd toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:50 schreef Momo het volgende:
Is dat op radio2? Ik heb wel gisteren Shum aangevraagd
Ah dan hoef je niet meer te zoeken als ze allemaal tegelijk uitzendenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Radio555 is op 10 zenders tegelijkertijd toch?
Jaquote:Op maandag 7 maart 2022 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Radio555 is op 10 zenders tegelijkertijd toch?
Ik krijg een beetje een brok in m'n keel van haar stories.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
Kateryna (zangeres Go_A) blijft trouwens in Kyiv, ook al evacueren ze daar nu bewoners, ze wil niet weg uit haar appartement.![]()
@Strani Komt eraan!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Duitsers of Spanjaarden KOMEN!!!!!!!!!!!!!
M'n favoriete Belarussische inzending ooitquote:Op maandag 7 maart 2022 11:21 schreef Momo het volgende:
Zag trouwens dat Naviband wel gevlucht waren naar Polen, die waren in eigen land niet meer veilig na organiseren betogingen. Begin dit jaar waren ze nog in Nieuwsuur te zien dat ze naar Kyev verhuisd waren. Klauwen van Lukashenko blijven hun achtervolgen....
Zo erg he. En dit is dan toevallig een (1) persoon die je "kent" . Hoeveel mensen zoals zij zitten wel niet in dezelfde shit...quote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
Kateryna (zangeres Go_A) blijft trouwens in Kyiv, ook al evacueren ze daar nu bewoners, ze wil niet weg uit haar appartement.![]()
Bij mij verschilt het ook waar ik ben. Thuis is het geen probleem, op werk hoor ik het nietquote:Op maandag 7 maart 2022 12:16 schreef Arizona het volgende:
Ik hoor dat luchtalarm echt nooit meer
Zo even aan New Mexico vragen of hij het wel hoorde, of dat ik echt ernstig doof word
Wij zijn nu beide thuis, maar New Mexico zit in een meeting dus ik kan het hem nu niet vragen.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het ook waar ik ben. Thuis is het geen probleem, op werk hoor ik het niet
Ik zit thuis heel erg op de grens. Voor het huis hoor ik het wel, achter het huis niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het ook waar ik ben. Thuis is het geen probleem, op werk hoor ik het niet
* Preventief alvast de dijken doorsteektquote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef Strani het volgende:
Nou jongens deze keer was het alarm inderdaad voor een Spaanse invasie maar we gaan het heel relaxed doen. Niet met vechten of zo maar gewoon chill van stad naar stad met tapas en andere lekkere dingen.
Heel Nederland is straks eindelijk weer Spaans
Spaanse lekkernijen wil ik wel hebben, maar die Spanjaarden mogen wel in Spanje blijvenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef Strani het volgende:
Nou jongens deze keer was het alarm inderdaad voor een Spaanse invasie maar we gaan het heel relaxed doen. Niet met vechten of zo maar gewoon chill van stad naar stad met tapas en andere lekkere dingen.
Heel Nederland is straks eindelijk weer Spaans
Ben bang dat dat @Strani niet tegenhoudt, met zijn supboardquote:Op maandag 7 maart 2022 12:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Preventief alvast de dijken doorsteekt
Liever onder water dan Spaans.
Zo lang is die daar nog niet mee bezig, die is zo omgekieperd.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben bang dat dat @:strani niet tegenhoudt, met zijn supboard
Worden er hier grappen gemaakt dan? Lijkt me bittere ernst.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Meke het volgende:
Tijd voor een evaluatiemomentje; hoe vinden we zelf dat het gaat met het verzoek tot minder Spanigrapjes?
Dan is er vanmorgen maar 8 miljoen bijgekomen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag dat in de TV uitzending van Radio 555 een QR code in het beeld was voor een Tikkie dus op die manier gemakkelijk (zonder heel veel gegevens in moeten vullen etc.) wat geld over gemaakt.
Teller staat inmiddels op 29,5 miljoenEind van de avond richting de 100 miljoen wellicht?
Ja maar veel mensen zijn nu aan het werk toch? Waarschijnlijk gaat het het hardst tijdens de tv-uitzending vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is er vanmorgen maar 8 miljoen bijgekomen.
Dat komt goed, want die heb ik altijd geëerd!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef Strani het volgende:
Begin maar vast weer met het eren van de Spaanse koning mensen!
Ja, dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen zijn nu aan het werk toch? Waarschijnlijk gaat het het hardst tijdens de tv-uitzending vanavond.
Streefbedrag is nog maar 8 miljoen er bovenop hoor ik net, dat is niet zo heel veel eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen inderdaad.
Echt bizar gewoon. Hier zijn we van iets van ¤0,75 per kuub naar iets van ¤1,60 gegaan. Dus proberen nu wat minder te stoken (verwarming graadje lager, ketel in ecostand). We hebben vorig jaar al de isolatie verbeterd.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:16 schreef Fred_B het volgende:
De gasprijs is nu 17x zo hoog als een jaar terug. Ook andere grondstoffen gaan door het dak. Dit kan nog weleens heel veel financiële pijn gaan doen voor een doorsnee gezin
Ik denk dat ze met 37 miljoen als streefbedrag heel realistisch willen zitten.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Streefbedrag is nog maar 8 miljoen er bovenop hoor ik net, dat is niet zo heel veel eigenlijk
Maar dit is in mijn gedachten qua hoeveel aandacht eraan geschonken wordt etc. ook wel de grootste actie sinds jaren.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met 37 miljoen als streefbedrag heel realistisch willen zitten.
Het zou het hoogste bedrag voor een nationale actie sinds 2013 zijn.
Wij hebben gelukkig de airco als verwarming (warmtepomp) en een houtkachel. En ook zonnepanelen. Wij gebruiken alleen nog gas voor warm water.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt bizar gewoon. Hier zijn we van iets van ¤0,75 per kuub naar iets van ¤1,60 gegaan. Dus proberen nu wat minder te stoken (verwarming graadje lager, ketel in ecostand). We hebben vorig jaar al de isolatie verbeterd.
We overwegen nu een elektrisch kacheltje te kopen om bij te stoken in plaats van de verwarming hoger te zetten..Kan dan mooi met de zonnepanelen die we volgende maand krijgen.
Mijn opmerking had niets te maken met zijn habitatquote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Meke het volgende:
Tijd voor een evaluatiemomentje; hoe vinden we zelf dat het gaat met het verzoek tot minder Spanigrapjes?
Ik dacht ik gooi gewoon zelf eens voor de verandering alle stereotypen bij elkaarquote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Meke het volgende:
En het is ook nog in / voor Europa. Dus hopelijk gaan we ruim over het streefbedrag heen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is in mijn gedachten qua hoeveel aandacht eraan geschonken wordt etc. ook wel de grootste actie sinds jaren.
Ik las dit meteen, maar de reactie komt toch een paar minuten later. Ik moest mezelf eerst even oprapen van het lachen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Strani het volgende:
Waarom zeggen jullie eigenlijk nooit dat de Belgen komen? Of vinden jullie dat niet zo'n zorgwekkend idee?
@Fred_B houdt ze in toom daar. Die heeft het allemaal onder controle.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Strani het volgende:
Waarom zeggen jullie eigenlijk nooit dat de Belgen komen? Of vinden jullie dat niet zo'n zorgwekkend idee?
Ja oké ik moest er zelf ook wel om grinnikenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik las dit meteen, maar de reactie komt toch een paar minuten later. Ik moest mezelf eerst even oprapen van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |