SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
🏠
De 10 op dit moment meest bekeken huizen op Funda kun je hier vinden :
https://www.funda.nl/trending/
[ Bericht 0% gewijzigd door Vonkenboer op 04-03-2022 16:19:13 ]![]()
Dat is niet conform welke regel dan ook. Bijzonder dat een bedrijf dit maakt/plaatst…quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
in de categorie enge trappen....
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hoezo niet? Alleen maar omdat het zwevend is?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet conform welke regel dan ook. Bijzonder dat een bedrijf dit maakt/plaatst…![]()
Vanwege het ontbreken van een reling?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Alleen maar omdat het zwevend is?
boven aanzicht is nog enger![]()
![]()
Geen verstand van het Bouwbesluit, maar op Google worden er voldoende zwevende trappen zonder reling verkocht. Zal vast wel mogen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een reling?
boven aanzicht is nog enger
[ afbeelding ]![]()
Het ziet er vooral eng uit omdat het plafond hoog is, normaal ga je via het trapgat door de verdiepingsvloer.
Off-topic, mijn ouders hadden ook een open trap zonder leuning. M'n zus (4) zei tegen mij (3, op 2m hoogte) spring maar, ik vang je wel.
crap in = crap out![]()
Bij zelfbouw is er behoorlijk wat ruimte in de regels en eisen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet conform welke regel dan ook. Bijzonder dat een bedrijf dit maakt/plaatst…
Zo hebben onze trappen ook niet van die spuuglelijke antislip-strippen, en zo zijn er nog wat zaken die projectmatig niet mogen maar waar zelfbouw niet aan hoeft te voldoen.
Dat die trap in dat verder prachtige huis een onding is dat waarschijnlijk door de architect bedacht is staat imho buiten kijf.![]()
Ik vind er niets engs aan. Ik zou er een brandweerpaal naast zetten, ruimte zat en kom je nog mooier naar beneden.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een reling?
boven aanzicht is nog enger
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Mogen crematorium-tuinen ook mee doen hier?![]()
Bijzondere lampen, tenminste, ik neem aan dat het lampen zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Mogen crematorium-tuinen ook mee doen hier?
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De voorgevel is ook in crematorium-stijl dus wel consequentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het vuur brandt ook al.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
De voorgevel is ook in crematorium-stijl dus wel consequent
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een intrigerend huis.
Kleur op de plafonds in plaats van de muren:
Houten afwerking, zelfs op plekken waar je die niet zou verwachten:
Gewelfd plafond:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oeh, die laatste kamer!
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
De voorgevel is ook in crematorium-stijl dus wel consequent
***![]()
Schat, het is tijd de douche weer opnieuw in de lak te zetten!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef Claudia_x het volgende:
Een intrigerend huis.
Kleur op de plafonds in plaats van de muren:
[ afbeelding ]
Houten afwerking, zelfs op plekken waar je die niet zou verwachten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewelfd plafond:
[ afbeelding ]
Nou ja, boten zijn ook van hout dus het zal prima kunnen, mits strak in de lak, maar dit verwacht je idd niet.![]()
Ik heb nog een crematoriumtuin gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De urn is in het interieur opgenomen:
En de lijkbodemwarmtepomp is geïnstalleerd:
Wat een pand is dit. Maar ik moest vooral gniffelen om de krokodil (?):
En doe mij de zolderverdieping maar.
Tot slot een raadplaatje: wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een pand is dit. Maar ik moest vooral gniffelen om de krokodil (?):
[ afbeelding ]
En doe mij de zolderverdieping maar.
[ afbeelding ]
Tot slot een raadplaatje: wat is dit?
[ afbeelding ]En oppassen dat je niet misstapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out![]()
Kennelijk een voormalig prostitutiepand met de afwerkbedden er nog in.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik besef dat ik zit te spammen, maar deze duistere bedoening wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Het staat er zelfs nog opquote:Op zondag 13 maart 2022 11:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kennelijk een voormalig prostitutiepand met de afwerkbedden er nog in.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Met plastic beddengoed.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kennelijk een voormalig prostitutiepand met de afwerkbedden er nog in.Romantisch wel
![]()
Is makkelijker schoon te maken.quote:2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Er is ook een ruimte met een paar wasmachines, dus waarschijnlijk wordt er niet helemaal kaal op dat plastic gedingest.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Maar het lijkt me wel funest voor de "ervaring".
The love you take is equal to the love you make.![]()
Corleone... straks heb je een paardenhoofd naast je in bed.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe houd je je seksleven spannend?
Boeken op kleur kennen we.. boeken met de rug naar achteren ook.. Maar dit is toch wel next level hoor:
hier
[ Bericht 11% gewijzigd door Nizno op 13-03-2022 15:49:17 (plaatje even zichtbaar gemaakt) ]![]()
Ook makkelijk om dat ene boek terug te vinden...quote:Op zondag 13 maart 2022 15:41 schreef Lienpau het volgende:
Boeken op kleur kennen we.. boeken met de rug naar achteren ook.. Maar dit is toch wel next level hoor:
[ afbeelding ]
hier![]()
Net als de rest van het decor.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Maar het lijkt me wel funest voor de "ervaring".
Lijken me mappen en tijdschrifthouders, geen boeken.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:41 schreef Lienpau het volgende:
[ afbeelding ]
hier
Ik zie elders ook patchwork en een naaimachine. Dat klopt wel met het plaatje.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik dacht dat ze die boeken gekaft hadden...quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijken me mappen en tijdschrifthouders, geen boeken.![]()
Allemaal even hoog?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die boeken gekaft hadden...The love you take is equal to the love you make.![]()
Leuke strooiveldjes idd!quote:Op zondag 13 maart 2022 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog een crematoriumtuin gevonden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De urn is in het interieur opgenomen:
[ afbeelding ]
En de lijkbodemwarmtepomp is geïnstalleerd:
[ afbeelding ]![]()
***![]()
Wat een troosteloze, smakeloze en haveloze inrichting. Verder een prachtig pand van buiten. Hopelijk komt het in de handen van een liefhebber die het de luister van vroeger terug kan geven.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik besef dat ik zit te spammen, maar deze duistere bedoening wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie overigens op Street View dat een van de voormalige gebruiksters van het pand in luchtige kledij op een stoel achter het raam zit.
[ Bericht 2% gewijzigd door rutger05 op 13-03-2022 18:31:05 ]![]()
Het huis wordt ook op Wikipedia vermeld, met de toepasselijke verlichting:quote:Op zondag 13 maart 2022 18:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat een troosteloze, smakeloze en haveloze inrichting. Verder een prachtig pand van buiten. Hopelijk komt het in de handen van een liefhebber die het de luister van vroeger terug kan geven.
Ik zie overigens op Street View dat een van de voormalige gebruiksters van het pand in luchtige kledij op een stoel achter het raam zit.
https://nl.m.wikipedia.or(...)ezijds_Achterburgwal![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:19 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie overigens op Street View dat een van de voormalige gebruiksters van het pand in luchtige kledij op een stoel achter het raam zit.!
Toen ik nog studeerde liep ik er vaak langs.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Als ik me niet vergis, zat daar tot midden jaren 90 een boerderij. Ik weet nog dat als ik bij m'n oma logeerde ik sochtends die boer voorbij hoorde komen met z'n paard en wagen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef Slumlord. het volgende:
Een pony in je achtertuin in de binnenstad van Bolsward.
[ afbeelding ]![]()
Cementdekvloer als vloer? Ik vind het er uit zien als geen vloer. Had dan de tegels bij de keuken er iets dieper ingelegd denk ik dan, ziet er iets minder armoedig uit. En een gymbok in de keuken....![]()
![]()
Zit ook een gat in, oogt meer alsof ze er een vloer uitgebroken hebben en daarna dit erin gezet vind ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Cementdekvloer als vloer? Ik vind het er uit zien als geen vloer. Had dan de tegels bij de keuken er iets dieper ingelegd denk ik dan, ziet er iets minder armoedig uit. En een gymbok in de keuken....
[ afbeelding ]
Erg minimalistisch qua meubels, moet je van houden ik houd wel van industrieel in industriele panden, in deze nieuwbouw had een vloer niet misstaan.
En wat een lage spoelbak! Is dat om een hond te wassen?
[ Bericht 8% gewijzigd door verbijstering op 15-03-2022 13:20:16 ]![]()
en een turn kast in de keuken zie je ook niet iedere dag.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Zit ook een gat in, oogt meer alsof ze er een vloer uitgebroken hebben en daarna dit erin gezet vind ik.
Erg minimalistisch qua meubels, moet je van houden ik houd wel van industrieel in industriele panden, in deze nieuwbouw had een vloer niet misstaan.
En wat een lage spoelbak! Is dat om een hond te wassen?
Wat een ellende daar
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Misschien zijn ze nog niet klaar en komt er een visgraat loer of zo iets over het beton.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Cementdekvloer als vloer? Ik vind het er uit zien als geen vloer. Had dan de tegels bij de keuken er iets dieper ingelegd denk ik dan, ziet er iets minder armoedig uit. En een gymbok in de keuken....
[ afbeelding ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Daar zit die kraan nou niet echt handig voor...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Zit ook een gat in, oogt meer alsof ze er een vloer uitgebroken hebben en daarna dit erin gezet vind ik.
En wat een lage spoelbak! Is dat om een hond te wassen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Of vieze schoenen/kleren van sporten. Emmers vullen, gieter vullen. Lijkt mij wel handig hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De vrouw des huizes hier heeft wel last van dwangmatig gedrag lijkt het. Wie heeft de kruidenpotjes ook zo staan?
Koopt de boeken per reeks?
En manlief moet in de schuur de tuinkleding aantrekken:
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven
[ Bericht 7% gewijzigd door Fietsertje70 op 16-03-2022 00:39:10 ]![]()
En je vergeet het linkje, zodat ik niet kan checken of de keuken raar licht heeft, of 3 verschillende kleuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
De vrouw des huizes hier heeft wel last van dwangmatig gedrag lijkt het. Wie heeft de kruidenpotjes ook zo staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijvencrap in = crap out![]()
Hebben mensen de boel eens een beetje goed opgeruimd en geordend, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven
Dan is de vrouw des huizes dwangmatig en zit manlief onder de plak.![]()
Dit lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijvenHelemaal jaloers op zoveel orde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
+1quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit lijkt me geweldigHelemaal jaloers op zoveel orde
En WTF? Ik dacht dat ik een hoop ramen had, maar 59?
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?![]()
![]()
Uhuh, zou ik ook niet doen idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Dat is toch raar? 3 jaar later zijn ze er te groot voor...moet je gaan verhuizen
Maar mss hadden ze een kinderopvang aan huis?***![]()
Wat is het heerlijk opgeruimd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven![]()
Ik zou willen dat ik zo'n schuur hadquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, zou willen dat mijn schuur er zo uit zag.![]()
![]()
En dan heeft het WC-raampje enkel glas? Eigenlijk zou er altijd een plattegrond op funda bij moeten staan...quote:Op woensdag 16 maart 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?![]()
Een stok achter de deur om onze garage eindelijk eens goed op en in te ruimenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, zou willen dat mijn schuur er zo uit zag.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat heb ik vorige week gedaan. En dan met de afspraak om het netjes te houden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een stok achter de deur om onze garage eindelijk eens goed op en in te ruimen
Inmiddels![]()
![]()
Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Is deze al voorbijgekomen? Ayurvedische meditatieruimte met goudgeverfde beelden van het tuincentrum....
https://www.funda.nl/koop(...)tharenweg-6/#foto-73[/img]
David van Michelangelo in het goud met een kroon, bijzonder!
https://www.funda.nl/koop/witharen/huis-88042636-witharenweg-6/
[ Bericht 26% gewijzigd door Dzjonka op 16-03-2022 22:21:33 ]![]()
ja, in het vorige topic stond ie ook alquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Dzjonka het volgende:
Is deze al voorbijgekomen? Ayurvedische meditatieruimte met goudgeverfde beelden van het tuincentrum....
https://www.funda.nl/koop(...)tharenweg-6/#foto-73[/img]
David van Michelangelo in het goud met een kroon, bijzonder![ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/witharen/huis-88042636-witharenweg-6/![]()
Door het hele huis hebben ze 3/4 + 1/4 ramen. Dus dan tikt het lekker aan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?
Snap trouwens niet waarom be bijkeuken daar zit en niet naast de garage wat nu als 'slaapkamer' wordt gepresenteerd. Dan kan de werkkamer er voor in de plaats want die zit nu ook vreemd in het midden.![]()
Van buiten is het ook een blokhut. Maar ik zou er best willen wonen. Mogelijk wel wat meer aan verf besteden binnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Van buiten ziet het er echt mooi uit, maar van binnen is het een blokhut...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik vind dit een leuk ingericht huis, maar wat is er met deze tv-kast aan de hand? Mislukte wrap of hoort het zo? Overigens is de deur op deze foto de voordeur.Da's toch vrij armoedig voor een huis van 1,2 miljoen.
Dit huis heeft wat gekke oplossingen, deels waarschijnlijk doordat het als vijf aparte eenheden is verhuurd.
Zitten deze balken er nou voor de schappen?
Moeilijk begaanbare keuken:
Wat gebeurt er in dit hok?
Een trap op een trap:
En tot slot het contrast tussen voor- en achterkant (het is het huis met de gele deuren):
Dat het er uit ziet als een blokhut klopt. Dit is een volledig houten huis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Van buiten ziet het er echt mooi uit, maar van binnen is het een blokhut...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die werden als zelfbouw pakket verkocht. Hier in Duitsland staan er wel meer van.
De binnen muren afwerken met stucwerker wordt of geraden. Het hout moet kunnen bewegen en ademen.
Grote kans dan ook dat de binnenkant enkel in de olie of wax gezet is.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Bizarre inrichting die tijdens het maken van foto's nog is aangepast.
'Gezellig' hoekje om te kleppen de benen te rusten:
Nee, dat moet anders: een 'gezellig' hoekje om samen naar buiten te kijken - en laten we er een kleedje onder doen.
Wat bloemen casual op de grond gezet:
Een verhooggezochte oplossing voor het etaleren van snuisterijen:
Laten we het huiselijk maken door te doen alsof er iemand middenin een belastingaangifte zit:
VT Wonen, eat your heart out:
Mogen hier eigenlijk ook buitenlandse woningen gepost worden? Omdat ik in Duitsland woon zit ik veel op immobilienscout24.de, daar zijn ook vaak pareltjes te vinden!
Zo ja, laten we voor de foto's een zebra neerplempen in een verder leeg huis:
Liever geen buitenlandse woningen? Geen probleem, dan lurk ik gewoon verder mee.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:08 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Van buiten is het ook een blokhut. Maar ik zou er best willen wonen. Mogelijk wel wat meer aan verf besteden binnen.Dat was precies wat ik ook dacht.
***![]()
@Claudia_x
Jij weet ook altijd wel pareltjes te vinden zeg!![]()
![]()
Zelf niet woningzoekend dus ik kom zelden bijzondere woningen tegen maar ik geniet altijd reuze van dit topic!![]()
![]()
Ik stel me bij de potloodtest altijd iets heel anders voorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een prachtig bovenhuis trouwens, het bekijken waard.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Die is iig goed om het idee dat de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn omver te schoppen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Mogen hier eigenlijk ook buitenlandse woningen gepost worden? Omdat ik in Duitsland woon zit ik veel op immobilienscout24.de, daar zijn ook vaak pareltjes te vinden!
[ afbeelding ]
Liever geen buitenlandse woningen? Geen probleem, dan lurk ik gewoon verder mee.
Zelfs in Amsterdam zijn er meer dan voldoende woningen met meer woonoppervlak voor veel minder geld, en dan is dit München nota bene![]()
![]()
Hoezo nota bene? München staat erom bekend een enorm dure stad te zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is iig goed om het idee dat de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn omver te schoppen...
Zelfs in Amsterdam zijn er meer dan voldoende woningen met meer woonoppervlak voor veel minder geld, en dan is dit München nota beneHet heeft ook beduidend meer inwoners dan Amsterdam overigens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Dat kan zijn, maar het is geen hoofdstad zoals Amsterdam, Londen, Parijs en voor mijn part New York (van de staat NY, niet van het land), dat wel zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoezo nota bene? München staat erom bekend een enorm dure stad te zijnHet heeft ook beduidend meer inwoners dan Amsterdam overigens.
![]()
Nee, maar wel de tweede stad van een land met 80 miljoen inwoners, daar valt Amsterdam behoorlijk bij in het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar het is geen hoofdstad zoals Amsterdam, Londen, Parijs en voor mijn part New York (van de staat NY, niet van het land), dat wel zijn.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Fantastisch pand zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Ergo: huizen in Duitsland zijn ook niet overal goedkoop.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, maar wel de tweede stad van een land met 80 miljoen inwoners, daar valt Amsterdam behoorlijk bij in het niet.
Men doet graag wel alsof dat zo is, maar dat gaat dus ook niet op voor plekken waar veel mensen kennelijk graag willen wonen.![]()
Ik ben ook niet woningzoekend. Het is meer een hobby. Een van m'n talloze hobby's waar ik niets aan heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:33 schreef Mammietje het volgende:
@:Claudia_x
Jij weet ook altijd wel pareltjes te vinden zeg!![]()
![]()
Zelf niet woningzoekend dus ik kom zelden bijzondere woningen tegen maar ik geniet altijd reuze van dit topic!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook niet woningzoekend. Het is meer een hobby. Een van m'n talloze hobby's waar ik niets aan heb.
Hoe zit dat met de andere posters hier?![]()
Disclaimer: Ik weet.... geen chat, liever plaatjes enzo... maar dit is gewoon heel relevant.![]()
![]()
Wel makkelijk met de post.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een leuk ingericht huis, maar wat is er met deze tv-kast aan de hand? Mislukte wrap of hoort het zo? Overigens is de deur op deze foto de voordeur.Da's toch vrij armoedig voor een huis van 1,2 miljoen.
[ afbeelding ]![]()
Interieur/kleuradvies geven op Fok! en binnen 2 seconden bijpassende plaatjes tevoorschijn toveren. Een hobby waar veel anderen wel wat aan hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!crap in = crap out![]()
Wij zijn gericht op zoek naar een huis in een heel andere regio, dus ik kijk elke dag daar en in mijn eigen dorpje. Voordat we actief opzoek waren kwam ik ook wel al op Funda, maar dan minder gericht, gewoon om te kijken hoe andere mensen hun huizen inrichten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!
Disclaimer: Ik weet.... geen chat, liever plaatjes enzo... maar dit is gewoon heel relevant.![]()
![]()
Ik kijk meestal in m'n eigen regio om te zien wat er te koop staat, hoe de waarde van ons eigen huis zich ontwikkelt, welke toekomstmogelijkheden er zijn. En ik ben nieuwsgierig naar de binnenkant van de huizen waar ik vaak langskom. Daarnaast vind ik het leuk om interieurideeën op te doen en maak ik me schuldig aan ramptoerisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!
Ik bekijk sowieso altijd even de huizen van meer dan een miljoen, want daar zit vaak wel wat opmerkelijks tussen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik vind het wel leuk dat je het een hobby noemt. Dat ga ik ook doen (tot nu toe noemde ik het een verslaving maar hobby klinkt wat vriendelijker).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk meestal in m'n eigen regio om te zien wat er te koop staat, hoe de waarde van ons eigen huis zich ontwikkelt, welke toekomstmogelijkheden er zijn. En ik ben nieuwsgierig naar de binnenkant van de huizen waar ik vaak langskom. Daarnaast vind ik het leuk om interieurideeën op te doen en maak ik me schuldig aan ramptoerisme.
Ik bekijk sowieso altijd even de huizen van meer dan een miljoen, want daar zit vaak wel wat opmerkelijks tussen.Ik ben ook niet op zoek naar een woning maar vind alles aan huizen interessant. Hoe mensen wonen, wat voor verhaal daar achter steekt, architectonische hoogstandjes of dieptepunten, hoe de waarde van 'mijn eigen vastgoed' zich ontwikkelt, en ik vind interieurs ontzettend leuk. En... ik vind het geloof ik ook erg leuk om virtueel te verbouwen en verhuizen. Dus bedenken wat voor huis je zou kunnen kopen en wat je daar mee zou kunnen doen, en hoe je leven er daar uit zou kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit huis bijvoorbeeld. Met een opmerkelijke plattegrond, want ZoVeelOverbodigeGangen, en van de bovenverdieping kan ik helemaal geen chocola maken.
Dat kan ik dus helemaal virtueel verbouwen in mijn hoofd. En dan fantaseren over wat ik daar allemaal mee zou kunnen doen. Superleuk. In praktijk zou ik in Westbroek vrees ik niet echt aarden omdat ik daar qua religieuze denominatie niet goed tussen pas.
[ Bericht 22% gewijzigd door yinu op 19-03-2022 13:20:53 ]![]()
Heeft er iemand nog belang bij een bedrijfspand in hartje Amsterdam?
https://www.funda.nl/koop(...)rburgwal-89/#foto-39
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Claudia_x in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #223quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:08 schreef derLudolf het volgende:
Heeft er iemand nog belang bij een bedrijfspand in hartje Amsterdam?
https://www.funda.nl/koop(...)rburgwal-89/#foto-39
Ik. Niks dwangmatigs aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wie heeft de kruidenpotjes ook zo staan?
Moet nog wat potjes bijhalen en vervangen.
Protège moi de mes désirs.![]()
Wat staat hier toch voor iets in de woonkamer? Soort van kachel waarschijnlijk
https://www.funda.nl/koop/hoogeloon/huis-42617649-akkerstraat-8/![]()
Een buiskachel heet dat. Voor verwarming en je kan er ook op koken. Deze heeft ook een oven zo te zien.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef hilliebillie het volgende:
Wat staat hier toch voor iets in de woonkamer? Soort van kachel waarschijnlijk [ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/hoogeloon/huis-42617649-akkerstraat-8/![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is iig goed om het idee dat de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn omver te schoppen...
Zelfs in Amsterdam zijn er meer dan voldoende woningen met meer woonoppervlak voor veel minder geld, en dan is dit München nota benequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoezo nota bene? München staat erom bekend een enorm dure stad te zijnHet heeft ook beduidend meer inwoners dan Amsterdam overigens.
Ik woon sinds 2015 in München (huur) en zit met m'n vriendin steeds weer te kijken naar iets om te kopen. Maar het is gewoon on-mo-ge-lijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar het is geen hoofdstad zoals Amsterdam, Londen, Parijs en voor mijn part New York (van de staat NY, niet van het land), dat wel zijn.
München is de duurste stad van Duitsland (Frankfurt en Hamburg echter op de hielen); hoofdzakelijk vanwege de leefkwaliteit: dicht bij de bergen, enorm veel groen, schoon, hoge inkomens, super lage criminaliteit, etc. etc.
Zelfs in de buitenwijken of aan de stadrand betaal je tegen de 10.000 euro per m2, waarbij dit niet eens een mooie/nieuwe/hoogwaardige woning is. Qua ligging is het vergelijkbaar met Amsterdam Diemen/Nieuw Sloten. Het is gewoon niet leuk meer. Maar ja, rijke mensen/rijke investeerders drijven gewoon ook de prijs op.Je hebt nog wel veel plekken waar huizen vrijwel niks kosten, zoals in het oosten. Beetje vergelijkbaar met Nederland; in de dunbevolkte gebieden zonder beduidende steden in de buurt (let wel, "in de buurt" is relatief) zijn de prijzen laag. Ga je kijken naar Berlijn/Hamburg, Ruhrgebied en het zuiden van Duitsland (alles onder de lijn Stuttgart-München) is duur.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: huizen in Duitsland zijn ook niet overal goedkoop.
Men doet graag wel alsof dat zo is, maar dat gaat dus ook niet op voor plekken waar veel mensen kennelijk graag willen wonen.
Terug on-topic!
[ Bericht 11% gewijzigd door Hojdhopper op 21-03-2022 11:28:54 ]Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Enexis, sws iets met drugs danquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Iemand nog de toko van een crimineel kopen?
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)s-inval-in-den-bosch![]()
wat een toffe boekenkast, in de vorm van een boek![]()
hier te vinden https://www.funda.nl/koop(...)ns-hendrikstraat-22/Alius aliud dicit![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)s-inval-in-den-bosch
https://jysk.nl/woonacces(...)ask-o40-donkerkoraalcrap in = crap out![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)s-inval-in-den-bosch
Een compressor in de slaapkamer?![]()
Jammer dat er geen plattegrond is, snap namelijk de indeling niet helemaal.![]()
Anuskussens?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://jysk.nl/woonacces(...)ask-o40-donkerkoraalgeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Die staan er wel, na de laatste foto...quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een compressor in de slaapkamer?![]()
Jammer dat er geen plattegrond is, snap namelijk de indeling niet helemaal.
https://www.funda.nl/koop(...)eg-12/#plattegrond-1![]()
Even de douche ontkalken was te veel moeite?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:13 schreef Farenji het volgende:
Lekker koken vanuit je bed!
https://www.funda.nl/koop(...)lstraat-42-g/#foto-9
[ afbeelding ]
En geweldig, die gezamenlijk achtertuin. Wordt vast veel gebruikt:
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Maar dan woon je wel in de Vondelstraat in Amsterdam. En maar liefst 37m2 woongenot! Voor nog geen EUR 600.000Dat het al 2 weken te koop staat zal de verkoper ook verbazen denk ik
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik vind het kerkje heel erg leuk en het heeft zelfs een warmtepomp.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:27 schreef Angelfrouk het volgende:
Huis midden in de binnenstad, met tapijt in de badkamer:
[ afbeelding ]
En in de keuken:
[ afbeelding ]
Kerkje met kansel:
[ afbeelding ]
en orgel:
[ afbeelding ]![]()
Ik kwam deze tegen. Leuk perceeltje, maar het interieur binnen had ik geloof ik niet helemaal verwacht toen ik de buitenkant zag![]()
Het is echt Versailles-meets-AliceinWonderlandmadness-meets-TimBurton-meets-ThermenBussloo-meets-Bridgerton-meets....nouja, verzin het maa.
Hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-42567784-gooyerdijk-18/![]()
Wel een beetje jammer van de Comic Sans...quote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind het kerkje heel erg leuk en het heeft zelfs een warmtepomp.
En de mensen hebben iets met koeien![]()
Oh en een warmtepomp... ik vraag me wel af, hoe nuttig is dat met energielabel G?![]()
![]()
Dan weet je dat je je huis niet warm krijgtquote:Op maandag 28 maart 2022 00:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer van de Comic Sans...
[ afbeelding ]
Oh en een warmtepomp... ik vraag me wel af, hoe nuttig is dat met energielabel G?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
Woning van Afro Jack volgens internet (Wall music)quote:Op maandag 28 maart 2022 00:25 schreef Candaasje het volgende:
Ik kwam deze tegen. Leuk perceeltje, maar het interieur binnen had ik geloof ik niet helemaal verwacht toen ik de buitenkant zag![]()
Het is echt Versailles-meets-AliceinWonderlandmadness-meets-TimBurton-meets-ThermenBussloo-meets-Bridgerton-meets....nouja, verzin het maa.
[ afbeelding ]
Hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-42567784-gooyerdijk-18/![]()
Leuke tuin om verstoppertje te spelen voor Vegas en haar vriendinnetjesquote:Op maandag 28 maart 2022 09:06 schreef LC01 het volgende:
[..]
Woning van Afro Jack volgens internet (Wall music)![]()
![]()
Correct. Ook volgens de roddels in het durp hier.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:06 schreef LC01 het volgende:
[..]
Woning van Afro Jack volgens internet (Wall music)![]()
Dat is echt een gevalletje "zonde dat ze niet even een nieuw energielabel aangevraagd hebben", want dat zou zeker veel gunstiger zijn dan een G-label.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh en een warmtepomp... ik vraag me wel af, hoe nuttig is dat met energielabel G?
Mensen die niet meer op zoek zijn naar een project zullen steeds vaker op energielabel zoeken, en dan is deze wel fijn aardgasvrij maar komt hij niet boven in de zoekresultaten.
Volgens mij heeft Funda nog geen "gasloos" als criterium dat aangevinkt kan worden, dus moet je op label zoeken als je richting 0 op de meter wilt.![]()
Hahaha, dat dacht ik ook meteen, van de comic sansquote:Op maandag 28 maart 2022 00:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel echt... wow. Eclectisch. Wel jammer dat er geen meubels meer in staan, ik had de inrichting wel willen zien. En ik ben heel benieuwd naar hun volgende huis!quote:Op maandag 28 maart 2022 00:25 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou ik inderdaad ook weghalen als ik dit zou kopen. Ik zie wel dat er is geïsoleerd, dus wellicht is het energielabel van voor de isolatie. Voor aankoop kan je je eigen expert inschakelen om te kijken of de isolatiemaatregelen voldoende zijn om goed te kunnen verwarmen met een warmtepomp en wat het energieverbruik dan is.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh en een warmtepomp... ik vraag me wel af, hoe nuttig is dat met energielabel G?![]()
Ik weet nog dat het kerkje van de vorige eigenaar verwisselde.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:27 schreef Angelfrouk het volgende:
Kerkje met kansel:
[ afbeelding ]
en orgel:
[ afbeelding ](ik heb een familiegeschiedenis met dit superleuke dorpje)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
https://www.funda.nl/koop(...)twee-gebroeders-181/
Opzich niet een opmerkelijk huis behalve dat het nog al druk is. Maar bij de foto van achtertuin maak je ook meteen kennis met de toekomstige buurman/buurvrouw
https://i.ibb.co/WG8350b/funda.jpg
[ Bericht 8% gewijzigd door michiel_merk op 31-03-2022 13:40:00 ]![]()
Oh wowquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:31 schreef michiel_merk het volgende:
Opzich niet een opmerkelijk huis behalve dat het nog al druk is. Maar bij de foto van achtertuin maak je ook meteen kennis met de toekomstige buurman
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:31 schreef michiel_merk het volgende:
Opzich niet een opmerkelijk huis behalve dat het nog al druk is. Maar bij de foto van achtertuin maak je ook meteen kennis met de toekomstige buurman
[ afbeelding ]![]()
Oh hai
Wel een klein beetje slordig van de makelaar dat ie deze foto plaatst, daar kun je toch alleen maar gezeik mee verwachten?![]()
Is dat niet de buurvrouw? Al dan niet topless zonnend?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:31 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
Best kans dat de makelaar dan wel even kennis gaat maken met de buurman.
De foto staat al niet meer op Funda als je de foto's van het huis bekijkt.
Ik zie inmiddels dat de foto die hier staat ook niet rechtstreeks gelinkt is maar ergens opnieuw is geüploaded.
Ik weet niet of ik dat wel zo netjes vind in een geval als dit.![]()
Jawel hoor. Foto 27 is gewoon bovenstaande foto.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het een bewuste actie is om als makelaar origineel in beeld te komen.![]()
Ververs maar eens. Hij is echt weggehaald.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:28 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Foto 27 is gewoon bovenstaande foto.
Ik denk dat het een bewuste actie is om als makelaar origineel in beeld te komen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Zie het nu. Wel vreemd, heb pas op de link geklikt nadat ik had zien staan hier dat hij weg zou zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ververs maar eens. Hij is echt weggehaald.![]()
Ik haal de afbeelding hier wel even weg, link laat ik staanquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat niet de buurvrouw? Al dan niet topless zonnend?
Best kans dat de makelaar dan wel even kennis gaat maken met de buurman.
Ik zie inmiddels dat de foto die hier staat ook niet rechtstreeks gelinkt is maar ergens opnieuw is geüploaded.
Ik weet niet of ik dat wel zo netjes vind in een geval als dit.![]()
![]()
Dan is de foto niet meer te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:36 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik haal de afbeelding hier wel even weg, link laat ik staan
Ik zie nog steeds niet goed of het een man of een vrouw is. Schaars gekleed in ieder geval wel.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dit ziet er uit als een appartement van een jong stel. Maar aan de tekst boven het bed zou je denken dat ze dement worden en hun eigen naam niet meer weten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Vind het wel wat hebben eigenlijk ☺quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]
Vooral knap hoe ze elke cm van dit appartement benut hebben en het nergens echt krap voelt.http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops![]()
Fantastisch! En, relatief betaalbaar voor Amsterdamse begrippen moet ik zeggen. Daar gaat wel een flinke overbieding op komen denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Pijn? Waarvan dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]
Ja oke, het is niet wit, maar waarom moet alles maar wit zijn altijd. Het zijn geen schreeuwkleuren en het matcht ook nog eens lekker samen
disclaimer![]()
Dat vind ik echt meevallen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Dat roze komt warm overquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Waarom ook het plafond, de deuren, de kozijnen en de radiatoren? Doe dan meteen de keuken en de vloer ook roze...
Allemaal vrouwen die positief reageren, misschien maakt dat het verschil.![]()
![]()
Omdat het rust en eenheid geeftquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:03 schreef Slumlord. het volgende:
Waarom ook het plafond, de deuren, de kozijnen en de radiatoren? Doe dan meteen de keuken en de vloer ook roze...
Allemaal vrouwen die positief reageren, misschien maakt dat het verschil.![]()
duh
disclaimer![]()
Ik vind het geen roze. En ik vind het ook niet een aansprekende combinatie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:03 schreef Slumlord. het volgende:
Allemaal vrouwen die positief reageren, misschien maakt dat het verschil.
Ik vind het niet mooi, maar ook niet heel opmerkelijk.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Parkeren is wel prijzigquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:09 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een opmerkelijk opknappertje.
https://www.funda.nl/recr(...)-42752545-spookslot/![]()
1 April?quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:09 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/recr(...)-42752545-spookslot/
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:09 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/recr(...)-42752545-spookslot/
Juin uit Eigen Tuin!![]()
😁 en ook nog in de gemeente waar we 10 jaar hebben gewoond.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:09 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/recr(...)-42752545-spookslot/http://www.partyalot.nl/
Moet zeggen dat ik dat kerkje wel echt moeilijk tof vind, als ik een huis in Friesland nodig zou hebben dan wist het welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:27 schreef Angelfrouk het volgende:
Huis midden in de binnenstad, met tapijt in de badkamer:
[ afbeelding ]
En in de keuken:
[ afbeelding ]
Kerkje met kansel:
[ afbeelding ]
en orgel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooi ook die koe in de voortuin:
afspraak tandarts verzetten![]()
Als ik zo'n bed had dan was ik er waarschijnlijk nooit uitgekomenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Tinderstel...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-otto-sternstraat-1/
* mascara-klodder is moe geboren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2022 20:39:24 ]![]()
Tinderstelquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Tinderstel...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-otto-sternstraat-1/
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, want op een van die fotootjes aan de wand boven het hoofdeind van het bed staat de tekst 'it started with a swipe'.quote:![]()
Overigens vind ik dat een heel mooi huis.Breitling - Instruments for Professionals![]()
Mwah de rest van het huis vind ik wel aardig, maar deze kleurencombinatie vind ik ook hondslelijk ja. Maar goed, over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]
Breitling - Instruments for Professionals![]()
quote:Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want op een van die fotootjes aan de wand boven het hoofdeind van het bed staat de tekst 'it started with a swipe'.![]()
Overigens vind ik dat een heel mooi huis.
Wat een geld zeg
Opmerkelijk niet, maar ik vind dit soort dingen aan de buitenkant altijd wel erg mooi
Huis hier in ons dorp, mét voor en achterhuis
Je kan je eigen winkeltje beginnen aan de voorkant. Zat een lijstenwinkel in geloof ik.![]()
Wat een leuke 30'er jaren woning denk je, en best wel een schappelijke prijs..
Bij de foto van de voordeur begrijp je dat het een ander verhaal wordt.
De meterkast is één groot feest..![]()
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Welke meterkast?
Een huis van 111m2 een villa noemen vind ik ook wat optimistischquote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A mind with a heart of it's own![]()
Schappelijke prijs?????quote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
895.000 in fucking Leusden![]()
![]()
Met blijvend vrij uitzicht aan de achterkant, op een kavel van bijna 900m²quote:Op zondag 3 april 2022 19:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Schappelijke prijs?????
895.000 in fucking Leusden![]()
Ik weet niet waar jij woont, maar dit zit zo dicht tegen Amersfoort Zuid aan dat je er beter zit dan in Vathorst.
Overigens is het bijgebouw groter dan de gemiddelde tweekapper, wel volledig geïsoleerd en van deze tijd, alleen jammer dat sanitair en keuken ontbreekt, want dat lijkt me verder een prima plek om te wonen tijdens de grondige renovatie van het huis.
[ Bericht 14% gewijzigd door Leandra op 03-04-2022 20:03:56 ]![]()
Wageningen soortgelijke woning iets minder grond (600m2), loopafstand centrum, goed onderhouden. Zal iets van 5-6 ton opbrengenquote:Op zondag 3 april 2022 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met blijvend vrij uitzicht aan de achterkant, op een kavel van bijna 900m²
Ik weet niet waar jij woont, maar dit zit zo dicht tegen Amersfoort Zuid aan dat je er beter zit dan in Vathorst.
Overigens is het bijgebouw groter dan de gemiddelde tweekapper, wel volledig geïsoleerd en van deze tijd, alleen jammer dat sanitair en keuken ontbreekt, want dat lijkt me verder een prima plek om te wonen tijdens de grondige renovatie van het huis.![]()
Heb je een fundalinkje als voorbeeld?quote:Op zondag 3 april 2022 20:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wageningen soortgelijke woning iets minder grond (600m2), loopafstand centrum, goed onderhouden. Zal iets van 5-6 ton opbrengen
En met soortgelijk ook graag met een vergelijkbare volledig geïsoleerde werkruimte in de tuin.
Die is 180m² hè.....![]()
Ik heb hier wel Bennekom, maar het huis is voor onbepaalde tijd verhuurd, daar kun je dus niks mee:
https://www.funda.nl/huur/bennekom/huis-42541123-bosweg-9/
In Wageningen met een veel kleiner bijgebouw (60m²) en op 554m² grond doet gewoon ¤ 845.000.
https://www.funda.nl/koop(...)august-faliseweg-37/
En ja, die is in beduidend betere staat, maar goed... Wageningen is geen Leusden.![]()
Staat niks te koop hier.quote:Op zondag 3 april 2022 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een fundalinkje als voorbeeld?
En met soortgelijk ook graag met een vergelijkbare volledig geïsoleerde werkruimte in de tuin.
Die is 180m² hè.....
Verder onzinnige discussie. 9 ton voor een huis dat minimaal voor 2 ton moet worden opgeknapt is gewoon achterlijk.
Die schuur is leuk maar die bouw je voor 50-60 k. Meer is het niet waard![]()
Klopt Wageningen met zijn Universiteit is beter dan zwarte kousen Leusden.quote:Op zondag 3 april 2022 21:04 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hier wel Bennekom, maar het huis is voor onbepaalde tijd verhuurd, daar kun je dus niks mee:
https://www.funda.nl/huur/bennekom/huis-42541123-bosweg-9/
In Wageningen met een veel kleiner bijgebouw (60m²) en op 554m² grond doet gewoon ¤ 845.000.
https://www.funda.nl/koop(...)august-faliseweg-37/
En ja, die is in beduidend betere staat, maar goed... Wageningen is geen Leusden.![]()
Ah prima, zo'n bijgebouw van 180m² (volledig onderkelderd immers, en een bovenverdieping) bouw je voor 50-60Kquote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Staat niks te koop hier.
Verder onzinnige discussie. 9 ton voor een huis dat minimaal voor 2 ton moet worden opgeknapt is gewoon achterlijk.
Die schuur is leuk maar die bouw je voor 50-60 k. Meer is het niet waard
Je hebt werkelijk geen flauw benul.
Of je zwetst, of je trollt.![]()
Daarbij is de conclusie dat omdát een huis voor 2 ton aangepakt moet worden het dús geen 9 ton waard is belachelijk.quote:Op zondag 3 april 2022 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah prima, zo'n bijgebouw van 180m² (volledig onderkelderd immers, en een bovenverdieping) bouw je voor 50-60K
Je hebt werkelijk geen flauw benul.
Of je zwetst, of je trollt.Breitling - Instruments for Professionals![]()
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterbanquote:Op zondag 3 april 2022 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leusden zwarte kousen
Je hebt geen idee hè, je zwetst.![]()
Dit topic is niet voor dit soort gezwam. Ga lekker ergens anders je punt maken over Leusden, maar niet hier.quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterbanJuin uit Eigen Tuin!![]()
Het woonhuis is 111 m2.quote:Op zondag 3 april 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarbij is de conclusie dat omdát een huis voor 2 ton aangepakt moet worden het dús geen 9 ton waard is belachelijk.
Al zat er een schuur van 2 miljard miljoen m2 bij, 9 ton voor 111m2 en een grote garage vind ik achterlijk veel![]()
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar dit is het opmerkelijke foto's op funda topic. POL is een paar deuren verderop, daar past je post beter lijkt me.quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterbanBreitling - Instruments for Professionals![]()
Ik begin de discussie nietquote:Op zondag 3 april 2022 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor dit soort gezwam. Ga lekker ergens anders je punt maken over Leusden, maar niet hier.![]()
Eens.. geef je degene waar ik op reageer dezelfde reactie? Ik begin de discussie nietquote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar dit is het opmerkelijke foto's op funda topic. POL is een paar deuren verderop, daar past je post beter lijkt me.![]()
Ja mag je prima vinden maar jij zegt dat het dat niet waard IS. Dat is wat anders dan wat jij het wel of niet waard VINDT.quote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het woonhuis is 111 m2.
Al zat er een schuur van 2 miljard miljoen m2 bij, 9 ton voor 111m2 en een grote garage vind ik achterlijk veelBreitling - Instruments for Professionals![]()
Echt een poepdoos! Zou er een chemisch toilet inzitten ofzo..."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Is iig geschikt gemaakt voor gehandicaptenquote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Karstman het volgende:
Echt een poepdoos! Zou er een chemisch toilet inzitten ofzo...![]()
Lekker uitzicht op een schutting. Had dan als architect zijnde op z'n minste de grote ramen een kwartslag gedraaid richting de tuin.quote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in je privé gevangenis. Ik word altijd droevig als ik hier langs kom.![]()
Raar ook dat het in een U vorm is. Je had een mooie woonkeuken kunnen maken en boven een grotere slaapkamer kunnen hebben zonder dat. En dan heb je minder buitenmuren, dus minder warmteverlies.quote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in je privé gevangenis. Ik word altijd droevig als ik hier langs kom.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
dat huis is total loss verklaardquote:Op zondag 3 april 2022 21:59 schreef devlinmr het volgende:
Aparte wc in een schappelijk geprijsde woning
[ afbeelding ]
Hier![]()
Deze mensen hebben een uitgesproken smaak:
Het contrast met de andere verdieping is enorm. Daar hebben ze trouwens een afzuigkap die ik niet eerder heb gezien:
Dit huis en alles erin mag van mij in K&W / Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien? #2
Oké, het is modern, maar misschien wordt het binnen nog gezellig?
Die vloer, die stoelen, het wit-op-wit:
Dat bureau, die vloerbedekking:
Is het misschien toch een kantoor?
"De kleurstelling is tijdloos wit met grijs."
Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dit huis en alles erin mag van mij in K&W / Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien? #2
Oké, het is modern, maar misschien wordt het binnen nog gezellig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bureau, die vloerbedekking:
[ afbeelding ]
Is het misschien toch een kantoor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan bouwjaar 2006
Het is bijna bewonderenswaardig dat je in 2006 nog zo'n jaren 90 inrichting (en lelijke trap) wist te combineren.![]()
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.
Ik vraag het me ook af!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik zie het ook niet, van de locatie word je ook al niet vrolijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"
Ik vraag het me ook af!![]()
Geen foto's van het interieur, maar wat een indrukwekkende tuin! Hoelang hebben ze in hemelsnaam moeten wachten tot de heggen groot genoeg waren voor vormsnoei?
Voor degenen die de prijs van dit huis zo absurd vonden:
De status is inmiddels gewijzigd naar "onder bod", kennelijk is de rand van de randstad toch aantrekkelijk genoeg.quote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bouwjaar 2002, maximaal 20 jaar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Geen foto's van het interieur, maar wat een indrukwekkende tuin! Hoelang hebben ze in hemelsnaam moeten wachten tot de heggen groot genoeg waren voor vormsnoei?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]crap in = crap out![]()
Nieuwe woning gebouwd op fundering van een oude en de tuin laten liggen? Of gewoon hele grote struiken gekocht.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Liguster groeit wel redelijk snel hoor. In twintig jaar lukt dit wel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:54 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Nieuwe woning gebouwd op fundering van een oude en de tuin laten liggen? Of gewoon hele grote struiken gekocht.
edit: waarschijnlijk geen liguster maar een of andere conifeer.![]()
Vaak met je eens, maar ik vind je hier te streng. Ok, ik heb de schurft aan vloerbedekking en witte plavuizen, maar eetstoelen en bureau storen me totaal niet. Sterker nog, ik heb vergelijkbare meubels. Niet iedereen is idolaat van de ornamenten en andere fratsen van de jaren 30.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dit huis en alles erin mag van mij in K&W / Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien? #2Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
Groene bank?quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vaak met je eens, maar ik vind je hier te streng. Ok, ik heb de schurft aan vloerbedekking en witte plavuizen, maar eetstoelen en bureau storen me totaal niet. Sterker nog, ik heb vergelijkbare meubels. Niet iedereen is idolaat van de ornamenten en andere fratsen van de jaren 30.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ok, dat was een missertje. Maar die was toen 2.000 gulden en de gangbare kleuren waren 3.000 gulden.quote:Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
Taxus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Liguster groeit wel redelijk snel hoor. In twintig jaar lukt dit wel.
edit: waarschijnlijk geen liguster maar een of andere conifeer.
crap in = crap out![]()
Ik zou echt helemaal leip worden van die witte kast, mijn autistenbrein kan de asymmetrie van de deurhendels kan niet aanquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar in het kader van "zelfs als je een paar miljoen op de bankrekening hebt kan je alsnog beter even verder kijken" en vooral "money won't buy taste".
Huis staat te koop voor bijna ¤9 miljoen erop: https://www.funda.nl/koop(...)-van-eeghenstraat-76
Briljant ontworpen villa, ouderwetse stijl met zoveel verschillende bouwstijlen (bijna elk raam heeft een andere stijl!) en uitbouwen dat het lijkt alsof het ontworpen is door Cruella de Vil:
Aan de achterkant zelfs een balkon op de uitbouw, uiteraard nog steeds prachtig om te zien. Maar de tuin laat de inspiratieloosheid van de vorige eigenaar(en) al een beetje doorschijnen :
Maar god, dan ga je binnen in het huis kijken:
etc. (en het gaat zo maar door dus)
Volkomen inspiratieloze drab. Hier zullen geen mensen gewoond hebben, waarschijnlijk verhuurd of AirBnB constructie? Misschien een locatie die gebruikt wordt als showroom of videoproducties? Maar zelfs dan vind ik het nog knap dat je zo'n mooi huis van binnen zo kaal en lelijk aan kan laten voelen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2022 01:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Aan de achterkant zelfs een balkon op de uitbouw, uiteraard nog steeds prachtig om te zien. Maar de tuin laat de inspiratieloosheid van de vorige eigenaar(en) al een beetje doorschijnen :De uitbouw is van de buren...quote:monumentale half vrijstaande stadsvilla van ca. 350 m² met lift.crap in = crap out![]()
Dit is ook wel een prachtige: https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-42752547-esserweg-6
Euh okay aparte eerste foto voor je huis![]()
Leuke retro jaren 60 stijl![]()
Okay misschien iets te jaren 60 we kunnen overdrijven![]()
My god LET IS STOP PPLLLEEAASSEEE![]()
![]()
Ben bang dat het terminaal is![]()
En ik vind de inrichting prachtig (maar onpersoonlijk). Blijkt het toch een smaak-dingetje te zijn...quote:Op woensdag 6 april 2022 01:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Dan nog is de uitbouw mooier dan de inrichting van het huis zelf![]()
Jaren ‘70.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Dit is ook wel een prachtige: https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-42752547-esserweg-6
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]The love you take is equal to the love you make.![]()
Huis is alleen ingericht voor de foto’s. De bedden zijn bijv. al niet echt.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar in het kader van "zelfs als je een paar miljoen op de bankrekening hebt kan je alsnog beter even verder kijken" en vooral "money won't buy taste".
Huis staat te koop voor bijna ¤9 miljoen erop: https://www.funda.nl/koop(...)-van-eeghenstraat-76
Briljant ontworpen villa, ouderwetse stijl met zoveel verschillende bouwstijlen (bijna elk raam heeft een andere stijl!) en uitbouwen dat het lijkt alsof het ontworpen is door Cruella de Vil:
[ afbeelding ]
Aan de achterkant zelfs een balkon op de uitbouw, uiteraard nog steeds prachtig om te zien. Maar de tuin laat de inspiratieloosheid van de vorige eigenaar(en) al een beetje doorschijnen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volkomen inspiratieloze drab. Hier zullen geen mensen gewoond hebben, waarschijnlijk verhuurd of AirBnB constructie? Misschien een locatie die gebruikt wordt als showroom of videoproducties? Maar zelfs dan vind ik het nog knap dat je zo'n mooi huis van binnen zo kaal en lelijk aan kan laten voelen![]()
Verder ook van binnen best mooi.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ziet er best goed gevuld geconserveerd eruitquote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!![]()
Ik had 'em gezien, maar vond 'em op de prijs na niet opmerkelijk. Mooi huis hoor, maar zo straight allemaal. Duidelijk opgeknapt en ingericht voor de verkoop.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volkomen inspiratieloze drab. Hier zullen geen mensen gewoond hebben, waarschijnlijk verhuurd of AirBnB constructie? Misschien een locatie die gebruikt wordt als showroom of videoproducties? Maar zelfs dan vind ik het nog knap dat je zo'n mooi huis van binnen zo kaal en lelijk aan kan laten voelen
Het ziet eruit alsof de tuin samen met het huis is ontworpen. Dan moet je wel een ongelooflijk geduld hebben om het ontwerp tot in de details ten uitvoer te brengen! Ik houd ervan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Liguster groeit wel redelijk snel hoor. In twintig jaar lukt dit wel.
edit: waarschijnlijk geen liguster maar een of andere conifeer.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik vind het leuk, vooral de muurtegels in de wc en in de badkamers.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ziet er best goed gevuld geconserveerd eruitI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
1x goed ingericht met kwaliteit, inclusief de originele Philips stereo. Sanitair en bed op het laatst aangepast zodat de eigenaar zo lang mogelijk van z'n vertrouwde huis kon genieten. Ik vind het wel mooi om te zien dat iedereen andere eisen heeft, deze was tevreden met wat hij had en heeft het goed onderhouden.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Dit is ook wel een prachtige: https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-42752547-esserweg-6crap in = crap out![]()
Ik zou er zo in trekken, maar bij foto 1 dacht ik dat e toch minstens een hectare grond bij zou zitten en bij de lokatie (als in provincie) dacht ik dat het om max 300.000 zou gaan. Mis en weer mis, ik blijf nog wel even in Argentinie
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Huizen in de stad Groningen zijn schreeuwend duur. Voor 3 ton krijg je niet veel.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:10 schreef flipsen het volgende:
Ik zou er zo in trekken, maar bij foto 1 dacht ik dat e toch minstens een hectare grond bij zou zitten en bij de lokatie (als in provincie) dacht ik dat het om max 300.000 zou gaan. Mis en weer mis, ik blijf nog wel even in Argentinie
Het betreffende huis ligt in de Villabuurt. En die doet zijn naam wel eer aan.The love you take is equal to the love you make.![]()
Klopt! Moest meteen denken aan zo'n stel dat iets aan de muur wilt hebben hangen en dan zo'n standaard stockfotoposter van de ikea kooptquote:Op woensdag 6 april 2022 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had 'em gezien, maar vond 'em op de prijs na niet opmerkelijk. Mooi huis hoor, maar zo straight allemaal. Duidelijk opgeknapt en ingericht voor de verkoop.![]()
Ze hadden toch wel een beetje een kleurtje in kunnen doen, misschien een mooie zware kast in de hal, schilderijtje aan de muur, geeft het toch iets meer sju.
Duidelijk dat mijn smaak anders is dan die van jullie
[ Bericht 4% gewijzigd door Tyranoesauroes op 06-04-2022 14:19:36 ]afspraak tandarts verzetten![]()
Dit is de ideale inrichting voor verkoop, neutraal. Er had nog minder in kunnen staan.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Klopt! Moest meteen denken aan zo'n stel dat iets aan de muur wilt hebben hangen en dan zo'n standaard stockfotoposter van de ikea koopt![]()
Ze hadden toch wel een beetje een kleurtje in kunnen doen, misschien een mooie zware kast in de hal, schilderijtje aan de muur, geeft het toch iets meer sju.
Duidelijk dat mijn smaak anders is dan die van julliehttp://www.partyalot.nl/
Haha, ik vind de inrichting wel mooi eigenlijk. Zou niet direct de behoefte voelen om veel te veranderen.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Klopt! Moest meteen denken aan zo'n stel dat iets aan de muur wilt hebben hangen en dan zo'n standaard stockfotoposter van de ikea koopt![]()
Duidelijk dat mijn smaak anders is dan die van jullie![]()
Er is in ieder geval een goede tuinarchitect aan te pas gekomen. Een mooi evenwichtig geheel en tot volle wasdom gekomen.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof de tuin samen met het huis is ontworpen. Dan moet je wel een ongelooflijk geduld hebben om het ontwerp tot in de details ten uitvoer te brengen! Ik houd ervan.
Toch zou ik hier en daar de zaag erin zetten want erg levendig is het niet (meer). Iets meer variatie in soorten. |Misschien die taxus laten overwoekeren door een of ander klimmer als dat zou lukken.![]()
Deze lijkt opnieuw toegevoegd te zijn, meen me te herinneren dat ik deze bij mijn zoektocht naar een andere woning ben tegengekomen en dat is inmiddels al twee jaar geleden. Deze lag wat boven het budget, zeker als je kijkt wat er allemaal aan moet gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zou je wel weer kunnen wennen in Nederland voor langere tijd denk je?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:10 schreef flipsen het volgende:
Ik zou er zo in trekken, maar bij foto 1 dacht ik dat e toch minstens een hectare grond bij zou zitten en bij de lokatie (als in provincie) dacht ik dat het om max 300.000 zou gaan. Mis en weer mis, ik blijf nog wel even in Argentinie![]()
Off topic, maar ik denk het eigenlijk niet. Aan de andere kant, een vrijstaand huis in the middle of nowhere met een flinke lap grond (min 1 hectare) voor een schappelijke prijs en ik wil het best proberen hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 21:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zou je wel weer kunnen wennen in Nederland voor langere tijd denk je?
Ik vind het huisje er op zich wel lief uit zien. Qua uitstraling in elk geval veel leuker dan het grote huis ernaast. Hoop dat het niet wordt gesloopt.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, dit is helemaal niet creepy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad. Het is wel een vreselijke plek, zo tussen de criminelen met smakeloze panden.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind het huisje er op zich wel lief uit zien. Qua uitstraling in elk geval veel leuker dan het grote huis ernaast. Hoop dat het niet wordt gesloopt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dit is echt zo erg mijn humorquote:Op woensdag 6 april 2022 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Er zijn wel wat meer opmerkelijkheden te vinden, maar de hondendouche en hondensluis met fotomodellen zijn wel leuk.
crap in = crap out![]()
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Club Jacqeuline (sic).quote:Op donderdag 7 april 2022 19:08 schreef Ireth het volgende:
Gezellig optrekje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cultuur & ontspanningquote:
Ik noem dit soort kleurensamenstellingen altijd "de baarmoeder"quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]Twiddel![]()
Ik had het linkje niet aangeklikt tot club Jacqueline wel erg bekend klonk. Dit is in het dorp waar we 10 jaar hebben gewoond altijd benieuwd geweest hoe het er achter de voorkant uitzag. Maar erg veel geld voor een pand wat helemaal gestript en opnieuw opgebouwd moet worden. Wil je een tuin dan moet je zelfs een deel van het pand slopen en dan ligt het nog steeds tussen een shoarma restaurant en een zwembad in.quote:http://www.partyalot.nl/
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wtf:
[ afbeelding ]
Ook bijzonder, een oven verwerkt in de muur:
[ afbeelding ]Er is zelfs een kraan in de keukenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wtf:
[ afbeelding ]
Ook bijzonder, een oven verwerkt in de muur:
[ afbeelding ]
Is dit een gimmick?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Een prachtig bovenhuis trouwens, het bekijken waard.
Er staan (nog) geen foto's bij dit huis, maar ik heb een filmpje gevonden. Ik vind het erg leuk ingericht, modieus maar ook met een eigen stempel. En het lijkt me een heel praktisch huis; zie bijvoorbeeld de kraan in de inloopkast. Je krijgt best veel voor dit geld: een locatie dichtbij de hoofdstad, een prachtig oud pand dat naar de huidige maatstaven is gerenoveerd (met energielabel A), ligging aan vaarwater in de buurt van een natuurgebied en een leuk perceel met zwembad. Ik zou het wel weten als ik tot de nouveau riche behoorde. Beetje jammer alleen van die gasaansluiting.
Boeddha's in de polder. Even tellen:
Eén, twee.
Drie.
Vier.
Vijf.
Zes, zeven.
Acht (rechts).
En in navolging van deze foto die ik gisteren postte:
Dat kan eigentijdser:
Hier wil ik wel werken.![]()
En traplopen.
En m'n achtergevel bewonderen:
Dit had van mij dan weer niet gehoeven:
En in de categorie bijzondere afzuigkappen bied ik:
Wel een echte Frida fan zo te zien.quote:Op donderdag 7 april 2022 01:20 schreef loveli het volgende:
Er zijn wel wat meer opmerkelijkheden te vinden, maar de hondendouche en hondensluis met fotomodellen zijn wel leuk.
[ afbeelding ]
Wil iemand dit huis in het Haarlemse met me kopen?
Ik laat alleen wat details zien, maar de andere foto's zijn ook de moeite waard:
Zou de stukadoor het authentiek bedoeld hebben, is hij een beunhaas of hebben ze moeite niet genomen om de wanden opnieuw te stucen?
In Nederhemert, de makelaar vindt het een alternatief voor Den Bosch. Elke Bosschenaar zegt nee! Zwarte kousen!![]()
@Seven, iemand deelt je liefde voor plafonds met een kleurtje:
Een werkelijk spectaculair huis uit 1935 overigens.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Mijn smaak is het niet, maar bij een huis uit 1861 mag het, vind ik. En het past bij de verdere rustieke keuzes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zou de stukadoor het authentiek bedoeld hebben, is hij een beunhaas of hebben ze moeite niet genomen om de wanden opnieuw te stucen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Nederhemert, de makelaar vindt het een alternatief voor Den Bosch. Elke Bosschenaar zegt nee! Zwarte kousen!
De badkamer is ook opvallend:
Wat is er met dit plafond aan de hand?
En waarom zitten ze met bureaustoelen aan de eettafel?
Pick me! Pick me!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik laat alleen wat details zien, maar de andere foto's zijn ook de moeite waard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Mooie details nog in dat huis. Wel op 1 van de drukste punten qua verkeer in Haarlem. Maar het is dan ook pal in het centrumquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ja, eigenlijk kun je beter in een van de straatjes erachter wonen. Daar heb ik zelf gewoond (Groot Heiligland, waar het Frans Hals museum aan ligt).quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooie details nog in dat huis. Wel op 1 van de drukste punten qua verkeer in Haarlem. Maar het is dan ook pal in het centrumI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Later, als de kinderen uit huis zijn, zou ik wel een leuk appartementje in de binnenstad van Haarlem willen. Ik vind Haarlem echt een leuke stad. Ik sta overigens regelmatig bij de bushalte die pal voor dat huis zitquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kun je beter in een van de straatjes erachter wonen. Daar heb ik zelf gewoond (Groot Heiligland, waar het Frans Hals museum aan ligt)..
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Dat wilde ik ook graag! Ik heb heel serieus naar huizen in de binnenstad gekeken toen ze nog net betaalbaar waren. Helaas wilde m'n lief Amsterdam niet uit.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Later, als de kinderen uit huis zijn, zou ik wel een leuk appartementje in de binnenstad van Haarlem willen. Ik vind Haarlem echt een leuke stad. Ik sta overigens regelmatig bij de bushalte die pal voor dat huis zit.
Mijn lief zit wel met mij op 1 lijn. Hij heeft in Amsterdam gewoond, maar we vinden Haarlem beiden leuker (en rustiger).
Het lijkt erop dat dit huis een (commercieel) saunacomplex was, maar daar staat niks over in de tekst. Wel dat er een sauna en hottub zijn en een ruime badkamer, maar dit is toch wel wat extremer...
Het zwembad heeft wel wat onderhoud nodig:
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ja, bijna goed.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:27 schreef Phaidra het volgende:
Mijn lief zit wel met mij op 1 lijn. Hij heeft in Amsterdam gewoond, maar we vinden Haarlem beiden leuker (en rustiger).
Het lijkt erop dat dit huis een (commercieel) saunacomplex was, maar daar staat niks over in de tekst. Wel dat er een sauna en hottub zijn en een ruime badkamer, maar dit is toch wel wat extremer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://ondernemerszoeken.nl/item/de-massagerie-veendam/crap in = crap out![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, bijna goed.
https://ondernemerszoeken.nl/item/de-massagerie-veendam/Dat je na aankoop ineens oud-klanten voor je deur hebt staan
.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
‘Erotische massage’.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:27 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels woonvergunning, zonder noodzaak voor bedrijf.quote:De eigenaar van het pand van het voormalige prostitutie- en escortbedrijf De Massagerie in Zuidwending wil dit markante gebouw alleen nog gebruiken als woning. Het college van burgemeester en wethouders Veendam heeft eerder dit jaar al ingestemd met dit voorstel. Daarvoor is het ontwerpbestemmingsplan nu klaar. Het wonen, zonder bedrijf, mag op basis van het nu geldende bestemmingsplan niet.
https://www.menterwolde.i(...)een-nog-maar-woning/The love you take is equal to the love you make.![]()
Het is een trend: 'oude meesters met een knipoog'. Zelfs een aparte categorie bij Werk aan de Muurquote:Dat huis in Haarlem is ook leuk, maar ik wil deze wel met je kopen! Fantastisch, de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Hadden ze in de photoshop de ramen niet even kunnen oppoetsen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat een ruimte.
(Over de prijs hebben we het niet en eigenlijk zou ik ook liever in Haarlem dan in Amsterdam wonen...)
[ Bericht 41% gewijzigd door yinu op 08-04-2022 15:53:16 ]![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Dat is een leuke buurt jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, eigenlijk kun je beter in een van de straatjes erachter wonen. Daar heb ik zelf gewoond (Groot Heiligland, waar het Frans Hals museum aan ligt).Ik heb zelf o.a. in het Kleverpark gewoond.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ze hebben de schoren al weggepoetst.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Hadden ze in de photoshop de ramen niet even kunnen oppoetsen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat een ruimte.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
gezellig met de hele familie in bed liggen
[ afbeelding ]
En nog betaalbaar ook.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is om de houten reet van de rietveldstoel te compenseren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef Claudia_x het volgende:
En waarom zitten ze met bureaustoelen aan de eettafel?
[ afbeelding ]
***![]()
Aangezien hier een fetisj is voor gekleurde plafonds...
https://www.funda.nl/koop/midwoud/huis-88139809-hof-2/
https://www.funda.nl/koop/midwoud/huis-88139809-hof-2/#foto-2
Sowieso weer een pareltje. Hier je pronkkip in huis:
https://www.funda.nl/koop/midwoud/huis-88139809-hof-2/#foto-11'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
In zo'n huis
verwachtte ik niet deze deuren:
En check dit!
(Hoewel het niet meer lijkt te zijn dan een rond glazen terras.)
***![]()
Wtfbbq:
Dat verwacht je niet achter zo'n gevel (met maar liefst drie huisnummers)! Het is schijnbaar een B&B.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Mooi!!! Japanse versie van feng shui misschien?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Bijzondere keuken:
[ afbeelding ]
In een geweldig consequent gestileerd huis.![]()
misschien ten overvloede, maar die eerste foto's zijn 3d impressies he. Maar dat maakt de keuken niet minder bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Bijzondere keuken:
[ afbeelding ]
In een geweldig consequent gestileerd huis.![]()
Ja dat vond ik ook zo gek. Want als je het filmpje bekijkt, zie je dat de uitvoering minstens net zo mooi gedaan is als de impressies... Waarom zou je dan die impressies gebruiken?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:42 schreef Daantke het volgende:
[..]
misschien ten overvloede, maar die eerste foto's zijn 3d impressies he. Maar dat maakt de keuken niet minder bijzonder inderdaad.
Foto:
Impressie:![]()
![]()
Goed gezien! Dat was mij niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:28 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook zo gek. Want als je het filmpje bekijkt, zie je dat de uitvoering minstens net zo mooi gedaan is als de impressies... Waarom zou je dan die impressies gebruiken?
Foto:
[ afbeelding ]
Impressie:
[ afbeelding ]
Normaal is dat monochrome niet zo mijn stijl, maar ik vind het erg mooi gedaan.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Omdat het nu als kantoor dienst doet en men het wil verkopen als woonruimte, vermoed ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:28 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook zo gek. Want als je het filmpje bekijkt, zie je dat de uitvoering minstens net zo mooi gedaan is als de impressies... Waarom zou je dan die impressies gebruiken?
Foto:
[ afbeelding ]
Impressie:
[ afbeelding ]The love you take is equal to the love you make.![]()
Prachtig!!quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Bijzondere keuken:
[ afbeelding ]
In een geweldig consequent gestileerd huis.Protège moi de mes désirs.![]()
Dat noemen ze een theehuisje!quote:Op woensdag 13 april 2022 10:20 schreef BE het volgende:
(Hoewel het niet meer lijkt te zijn dan een rond glazen terras.)
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind het wel humorquote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Je zult hier maar naar het toilet moeten. En de rest is ook wel slikken
terwijl het zo goed begon (met wrs schetsen hoe t ook kan…. )
Waarom doet mn foto het niet? Ik link toch goed?
[ Bericht 5% gewijzigd door Lingue op 16-04-2022 02:36:29 ]![]()
Die keukenquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:47 schreef Lingue het volgende:
[ afbeelding ]
Je linkt werkt niet omdat je naar de website van funda linkt, nie tnaar de specifieke link waar de foto opgeslagen staat. Rechtermuisknop en adres van foto kopieren (in chrome iig)
1 https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/264/068_2160.jpg
Die moet je hebben
Die eerste vier afbeeldingen binnen zijn idd schetsen...quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:47 schreef Lingue het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind veel werk van Marcel Wanders best leuk trouwens, de andere WC en de douche kan ik ook wel hebben, maar de vloeren en plafonds vind ik vreselijk![]()
![]()
Gezellig:
De voortuin en binnen ook wel, trouwens.
https://www.funda.nl/koop/enschede/huis-88135043-europalaan-310/Sterkheidsbaas van alles.![]()
Is het een woning of is het een galerie?
Je kijkt je ogen uit. Wat is dit rechts bij het raam bijvoorbeeld?
[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 16-04-2022 11:54:31 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: