Of vieze schoenen/kleren van sporten. Emmers vullen, gieter vullen. Lijkt mij wel handig hoor.quote:
En je vergeet het linkje, zodat ik niet kan checken of de keuken raar licht heeft, of 3 verschillende kleuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
De vrouw des huizes hier heeft wel last van dwangmatig gedrag lijkt het. Wie heeft de kruidenpotjes ook zo staan?
[ afbeelding ]
Koopt de boeken per reeks?
[ afbeelding ]
En manlief moet in de schuur de tuinkleding aantrekken:
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven
Hebben mensen de boel eens een beetje goed opgeruimd en geordend, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
De vrouw des huizes hier heeft wel last van dwangmatig gedrag lijkt het. Wie heeft de kruidenpotjes ook zo staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven
Dit lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit lijkt me geweldigHelemaal jaloers op zoveel orde
Uhuh, zou ik ook niet doen idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Dat is toch raar? 3 jaar later zijn ze er te groot voor...moet je gaan verhuizen
Wat is het heerlijk opgeruimd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat ik zo'n schuur hadquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, zou willen dat mijn schuur er zo uit zag.
En dan heeft het WC-raampje enkel glas? Eigenlijk zou er altijd een plattegrond op funda bij moeten staan...quote:Op woensdag 16 maart 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
En WTF? Ik dacht dat ik een hoop ramen had, maar 59?
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?
Een stok achter de deur om onze garage eindelijk eens goed op en in te ruimenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, zou willen dat mijn schuur er zo uit zag.
Dat heb ik vorige week gedaan. En dan met de afspraak om het netjes te houden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een stok achter de deur om onze garage eindelijk eens goed op en in te ruimen
ja, in het vorige topic stond ie ook alquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Dzjonka het volgende:
Is deze al voorbijgekomen? Ayurvedische meditatieruimte met goudgeverfde beelden van het tuincentrum....
https://www.funda.nl/koop(...)tharenweg-6/#foto-73[/img]
David van Michelangelo in het goud met een kroon, bijzonder![ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/witharen/huis-88042636-witharenweg-6/
Door het hele huis hebben ze 3/4 + 1/4 ramen. Dus dan tikt het lekker aan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
En WTF? Ik dacht dat ik een hoop ramen had, maar 59?
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?
Van buiten is het ook een blokhut. Maar ik zou er best willen wonen. Mogelijk wel wat meer aan verf besteden binnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Van buiten ziet het er echt mooi uit, maar van binnen is het een blokhut...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |