SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
🏠
De 10 op dit moment meest bekeken huizen op Funda kun je hier vinden :
https://www.funda.nl/trending/
[ Bericht 0% gewijzigd door Vonkenboer op 04-03-2022 16:19:13 ]![]()
Dat is niet conform welke regel dan ook. Bijzonder dat een bedrijf dit maakt/plaatst…quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
in de categorie enge trappen....
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hoezo niet? Alleen maar omdat het zwevend is?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet conform welke regel dan ook. Bijzonder dat een bedrijf dit maakt/plaatst…![]()
Vanwege het ontbreken van een reling?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Alleen maar omdat het zwevend is?
boven aanzicht is nog enger![]()
![]()
Geen verstand van het Bouwbesluit, maar op Google worden er voldoende zwevende trappen zonder reling verkocht. Zal vast wel mogen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een reling?
boven aanzicht is nog enger
[ afbeelding ]![]()
Het ziet er vooral eng uit omdat het plafond hoog is, normaal ga je via het trapgat door de verdiepingsvloer.
Off-topic, mijn ouders hadden ook een open trap zonder leuning. M'n zus (4) zei tegen mij (3, op 2m hoogte) spring maar, ik vang je wel.
crap in = crap out![]()
Bij zelfbouw is er behoorlijk wat ruimte in de regels en eisen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet conform welke regel dan ook. Bijzonder dat een bedrijf dit maakt/plaatst…
Zo hebben onze trappen ook niet van die spuuglelijke antislip-strippen, en zo zijn er nog wat zaken die projectmatig niet mogen maar waar zelfbouw niet aan hoeft te voldoen.
Dat die trap in dat verder prachtige huis een onding is dat waarschijnlijk door de architect bedacht is staat imho buiten kijf.![]()
Ik vind er niets engs aan. Ik zou er een brandweerpaal naast zetten, ruimte zat en kom je nog mooier naar beneden.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een reling?
boven aanzicht is nog enger
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Mogen crematorium-tuinen ook mee doen hier?![]()
Bijzondere lampen, tenminste, ik neem aan dat het lampen zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Mogen crematorium-tuinen ook mee doen hier?
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De voorgevel is ook in crematorium-stijl dus wel consequentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het vuur brandt ook al.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
De voorgevel is ook in crematorium-stijl dus wel consequent
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een intrigerend huis.
Kleur op de plafonds in plaats van de muren:
Houten afwerking, zelfs op plekken waar je die niet zou verwachten:
Gewelfd plafond:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oeh, die laatste kamer!
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
De voorgevel is ook in crematorium-stijl dus wel consequent
***![]()
Schat, het is tijd de douche weer opnieuw in de lak te zetten!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef Claudia_x het volgende:
Een intrigerend huis.
Kleur op de plafonds in plaats van de muren:
[ afbeelding ]
Houten afwerking, zelfs op plekken waar je die niet zou verwachten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewelfd plafond:
[ afbeelding ]
Nou ja, boten zijn ook van hout dus het zal prima kunnen, mits strak in de lak, maar dit verwacht je idd niet.![]()
Ik heb nog een crematoriumtuin gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De urn is in het interieur opgenomen:
En de lijkbodemwarmtepomp is geïnstalleerd:
Wat een pand is dit. Maar ik moest vooral gniffelen om de krokodil (?):
En doe mij de zolderverdieping maar.
Tot slot een raadplaatje: wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een pand is dit. Maar ik moest vooral gniffelen om de krokodil (?):
[ afbeelding ]
En doe mij de zolderverdieping maar.
[ afbeelding ]
Tot slot een raadplaatje: wat is dit?
[ afbeelding ]En oppassen dat je niet misstapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out![]()
Kennelijk een voormalig prostitutiepand met de afwerkbedden er nog in.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik besef dat ik zit te spammen, maar deze duistere bedoening wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Het staat er zelfs nog opquote:Op zondag 13 maart 2022 11:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kennelijk een voormalig prostitutiepand met de afwerkbedden er nog in.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Met plastic beddengoed.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kennelijk een voormalig prostitutiepand met de afwerkbedden er nog in.Romantisch wel
![]()
Is makkelijker schoon te maken.quote:2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Er is ook een ruimte met een paar wasmachines, dus waarschijnlijk wordt er niet helemaal kaal op dat plastic gedingest.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Maar het lijkt me wel funest voor de "ervaring".
The love you take is equal to the love you make.![]()
Corleone... straks heb je een paardenhoofd naast je in bed.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe houd je je seksleven spannend?
Boeken op kleur kennen we.. boeken met de rug naar achteren ook.. Maar dit is toch wel next level hoor:
hier
[ Bericht 11% gewijzigd door Nizno op 13-03-2022 15:49:17 (plaatje even zichtbaar gemaakt) ]![]()
Ook makkelijk om dat ene boek terug te vinden...quote:Op zondag 13 maart 2022 15:41 schreef Lienpau het volgende:
Boeken op kleur kennen we.. boeken met de rug naar achteren ook.. Maar dit is toch wel next level hoor:
[ afbeelding ]
hier![]()
Net als de rest van het decor.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Maar het lijkt me wel funest voor de "ervaring".
Lijken me mappen en tijdschrifthouders, geen boeken.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:41 schreef Lienpau het volgende:
[ afbeelding ]
hier
Ik zie elders ook patchwork en een naaimachine. Dat klopt wel met het plaatje.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik dacht dat ze die boeken gekaft hadden...quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijken me mappen en tijdschrifthouders, geen boeken.![]()
Allemaal even hoog?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die boeken gekaft hadden...The love you take is equal to the love you make.![]()
Leuke strooiveldjes idd!quote:Op zondag 13 maart 2022 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog een crematoriumtuin gevonden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De urn is in het interieur opgenomen:
[ afbeelding ]
En de lijkbodemwarmtepomp is geïnstalleerd:
[ afbeelding ]![]()
***![]()
Wat een troosteloze, smakeloze en haveloze inrichting. Verder een prachtig pand van buiten. Hopelijk komt het in de handen van een liefhebber die het de luister van vroeger terug kan geven.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik besef dat ik zit te spammen, maar deze duistere bedoening wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie overigens op Street View dat een van de voormalige gebruiksters van het pand in luchtige kledij op een stoel achter het raam zit.
[ Bericht 2% gewijzigd door rutger05 op 13-03-2022 18:31:05 ]![]()
Het huis wordt ook op Wikipedia vermeld, met de toepasselijke verlichting:quote:Op zondag 13 maart 2022 18:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat een troosteloze, smakeloze en haveloze inrichting. Verder een prachtig pand van buiten. Hopelijk komt het in de handen van een liefhebber die het de luister van vroeger terug kan geven.
Ik zie overigens op Street View dat een van de voormalige gebruiksters van het pand in luchtige kledij op een stoel achter het raam zit.
https://nl.m.wikipedia.or(...)ezijds_Achterburgwal![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:19 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie overigens op Street View dat een van de voormalige gebruiksters van het pand in luchtige kledij op een stoel achter het raam zit.!
Toen ik nog studeerde liep ik er vaak langs.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Als ik me niet vergis, zat daar tot midden jaren 90 een boerderij. Ik weet nog dat als ik bij m'n oma logeerde ik sochtends die boer voorbij hoorde komen met z'n paard en wagen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef Slumlord. het volgende:
Een pony in je achtertuin in de binnenstad van Bolsward.
[ afbeelding ]![]()
Cementdekvloer als vloer? Ik vind het er uit zien als geen vloer. Had dan de tegels bij de keuken er iets dieper ingelegd denk ik dan, ziet er iets minder armoedig uit. En een gymbok in de keuken....![]()
![]()
Zit ook een gat in, oogt meer alsof ze er een vloer uitgebroken hebben en daarna dit erin gezet vind ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Cementdekvloer als vloer? Ik vind het er uit zien als geen vloer. Had dan de tegels bij de keuken er iets dieper ingelegd denk ik dan, ziet er iets minder armoedig uit. En een gymbok in de keuken....
[ afbeelding ]
Erg minimalistisch qua meubels, moet je van houden ik houd wel van industrieel in industriele panden, in deze nieuwbouw had een vloer niet misstaan.
En wat een lage spoelbak! Is dat om een hond te wassen?
[ Bericht 8% gewijzigd door verbijstering op 15-03-2022 13:20:16 ]![]()
en een turn kast in de keuken zie je ook niet iedere dag.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Zit ook een gat in, oogt meer alsof ze er een vloer uitgebroken hebben en daarna dit erin gezet vind ik.
Erg minimalistisch qua meubels, moet je van houden ik houd wel van industrieel in industriele panden, in deze nieuwbouw had een vloer niet misstaan.
En wat een lage spoelbak! Is dat om een hond te wassen?
Wat een ellende daar
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Misschien zijn ze nog niet klaar en komt er een visgraat loer of zo iets over het beton.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Cementdekvloer als vloer? Ik vind het er uit zien als geen vloer. Had dan de tegels bij de keuken er iets dieper ingelegd denk ik dan, ziet er iets minder armoedig uit. En een gymbok in de keuken....
[ afbeelding ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Daar zit die kraan nou niet echt handig voor...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Zit ook een gat in, oogt meer alsof ze er een vloer uitgebroken hebben en daarna dit erin gezet vind ik.
En wat een lage spoelbak! Is dat om een hond te wassen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Of vieze schoenen/kleren van sporten. Emmers vullen, gieter vullen. Lijkt mij wel handig hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De vrouw des huizes hier heeft wel last van dwangmatig gedrag lijkt het. Wie heeft de kruidenpotjes ook zo staan?
Koopt de boeken per reeks?
En manlief moet in de schuur de tuinkleding aantrekken:
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven
[ Bericht 7% gewijzigd door Fietsertje70 op 16-03-2022 00:39:10 ]![]()
En je vergeet het linkje, zodat ik niet kan checken of de keuken raar licht heeft, of 3 verschillende kleuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
De vrouw des huizes hier heeft wel last van dwangmatig gedrag lijkt het. Wie heeft de kruidenpotjes ook zo staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijvencrap in = crap out![]()
Hebben mensen de boel eens een beetje goed opgeruimd en geordend, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven
Dan is de vrouw des huizes dwangmatig en zit manlief onder de plak.![]()
The love you take is equal to the love you make.![]()
Dit lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijvenHelemaal jaloers op zoveel orde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
+1quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit lijkt me geweldigHelemaal jaloers op zoveel orde
En WTF? Ik dacht dat ik een hoop ramen had, maar 59?
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?![]()
![]()
Uhuh, zou ik ook niet doen idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Dat is toch raar? 3 jaar later zijn ze er te groot voor...moet je gaan verhuizen
Maar mss hadden ze een kinderopvang aan huis?***![]()
Wat is het heerlijk opgeruimd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vraag je meer dan een miljoen eurootjes voor je toko, laat het makelaarskantoor de begeleidende tekst door de stagiaire schrijven![]()
Ik zou willen dat ik zo'n schuur hadquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, zou willen dat mijn schuur er zo uit zag.![]()
![]()
En dan heeft het WC-raampje enkel glas? Eigenlijk zou er altijd een plattegrond op funda bij moeten staan...quote:Op woensdag 16 maart 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?![]()
Een stok achter de deur om onze garage eindelijk eens goed op en in te ruimenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, zou willen dat mijn schuur er zo uit zag.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat heb ik vorige week gedaan. En dan met de afspraak om het netjes te houden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een stok achter de deur om onze garage eindelijk eens goed op en in te ruimen
Inmiddels![]()
![]()
Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Is deze al voorbijgekomen? Ayurvedische meditatieruimte met goudgeverfde beelden van het tuincentrum....
https://www.funda.nl/koop(...)tharenweg-6/#foto-73[/img]
David van Michelangelo in het goud met een kroon, bijzonder!
https://www.funda.nl/koop/witharen/huis-88042636-witharenweg-6/
[ Bericht 26% gewijzigd door Dzjonka op 16-03-2022 22:21:33 ]![]()
ja, in het vorige topic stond ie ook alquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Dzjonka het volgende:
Is deze al voorbijgekomen? Ayurvedische meditatieruimte met goudgeverfde beelden van het tuincentrum....
https://www.funda.nl/koop(...)tharenweg-6/#foto-73[/img]
David van Michelangelo in het goud met een kroon, bijzonder![ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/witharen/huis-88042636-witharenweg-6/![]()
Door het hele huis hebben ze 3/4 + 1/4 ramen. Dus dan tikt het lekker aan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
+1
Tellen ze van het dubbel glas de binnen- en buitenkant?
Snap trouwens niet waarom be bijkeuken daar zit en niet naast de garage wat nu als 'slaapkamer' wordt gepresenteerd. Dan kan de werkkamer er voor in de plaats want die zit nu ook vreemd in het midden.![]()
Van buiten is het ook een blokhut. Maar ik zou er best willen wonen. Mogelijk wel wat meer aan verf besteden binnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Van buiten ziet het er echt mooi uit, maar van binnen is het een blokhut...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik vind dit een leuk ingericht huis, maar wat is er met deze tv-kast aan de hand? Mislukte wrap of hoort het zo? Overigens is de deur op deze foto de voordeur.Da's toch vrij armoedig voor een huis van 1,2 miljoen.
Dit huis heeft wat gekke oplossingen, deels waarschijnlijk doordat het als vijf aparte eenheden is verhuurd.
Zitten deze balken er nou voor de schappen?
Moeilijk begaanbare keuken:
Wat gebeurt er in dit hok?
Een trap op een trap:
En tot slot het contrast tussen voor- en achterkant (het is het huis met de gele deuren):
Dat het er uit ziet als een blokhut klopt. Dit is een volledig houten huis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Van buiten ziet het er echt mooi uit, maar van binnen is het een blokhut...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die werden als zelfbouw pakket verkocht. Hier in Duitsland staan er wel meer van.
De binnen muren afwerken met stucwerker wordt of geraden. Het hout moet kunnen bewegen en ademen.
Grote kans dan ook dat de binnenkant enkel in de olie of wax gezet is.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Bizarre inrichting die tijdens het maken van foto's nog is aangepast.
'Gezellig' hoekje om te kleppen de benen te rusten:
Nee, dat moet anders: een 'gezellig' hoekje om samen naar buiten te kijken - en laten we er een kleedje onder doen.
Wat bloemen casual op de grond gezet:
Een verhooggezochte oplossing voor het etaleren van snuisterijen:
Laten we het huiselijk maken door te doen alsof er iemand middenin een belastingaangifte zit:
VT Wonen, eat your heart out:
Mogen hier eigenlijk ook buitenlandse woningen gepost worden? Omdat ik in Duitsland woon zit ik veel op immobilienscout24.de, daar zijn ook vaak pareltjes te vinden!
Zo ja, laten we voor de foto's een zebra neerplempen in een verder leeg huis:
Liever geen buitenlandse woningen? Geen probleem, dan lurk ik gewoon verder mee.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:08 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Van buiten is het ook een blokhut. Maar ik zou er best willen wonen. Mogelijk wel wat meer aan verf besteden binnen.Dat was precies wat ik ook dacht.
***![]()
@Claudia_x
Jij weet ook altijd wel pareltjes te vinden zeg!![]()
![]()
Zelf niet woningzoekend dus ik kom zelden bijzondere woningen tegen maar ik geniet altijd reuze van dit topic!![]()
![]()
Ik stel me bij de potloodtest altijd iets heel anders voorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een prachtig bovenhuis trouwens, het bekijken waard.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Die is iig goed om het idee dat de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn omver te schoppen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Mogen hier eigenlijk ook buitenlandse woningen gepost worden? Omdat ik in Duitsland woon zit ik veel op immobilienscout24.de, daar zijn ook vaak pareltjes te vinden!
[ afbeelding ]
Liever geen buitenlandse woningen? Geen probleem, dan lurk ik gewoon verder mee.
Zelfs in Amsterdam zijn er meer dan voldoende woningen met meer woonoppervlak voor veel minder geld, en dan is dit München nota bene![]()
![]()
Hoezo nota bene? München staat erom bekend een enorm dure stad te zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is iig goed om het idee dat de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn omver te schoppen...
Zelfs in Amsterdam zijn er meer dan voldoende woningen met meer woonoppervlak voor veel minder geld, en dan is dit München nota beneHet heeft ook beduidend meer inwoners dan Amsterdam overigens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Dat kan zijn, maar het is geen hoofdstad zoals Amsterdam, Londen, Parijs en voor mijn part New York (van de staat NY, niet van het land), dat wel zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoezo nota bene? München staat erom bekend een enorm dure stad te zijnHet heeft ook beduidend meer inwoners dan Amsterdam overigens.
![]()
Nee, maar wel de tweede stad van een land met 80 miljoen inwoners, daar valt Amsterdam behoorlijk bij in het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar het is geen hoofdstad zoals Amsterdam, Londen, Parijs en voor mijn part New York (van de staat NY, niet van het land), dat wel zijn.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Fantastisch pand zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Ergo: huizen in Duitsland zijn ook niet overal goedkoop.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, maar wel de tweede stad van een land met 80 miljoen inwoners, daar valt Amsterdam behoorlijk bij in het niet.
Men doet graag wel alsof dat zo is, maar dat gaat dus ook niet op voor plekken waar veel mensen kennelijk graag willen wonen.![]()
Ik ben ook niet woningzoekend. Het is meer een hobby. Een van m'n talloze hobby's waar ik niets aan heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:33 schreef Mammietje het volgende:
@:Claudia_x
Jij weet ook altijd wel pareltjes te vinden zeg!![]()
![]()
Zelf niet woningzoekend dus ik kom zelden bijzondere woningen tegen maar ik geniet altijd reuze van dit topic!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook niet woningzoekend. Het is meer een hobby. Een van m'n talloze hobby's waar ik niets aan heb.
Hoe zit dat met de andere posters hier?![]()
Disclaimer: Ik weet.... geen chat, liever plaatjes enzo... maar dit is gewoon heel relevant.![]()
![]()
Wel makkelijk met de post.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een leuk ingericht huis, maar wat is er met deze tv-kast aan de hand? Mislukte wrap of hoort het zo? Overigens is de deur op deze foto de voordeur.Da's toch vrij armoedig voor een huis van 1,2 miljoen.
[ afbeelding ]![]()
Interieur/kleuradvies geven op Fok! en binnen 2 seconden bijpassende plaatjes tevoorschijn toveren. Een hobby waar veel anderen wel wat aan hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!crap in = crap out![]()
Wij zijn gericht op zoek naar een huis in een heel andere regio, dus ik kijk elke dag daar en in mijn eigen dorpje. Voordat we actief opzoek waren kwam ik ook wel al op Funda, maar dan minder gericht, gewoon om te kijken hoe andere mensen hun huizen inrichten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!
Disclaimer: Ik weet.... geen chat, liever plaatjes enzo... maar dit is gewoon heel relevant.![]()
![]()
Ik kijk meestal in m'n eigen regio om te zien wat er te koop staat, hoe de waarde van ons eigen huis zich ontwikkelt, welke toekomstmogelijkheden er zijn. En ik ben nieuwsgierig naar de binnenkant van de huizen waar ik vaak langskom. Daarnaast vind ik het leuk om interieurideeën op te doen en maak ik me schuldig aan ramptoerisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!
Ik bekijk sowieso altijd even de huizen van meer dan een miljoen, want daar zit vaak wel wat opmerkelijks tussen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik vind het wel leuk dat je het een hobby noemt. Dat ga ik ook doen (tot nu toe noemde ik het een verslaving maar hobby klinkt wat vriendelijker).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk meestal in m'n eigen regio om te zien wat er te koop staat, hoe de waarde van ons eigen huis zich ontwikkelt, welke toekomstmogelijkheden er zijn. En ik ben nieuwsgierig naar de binnenkant van de huizen waar ik vaak langskom. Daarnaast vind ik het leuk om interieurideeën op te doen en maak ik me schuldig aan ramptoerisme.
Ik bekijk sowieso altijd even de huizen van meer dan een miljoen, want daar zit vaak wel wat opmerkelijks tussen.Ik ben ook niet op zoek naar een woning maar vind alles aan huizen interessant. Hoe mensen wonen, wat voor verhaal daar achter steekt, architectonische hoogstandjes of dieptepunten, hoe de waarde van 'mijn eigen vastgoed' zich ontwikkelt, en ik vind interieurs ontzettend leuk. En... ik vind het geloof ik ook erg leuk om virtueel te verbouwen en verhuizen. Dus bedenken wat voor huis je zou kunnen kopen en wat je daar mee zou kunnen doen, en hoe je leven er daar uit zou kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit huis bijvoorbeeld. Met een opmerkelijke plattegrond, want ZoVeelOverbodigeGangen, en van de bovenverdieping kan ik helemaal geen chocola maken.
Dat kan ik dus helemaal virtueel verbouwen in mijn hoofd. En dan fantaseren over wat ik daar allemaal mee zou kunnen doen. Superleuk. In praktijk zou ik in Westbroek vrees ik niet echt aarden omdat ik daar qua religieuze denominatie niet goed tussen pas.
[ Bericht 22% gewijzigd door yinu op 19-03-2022 13:20:53 ]![]()
Heeft er iemand nog belang bij een bedrijfspand in hartje Amsterdam?
https://www.funda.nl/koop(...)rburgwal-89/#foto-39
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Claudia_x in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #223quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:08 schreef derLudolf het volgende:
Heeft er iemand nog belang bij een bedrijfspand in hartje Amsterdam?
https://www.funda.nl/koop(...)rburgwal-89/#foto-39
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: