Dat het er uit ziet als een blokhut klopt. Dit is een volledig houten huis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Van buiten ziet het er echt mooi uit, maar van binnen is het een blokhut...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:08 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Van buiten is het ook een blokhut. Maar ik zou er best willen wonen. Mogelijk wel wat meer aan verf besteden binnen.
Ik stel me bij de potloodtest altijd iets heel anders voorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een prachtig bovenhuis trouwens, het bekijken waard.
Die is iig goed om het idee dat de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn omver te schoppen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Mogen hier eigenlijk ook buitenlandse woningen gepost worden? Omdat ik in Duitsland woon zit ik veel op immobilienscout24.de, daar zijn ook vaak pareltjes te vinden!
Zo ja, laten we voor de foto's een zebra neerplempen in een verder leeg huis:
[ afbeelding ]
Liever geen buitenlandse woningen? Geen probleem, dan lurk ik gewoon verder mee.
Hoezo nota bene? München staat erom bekend een enorm dure stad te zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is iig goed om het idee dat de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn omver te schoppen...
Zelfs in Amsterdam zijn er meer dan voldoende woningen met meer woonoppervlak voor veel minder geld, en dan is dit München nota bene
Dat kan zijn, maar het is geen hoofdstad zoals Amsterdam, Londen, Parijs en voor mijn part New York (van de staat NY, niet van het land), dat wel zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoezo nota bene? München staat erom bekend een enorm dure stad te zijnHet heeft ook beduidend meer inwoners dan Amsterdam overigens.
Nee, maar wel de tweede stad van een land met 80 miljoen inwoners, daar valt Amsterdam behoorlijk bij in het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar het is geen hoofdstad zoals Amsterdam, Londen, Parijs en voor mijn part New York (van de staat NY, niet van het land), dat wel zijn.
Fantastisch pand zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Mogen hier eigenlijk ook buitenlandse woningen gepost worden? Omdat ik in Duitsland woon zit ik veel op immobilienscout24.de, daar zijn ook vaak pareltjes te vinden!
Zo ja, laten we voor de foto's een zebra neerplempen in een verder leeg huis:
[ afbeelding ]
Liever geen buitenlandse woningen? Geen probleem, dan lurk ik gewoon verder mee.
Ergo: huizen in Duitsland zijn ook niet overal goedkoop.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, maar wel de tweede stad van een land met 80 miljoen inwoners, daar valt Amsterdam behoorlijk bij in het niet.
Ik ben ook niet woningzoekend. Het is meer een hobby. Een van m'n talloze hobby's waar ik niets aan heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:33 schreef Mammietje het volgende:
@:Claudia_x
Jij weet ook altijd wel pareltjes te vinden zeg!![]()
![]()
Zelf niet woningzoekend dus ik kom zelden bijzondere woningen tegen maar ik geniet altijd reuze van dit topic!
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook niet woningzoekend. Het is meer een hobby. Een van m'n talloze hobby's waar ik niets aan heb.
Wel makkelijk met de post.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een leuk ingericht huis, maar wat is er met deze tv-kast aan de hand? Mislukte wrap of hoort het zo? Overigens is de deur op deze foto de voordeur.Da's toch vrij armoedig voor een huis van 1,2 miljoen.
[ afbeelding ]
Interieur/kleuradvies geven op Fok! en binnen 2 seconden bijpassende plaatjes tevoorschijn toveren. Een hobby waar veel anderen wel wat aan hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!
Wij zijn gericht op zoek naar een huis in een heel andere regio, dus ik kijk elke dag daar en in mijn eigen dorpje. Voordat we actief opzoek waren kwam ik ook wel al op Funda, maar dan minder gericht, gewoon om te kijken hoe andere mensen hun huizen inrichten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig; wat is dan de hobby? Bij mensen naar binnen gluren, interieurideeën opdoen of rariteiten spotten? Wat is je selectie? Want je komt kennelijk nogal wat gekkigheid tegen!
Hoe zit dat met de andere posters hier?![]()
Disclaimer: Ik weet.... geen chat, liever plaatjes enzo... maar dit is gewoon heel relevant.![]()
Ik kijk meestal in m'n eigen regio om te zien wat er te koop staat, hoe de waarde van ons eigen huis zich ontwikkelt, welke toekomstmogelijkheden er zijn. En ik ben nieuwsgierig naar de binnenkant van de huizen waar ik vaak langskom. Daarnaast vind ik het leuk om interieurideeën op te doen en maak ik me schuldig aan ramptoerisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je het een hobby noemt. Dat ga ik ook doen (tot nu toe noemde ik het een verslaving maar hobby klinkt wat vriendelijker).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk meestal in m'n eigen regio om te zien wat er te koop staat, hoe de waarde van ons eigen huis zich ontwikkelt, welke toekomstmogelijkheden er zijn. En ik ben nieuwsgierig naar de binnenkant van de huizen waar ik vaak langskom. Daarnaast vind ik het leuk om interieurideeën op te doen en maak ik me schuldig aan ramptoerisme.
Ik bekijk sowieso altijd even de huizen van meer dan een miljoen, want daar zit vaak wel wat opmerkelijks tussen.
Ik ben ook niet op zoek naar een woning maar vind alles aan huizen interessant. Hoe mensen wonen, wat voor verhaal daar achter steekt, architectonische hoogstandjes of dieptepunten, hoe de waarde van 'mijn eigen vastgoed' zich ontwikkelt, en ik vind interieurs ontzettend leuk. En... ik vind het geloof ik ook erg leuk om virtueel te verbouwen en verhuizen. Dus bedenken wat voor huis je zou kunnen kopen en wat je daar mee zou kunnen doen, en hoe je leven er daar uit zou kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de andere posters hier?![]()
Disclaimer: Ik weet.... geen chat, liever plaatjes enzo... maar dit is gewoon heel relevant.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |