quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:09 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een opmerkelijk opknappertje.
https://www.funda.nl/recr(...)-42752545-spookslot/
😁 en ook nog in de gemeente waar we 10 jaar hebben gewoond.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:09 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een opmerkelijk opknappertje.
https://www.funda.nl/recr(...)-42752545-spookslot/
Moet zeggen dat ik dat kerkje wel echt moeilijk tof vind, als ik een huis in Friesland nodig zou hebben dan wist het welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:27 schreef Angelfrouk het volgende:
Huis midden in de binnenstad, met tapijt in de badkamer:
[ afbeelding ]
En in de keuken:
[ afbeelding ]
Kerkje met kansel:
[ afbeelding ]
en orgel:
[ afbeelding ]
Als ik zo'n bed had dan was ik er waarschijnlijk nooit uitgekomenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Tinderstel...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-otto-sternstraat-1/
Tinderstelquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Tinderstel...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-otto-sternstraat-1/
Ja, want op een van die fotootjes aan de wand boven het hoofdeind van het bed staat de tekst 'it started with a swipe'.quote:
Mwah de rest van het huis vind ik wel aardig, maar deze kleurencombinatie vind ik ook hondslelijk ja. Maar goed, over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]
quote:
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want op een van die fotootjes aan de wand boven het hoofdeind van het bed staat de tekst 'it started with a swipe'.![]()
Overigens vind ik dat een heel mooi huis.
Een huis van 111m2 een villa noemen vind ik ook wat optimistischquote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een leuke 30'er jaren woning denk je, en best wel een schappelijke prijs..
Bij de foto van de voordeur begrijp je dat het een ander verhaal wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meterkast is één groot feest..![]()
[ afbeelding ]
Schappelijke prijs?????quote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een leuke 30'er jaren woning denk je, en best wel een schappelijke prijs..
Bij de foto van de voordeur begrijp je dat het een ander verhaal wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meterkast is één groot feest..![]()
[ afbeelding ]
Met blijvend vrij uitzicht aan de achterkant, op een kavel van bijna 900m²quote:Op zondag 3 april 2022 19:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Schappelijke prijs?????
895.000 in fucking Leusden![]()
Wageningen soortgelijke woning iets minder grond (600m2), loopafstand centrum, goed onderhouden. Zal iets van 5-6 ton opbrengenquote:Op zondag 3 april 2022 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met blijvend vrij uitzicht aan de achterkant, op een kavel van bijna 900m²
Ik weet niet waar jij woont, maar dit zit zo dicht tegen Amersfoort Zuid aan dat je er beter zit dan in Vathorst.
Overigens is het bijgebouw groter dan de gemiddelde tweekapper, wel volledig geïsoleerd en van deze tijd, alleen jammer dat sanitair en keuken ontbreekt, want dat lijkt me verder een prima plek om te wonen tijdens de grondige renovatie van het huis.
Heb je een fundalinkje als voorbeeld?quote:Op zondag 3 april 2022 20:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wageningen soortgelijke woning iets minder grond (600m2), loopafstand centrum, goed onderhouden. Zal iets van 5-6 ton opbrengen
Staat niks te koop hier.quote:Op zondag 3 april 2022 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een fundalinkje als voorbeeld?
En met soortgelijk ook graag met een vergelijkbare volledig geïsoleerde werkruimte in de tuin.
Die is 180m² hè.....
Klopt Wageningen met zijn Universiteit is beter dan zwarte kousen Leusden.quote:Op zondag 3 april 2022 21:04 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hier wel Bennekom, maar het huis is voor onbepaalde tijd verhuurd, daar kun je dus niks mee:
https://www.funda.nl/huur/bennekom/huis-42541123-bosweg-9/
In Wageningen met een veel kleiner bijgebouw (60m²) en op 554m² grond doet gewoon ¤ 845.000.
https://www.funda.nl/koop(...)august-faliseweg-37/
En ja, die is in beduidend betere staat, maar goed... Wageningen is geen Leusden.
Ah prima, zo'n bijgebouw van 180m² (volledig onderkelderd immers, en een bovenverdieping) bouw je voor 50-60Kquote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Staat niks te koop hier.
Verder onzinnige discussie. 9 ton voor een huis dat minimaal voor 2 ton moet worden opgeknapt is gewoon achterlijk.
Die schuur is leuk maar die bouw je voor 50-60 k. Meer is het niet waard
Daarbij is de conclusie dat omdát een huis voor 2 ton aangepakt moet worden het dús geen 9 ton waard is belachelijk.quote:Op zondag 3 april 2022 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah prima, zo'n bijgebouw van 180m² (volledig onderkelderd immers, en een bovenverdieping) bouw je voor 50-60K
Je hebt werkelijk geen flauw benul.
Of je zwetst, of je trollt.
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterbanquote:Op zondag 3 april 2022 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leusden zwarte kousen
Je hebt geen idee hè, je zwetst.
Dit topic is niet voor dit soort gezwam. Ga lekker ergens anders je punt maken over Leusden, maar niet hier.quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterban
Het woonhuis is 111 m2.quote:Op zondag 3 april 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarbij is de conclusie dat omdát een huis voor 2 ton aangepakt moet worden het dús geen 9 ton waard is belachelijk.
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar dit is het opmerkelijke foto's op funda topic. POL is een paar deuren verderop, daar past je post beter lijkt me.quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterban
Ik begin de discussie nietquote:Op zondag 3 april 2022 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor dit soort gezwam. Ga lekker ergens anders je punt maken over Leusden, maar niet hier.
Eens.. geef je degene waar ik op reageer dezelfde reactie? Ik begin de discussie nietquote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar dit is het opmerkelijke foto's op funda topic. POL is een paar deuren verderop, daar past je post beter lijkt me.
Ja mag je prima vinden maar jij zegt dat het dat niet waard IS. Dat is wat anders dan wat jij het wel of niet waard VINDT.quote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het woonhuis is 111 m2.
Al zat er een schuur van 2 miljard miljoen m2 bij, 9 ton voor 111m2 en een grote garage vind ik achterlijk veel
Is iig geschikt gemaakt voor gehandicaptenquote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Karstman het volgende:
Echt een poepdoos! Zou er een chemisch toilet inzitten ofzo...
Lekker uitzicht op een schutting. Had dan als architect zijnde op z'n minste de grote ramen een kwartslag gedraaid richting de tuin.quote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in je privé gevangenis. Ik word altijd droevig als ik hier langs kom.
Raar ook dat het in een U vorm is. Je had een mooie woonkeuken kunnen maken en boven een grotere slaapkamer kunnen hebben zonder dat. En dan heb je minder buitenmuren, dus minder warmteverlies.quote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in je privé gevangenis. Ik word altijd droevig als ik hier langs kom.
dat huis is total loss verklaardquote:Op zondag 3 april 2022 21:59 schreef devlinmr het volgende:
Aparte wc in een schappelijk geprijsde woning
[ afbeelding ]
Hier
Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dit huis en alles erin mag van mij in K&W / Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien? #2
Oké, het is modern, maar misschien wordt het binnen nog gezellig?
[ afbeelding ]
Die vloer, die stoelen, het wit-op-wit:
[ afbeelding ]
Dat bureau, die vloerbedekking:
[ afbeelding ]
Is het misschien toch een kantoor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.
Ik zie het ook niet, van de locatie word je ook al niet vrolijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"
Ik vraag het me ook af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |