Ah prima, zo'n bijgebouw van 180m² (volledig onderkelderd immers, en een bovenverdieping) bouw je voor 50-60Kquote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Staat niks te koop hier.
Verder onzinnige discussie. 9 ton voor een huis dat minimaal voor 2 ton moet worden opgeknapt is gewoon achterlijk.
Die schuur is leuk maar die bouw je voor 50-60 k. Meer is het niet waard
Daarbij is de conclusie dat omdát een huis voor 2 ton aangepakt moet worden het dús geen 9 ton waard is belachelijk.quote:Op zondag 3 april 2022 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah prima, zo'n bijgebouw van 180m² (volledig onderkelderd immers, en een bovenverdieping) bouw je voor 50-60K
Je hebt werkelijk geen flauw benul.
Of je zwetst, of je trollt.
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterbanquote:Op zondag 3 april 2022 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leusden zwarte kousen
Je hebt geen idee hè, je zwetst.
Dit topic is niet voor dit soort gezwam. Ga lekker ergens anders je punt maken over Leusden, maar niet hier.quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterban
Het woonhuis is 111 m2.quote:Op zondag 3 april 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarbij is de conclusie dat omdát een huis voor 2 ton aangepakt moet worden het dús geen 9 ton waard is belachelijk.
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar dit is het opmerkelijke foto's op funda topic. POL is een paar deuren verderop, daar past je post beter lijkt me.quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sgp/CU is daar vrijwel even groot als d66 of vvd. CDA is daar de grootste partij. Dus ja, SGP/CU hebben daar een grote achterban
Ik begin de discussie nietquote:Op zondag 3 april 2022 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor dit soort gezwam. Ga lekker ergens anders je punt maken over Leusden, maar niet hier.
Eens.. geef je degene waar ik op reageer dezelfde reactie? Ik begin de discussie nietquote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je aan het doen bent maar dit is het opmerkelijke foto's op funda topic. POL is een paar deuren verderop, daar past je post beter lijkt me.
Ja mag je prima vinden maar jij zegt dat het dat niet waard IS. Dat is wat anders dan wat jij het wel of niet waard VINDT.quote:Op zondag 3 april 2022 21:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het woonhuis is 111 m2.
Al zat er een schuur van 2 miljard miljoen m2 bij, 9 ton voor 111m2 en een grote garage vind ik achterlijk veel
Is iig geschikt gemaakt voor gehandicaptenquote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Karstman het volgende:
Echt een poepdoos! Zou er een chemisch toilet inzitten ofzo...
Lekker uitzicht op een schutting. Had dan als architect zijnde op z'n minste de grote ramen een kwartslag gedraaid richting de tuin.quote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in je privé gevangenis. Ik word altijd droevig als ik hier langs kom.
Raar ook dat het in een U vorm is. Je had een mooie woonkeuken kunnen maken en boven een grotere slaapkamer kunnen hebben zonder dat. En dan heb je minder buitenmuren, dus minder warmteverlies.quote:Op zondag 3 april 2022 21:06 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in je privé gevangenis. Ik word altijd droevig als ik hier langs kom.
dat huis is total loss verklaardquote:Op zondag 3 april 2022 21:59 schreef devlinmr het volgende:
Aparte wc in een schappelijk geprijsde woning
[ afbeelding ]
Hier
Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dit huis en alles erin mag van mij in K&W / Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien? #2
Oké, het is modern, maar misschien wordt het binnen nog gezellig?
[ afbeelding ]
Die vloer, die stoelen, het wit-op-wit:
[ afbeelding ]
Dat bureau, die vloerbedekking:
[ afbeelding ]
Is het misschien toch een kantoor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.
Ik zie het ook niet, van de locatie word je ook al niet vrolijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"
Ik vraag het me ook af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |