Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dit huis en alles erin mag van mij in K&W / Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien? #2
Oké, het is modern, maar misschien wordt het binnen nog gezellig?
[ afbeelding ]
Die vloer, die stoelen, het wit-op-wit:
[ afbeelding ]
Dat bureau, die vloerbedekking:
[ afbeelding ]
Is het misschien toch een kantoor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn echt wel de jaren 90 in volle glorie, mijn hemel, wat vreselijk.
Ik zie het ook niet, van de locatie word je ook al niet vrolijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Uit de verkooptekst: "WAAROM HEEFT VERKOPER HIER MET ZOVEEL PLEZIER GEWOOND?"
Ik vraag het me ook af!
quote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een leuke 30'er jaren woning denk je, en best wel een schappelijke prijs..
Bij de foto van de voordeur begrijp je dat het een ander verhaal wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meterkast is één groot feest..![]()
[ afbeelding ]
Bouwjaar 2002, maximaal 20 jaar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Geen foto's van het interieur, maar wat een indrukwekkende tuin! Hoelang hebben ze in hemelsnaam moeten wachten tot de heggen groot genoeg waren voor vormsnoei?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe woning gebouwd op fundering van een oude en de tuin laten liggen? Of gewoon hele grote struiken gekocht.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Geen foto's van het interieur, maar wat een indrukwekkende tuin! Hoelang hebben ze in hemelsnaam moeten wachten tot de heggen groot genoeg waren voor vormsnoei?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liguster groeit wel redelijk snel hoor. In twintig jaar lukt dit wel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:54 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Nieuwe woning gebouwd op fundering van een oude en de tuin laten liggen? Of gewoon hele grote struiken gekocht.
Vaak met je eens, maar ik vind je hier te streng. Ok, ik heb de schurft aan vloerbedekking en witte plavuizen, maar eetstoelen en bureau storen me totaal niet. Sterker nog, ik heb vergelijkbare meubels. Niet iedereen is idolaat van de ornamenten en andere fratsen van de jaren 30.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dit huis en alles erin mag van mij in K&W / Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien? #2
Groene bank?quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vaak met je eens, maar ik vind je hier te streng. Ok, ik heb de schurft aan vloerbedekking en witte plavuizen, maar eetstoelen en bureau storen me totaal niet. Sterker nog, ik heb vergelijkbare meubels. Niet iedereen is idolaat van de ornamenten en andere fratsen van de jaren 30.
Ok, dat was een missertje. Maar die was toen 2.000 gulden en de gangbare kleuren waren 3.000 gulden.quote:
Taxus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Liguster groeit wel redelijk snel hoor. In twintig jaar lukt dit wel.
edit: waarschijnlijk geen liguster maar een of andere conifeer.
Ik zou echt helemaal leip worden van die witte kast, mijn autistenbrein kan de asymmetrie van de deurhendels kan niet aanquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Die vloer, die stoelen, het wit-op-wit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2022 01:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Aan de achterkant zelfs een balkon op de uitbouw, uiteraard nog steeds prachtig om te zien. Maar de tuin laat de inspiratieloosheid van de vorige eigenaar(en) al een beetje doorschijnen :
De uitbouw is van de buren...quote:monumentale half vrijstaande stadsvilla van ca. 350 m² met lift.
En ik vind de inrichting prachtig (maar onpersoonlijk). Blijkt het toch een smaak-dingetje te zijn...quote:Op woensdag 6 april 2022 01:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Dan nog is de uitbouw mooier dan de inrichting van het huis zelf
Jaren ‘70.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Dit is ook wel een prachtige: https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-42752547-esserweg-6
Euh okay aparte eerste foto voor je huis![]()
[ afbeelding ]
Leuke retro jaren 60 stijl![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay misschien iets te jaren 60 we kunnen overdrijven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My god LET IS STOP PPLLLEEAASSEEE![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben bang dat het terminaal is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis is alleen ingericht voor de foto’s. De bedden zijn bijv. al niet echt.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar in het kader van "zelfs als je een paar miljoen op de bankrekening hebt kan je alsnog beter even verder kijken" en vooral "money won't buy taste".
Huis staat te koop voor bijna ¤9 miljoen erop: https://www.funda.nl/koop(...)-van-eeghenstraat-76
Briljant ontworpen villa, ouderwetse stijl met zoveel verschillende bouwstijlen (bijna elk raam heeft een andere stijl!) en uitbouwen dat het lijkt alsof het ontworpen is door Cruella de Vil:
[ afbeelding ]
Aan de achterkant zelfs een balkon op de uitbouw, uiteraard nog steeds prachtig om te zien. Maar de tuin laat de inspiratieloosheid van de vorige eigenaar(en) al een beetje doorschijnen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar god, dan ga je binnen in het huis kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc. (en het gaat zo maar door dus)
Volkomen inspiratieloze drab. Hier zullen geen mensen gewoond hebben, waarschijnlijk verhuurd of AirBnB constructie? Misschien een locatie die gebruikt wordt als showroom of videoproducties? Maar zelfs dan vind ik het nog knap dat je zo'n mooi huis van binnen zo kaal en lelijk aan kan laten voelen![]()
Ziet er best goed gevuld geconserveerd eruitquote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Dit is ook wel een prachtige: https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-42752547-esserweg-6
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had 'em gezien, maar vond 'em op de prijs na niet opmerkelijk. Mooi huis hoor, maar zo straight allemaal. Duidelijk opgeknapt en ingericht voor de verkoop.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar in het kader van "zelfs als je een paar miljoen op de bankrekening hebt kan je alsnog beter even verder kijken" en vooral "money won't buy taste".
Huis staat te koop voor bijna ¤9 miljoen erop: https://www.funda.nl/koop(...)-van-eeghenstraat-76
Briljant ontworpen villa, ouderwetse stijl met zoveel verschillende bouwstijlen (bijna elk raam heeft een andere stijl!) en uitbouwen dat het lijkt alsof het ontworpen is door Cruella de Vil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar god, dan ga je binnen in het huis kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc. (en het gaat zo maar door dus)
Volkomen inspiratieloze drab. Hier zullen geen mensen gewoond hebben, waarschijnlijk verhuurd of AirBnB constructie? Misschien een locatie die gebruikt wordt als showroom of videoproducties? Maar zelfs dan vind ik het nog knap dat je zo'n mooi huis van binnen zo kaal en lelijk aan kan laten voelen![]()
Het ziet eruit alsof de tuin samen met het huis is ontworpen. Dan moet je wel een ongelooflijk geduld hebben om het ontwerp tot in de details ten uitvoer te brengen! Ik houd ervan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Liguster groeit wel redelijk snel hoor. In twintig jaar lukt dit wel.
edit: waarschijnlijk geen liguster maar een of andere conifeer.
Ik vind het leuk, vooral de muurtegels in de wc en in de badkamers.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ziet er best goed gevuld geconserveerd eruit
1x goed ingericht met kwaliteit, inclusief de originele Philips stereo. Sanitair en bed op het laatst aangepast zodat de eigenaar zo lang mogelijk van z'n vertrouwde huis kon genieten. Ik vind het wel mooi om te zien dat iedereen andere eisen heeft, deze was tevreden met wat hij had en heeft het goed onderhouden.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Huizen in de stad Groningen zijn schreeuwend duur. Voor 3 ton krijg je niet veel.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:10 schreef flipsen het volgende:
Ik zou er zo in trekken, maar bij foto 1 dacht ik dat e toch minstens een hectare grond bij zou zitten en bij de lokatie (als in provincie) dacht ik dat het om max 300.000 zou gaan. Mis en weer mis, ik blijf nog wel even in Argentinie
Klopt! Moest meteen denken aan zo'n stel dat iets aan de muur wilt hebben hangen en dan zo'n standaard stockfotoposter van de ikea kooptquote:Op woensdag 6 april 2022 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had 'em gezien, maar vond 'em op de prijs na niet opmerkelijk. Mooi huis hoor, maar zo straight allemaal. Duidelijk opgeknapt en ingericht voor de verkoop.
Dit is de ideale inrichting voor verkoop, neutraal. Er had nog minder in kunnen staan.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Klopt! Moest meteen denken aan zo'n stel dat iets aan de muur wilt hebben hangen en dan zo'n standaard stockfotoposter van de ikea koopt![]()
Ze hadden toch wel een beetje een kleurtje in kunnen doen, misschien een mooie zware kast in de hal, schilderijtje aan de muur, geeft het toch iets meer sju.
Duidelijk dat mijn smaak anders is dan die van jullie
Haha, ik vind de inrichting wel mooi eigenlijk. Zou niet direct de behoefte voelen om veel te veranderen.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Klopt! Moest meteen denken aan zo'n stel dat iets aan de muur wilt hebben hangen en dan zo'n standaard stockfotoposter van de ikea koopt![]()
Ze hadden toch wel een beetje een kleurtje in kunnen doen, misschien een mooie zware kast in de hal, schilderijtje aan de muur, geeft het toch iets meer sju.
Duidelijk dat mijn smaak anders is dan die van jullie
Er is in ieder geval een goede tuinarchitect aan te pas gekomen. Een mooi evenwichtig geheel en tot volle wasdom gekomen.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof de tuin samen met het huis is ontworpen. Dan moet je wel een ongelooflijk geduld hebben om het ontwerp tot in de details ten uitvoer te brengen! Ik houd ervan.
Deze lijkt opnieuw toegevoegd te zijn, meen me te herinneren dat ik deze bij mijn zoektocht naar een andere woning ben tegengekomen en dat is inmiddels al twee jaar geleden. Deze lag wat boven het budget, zeker als je kijkt wat er allemaal aan moet gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je wel weer kunnen wennen in Nederland voor langere tijd denk je?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:10 schreef flipsen het volgende:
Ik zou er zo in trekken, maar bij foto 1 dacht ik dat e toch minstens een hectare grond bij zou zitten en bij de lokatie (als in provincie) dacht ik dat het om max 300.000 zou gaan. Mis en weer mis, ik blijf nog wel even in Argentinie
Off topic, maar ik denk het eigenlijk niet. Aan de andere kant, een vrijstaand huis in the middle of nowhere met een flinke lap grond (min 1 hectare) voor een schappelijke prijs en ik wil het best proberen hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 21:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zou je wel weer kunnen wennen in Nederland voor langere tijd denk je?
Ik vind het huisje er op zich wel lief uit zien. Qua uitstraling in elk geval veel leuker dan het grote huis ernaast. Hoop dat het niet wordt gesloopt.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, dit is helemaal niet creepy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het is wel een vreselijke plek, zo tussen de criminelen met smakeloze panden.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind het huisje er op zich wel lief uit zien. Qua uitstraling in elk geval veel leuker dan het grote huis ernaast. Hoop dat het niet wordt gesloopt.
Dit is echt zo erg mijn humorquote:Op woensdag 6 april 2022 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Club Jacqeuline (sic).quote:Op donderdag 7 april 2022 19:08 schreef Ireth het volgende:
Gezellig optrekje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cultuur & ontspanningquote:
Ik noem dit soort kleurensamenstellingen altijd "de baarmoeder"quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Slumlord. het volgende:
Mijn ogen doen pijn...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |