14000 dankzij Russische milities die een burgeroorlog op zaten te stoken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er zijn na de Maiden revolutie zo'n 14000 mensen gedood dan kan je toch niet zeggen dat er vrede was?
Maar als die vliegtuigen in Rusland staan kunnen ze ook niet terug naar de Ierse eigenaar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:58 schreef Kijkertje het volgende:
Het luchtvaartprobleem voor Rusland als gevolg van de sancties in een draadje::
[ twitter ]
Want jij geeft veel meer natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:41 schreef quirina het volgende:
https://nos.nl/index.php/(...)lachtoffers-oekraine
Goh wat gul jee 🙄
Wat staat er in dat je nog niet wist?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:00 schreef roos94 het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)we-al-betrokken.html
Word wakker, open NU en krijg meteen een rolberoerte. Voor mijn gevoel zegt dit artikel dat we fucked zijn.
Als poetin vindt dat we blijkbaar zo betrokken zijn dan kan hij toch elk moment ons landje gaan verwoesten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat staat er in dat je nog niet wist?
Da's niet echt nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:00 schreef roos94 het volgende:
Word wakker, open NU en krijg meteen een rolberoerte. Voor mijn gevoel zegt dit artikel dat we fucked zijn.
Klopt. En ondertussen viert iedereen carnaval alsof er niets aan de hand isquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als poetin vindt dat we blijkbaar zo betrokken zijn dan kan hij toch elk moment ons landje gaan verwoesten?
Fijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. En ondertussen viert iedereen carnaval alsof er niets aan de hand is![]()
Dansen op de vulkaan. Of zoiets.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. En ondertussen viert iedereen carnaval alsof er niets aan de hand is![]()
Jij vindt ons niet betrokken? Kijk de stoere taal vanuit de Tweede Kamer nog even na, van onze 'vertegenwoordigers'. We steunen alle sancties en er zijn zelfs geluiden vanuit hier dat we nog harder moeten optreden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als poetin vindt dat we blijkbaar zo betrokken zijn dan kan hij toch elk moment ons landje gaan verwoesten?
Wat doe jij dan? Behalve van hype naar hype lopen, deze ronde is het blijkbaar een Oekraïense UI.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom pak je dan niet het vliegtuig naar een plek wat verder van Oekraïne vandaan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaan. Of zoiets.
De songtekst van 'de bom' spookt de laatste dagen ook weleens door het hoofd.
Ja ik snap het.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij vindt ons niet betrokken? Kijk de stoere taal vanuit de Tweede Kamer nog even na, van onze 'vertegenwoordigers'. We steunen alle sancties en er zijn zelfs geluiden vanuit hier dat we nog harder moeten optreden.
Wat voor baat heeft Putin er bij om Nederland 'te verwoesten'? Daar zijn nog wel wat extra stappen van escalatie voor nodig. Er zitten onder andere nog wel wat landjes tussen.![]()
Op dat moment zijn we al aanbeland bij een veel groter conflict, niet eentje die voorlopig fysiek speelt in één land.
Natuurlijk, het moet wel gezellig blijven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef TLC het volgende:
China : 'kun je even wachten met je oorlog tot we de Spelen afgerond hebben please ?'
Eerst een paar kernkoppen, dan een leger van pubers om de laatste Nederlanders af te schieten, 20 jaar wachten tot de straling gedaald is en dan annexeren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Stel dat Putin ons land wil raken. Zal hij dat via nucleaire weg doen, of bestaat er een kans dat we daadwerkelijk de Russen door onze steden krijgen die alles kapot schieten ?
Jezus christus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Eerst een paar kernkoppen, dan een leger van pubers om de laatste Nederlanders af te schieten, 20 jaar wachten tot de straling gedaald is en dan annexeren.
Ik vind dat wel een dingetje... Al die mensen die hulp bieden is prachtig natuurlijk. Maar een hoop mensen willen zo te zien ook gelijk met hun hoofd en naam in de media komen en dat vind ik dan weer wat minder. Ik krijgt er een beetje voort wat hoort wat gevoel bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:41 schreef quirina het volgende:
https://nos.nl/index.php/(...)lachtoffers-oekraine
Goh wat gul jee 🙄
Toch wel aardig van Ome Vlad dat hij zijn plannetje wel onthulde aan China, lief hoor !quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Natuurlijk, het moet wel gezellig blijven.
Of Rusland wel zo'n geoefend leger heeft daar twijfel ik toch wel aan. Ze moeten het voornamelijk van de aantallen hebben... net zoals WW2.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:19 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd dat de mensen gaan beseffen dat de NAVO echt 100 keer niks voorstelt zonder de VS, zeker niet tegen een geoefend Russisch leger.
Ze komen vooralsnog niet echt over als een geoefend leger.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:19 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd dat de mensen gaan beseffen dat de NAVO echt 100 keer niks voorstelt zonder de VS, zeker niet tegen een geoefend Russisch leger.
Ik denk dat putin in dit hele gebeuren nooit een moment aan Nederland gedacht heeft, ergo : hij geeft geen fuck om Nederland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Stel dat Putin ons land wil raken. Zal hij dat via nucleaire weg doen, of bestaat er een kans dat we daadwerkelijk de Russen door onze steden krijgen die alles kapot schieten ?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch wel aardig van Ome Vlad dat hij zijn plannetje wel onthulde aan China, lief hoor !![]()
![]()
Maar als NL wordt genuked dan moet Amerika ons toch helpen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:19 schreef UitStraling het volgende:
Onzin. Turkije alleen al maken de Russen zo af.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:19 schreef UitStraling het volgende:
Zijn schoonzoon is Nederlands, dus misschien komen we er nog goed van af.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat putin in dit hele gebeuren nooit een moment aan Nederland gedacht heeft, ergo : hij geeft geen fuck om Nederland.
Gelukkig maar !
Dat zou een directe oorlogsverklaring zijn aan alle NATO landen, inclusief de landen met kernkoppen.Dit is ook de angst die Putin op wil roepen natuurlijk, dat we hier ook niet veilig zijn voor the mighty Russians.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:13 schreef UitStraling het volgende:
We hebben onze manier van leven opgegeven voor Oekraïne, prima, idealen zijn ook wat waard, alleen Nederlanders klagen nu al decennia lang, moet je nagaan als we straks rat moeten eten in de kou terwijl we in de middag ons verkrachte zusje moeten begraven.
Denk zelfs dat ze het tegen Polen heel pittig gaan krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Onzin. Turkije alleen al maken de Russen zo af.
Ik weet niet of je er wat van meegekregen hebt maar ze zijn nu aan het oefenen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze komen vooralsnog niet echt over als een geoefend leger.
Die wedstrijd gaat dus niet meer door.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk zelfs dat ze het tegen Polen heel pittig gaan krijgen
Ja, de gemiddelde Amerikaanse soldaat gaat denk ik wel erg graag dood aan stralingsziekte.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar als NL wordt genuked dan moet Amerika ons toch helpen?
Ja met verrot materieel en ventjes van 17.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er wat van meegekregen hebt maar ze zijn nu aan het oefenen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat dus niet meer door.
Ik las dat ze zelfs baby's sturen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja met verrot materieel en ventjes van 17.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:13 schreef UitStraling het volgende:
We hebben onze manier van leven opgegeven voor Oekraïne, prima, idealen zijn ook wat waard, alleen Nederlanders klagen nu al decennia lang, moet je nagaan als we straks rat moeten eten in de kou terwijl we in de middag ons verkrachte zusje moeten begraven.
Nee, Rusland is bezig met een vredesmissie, een bloederige, maar dessalniettemin een vredesmissie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er wat van meegekregen hebt maar ze zijn nu aan het oefenen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus? Dan geen hulp?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde Amerikaanse soldaat gaat denk ik wel erg graag dood aan stralingsziekte.
Ze gebruiken dezelfde taal als iedereen die even een landje binnen komen trekken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, Rusland is bezig met een vredesmissie, een bloederige, maar dessalniettemin een vredesmissie.
Zie jij al transportschepen van de VS in Rotterdam of een stoet C-5's vol oorlogsmaterieel in de lucht?quote:
Hier staat niks in wat we al niet wisten. Natuurlijk neemt Putin ons al van alles kwalijk. Maar hij zoekt nu vooral nog meer stokken om mee te slaan, zodat hij zijn daden kan verantwoorden. Dat is wat hij altijd heeft gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:00 schreef roos94 het volgende:
Dus Nl is sowieso de lul dan .quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:34 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hier staat niks in wat we al niet wisten. Natuurlijk neemt Putin ons al van alles kwalijk. Maar hij zoekt nu vooral nog meer stokken om mee te slaan, zodat hij zijn daden kan verantwoorden. Dat is wat hij altijd heeft gedaan.
Om in een serieus topic met heftige en trieste omstandigheden een grap te kunnen maken waar werkelijk iedereen om kan lachen en zonder iemand te kwetsen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een slimme zet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:34 schreef TLC het volgende:
Mooi om te lezen dat al die Russische knulletjes de weg kwijtraken als alle straatborden zijn weggehaald
Ook in Rusland hebben ze een smartphone generatiequote:Op donderdag 3 maart 2022 07:34 schreef TLC het volgende:
Mooi om te lezen dat al die Russische knulletjes de weg kwijtraken als alle straatborden zijn weggehaald
Beetje zoals de Amerikaanse burgeroorlog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:38 schreef TLC het volgende:
Maar met al die Russen daar kun je me niet wijsmaken dat er geen soldaten zijn die zelf familie hebben wonen in Oekraine, dat moet awkward zijn als je dan met je Russische legertje daar huishoudt.
gelezen. gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Misschien al gepost, maar vond dit wel geinig om te lezen (klik op de tweet voor het hele draadje)
Dat weet je niet. De man is onberekenbaar, wat hij nu allemaal doet, daar heeft hij zelf een reden voor bedacht. Een leugen. De zoveelste. Maar we moeten het uitzitten en zien waar het schip strandt.quote:
Vind het nog wel meevallen als je het vergelijkt met hoe hier in Nederland tijdens de coronaprotesten vreedzame kwetsbare/ouderen tot soms bloedens toe geknuppeld werden of honden op werden losgelaten. Wat hier ook nog eens in zoveel deeltjes massaal werd toegejuicht. Daarmee vergeleken vind ik dat de Russische ordetroepen beschaafder met demonstranten omgaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een 77-jarige Russische kunstenaar en activiste is door de Russische politie opgepakt in Sint-Petersburg. Yelena Osipova werd gearresteerd terwijl ze tegen de Russische inval in Oekraïne demonstreerde.
https://twitter.com/i/status/1499122093342011393
Wat een ongelooflijk trieste bedoeling in Rusland. Maargoed, dat wisten we natuurlijk al.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je merkt wel hoe mak en verwend we zijn geworden hier in het westen.
“Muh gasrekening, de overheid moet bijvullen”, zoals frituurzaken nu blijkbaar zeuren op de FP.
We zitten in een verkapte oorlog met een kernmacht.. wake the F up denk ik dan, verwende debielen.
Poetin ziet dit anders, de NAVO stuurt al zijn leftover wapens open en bloot tegen ze het oorlogsgebied in plus de economische sancties kunnen hem ook wel eens het idee geven dat er wat mensen tegen hem zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:
Zolang Navo militairen niet in een directe confrontatie komen met de Russen is er nog niks aan de hand.
Het leveren van wapens gebeurde tijdens de koude oorlog ook. De VS heeft notabene de Taliban nog van wapens voorzien toen de Russen Afghanistan binnenvielen in de jaren 80.
De politie aanvallen is niet echt vreedzaam.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:45 schreef NLFirst het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen als je het vergelijkt met hoe hier in Nederland tijdens de coronaprotesten vreedzame kwetsbare/ouderen tot soms bloedens toe geknuppeld werden of honden op werden losgelaten. Wat hier ook nog eens in zoveel deeltjes massaal werd toegejuicht. Daarmee vergeleken vind ik dat de Russische ordetroepen beschaafder met demonstranten omgaan.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
kunnen hem ook wel eens het idee geven dat er wat mensen tegen hem zijn
Als rusland europa nuked dan is dat toch ook directe zelfmoord voor rusland want die gaat er dan ook aan 100%?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:50 schreef byah het volgende:
Rusland wil het helemaal niet opnemen tegen de NATO, hij wil zijn gang kunnen gaan zonder interventie en dreigt daarom met nukes..
Was toch ongeluk? Ze gaven aan met slecht weer te zitten en moesten terug gaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:57 schreef theguyver het volgende:
Gisteren las ik hier dat er 2 toestellen van Roemeense luchtmacht zouden zijn neergeschoten is dat al bevestigd, kan er weinig over vinden.
God dan zou het hier toch lekker rustig zijn geweest hè ! Kunnen we ze alsnog niet deporteren ik bedoel op vakantie sturen naar Rusland?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom die mensen niet al jaren geleden naar Rusland zij geëmigreerd als dat zo ongeveer het walhalla van democratie en redelijkheid is en het in Nederland blijkbaar een soort Noord-Korea 2.0 is.
Ik heb geen idee, voor ik ging slapen las ik dat hier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was toch ongeluk? Ze gaven aan met slecht weer te zitten en moesten terug gaan
Nee, no, njet, neinquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Je weet zelf heel goed dat ik niet dat soort "demonstraties"/rellen bedoel (die enkele keren zijn voorgekomen) en veroorzaakt zijn door jongeren. Maar dat je alleen die weet aan te wijzen, van al die vreedzame demonstraties die hier hebben plaatsgevonden, zeg ook wat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie aanvallen is niet echt vreedzaam.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:45 schreef NLFirst het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen als je het vergelijkt met hoe hier in Nederland tijdens de coronaprotesten vreedzame kwetsbare/ouderen tot soms bloedens toe geknuppeld werden of honden op werden losgelaten. Wat hier ook nog eens in zoveel deeltjes massaal werd toegejuicht. Daarmee vergeleken vind ik dat de Russische ordetroepen beschaafder met demonstranten omgaan.
Ahja, die kneuzen die 10 keer worden gevorderd weg te gaan, dat niet doen en het dan vreemd vinden dat ze wat tikjes krijgen. Ook totaal geen medelijden mee en je moet wel een absurde kronkel in je kop hebben wil je dat vergelijken met de situatie in Rusland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:00 schreef NLFirst het volgende:
[..]
Je weet zelf heel goed dat ik niet dat soort "demonstraties"/rellen bedoel (die enkele keren zijn voorgekomen) en veroorzaakt zijn door jongeren. Maar dat je alleen die weet aan te wijzen, van al die vreedzame demonstraties die hier hebben plaatsgevonden, zeg ook wat.
Treurig, maar ook iets van alle tijden. Dit is nog niks vergeleken met de Japans-Amerikaanse burgers die tijdens de 2de WO werden opgesloten in concentratiekampen in de VS. Valt dus allemaal reuze mee.quote:
Toen was Amerika in oorlog met Japan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Treurig, maar ook iets van alle tijden. Dit is nog niks vergeleken met de Japans-Amerikaanse burgers die tijdens de 2de WO werden opgesloten in concentratiekampen in de VS. Valt dus allemaal reuze mee.
Hadden de Russen onze vloot in Den Helder maar niet tot zinken moeten brengen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Treurig, maar ook iets van alle tijden. Dit is nog niks vergeleken met de Japans-Amerikaanse burgers die tijdens de 2de WO werden opgesloten in concentratiekampen in de VS. Valt dus allemaal reuze mee.
Ligt eraan aan wie je het vraagt. Volgens sommigen zijn we al in oorlog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Toen was Amerika in oorlog met Japan.
Wij zijn niet in oorlog met Rusland.
Als ze in Rusland zo hadden lopen rellen en niet hadden geluisterd naar de politie als ze gevorderd werden om weg te gaan dan was er met scherp op de betogers geschoten. Lul niet zo dom aub.quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 3 maart 2022 07:45 schreef NLFirst het volgende:
[..]
Ah ja in Nederland pakken we je meteen op als je tegen de regering bent ja....quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:45 schreef NLFirst het volgende:
[..]
Volgens sommigen is de aarde ook plat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt. Volgens sommigen zijn we al in oorlog.
Als een agent je sommeert om je te verwijderen, omdat een burgemeester via democratische processen een samenscholingsverbod heeft afgekondigd, is dat in vorm en functie een bevel wat je als burger per ommegaande dient op te volgen. En dus geen uitnodiging tot discussie of om dat "koffiedrinken" voort te zetten. Staat in wetgeving die ook mogelijk is dankzij die grondwet waar ze zo graag mee schermen. Een grondwet die overigens geen wederzijds zelfmoordpact is tussen burger en overheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:45 schreef NLFirst het volgende:
[..]
Kwaliteitspost.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als een agent je sommeert om je te verwijderen, omdat een burgemeester via democratische processen een samenscholingsverbod heeft afgekondigd, is dat in vorm en functie een bevel wat je als burger per ommegaande dient op te volgen. En dus geen uitnodiging tot discussie of om dat "koffiedrinken" voort te zetten. Staat in wetgeving die ook mogelijk is dankzij die grondwet waar ze zo graag mee schermen. Een grondwet die overigens geen wederzijds zelfmoordpact is tussen burger en overheid.
Aan het eind van een lange escalatieladder, waarin die mensen plenty tijd en ruimte hadden om alsno aan die sommatie gehoor te geven, ruim na het laten horen van hun standpunten, komt pas de inzet van fysiek geweld aan bod. Ondanks wat je misschien denkt, zijn die agenten ook kinderen, vaders en moeders, die komen niet bloeddorstig de ME busjes uit stormen om eens wat mensen pijn te gaan doen. Sterker nog, er zijn best veel agenten die ME-dienst hadden en hiervoor ingezet werden, die het er psychisch best moeilijk mee hebben. Je doet een opleiding en zweert een eed om burgers te beschermen, soms met gevaar voor eigen leven, en dan kom je deze figuren tegen. Als een van die demonstrerende wappietrutjes een dag later 112 belt omdat hun man ze aftuigt voor het kopen van het verkeerde merk ketchup, komen ze gewoon langs om ze helpen, want dat is waarom ze voor die baan hebben gekozen.
Ik als recht uitgelijnde burger zat niet met een zak chipito's gniffelend voor de TV toen ik dat zag, maar ik kan weinig sympathie opbrengen voor mensen die zich zo buiten de rechtsorde menen te kunnen plaatsen zonder gevolgen.
Dit vergelijken met de overlevingsstrijd in Oekraïne, is een nieuw moreel dieptepunt.
Zou het wat uitmaken?quote:
wil je meedoen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:21 schreef Scrummie het volgende:
Over demonstraties gesproken; zijn er meer demonstraties zaterdag (of zondag) dan die in Den Haag zaterdag?
Nee, we zijn niet in oorlog met Rusland. Ook niet zijdelings.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je merkt wel hoe mak en verwend we zijn geworden hier in het westen.
“Muh gasrekening, de overheid moet bijvullen”, zoals frituurzaken nu blijkbaar zeuren op de FP.
We zitten in een verkapte oorlog met een kernmacht.. wake the F up denk ik dan, verwende debielen.
Boek een hotelletje in de buurt, maak er een tripje van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik wil er met mijn nichtje naar toe. Maar Den Haag is 2,5 uur.
Dan geef je alsnog indirect de kans op sportswashing. Ik snap het ergens wel, maar wel een pijnlijke keuze ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Geef die sporters gewoon de kans om geneutraliseerd mee te doen
Misschien is er over de grens eentje dichterbij?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik wil er met mijn nichtje naar toe. Maar Den Haag is 2,5 uur.
Aan een paar honderd bijenprikken tegelijk, ga je al mens ook dood, dus ja, uiteindelijk wel.quote:
Wow, gezwicht voor de druk dus. Erg jammer.quote:
Voor de medaillespiegel nogal. En nu is de kans ook behoorlijk reeël dat Brazilië een wintermedaille gaat pakken.quote:
Hebben ze geen anti-scheepsraketten?quote:
Toch nog goed nieuws!quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de medaillespiegel nogal. En nu is de kans ook behoorlijk reeël dat Brazilië een wintermedaille gaat pakken.
De aanval op Odessa richting Transinistrie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:32 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hebben ze geen anti-scheepsraketten?
Edit: Ja dus
https://en.wikipedia.org/wiki/Neptune_(cruise_missile)
Een medaille met een flinke asterisk ernaast, fantastisch.quote:
Alsof WE dat over 40 jaar nog allemaal perfect wetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een medaille met een flinke asterisk ernaast, fantastisch.
Dat is waarschijnlijk dat andere pijltje op de kaart van die Wit Rus.quote:
Dat is over 4 jaar iedereen vergeten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een medaille met een flinke asterisk ernaast, fantastisch.
Feitelijk 32, maar soit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is over 4 jaar iedereen vergeten.
Nederland heeft het EK88 gewonnen omdat er maar 8 landen meededen. Hoor je niemand over.
Gast…quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is over 4 jaar iedereen vergeten.
Nederland heeft het EK88 gewonnen omdat er maar 8 landen meededen. Hoor je niemand over.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk 32, maar soit.
Sowieso echt een slechte vergelijking maar dat weet je zelf ook.
Hebben sporters zich voor de Spelen zich dan niet hoeven kwalificeren?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gast…
Wat maakt dat uit? Er waren in principe net zoveel landen die meededen aan het kwalificatietoernooi. Het was dus sowieso moeilijker om je überhaupt te kwalificeren.
Bij Baudet past geen Metal, doch enkel wat weeïge deuntjes klassieke muziek.quote:
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:33 schreef Jed1Gam het volgende:
De frontpage zit vol met een leger putinlover-wapperts, gelukkig is het gehalte hier niet zo hoog.
Die heb je dan dus feitelijk al verslagen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[..]
Hebben sporters zich voor de Spelen zich dan niet hoeven kwalificeren?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
Gebanned van de Paralympics?
Daar horen die klapjosti's juist thuis.
Kortzichtigheidquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.
Er zijn wel allerlei factoren die hebben bijgedragen aan de situatie, maar de schuldige is nog altijd degene die de aanval met wapens start. Het is net zoals met de aanslagen op het WTC. De Amerikanen hebben veel dingen fout gedaan en wanneer je analyseert hoe het zover heeft kunnen komen, dan zijn er een hoop factoren die meespelen, maar er is maar 1 partij schuldig aan de werkelijke aanslag, en dat zijn degenen die de aanslag voorbereidden en pleegden.
Abramovich is al heel lang zich bezig in te dekken. Chelsea werd ook vooral gekocht om een publiek figuur te worden en zo hopelijk minder snel geslachtofferd te worden (denk Khodorkovsky). Later is ie naar Israel gegaan, heeft een shitload aan geld gedoneerd aan Joodse goede doelen. En warempel opeens wordt er vanuit Israel bij de VS gelobbyd om hem buiten de sancties te houden.quote:
Ik zie wel meerwaarde in proberen te begrijpen wat hem beweegt, waarom hij tot deze aanval is gekomen. Dat is mijn inziens wat anders dan goedpraten. Het bepaalt ook hoe we moeten reageren. Is hij gek geworden? Is Oekraïne voor hem voldoende? Wat is hij hierna van plan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.
Er zijn wel allerlei factoren die hebben bijgedragen aan de situatie, maar de schuldige is nog altijd degene die de aanval met wapens start. Het is net zoals met de aanslagen op het WTC. De Amerikanen hebben veel dingen fout gedaan en wanneer je analyseert hoe het zover heeft kunnen komen, dan zijn er een hoop factoren die meespelen, maar er is maar 1 partij schuldig aan de werkelijke aanslag, en dat zijn degenen die de aanslag voorbereidden en pleegden.
Von m wel leukquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dit soort 'grappige' opmerkingen maar op de werkvloer.
Paralympics is alleen lichamelijk gehandicapt, voor de verstandelijk uitgedaagden hebben we G-sporten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
Gebanned van de Paralympics?
Daar horen die klapjosti's juist thuis.
We hebben echt een crisiskabinet nodig. Dit zijn allemaal de verkeerde mensen op de verkeerde plekken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:
'Twijfels over Kajsa Ollongren op Defensie: ’Wat moet zij hier?’'
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-wat-moet-zij-hier (Premium)
Overal waar zij komt is het hommeles...
Man man man, wat ben je dan een gigantische randmongool.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Russische winkeliers mikpunt van Poetin-haat: ‘Ga terug naar je eigen land’
https://www.ad.nl/binnenl(...)eigen-land~a778d5db/
De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Bah.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Tja, voorbeeld doet volgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Dit is nog niks in vergelijking met wat de gemiddelde Rus nu overkomt door de sancties.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Absurd. Russische mensen zitten vaak hier omdat ze die Poetin-kliek sowieso al niks vinden. En ze hebben in ieder geval pluriformere informatie dan de gemiddelde Rus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Politiek scheiden lijkt voor sommigen altijd lastig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, wat ben je dan een gigantische randmongool.
Draaiboek van de KGB is liegen en bedriegen om verwarring te veroorzaken. Hoe wil je achterhalen wat hem werkelijk beweegt, dat lukt je niet? Enige wat je met zekerheid kan stellen, dat zijn zijn acties: zelfverrijking, landen binnenvallen, alle burgertegenstanders in de bak of dood, politieke tegenstanders in de bak of dood.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:53 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zie wel meerwaarde in proberen te begrijpen wat hem beweegt, waarom hij tot deze aanval is gekomen. Dat is mijn inziens wat anders dan goedpraten. Het bepaalt ook hoe we moeten reageren. Is hij gek geworden? Is Oekraïne voor hem voldoende? Wat is hij hierna van plan?
Ik vind mensen met een handicap belachelijk maken niet echt leuk, maar wellicht ligt dat aan mij.quote:
Hommeles?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:
'Twijfels over Kajsa Ollongren op Defensie: ’Wat moet zij hier?’'
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-wat-moet-zij-hier (Premium)
Overal waar zij komt is het hommeles...
Dat het blijkbaar bon ton is geworden om Russen die geen jota met de kwestie te maken te hebben te "straffen", of het nu je reis boeken bij TUI is, studenten aan universiteiten, mensen met veel centjes of de directeur van Gazprom.quote:
Alsof die mensen er iets mee te maken hebben idd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Ik denk dat je jezelf beter kunt verdedigen als je de motivaties van je vijand weet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Draaiboek van de KGB is liegen en bedriegen om verwarring te veroorzaken. Hoe wil je achterhalen wat hem werkelijk beweegt, dat lukt je niet? Enige wat je met zekerheid kan stellen, dat zijn zijn acties: zelfverrijking, landen binnenvallen, alle burgertegenstanders in de bak of dood, politieke tegenstanders in de bak of dood.
En jij wil lekker gaan gissen wat zijn werkelijke agenda is? Ik denk dat je beter kan nadenken hoe je jezelf tegen zo'n slimme vijand kan verdedigen.
Wat jij doet is zelfs gevaarlijk (als je aan de macht zou zijn). Want door de gissen wat hij werkelijk wil, zou je natuurlijk als jij het voor het zeggen hebt, acties willen nemen om de schade te beperken. Dat betekent dus dat je met je acties inzet op iets waar je op rekent, terwijl de persoon waar jouw vijand juist bewust zoveel mogelijk liegt en bedriegt, waardoor het onmogelijk is om te anticiperen op zijn werkelijke agenda. Enige waar je op kan anticiperen is op de mogelijke meest funeste acties van zo'n persoon (conventionele aanval, kernwapens, etc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |