we zien het nu alquote:Op donderdag 3 maart 2022 04:44 schreef Za het volgende:
[..]
We zullen het wel zien de komende 3 dagen.
Ja, dan is de strijd verloren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
Het is maar de vraag of je met die fuel trucks overal langs kunt komen en ze zijn natuurlijk ook een geliefd doelwit:
[ twitter ]
De planning is gelekt 20/2 - 6/3.quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:45 schreef sp3c het volgende:
we zien het nu al
een teringgrote groep voertuigen dat ineens niet meer vooruit lijkt te komen en ook niet aangevallen lijkt te worden ... dan is er wat aan de hand
ik snap helemaal niets van deze postquote:Op donderdag 3 maart 2022 04:49 schreef Za het volgende:
[..]
De planning is gelekt 20/2 - 6/3.
BTW het is toch onzin. Indien het zo was waarom zou je dan nog meer kilometers vol tanks laten aansluiten op de stilstaande eerste 40 km.
Indien je een 40 km lange colonne tanks hebt staan, zonder benzine, waarom zou je er dan nog 20 kilometer achter zetten.quote:
Putin kan zich helemaal niet terugtrekken. Alles staat vast in de modderquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
Ook erg interessant draadje over de problemen met de banden van de Russische legervoertuigen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Is dat die 60 km lange colonne?quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Putin kan zich helemaal niet terugtrekken. Alles staat vast in de modder
er zal wel benzine naar toe komen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:51 schreef Za het volgende:
[..]
Indien je een 40 km lange colonne tanks hebt staan, zonder benzine, waarom zou je er dan nog 20 kilometer achter zetten.
Het is één grote afleidingsmanoeuvre.quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zal wel benzine naar toe komen?
weet ik het, ik snap sowieso niet waarom ze daar stil blijven staan ... ik denk dat het plan een beetje in duigen ligt door de geleden verliezen en dat ze moeten schakelen nu
de argumenten om dit oorlogje te voeren hangen ook als los zand aan elkaar dus het zou kunnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 04:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het is één grote afleidingsmanoeuvre.
De komende dagen haalt Rusland al z'n hightech oorlogsmateriaal uit de kast en worden al die junkies en nazi's in Oekraïne weggevaagd.
Is allemaal zand in de ogen dit.
Geen idee hoe die wegen daar zijn. De gestrande voertuigen in de modder leken wel allemaal op zichzelf te staan. Maar er kunnen naast de benzine-aanvoer ook allerlei andere problemen zijn natuurlijk. Las ook ergens dat er opzettelijk door Russen gesaboteerd zou zijn maar of dat waar is ....quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin kan zich helemaal niet terugtrekken. Alles staat vast in de modder
Godverdomme Aleks, ik zei nog zo geen E10. CYKA BLYATquote:Op donderdag 3 maart 2022 05:06 schreef myShizzle het volgende:
Ze zullen wel niet meegekregen hebben dat Euro95 nu E10 is
Ja heb ik ook vaak. Is de auto leeg en dan parkeer ik gewoon op de vluchtstrook en loop naar de dealer voor een nieuwe auto. Erg irritant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo bijzonder is dat toch helemaal niet?
als je een eindje gaat rijden dan raakt je brandstof op ... iedereen heeft daar last van
Misschien dacht Putin dat hij in een dagje kon bijtanken in Kiev.quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja heb ik ook vaak. Is de auto leeg en dan parkeer ik gewoon op de vluchtstrook en loop naar de dealer voor een nieuwe auto. Erg irritant.
Ik zou de Wegenwacht bellenquote:Op donderdag 3 maart 2022 05:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja heb ik ook vaak. Is de auto leeg en dan parkeer ik gewoon op de vluchtstrook en loop naar de dealer voor een nieuwe auto. Erg irritant.
niet echt, het is of de diepe modder of geen brandstof of geen eten of geen moraal meer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 02:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat konvooi is ook een raar verhaal.
als het ze lukt om de Russen er uit te trappen (en ook uit de krim en donetsk) hebben ze een paar jaar om hun gasproductie op gang te brengen.. leveren aan Europa. Vervolgens dat geld gebruiken om het leger en de grensbewaking op te bouwen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:39 schreef the-eye het volgende:
Wat denken jullie, stel de Ruskies worden verslagen, is er dan vrede in dat land?
Dat is het antwoord op de vraag hoe het land na de oorlog weer op te bouwen maar dat was niet mijn vraag. Mijn vraag is of er na het verslaan van de Russen vrede in dat land is?quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
als het ze lukt om de Russen er uit te trappen (en ook uit de krim en donetsk) hebben ze een paar jaar om hun gasproductie op gang te brengen.. leveren aan Europa. Vervolgens dat geld gebruiken om het leger en de grensbewaking op te bouwen.
Dat was allemaal huiswerk wat nog lag wat ze al die jaren niet opgepakt hebben.
Er was vrede voor Rusland zat te stoken, dus ja?quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op de vraag hoe het land na de oorlog weer op te bouwen maar dat was niet mijn vraag. Mijn vraag is of er na het verslaan van de Russen vrede in dat land is?
Er zijn na de Maiden revolutie zo'n 14000 mensen gedood dan kan je toch niet zeggen dat er vrede was?quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Er was vrede voor Rusland zat te stoken, dus ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |