abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:18:07 #226
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203916318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:15 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Het wordt tijd voor een Russische Lente.
jeps

op het rode plein graag
maar helaas zonder muziek heb ik begrepen want spotify heeft ook rusland geblokkeerd
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:20:35 #227
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203916320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:18 schreef RAVW het volgende:

[..]
jeps

op het rode plein graag
maar helaas zonder muziek heb ik begrepen want spotify heeft ook rusland geblokkeerd
Maar goed.. ik zie dat niet gebeuren.

Er stroomt Sovjet bloed door hun aderen.. gij zult gehoorzamen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:21:23 #228
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203916321
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]

Dit zijn geen normale explosies meer ..... en dat in een stad.
De knal komt 31 seconden na de eerste en 8 seconden na de tweede flits. Afhankelijk van bij welke flits die knal hoorde was het 3 km of ruim 10 km van hen verwijderd...
are we infinite or am I alone
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:24:56 #229
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203916323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik heb zelf niks tegen de Russen zelf maar wel wat tegen de overheid en vind het goed dat het aangepakt wordt. Of je voor die studenten iets anders had kunnen regelen geen idee. Maar ik heb wel vaker gelezen dat de laatste jaren een flinke braindrain gaande is in Rusland. Daar had je eventueel ook gebruik van kunnen maken. Maar ik snap ook dat je nu met deze sancties geen kennis wilt exporteren naar Rusland.
ja dat is ook wel een puntje die kennis

en wat tegen de overheid hebben .... daar kan ik kort in zijn
of die nu een RU is of een NL of een Uk ..... het blijven uitvreters

wat is een Uitvreter

1) Doeniet
2) Iemand die op andermans kosten leeft
3) Iemand die profiteert van andermans goedheid
4) Klaploper
5) Parasiet
6) Profiteur
7) Tafelschuimer

in Nederland noemen dat soort mensen ook ambtenaren })
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_203916324
En als er maar genoeg Russen gaan demonstreren kunnen ze op een gegeven moment geen mensen meer oppakken :P

twitter

Eerder deed de door Putin vergiftigde en opgesloten tegenstander Navalny ook al een oproep:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:32:16 #231
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203916326
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:28 schreef Kijkertje het volgende:
En als er maar genoeg Russen gaan demonstreren kunnen ze op een gegeven moment geen mensen meer oppakken :P

[ twitter ]
Eerder deed de door Putin vergiftigde en opgesloten tegenstander Navalny ook al een oproep:

[ twitter ]
Ik vind het moeilijk te geloven dat Navalny een mobieltje heeft.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203916327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Dat twitteraccount beheert hij natuurlijk ook niet zelf neem ik aan :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203916328
quote:

[..]
Gaat via zijn advocaat.
pi_203916329
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:28 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]

[ twitter ]
Dat is een beetje een prisoners dillema. Als grote groep kun je veel, maar als individuele speler kunnen de gevolgen gigantisch zijn.

Met ook nog eens een risico dat als het niet werkt ze je later pakken adhv beeldmateriaal. Ik snap wel dat de anti-Putin/anti-oorlog Russen een beetje huiverig zijn.

De gewone Rus die hier op tegen is heeft ook geen te benijden positie.
pi_203916330
quote:

[..]
Dat is gewoon iemand uit zijn groep natuurlijk. Hetzij met info via bezoek of een soort "dit zou hij gezegd hebben"
pi_203916331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dat is een beetje een prisoners dillema. Als grote groep kun je veel, maar als individuele speler kunnen de gevolgen gigantisch zijn.

Met ook nog eens een risico dat als het niet werkt ze je later pakken adhv beeldmateriaal. Ik snap wel dat de anti-Putin/anti-oorlog Russen een beetje huiverig zijn.

De gewone Rus die hier op tegen is heeft ook geen te benijden positie.
Lijkt me ook erg moeilijk idd en het is moeilijk te peilen hoe groot het animo daarvoor is ;)
pi_203916332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop wel dat er straks wat nuance komt op persoonlijke sancties op Russen. Is nu wel erg de botte bijl, wat nog wel een beetje te begrijpen is ivm tijd en beperkte mankracht. Maar er zijn miljoenen Russen die ook anti-Putin zijn, zou een zwaar gemis zijn als je die nou in kamp Putin gaat jagen.

En dan bedoel ik niet die oligarchen die nu hun straatje aan het schoonvegen zijn, maar gewoon normale lui. Een goede vriend van me heeft een Russische collega die flink pissig is op Putin en deze oorlog. Zou imho niet goed zijn als die in deze heksenjacht z'n baan verliest oid.
Want dan wordt hij ineens Poetinfan?
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:40:14 #238
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203916333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Want dan wordt hij ineens Poetinfan?
spontaan een stockholm syndroom :{
pi_203916334
twitter

Dat konvooi is ook een raar verhaal.
zie email 27 oktober
pi_203916335
Putinfan bij Nieuwsuur:

twitter

Blijkbaar helemaal into Putin's propagandapraatje :X
pi_203916336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:49:29 #242
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203916337
Bijna al een week dat die russen het maar blijven proberen om alles over te nemen
pi_203916339
Michael McFaul (ambassadeur Rusland onder Obama):

twitter
  donderdag 3 maart 2022 @ 02:56:56 #244
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203916340
quote:
81s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:43 schreef Kijkertje het volgende:
Putinfan bij Nieuwsuur:

[ twitter ]
Blijkbaar helemaal into Putin's propagandapraatje :X
De propagandamachine daar werpt zijn vruchten blijkbaar af, man man man.
pi_203916341
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:55 schreef Kijkertje het volgende:
Michael McFaul (ambassadeur Rusland onder Obama):

[ twitter ]
Geef het maar even de tijd. Om twee redenen, even minderen kan best maar langdurig gaat dat knellen. Dat hebben we in west-europa onlangs nog gezien met corona.

Twee, dit is slechts een as waarlangs de sancties hun ding moeten gaan doen. Het algeheel slopen van de economie en het financiële systeem is een andere en die heeft net wat meer tijd nodig.
zie email 27 oktober
pi_203916342
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:49 schreef RAVW het volgende:

Bijna al een week dat die russen het maar blijven proberen om alles over te nemen
Alles verloopt volgens vooropgezette planning gezien gelekte documenten.
  donderdag 3 maart 2022 @ 03:00:58 #247
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203916343
Er zijn ondertussen 1 miljoen mensen uit Oekraïne gevlucht en dat binnen 9 dagen.
Ik ben benieuwd hoeveel het er uiteindelijk worden.

(west) Europa krijgt dankzij deze crisis een zwaar vrouwen overschot, omdat de mannen moeten blijven. :)
pi_203916344
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 02:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Geef het maar even de tijd. Om twee redenen, even minderen kan best maar langdurig gaat dat knellen. Dat hebben we in west-europa onlangs nog gezien met corona.

Twee, dit is slechts een as waarlangs de sancties hun ding moeten gaan doen. Het algeheel slopen van de economie en het financiële systeem is een andere en die heeft net wat meer tijd nodig.
Het ligt wat ingewikkelder. De oligarchen (die hun rijkdom in de jaren negentig hebben vergaard) die het maar vervelend vinden hebben niets in te brengen bij Putin en wonen sws in het buitenland maar de oligarchen die wel invloed hebben (van olie- en gasbedrijven) zijn de echte Putinvriendjes die niet van gedachten zullen veranderen en erop gokken dat ze na deze periode wel weer rijk worden.

Hij kent Putin door en door en staat dagelijks nog in contact met mensen in Rusland:

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 03-03-2022 03:14:34 ]
pi_203916345
quote:
[ twitter ]
Die geven zich zometeen massaal over.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_203916348
quote:
[ twitter ]
Waarom vreemd, dat is toch gewoon om druk te zetten.

Ze willen zonder binnen te walsen dwingen tot capitulatie.

Zo niet, en wanneer het overleg niet de uitkomst heeft die voldoet aan de eisen van Putin vallen ze binnen. Dat zou binnen 3 dagen plaatsvinden volgens gelekte papieren.

[ Bericht 16% gewijzigd door Za op 03-03-2022 03:17:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')