Dan geef je alsnog indirect de kans op sportswashing. Ik snap het ergens wel, maar wel een pijnlijke keuze ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Geef die sporters gewoon de kans om geneutraliseerd mee te doen
Misschien is er over de grens eentje dichterbij?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik wil er met mijn nichtje naar toe. Maar Den Haag is 2,5 uur.
Aan een paar honderd bijenprikken tegelijk, ga je al mens ook dood, dus ja, uiteindelijk wel.quote:
Voor de medaillespiegel nogal. En nu is de kans ook behoorlijk reeël dat Brazilië een wintermedaille gaat pakken.quote:
Hebben ze geen anti-scheepsraketten?quote:
Toch nog goed nieuws!quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de medaillespiegel nogal. En nu is de kans ook behoorlijk reeël dat Brazilië een wintermedaille gaat pakken.
De aanval op Odessa richting Transinistrie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:32 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hebben ze geen anti-scheepsraketten?
Edit: Ja dus
https://en.wikipedia.org/wiki/Neptune_(cruise_missile)
Alsof WE dat over 40 jaar nog allemaal perfect wetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een medaille met een flinke asterisk ernaast, fantastisch.
Dat is waarschijnlijk dat andere pijltje op de kaart van die Wit Rus.quote:
Dat is over 4 jaar iedereen vergeten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een medaille met een flinke asterisk ernaast, fantastisch.
Feitelijk 32, maar soit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is over 4 jaar iedereen vergeten.
Nederland heeft het EK88 gewonnen omdat er maar 8 landen meededen. Hoor je niemand over.
Gast…quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is over 4 jaar iedereen vergeten.
Nederland heeft het EK88 gewonnen omdat er maar 8 landen meededen. Hoor je niemand over.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk 32, maar soit.
Sowieso echt een slechte vergelijking maar dat weet je zelf ook.
Hebben sporters zich voor de Spelen zich dan niet hoeven kwalificeren?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gast…
Wat maakt dat uit? Er waren in principe net zoveel landen die meededen aan het kwalificatietoernooi. Het was dus sowieso moeilijker om je überhaupt te kwalificeren.
Bij Baudet past geen Metal, doch enkel wat weeïge deuntjes klassieke muziek.quote:
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:33 schreef Jed1Gam het volgende:
De frontpage zit vol met een leger putinlover-wapperts, gelukkig is het gehalte hier niet zo hoog.
Die heb je dan dus feitelijk al verslagen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[..]
Hebben sporters zich voor de Spelen zich dan niet hoeven kwalificeren?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
Gebanned van de Paralympics?
Daar horen die klapjosti's juist thuis.
Kortzichtigheidquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.
Er zijn wel allerlei factoren die hebben bijgedragen aan de situatie, maar de schuldige is nog altijd degene die de aanval met wapens start. Het is net zoals met de aanslagen op het WTC. De Amerikanen hebben veel dingen fout gedaan en wanneer je analyseert hoe het zover heeft kunnen komen, dan zijn er een hoop factoren die meespelen, maar er is maar 1 partij schuldig aan de werkelijke aanslag, en dat zijn degenen die de aanslag voorbereidden en pleegden.
Abramovich is al heel lang zich bezig in te dekken. Chelsea werd ook vooral gekocht om een publiek figuur te worden en zo hopelijk minder snel geslachtofferd te worden (denk Khodorkovsky). Later is ie naar Israel gegaan, heeft een shitload aan geld gedoneerd aan Joodse goede doelen. En warempel opeens wordt er vanuit Israel bij de VS gelobbyd om hem buiten de sancties te houden.quote:
Ik zie wel meerwaarde in proberen te begrijpen wat hem beweegt, waarom hij tot deze aanval is gekomen. Dat is mijn inziens wat anders dan goedpraten. Het bepaalt ook hoe we moeten reageren. Is hij gek geworden? Is Oekraïne voor hem voldoende? Wat is hij hierna van plan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.
Er zijn wel allerlei factoren die hebben bijgedragen aan de situatie, maar de schuldige is nog altijd degene die de aanval met wapens start. Het is net zoals met de aanslagen op het WTC. De Amerikanen hebben veel dingen fout gedaan en wanneer je analyseert hoe het zover heeft kunnen komen, dan zijn er een hoop factoren die meespelen, maar er is maar 1 partij schuldig aan de werkelijke aanslag, en dat zijn degenen die de aanslag voorbereidden en pleegden.
Von m wel leukquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dit soort 'grappige' opmerkingen maar op de werkvloer.
Paralympics is alleen lichamelijk gehandicapt, voor de verstandelijk uitgedaagden hebben we G-sporten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
Gebanned van de Paralympics?
Daar horen die klapjosti's juist thuis.
We hebben echt een crisiskabinet nodig. Dit zijn allemaal de verkeerde mensen op de verkeerde plekken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:
'Twijfels over Kajsa Ollongren op Defensie: ’Wat moet zij hier?’'
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-wat-moet-zij-hier (Premium)
Overal waar zij komt is het hommeles...
Man man man, wat ben je dan een gigantische randmongool.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Russische winkeliers mikpunt van Poetin-haat: ‘Ga terug naar je eigen land’
https://www.ad.nl/binnenl(...)eigen-land~a778d5db/
De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Bah.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Tja, voorbeeld doet volgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Dit is nog niks in vergelijking met wat de gemiddelde Rus nu overkomt door de sancties.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Absurd. Russische mensen zitten vaak hier omdat ze die Poetin-kliek sowieso al niks vinden. En ze hebben in ieder geval pluriformere informatie dan de gemiddelde Rus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Politiek scheiden lijkt voor sommigen altijd lastig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, wat ben je dan een gigantische randmongool.
Draaiboek van de KGB is liegen en bedriegen om verwarring te veroorzaken. Hoe wil je achterhalen wat hem werkelijk beweegt, dat lukt je niet? Enige wat je met zekerheid kan stellen, dat zijn zijn acties: zelfverrijking, landen binnenvallen, alle burgertegenstanders in de bak of dood, politieke tegenstanders in de bak of dood.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:53 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zie wel meerwaarde in proberen te begrijpen wat hem beweegt, waarom hij tot deze aanval is gekomen. Dat is mijn inziens wat anders dan goedpraten. Het bepaalt ook hoe we moeten reageren. Is hij gek geworden? Is Oekraïne voor hem voldoende? Wat is hij hierna van plan?
Ik vind mensen met een handicap belachelijk maken niet echt leuk, maar wellicht ligt dat aan mij.quote:
Hommeles?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:
'Twijfels over Kajsa Ollongren op Defensie: ’Wat moet zij hier?’'
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-wat-moet-zij-hier (Premium)
Overal waar zij komt is het hommeles...
Dat het blijkbaar bon ton is geworden om Russen die geen jota met de kwestie te maken te hebben te "straffen", of het nu je reis boeken bij TUI is, studenten aan universiteiten, mensen met veel centjes of de directeur van Gazprom.quote:
Alsof die mensen er iets mee te maken hebben idd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Ik denk dat je jezelf beter kunt verdedigen als je de motivaties van je vijand weet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Draaiboek van de KGB is liegen en bedriegen om verwarring te veroorzaken. Hoe wil je achterhalen wat hem werkelijk beweegt, dat lukt je niet? Enige wat je met zekerheid kan stellen, dat zijn zijn acties: zelfverrijking, landen binnenvallen, alle burgertegenstanders in de bak of dood, politieke tegenstanders in de bak of dood.
En jij wil lekker gaan gissen wat zijn werkelijke agenda is? Ik denk dat je beter kan nadenken hoe je jezelf tegen zo'n slimme vijand kan verdedigen.
Wat jij doet is zelfs gevaarlijk (als je aan de macht zou zijn). Want door de gissen wat hij werkelijk wil, zou je natuurlijk als jij het voor het zeggen hebt, acties willen nemen om de schade te beperken. Dat betekent dus dat je met je acties inzet op iets waar je op rekent, terwijl de persoon waar jouw vijand juist bewust zoveel mogelijk liegt en bedriegt, waardoor het onmogelijk is om te anticiperen op zijn werkelijke agenda. Enige waar je op kan anticiperen is op de mogelijke meest funeste acties van zo'n persoon (conventionele aanval, kernwapens, etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |