abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2022 @ 08:51:13 #126
65846 Bocaj
47th President.
pi_203917318
'Twijfels over Kajsa Ollongren op Defensie: ’Wat moet zij hier?’'

https://www.telegraaf.nl/(...)ie-wat-moet-zij-hier (Premium)

Overal waar zij komt is het hommeles... :D
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 08:51:27 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203917321
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]
[..]
Hebben sporters zich voor de Spelen zich dan niet hoeven kwalificeren?
Die heb je dan dus feitelijk al verslagen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 08:52:23 #128
pi_203917332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
Gebanned van de Paralympics?
Daar horen die klapjosti's juist thuis. :{
:')
Doe dit soort 'grappige' opmerkingen maar op de werkvloer.
pi_203917335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.

Er zijn wel allerlei factoren die hebben bijgedragen aan de situatie, maar de schuldige is nog altijd degene die de aanval met wapens start. Het is net zoals met de aanslagen op het WTC. De Amerikanen hebben veel dingen fout gedaan en wanneer je analyseert hoe het zover heeft kunnen komen, dan zijn er een hoop factoren die meespelen, maar er is maar 1 partij schuldig aan de werkelijke aanslag, en dat zijn degenen die de aanslag voorbereidden en pleegden.
Kortzichtigheid

Dit conflict is tientallen jaren in the making, maar je kunt ook gewoon één persoon aanwijzen als enige schuldige. Lekker wereldbeeld heb je dan. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2022 08:55:06 ]
pi_203917342
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:49 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Too little, too late idd.
Abramovich is al heel lang zich bezig in te dekken. Chelsea werd ook vooral gekocht om een publiek figuur te worden en zo hopelijk minder snel geslachtofferd te worden (denk Khodorkovsky). Later is ie naar Israel gegaan, heeft een shitload aan geld gedoneerd aan Joodse goede doelen. En warempel opeens wordt er vanuit Israel bij de VS gelobbyd om hem buiten de sancties te houden.
pi_203917345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:
Dit soort mensen zouden het bijna verdienen huis platgebombardeerd te hebben. Misschien zouden ze dan begrijpen dat er hier maar EEN schuldige partij is aan deze oorlog en dat is Putin.

Er zijn wel allerlei factoren die hebben bijgedragen aan de situatie, maar de schuldige is nog altijd degene die de aanval met wapens start. Het is net zoals met de aanslagen op het WTC. De Amerikanen hebben veel dingen fout gedaan en wanneer je analyseert hoe het zover heeft kunnen komen, dan zijn er een hoop factoren die meespelen, maar er is maar 1 partij schuldig aan de werkelijke aanslag, en dat zijn degenen die de aanslag voorbereidden en pleegden.
Ik zie wel meerwaarde in proberen te begrijpen wat hem beweegt, waarom hij tot deze aanval is gekomen. Dat is mijn inziens wat anders dan goedpraten. Het bepaalt ook hoe we moeten reageren. Is hij gek geworden? Is Oekraïne voor hem voldoende? Wat is hij hierna van plan?
pi_203917354
Gazprom-directeur Nederland stapt op
https://nos.nl/l/2419586
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 3 maart 2022 @ 08:56:13 #133
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203917360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
:')
Doe dit soort 'grappige' opmerkingen maar op de werkvloer.
Von m wel leuk
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203917362
Russische winkeliers mikpunt van Poetin-haat: ‘Ga terug naar je eigen land’
https://www.ad.nl/binnenl(...)eigen-land~a778d5db/

De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
  donderdag 3 maart 2022 @ 08:56:31 #135
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203917363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
Gebanned van de Paralympics?
Daar horen die klapjosti's juist thuis. :{
Paralympics is alleen lichamelijk gehandicapt, voor de verstandelijk uitgedaagden hebben we G-sporten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203917364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:

We hebben echt een crisiskabinet nodig. Dit zijn allemaal de verkeerde mensen op de verkeerde plekken. :{
pi_203917372
Ik heb normaliter erg veel respect voor een staat als Israel. Maar deze invasie is toch een erg pijnlijk gebeuren voor het land.
pi_203917374
quote:
13s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:

De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Man man man, wat ben je dan een gigantische randmongool.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203917382
quote:

Bah. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_203917386
quote:

Tja, voorbeeld doet volgen.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_203917387
quote:

Dit is nog niks in vergelijking met wat de gemiddelde Rus nu overkomt door de sancties.

Maar, scheldwoordjes van debielen kunnen we ook aandacht geven.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:00:54 #142
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203917389
quote:

Absurd. Russische mensen zitten vaak hier omdat ze die Poetin-kliek sowieso al niks vinden. En ze hebben in ieder geval pluriformere informatie dan de gemiddelde Rus.

Hetzelfde idiote gedrag als Joodse mensen die hier wonen aanspreken op de politiek van Israël.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203917390
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Man man man, wat ben je dan een gigantische randmongool.
Politiek scheiden lijkt voor sommigen altijd lastig.
Doet me denken aan dat elke Aziaat voor corona verantwoordelijk werd gehouden door sommigen.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:01:22 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203917394
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:53 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Ik zie wel meerwaarde in proberen te begrijpen wat hem beweegt, waarom hij tot deze aanval is gekomen. Dat is mijn inziens wat anders dan goedpraten. Het bepaalt ook hoe we moeten reageren. Is hij gek geworden? Is Oekraïne voor hem voldoende? Wat is hij hierna van plan?
Draaiboek van de KGB is liegen en bedriegen om verwarring te veroorzaken. Hoe wil je achterhalen wat hem werkelijk beweegt, dat lukt je niet? Enige wat je met zekerheid kan stellen, dat zijn zijn acties: zelfverrijking, landen binnenvallen, alle burgertegenstanders in de bak of dood, politieke tegenstanders in de bak of dood.

En jij wil lekker gaan gissen wat zijn werkelijke agenda is? Ik denk dat je beter kan nadenken hoe je jezelf tegen zo'n slimme vijand kan verdedigen.

Wat jij doet is zelfs gevaarlijk (als je aan de macht zou zijn). Want door de gissen wat hij werkelijk wil, zou je natuurlijk als jij het voor het zeggen hebt, acties willen nemen om de schade te beperken. Dat betekent dus dat je met je acties inzet op iets waar je op rekent, terwijl de persoon waar jouw vijand juist bewust zoveel mogelijk liegt en bedriegt, waardoor het onmogelijk is om te anticiperen op zijn werkelijke agenda. Enige waar je op kan anticiperen is op de mogelijke meest funeste acties van zo'n persoon (conventionele aanval, kernwapens, etc).
Krekker is de bom!
pi_203917395
quote:
9s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:00 schreef nostra het volgende:

[..]
Tja, voorbeeld doet volgen.
Uh. Wat bedoel je?
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 09:02:10 #146
pi_203917398
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Von m wel leuk
Ik vind mensen met een handicap belachelijk maken niet echt leuk, maar wellicht ligt dat aan mij.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:02:34 #147
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203917403
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:

Hommeles? :')

Bij elk ministerie kun je ambtenaren vinden die negatief denken over de nieuwe minister. Altijd. En vooral bij defensie.

Maar het is wel leuk voor de clicks natuurlijk.
pi_203917406
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:01 schreef theunderdog het volgende:
Uh. Wat bedoel je?
Dat het blijkbaar bon ton is geworden om Russen die geen jota met de kwestie te maken te hebben te "straffen", of het nu je reis boeken bij TUI is, studenten aan universiteiten, mensen met veel centjes of de directeur van Gazprom.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_203917408
quote:

Alsof die mensen er iets mee te maken hebben idd.

Maar dat klimaat wordt wel geschept in de EU door ook zelf russische personen nergens toe te laten, bedrijven te boycotten, russische tv te blokkeren en bedrijven die zelf ook activiteiten stoppen in Rusland.

Tel daarbij op dat het bedreigen van jan en allemaal op het internet toch al gemeengoed is en je bent er.
pi_203917412
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:01 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Draaiboek van de KGB is liegen en bedriegen om verwarring te veroorzaken. Hoe wil je achterhalen wat hem werkelijk beweegt, dat lukt je niet? Enige wat je met zekerheid kan stellen, dat zijn zijn acties: zelfverrijking, landen binnenvallen, alle burgertegenstanders in de bak of dood, politieke tegenstanders in de bak of dood.

En jij wil lekker gaan gissen wat zijn werkelijke agenda is? Ik denk dat je beter kan nadenken hoe je jezelf tegen zo'n slimme vijand kan verdedigen.

Wat jij doet is zelfs gevaarlijk (als je aan de macht zou zijn). Want door de gissen wat hij werkelijk wil, zou je natuurlijk als jij het voor het zeggen hebt, acties willen nemen om de schade te beperken. Dat betekent dus dat je met je acties inzet op iets waar je op rekent, terwijl de persoon waar jouw vijand juist bewust zoveel mogelijk liegt en bedriegt, waardoor het onmogelijk is om te anticiperen op zijn werkelijke agenda. Enige waar je op kan anticiperen is op de mogelijke meest funeste acties van zo'n persoon (conventionele aanval, kernwapens, etc).
Ik denk dat je jezelf beter kunt verdedigen als je de motivaties van je vijand weet. :)

Maar huil anders nog meer over mensen die hier wat minder kortzichtig naar kijken dan jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')