quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De rest is al schreeuwende om hun moeder weggerend toen ze erachter kwamen dat Oekraïense peuters in een luier al meer ballen hadden dan zijzelf.
Gerucht gaat dat ze dat ze nog aan het rennen zijn.
Dit nieuwsbericht kwam serieus 2 minuten geleden bij me binnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die zijn al aan het hemelen of terug naar mama. Zo nietsontziend zijn ze niet dus
Geen enkel mens kan een oorlog voor de volle 100% voorspellen en ook in bepaalde zaken heeft hij het mis. Maar je kunt niet ontkennen (tenzij je verblind bent) dat hij daarin ook goede argumenten naar voren brengt. En je vraagt je af wie hij is? Heb je wel de video gekeken? Het is een Amerikaan die op dit moment in Kiev woont. Iemand die dus niet gevlucht is, en ook niet vanuit het 'veilige' Nederland commentaar op hem levert. Daarnaast is een oorlog zonder burgerdoelen te raken utopie, tenzij je in een fantasiewereld leeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al genoeg voorbeelden van Russische shellings en raketinslagen op burgerdoelen en wreedheden tegen de lokale bevolking, dus dat statement dat Rusland alles intact wil hebben kun je ook bij het grof vuil zetten. Er zitten nogal wat onwaarheden en verdraaingen in het verhaal van deze man. Wie is dit eigenlijk?
Hangt van de definitie van winnen af. Zelensky eruit krijgen en een paar steden bezetten zal ze vast lukken, maar het hele land bezet houden en gaan integreren in Rusland lukt nooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dat denkt, ben je echt niet snugger.
Denk je nou serieus dat Rusland uberhaupt dit KAN verliezen?
Het is nauwelijks nog op gang gekomen...
Zoals?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar je kunt niet ontkennen (tenzij je verblind bent) dat hij daarin ook goede argumenten naar voren brengt.
Vergeet niet dat het sowieso een instabiel land vol met oorlogsslachtoffers achterlaat. Kan gewoon niet snel weer een hele stabiele regio worden,zeker niet zonder steun.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een poppenspel. Voor Putin geldt alleen de militaire overwinning. Wat er daarna komt zal inderdaad Oekraïne niets goed doen. Veel verzet, ondergrondse groeperingen en de bevolking die de nieuw geïnstalleerde regering niet zal accepteren. Maar Putin denkt alleen aan zijn Russische geschiedenisboeken en de plek die hij hemzelf toegeëigend heeft daarin.
Waarschijnlijk versta jij iets anders onder winnen en verliezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dat denkt, ben je echt niet snugger.
Denk je nou serieus dat Rusland uberhaupt dit KAN verliezen?
Het is nauwelijks nog op gang gekomen...
Dat kan je ook. Reviews plaatsen kan iedereenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heerlijk nieuws.
Heel Rusland naar de tering helpen. Wou dat ik ook wat kon doen.
Bij de eerste kernbommen, staat het westen met hangende pootjes Ukraine en wellicht meer af.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt van de definitie van winnen af. Zelensky eruit krijgen en een paar steden bezetten zal ze vast lukken, maar het hele land bezet houden en gaan integreren in Rusland lukt nooit.
Hij zal de boeken ingaan als de man die het definitieve einde van de huidige Russische economie en invloedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een poppenspel. Voor Putin geldt alleen de militaire overwinning. Wat er daarna komt zal inderdaad Oekraïne niets goed doen. Veel verzet, ondergrondse groeperingen en de bevolking die de nieuw geïnstalleerde regering niet zal accepteren. Maar Putin denkt alleen aan zijn Russische geschiedenisboeken en de plek die hij hemzelf toegeëigend heeft daarin.
De tekst kopieren en reviews plaatsenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heerlijk nieuws.
Heel Rusland naar de tering helpen. Wou dat ik ook wat kon doen.
Moet je wél Russisch kunnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je ook. Reviews plaatsen kan iedereen
Iig economischquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
Poetin kan de oorlog best winnen militair. Maar politiek en economisch heeft hij de oorlog al verloren.
Mja true, maar niet dat ik een of andere niet kloppende tekst plak als review bij een leeggelopen McDonalds in Kharkov ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je ook. Reviews plaatsen kan iedereen
Ja. Of misschien. Selecteer je de tekst. Doe je Ctr c. En daarna Ctr V. En tadaaa je hebt de Russische tekst.quote:
Als er serieus een kernbom gegooid wordt zou ik maar vast mijn plunjezak gaan pakken, want dan mogen we allemaal gaan vechten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:44 schreef hangtime het volgende:
[..]
Bij de eerste kernbommen, staat het westen met hangende pootjes Ukraine en wellicht meer af.
En dan denkt hij godver dat ene stukje links was de schilder gewoon aan het prutsen dat kan ik beter!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef Alpha0 het volgende:
Zoals je naar een Rembrandt kijkt zo kijkt Putin naar de landkaart van zijn land
[ afbeelding ]
Oekraïne is niet van onsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:44 schreef hangtime het volgende:
[..]
Bij de eerste kernbommen, staat het westen met hangende pootjes Ukraine en wellicht meer af.
Onderschat Putin niet. Die kan dit niet verliezen in geen enkel opzicht, dat staat hij nooit toe.
En zeker niet zonder keiharde repressie. Zie opnieuw Tsjetsjenië, waar een belachelijk grote militie nodig is met een idioot met carte blanche van Poetin aan het hoofd. Grozny is opgetuigd als een kerstboom met Dubai-aspiraties om maar het beeld van succes en welvaart uit te stralen maar dat was een gebied waar mensen nog net niet in de keuken scheten qua beschaving en samenhang.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het sowieso een instabiel land vol met oorlogsslachtoffers achterlaat. Kan gewoon niet snel weer een hele stabiele regio worden,zeker niet zonder steun.
Of nouja, ik heb de indruk dat @hangtime dan voor de Russen is, dus die heeft een iets andere oorlogservaring dan de rest van de wereld op dat moment.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er serieus een kernbom gegooid wordt zou ik maar vast mijn plunjezak gaan pakken, want dan mogen we allemaal gaan vechten.
Google translate even gebruikenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Mja true, maar niet dat ik een of andere niet kloppende tekst plak als review bij een leeggelopen McDonalds in Kharkov ofzo.
"Jullie zijn goed bezig, hou vol! Groetjes de opplerleider Putler."
Voor de zekerheid eerst even door translate, dat je niet 400x een bericht plaats over koude frietjes en onaardige bediening.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Of misschien. Selecteer je de tekst. Doe je Ctr c. En daarna Ctr V. En tadaaa je hebt de Russische tekst.
Het lijkt me eerder een Amerikaan die op een Russische payroll staat om alles een beetje te verbloemen. Amerika maakt alles kapot, Rusland pakt het tactisch wat beter aan want wil bloedvergieten voorkomen, blah blah blah....nou we hebben in Syrie kunnen zien hoe tactisch de Russen kunnen zijn. Grozny werd indertijd ook zeer 'tactisch' te grazen genomen. Zelensky is slecht want hij roept zijn burgers op zich te verzetten en brandbommen te gebruiken blah blah blah. Wat een gezever zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen enkel mens kan een oorlog voor de volle 100% voorspellen en ook in bepaalde zaken heeft hij het mis. Maar je kunt niet ontkennen (tenzij je verblind bent) dat hij daarin ook goede argumenten naar voren brengt. En je vraagt je af wie hij is? Heb je wel de video gekeken? Het is een Amerikaan die op dit moment in Kiev woont. Iemand die dus niet gevlucht is, en ook niet vanuit het 'veilige' Nederland commentaar op hem levert. Daarnaast is een oorlog zonder burgerdoelen te raken utopie, tenzij je in een fantasiewereld leeft.
Exact. Het is godverdomme geen Risk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oekraïne is niet van ons
Dat kunnen we helemaal niet afstaan
Er is nog een ander serieus 'probleem' voor Rusland. De Wolgograd 'gap'. Elke aanvallende natie kan die zo afsluiten en het zuiden van Rusland afsnijden van het hoofdland. Ook daar zijn de Russen als de dood voor. Oekraïne in bezit hebben helpt dus ook tegen die dreiging. Er zit echt wel een gedachte achter de inval in Oekraïne.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan denkt hij godver dat ene stukje links was de schilder gewoon aan het prutsen dat kan ik beter!
Ik ben helemaal niet voor de Russen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of nouja, ik heb de indruk dat @:hangtime dan voor de Russen is, dus die heeft een iets andere oorlogservaring dan de rest van de wereld op dat moment.
Thanks voor het plaatsen van deze video.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Amerikaan die op dit moment in Kiev woont, heeft toch wat steekhoudende argumenten.
Ik weet nog steeds niet of het nou tot 45 of tot en met 45 is of je opgeroepen wordt in geval van oorlog.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er serieus een kernbom gegooid wordt zou ik maar vast mijn plunjezak gaan pakken, want dan mogen we allemaal gaan vechten.
Wij zijn nu deze aan het posten:quote:
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder een Amerikaan die op een Russische payroll staat om alles een beetje te verbloemen. Amerika maakt alles kapot, Rusland pakt het tactisch wat beter aan want wil bloedvergieten voorkomen, blah blah blah....nou we hebben in Syrie kunnen zien hoe tactisch de Russen kunnen zijn. Grozny werd indertijd ook zeer 'tactisch' te grazen genomen. Zelensky is slecht want hij roept zijn burgers op zich te verzetten en brandbommen te gebruiken blah blah blah. Wat een gezever zeg.
Keurige tekst, ik doe mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Wij zijn nu deze aan het posten:
Если вы читаете это, значит, граждане Европы по всему континенту пытаются обойти блокаду российских СМИ, чтобы связаться с вами. Мы не враги вам, вы не враги нам. Мы все просто хотим жить свободно и жить в мире. Украинский народ уже свободен. Это не наша война, это война Путина. Пожалуйста, не посылайте своих сыновей на войну, все проиграют. Оставайся сильным. С любовью, ваши соседи.
If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.
Tot en met, art. 19 lid 2 kaderwet dienstplicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het nou tot 45 of tot en met 45 is of je opgeroepen wordt in geval van oorlog.
Iemand een linkje?
Tja dat is kut. Maar je kan beetje moeilijk per rus gaan kijken of ze wel of niet onder maatregelen moeten vallen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
Anti-Putin Russen worden ook getroffen door de maatregelen.
[ twitter ]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:51 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor de Russen.
Ik ben alleen wel realistisch, als je ziet hoe ziek Putin met zijn voormalig USSR omgaat, betekent dat niet veel goeds voor ons, als westen. Putin is een man van wraak, vooral in het huidige stadium van zijn geestelijke gezondheid..
Hij bekijkt het in ieder geval door een roze Russische bril, zijn hele betoog is doorspekt met Russia good America bad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is. Geloof je dit serieus
.
Dat is een beetje het probleem hier op dit forum (en elders). Veel mensen hebben nogal moeite met wat de termen soevereiniteit en zelfbeschikking inhouden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Het is godverdomme geen Risk.
Nice.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Wij zijn nu deze aan het posten:
Если вы читаете это, значит, граждане Европы по всему континенту пытаются обойти блокаду российских СМИ, чтобы связаться с вами. Мы не враги вам, вы не враги нам. Мы все просто хотим жить свободно и жить в мире. Украинский народ уже свободен. Это не наша война, это война Путина. Пожалуйста, не посылайте своих сыновей на войну, все проиграют. Оставайся сильным. С любовью, ваши соседи.
If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.
Wat zijn volgens jou de goede argumenten die hij maakt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is.Geloof je dit serieus
.
Niet zo letterlijk nemen. Ik bedoel gewoon dat die totaal idioot is en wellicht nu meer gefrustreerd dan ooit gezien de huidige ontwikkelingen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor de zekerheid eerst even door translate, dat je niet 400x een bericht plaats over koude frietjes en onaardige bediening.
Moet ie bij Putin zijn...ipv janken op social media.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Doe dan eerst even Google Translate. Straks blijkt dat je gezegd hebt dat de ober te veel keek naar het strakke truitje van je dochter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Of misschien. Selecteer je de tekst. Doe je Ctr c. En daarna Ctr V. En tadaaa je hebt de Russische tekst.
Ik vind het ook nogal vreemd hoe alles nu op individuen betrokken wordt… We willen toch juist individuen die los bestaan van de staat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Kan je, je er wel in vinden als de man zegt dat Rusland het hele land allang aan puin had kunnen bombarderen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al genoeg voorbeelden van Russische shellings en raketinslagen op burgerdoelen en wreedheden tegen de lokale bevolking, dus dat statement dat Rusland alles intact wil hebben kun je ook bij het grof vuil zetten. Er zitten nogal wat onwaarheden en verdraaingen in het verhaal van deze man. Wie is dit eigenlijk?
Nou ja, ik snap wel dat het zo lijkt als je weinig van geopolitieke verhoudingen begrijpt. Maar het blijft een soevereine staat die zelf de keuze mag maken of ze zich verzetten en tegen welke kosten ze dat dan doen. Het enige wat wij kunnen beslissen is of we die keuze respecteren en ze daarbij willen ondersteunen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem hier op dit forum (en elders). Veel mensen hebben nogal moeite met wat de termen soevereiniteit en zelfbeschikking inhouden.
Alsof Oekraïne een klein speelballetje is dat door twee grootmachten heen en weer wordt getossed.
Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tot en met, art. 19 lid 2 kaderwet dienstplicht.
Daar lijken ze nu toch aardig mee bezig te zijn, zie net beelden op het journaal voorbijkomen die weinig aan de verbeelding overlaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Kan je, je er wel in vinden als de man zegt dat Rusland het hele land allang aan puin had kunnen bombarderen?
Hij handelt niet anders dan voorheen, het is hetzelfde draaiboek als in Moldavië en Georgië maar dan steeds op grotere schaalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.
Putin gaat gewoon keihard in z’n arie genaaid worden door de rest van de wereld. Hij ziet het alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:51 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor de Russen.
Ik ben alleen wel realistisch, als je ziet hoe ziek Putin met zijn voormalig USSR omgaat, betekent dat niet veel goeds voor ons, als westen. Putin is een man van wraak, vooral in het huidige stadium van zijn geestelijke gezondheid..
Dan ben je een laffe klootzak.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.
Wat als je weigert?
Dan ben je een lafaard. Wel typisch voor iemand die hier altijd zo'n grote mond heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.
Wat als je weigert?
Ik weiger te sterven voor mijn land of degene die dat besturen. En al helemaal als de ellende begonnen is vanwege een corrupt land waarvan de Nederlandse bevolking destijds gezegd heeft middels een referendum: dat gaan we niet doen.quote:
Nekschotquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Man zit toch niet zo te zeiken joh over die dienstplicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Enge ontwikkeling...maar niet nieuw. Ze zouden beter kunnen werken aan labels kwa betrouwbaarheid of aan welke kant ze staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
RT is inderdaad geblokkeerd: https://www.youtube.com/c/RT
Zonde. Want het geeft ook wel weer een beeld wat er vanuit Russische kant wordt gecommuniceerd. Nu wordt een bubbel gecreeerd.
Gewoon reservist worden, dan hoef je niet naar het buitenlandquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Dank voor deze zienswijze. Gelezen, overwogen en vervolgens volledig naast me neergelegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weiger te sterven voor mijn land of degene die dat besturen. En al helemaal als de ellende begonnen is vanwege een corrupt land waarvan de Nederlandse bevolking destijds gezegd heeft middels een referendum: dat gaan we niet doen.
Alles wat toen beloofd is om niet te doen is inmiddels wel gedaan. Zoals geld of militaire hulp etc.
Walgelijk mannetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit niet ok eerlijk gezegd. Ik vind het verschrikkelijk wat er in Oekraïne gebeurt. Ik vertrouw de Russen voor geen meter en weet dat ze desinformatie verspreiden. Maar ik wil dat voor mijzelf bepalen en niet dat de staat of een andere instantie dat voor mij doet. Daarnaast is er ook nog gewoon de interesse in het narratief van de andere kant zoals je al aangeeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
RT is inderdaad geblokkeerd: https://www.youtube.com/c/RT
Zonde. Want het geeft ook wel weer een beeld wat er vanuit Russische kant wordt gecommuniceerd. Nu wordt een bubbel gecreeerd.
Tering dat ze die zo achterlaten. Een oude T60 snap ik wel maar dit...quote:
Tsja, wat moet je dan als je zonder benzine staat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Tering dat ze die zo achterlaten. Een oude T60 snap ik wel maar dit...
Je kan altijd wel helpen in logistiek of helpen met eten klaarmaken voor manschappen enz?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Ja je denkt dat die Russen zomaar toestaan dat wij daar militair in gaan grijpen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vergelijk de budgetten van de NAVO landen eens met die van Rusland en probeer het dan nog eens.
Dit moet een leugen zijn, ik zag net nog een filmpje waarin iemand zei dat de Russen alles intact willen hebben.quote:
Of je laat ze rustig op je afkomen en gaat ze daarna pas aanvallen. Dan kan je ze beter afsnijden....we gaan het merken. Je moet die meuk ook ergens parkeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop toch zo op een bericht dat Oekraïne dat hele (of halve) teringkonvooi van 60 km kapot heeft gemaakt
En erin blijven zitten kan ook al niet, dan loop je kans dat een Oekraiense boer je op sleeptouw neemt met zijn tractor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk duwen als de tank leeg is.
De "groene mannetjes" vergeten ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja je denkt dat die Russen zomaar toestaan dat wij daar militair in gaan grijpen?
Dit is precies wat het effect kan zijn van sancties en embargo's - we drijven neutrale Russen richting Putin die hier een prachtig verhaal van kan spinnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Flauwe reactie. Er zijn ook mensen die ín Rusland een oorlog aan het vechten zijn, journalisten, academici. Het is voor ons een groot gemis als die niet hun werk kunnen doen. Uiteindelijk moet de verandering toch van binnenuit komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje.
Jankt omdat die geen beurs krijgt, terwijl ze in Ukraine vechten voor hun leven.
quote:
Hoezo? Vindt het wel een kundige analist. Waarschuwt al jaren over Rusland en heeft zelf een boek over Putin geschreven.quote:
Blijf voorlopig nog maar van die jodiumpillen af...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik krijg de hele tijd vreemde toekomst visioenen zoals een propaganda museum vol met memes... 16 versies van het IKEA stinger in elkaar zet schema naast elkaar...
10/10 zou naar dat museum gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik krijg de hele tijd vreemde toekomst visioenen zoals een propaganda museum vol met memes... 16 versies van het IKEA stinger in elkaar zet schema naast elkaar...
Het is ook wel wat tegenstrijdig, en lastig en gevoelig allemaal. Aan de ene kant wil je Rusland (als staat) en de relevante instituties (politiek, economisch) onder druk zetten en houden, waarbij je ongetwijfeld ook mensen raakt die je eigenlijk niet zou willen (of hoeven te) raken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:57 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal vreemd hoe alles nu op individuen betrokken wordt… We willen toch juist individuen die los bestaan van de staat?
Ja, hallo, schrijf ik zo'n lang bericht, ben jij ondertussen mijn bliksem aan het stelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Flauwe reactie. Er zijn ook mensen die ín Rusland een oorlog aan het vechten zijn, journalisten, academici. Het is voor ons een groot gemis als die niet hun werk kunnen doen. Uiteindelijk moet de verandering toch van binnenuit komen.
Oké, ja ik vind het persoonlijk de meest walgelijke 'jounalist' die er in dit land te vinden is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt het wel een kundige analist.
Waarschuwt niet over Rusland, verheerlijkt Rusland en Poetin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt het wel een kundige analist. Waarschuwt al jaren over Rusland en heeft zelf een boek over Putin geschreven.
Ik zag een toespraak van Poetin dat hij het volk ging bevrijden. Waarom zie ik geen juichende mensen de Russische troepen binnenhalen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit moet een leugen zijn, ik zag net nog een filmpje waarin iemand zei dat de Russen alles intact willen hebben.
2cb is een interessante drugquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Meer van hetzelfde domme geouwehoer.quote:
Gezien de geschiedenis en ervaring met de Russen zitten ze niet op hun te wachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zag een toespraak van Poetin dat hij het volk ging bevrijden. Waarom zie ik geen juichende mensen de Russische troepen binnenhalen?
Jij hoeft je sowieso geen zorgen te maken aangezien je een S5 krijgt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |