Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tot en met, art. 19 lid 2 kaderwet dienstplicht.
Daar lijken ze nu toch aardig mee bezig te zijn, zie net beelden op het journaal voorbijkomen die weinig aan de verbeelding overlaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Kan je, je er wel in vinden als de man zegt dat Rusland het hele land allang aan puin had kunnen bombarderen?
Hij handelt niet anders dan voorheen, het is hetzelfde draaiboek als in Moldavië en Georgië maar dan steeds op grotere schaalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.
Putin gaat gewoon keihard in z’n arie genaaid worden door de rest van de wereld. Hij ziet het alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:51 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor de Russen.
Ik ben alleen wel realistisch, als je ziet hoe ziek Putin met zijn voormalig USSR omgaat, betekent dat niet veel goeds voor ons, als westen. Putin is een man van wraak, vooral in het huidige stadium van zijn geestelijke gezondheid..
Dan ben je een laffe klootzak.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.
Wat als je weigert?
Dan ben je een lafaard. Wel typisch voor iemand die hier altijd zo'n grote mond heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.
Wat als je weigert?
Ik weiger te sterven voor mijn land of degene die dat besturen. En al helemaal als de ellende begonnen is vanwege een corrupt land waarvan de Nederlandse bevolking destijds gezegd heeft middels een referendum: dat gaan we niet doen.quote:
Nekschotquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Man zit toch niet zo te zeiken joh over die dienstplicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Enge ontwikkeling...maar niet nieuw. Ze zouden beter kunnen werken aan labels kwa betrouwbaarheid of aan welke kant ze staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
RT is inderdaad geblokkeerd: https://www.youtube.com/c/RT
Zonde. Want het geeft ook wel weer een beeld wat er vanuit Russische kant wordt gecommuniceerd. Nu wordt een bubbel gecreeerd.
Gewoon reservist worden, dan hoef je niet naar het buitenlandquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Dank voor deze zienswijze. Gelezen, overwogen en vervolgens volledig naast me neergelegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weiger te sterven voor mijn land of degene die dat besturen. En al helemaal als de ellende begonnen is vanwege een corrupt land waarvan de Nederlandse bevolking destijds gezegd heeft middels een referendum: dat gaan we niet doen.
Alles wat toen beloofd is om niet te doen is inmiddels wel gedaan. Zoals geld of militaire hulp etc.
Walgelijk mannetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
Anti-Putin Russen worden ook getroffen door de maatregelen.
[ twitter ]
Ik vind dit niet ok eerlijk gezegd. Ik vind het verschrikkelijk wat er in Oekraïne gebeurt. Ik vertrouw de Russen voor geen meter en weet dat ze desinformatie verspreiden. Maar ik wil dat voor mijzelf bepalen en niet dat de staat of een andere instantie dat voor mij doet. Daarnaast is er ook nog gewoon de interesse in het narratief van de andere kant zoals je al aangeeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
RT is inderdaad geblokkeerd: https://www.youtube.com/c/RT
Zonde. Want het geeft ook wel weer een beeld wat er vanuit Russische kant wordt gecommuniceerd. Nu wordt een bubbel gecreeerd.
Tsja, wat moet je dan als je zonder benzine staat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Tering dat ze die zo achterlaten. Een oude T60 snap ik wel maar dit...
Je kan altijd wel helpen in logistiek of helpen met eten klaarmaken voor manschappen enz?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Ja je denkt dat die Russen zomaar toestaan dat wij daar militair in gaan grijpen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vergelijk de budgetten van de NAVO landen eens met die van Rusland en probeer het dan nog eens.
Dit moet een leugen zijn, ik zag net nog een filmpje waarin iemand zei dat de Russen alles intact willen hebben.quote:
Of je laat ze rustig op je afkomen en gaat ze daarna pas aanvallen. Dan kan je ze beter afsnijden....we gaan het merken. Je moet die meuk ook ergens parkeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop toch zo op een bericht dat Oekraïne dat hele (of halve) teringkonvooi van 60 km kapot heeft gemaakt
En erin blijven zitten kan ook al niet, dan loop je kans dat een Oekraiense boer je op sleeptouw neemt met zijn tractor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk duwen als de tank leeg is.
De "groene mannetjes" vergeten ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja je denkt dat die Russen zomaar toestaan dat wij daar militair in gaan grijpen?
Dit is precies wat het effect kan zijn van sancties en embargo's - we drijven neutrale Russen richting Putin die hier een prachtig verhaal van kan spinnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
Anti-Putin Russen worden ook getroffen door de maatregelen.
[ twitter ]
Flauwe reactie. Er zijn ook mensen die ín Rusland een oorlog aan het vechten zijn, journalisten, academici. Het is voor ons een groot gemis als die niet hun werk kunnen doen. Uiteindelijk moet de verandering toch van binnenuit komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje.
Jankt omdat die geen beurs krijgt, terwijl ze in Ukraine vechten voor hun leven.
quote:
Hoezo? Vindt het wel een kundige analist. Waarschuwt al jaren over Rusland en heeft zelf een boek over Putin geschreven.quote:
Blijf voorlopig nog maar van die jodiumpillen af...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik krijg de hele tijd vreemde toekomst visioenen zoals een propaganda museum vol met memes... 16 versies van het IKEA stinger in elkaar zet schema naast elkaar...
10/10 zou naar dat museum gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik krijg de hele tijd vreemde toekomst visioenen zoals een propaganda museum vol met memes... 16 versies van het IKEA stinger in elkaar zet schema naast elkaar...
Het is ook wel wat tegenstrijdig, en lastig en gevoelig allemaal. Aan de ene kant wil je Rusland (als staat) en de relevante instituties (politiek, economisch) onder druk zetten en houden, waarbij je ongetwijfeld ook mensen raakt die je eigenlijk niet zou willen (of hoeven te) raken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:57 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal vreemd hoe alles nu op individuen betrokken wordt… We willen toch juist individuen die los bestaan van de staat?
Ja, hallo, schrijf ik zo'n lang bericht, ben jij ondertussen mijn bliksem aan het stelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Flauwe reactie. Er zijn ook mensen die ín Rusland een oorlog aan het vechten zijn, journalisten, academici. Het is voor ons een groot gemis als die niet hun werk kunnen doen. Uiteindelijk moet de verandering toch van binnenuit komen.
Oké, ja ik vind het persoonlijk de meest walgelijke 'jounalist' die er in dit land te vinden is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt het wel een kundige analist.
Waarschuwt niet over Rusland, verheerlijkt Rusland en Poetin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt het wel een kundige analist. Waarschuwt al jaren over Rusland en heeft zelf een boek over Putin geschreven.
Ik zag een toespraak van Poetin dat hij het volk ging bevrijden. Waarom zie ik geen juichende mensen de Russische troepen binnenhalen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit moet een leugen zijn, ik zag net nog een filmpje waarin iemand zei dat de Russen alles intact willen hebben.
2cb is een interessante drugquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Meer van hetzelfde domme geouwehoer.quote:
Gezien de geschiedenis en ervaring met de Russen zitten ze niet op hun te wachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zag een toespraak van Poetin dat hij het volk ging bevrijden. Waarom zie ik geen juichende mensen de Russische troepen binnenhalen?
Jij hoeft je sowieso geen zorgen te maken aangezien je een S5 krijgt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |