Exact. Het is godverdomme geen Risk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oekraïne is niet van ons
Dat kunnen we helemaal niet afstaan
Er is nog een ander serieus 'probleem' voor Rusland. De Wolgograd 'gap'. Elke aanvallende natie kan die zo afsluiten en het zuiden van Rusland afsnijden van het hoofdland. Ook daar zijn de Russen als de dood voor. Oekraïne in bezit hebben helpt dus ook tegen die dreiging. Er zit echt wel een gedachte achter de inval in Oekraïne.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan denkt hij godver dat ene stukje links was de schilder gewoon aan het prutsen dat kan ik beter!
Ik ben helemaal niet voor de Russen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of nouja, ik heb de indruk dat @:hangtime dan voor de Russen is, dus die heeft een iets andere oorlogservaring dan de rest van de wereld op dat moment.
Thanks voor het plaatsen van deze video.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Amerikaan die op dit moment in Kiev woont, heeft toch wat steekhoudende argumenten.
Ik weet nog steeds niet of het nou tot 45 of tot en met 45 is of je opgeroepen wordt in geval van oorlog.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er serieus een kernbom gegooid wordt zou ik maar vast mijn plunjezak gaan pakken, want dan mogen we allemaal gaan vechten.
Wij zijn nu deze aan het posten:quote:
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder een Amerikaan die op een Russische payroll staat om alles een beetje te verbloemen. Amerika maakt alles kapot, Rusland pakt het tactisch wat beter aan want wil bloedvergieten voorkomen, blah blah blah....nou we hebben in Syrie kunnen zien hoe tactisch de Russen kunnen zijn. Grozny werd indertijd ook zeer 'tactisch' te grazen genomen. Zelensky is slecht want hij roept zijn burgers op zich te verzetten en brandbommen te gebruiken blah blah blah. Wat een gezever zeg.
Keurige tekst, ik doe mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Wij zijn nu deze aan het posten:
Если вы читаете это, значит, граждане Европы по всему континенту пытаются обойти блокаду российских СМИ, чтобы связаться с вами. Мы не враги вам, вы не враги нам. Мы все просто хотим жить свободно и жить в мире. Украинский народ уже свободен. Это не наша война, это война Путина. Пожалуйста, не посылайте своих сыновей на войну, все проиграют. Оставайся сильным. С любовью, ваши соседи.
If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.
Tot en met, art. 19 lid 2 kaderwet dienstplicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het nou tot 45 of tot en met 45 is of je opgeroepen wordt in geval van oorlog.
Iemand een linkje?
Tja dat is kut. Maar je kan beetje moeilijk per rus gaan kijken of ze wel of niet onder maatregelen moeten vallen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
Anti-Putin Russen worden ook getroffen door de maatregelen.
[ twitter ]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:51 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor de Russen.
Ik ben alleen wel realistisch, als je ziet hoe ziek Putin met zijn voormalig USSR omgaat, betekent dat niet veel goeds voor ons, als westen. Putin is een man van wraak, vooral in het huidige stadium van zijn geestelijke gezondheid..
Hij bekijkt het in ieder geval door een roze Russische bril, zijn hele betoog is doorspekt met Russia good America bad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is. Geloof je dit serieus
.
Dat is een beetje het probleem hier op dit forum (en elders). Veel mensen hebben nogal moeite met wat de termen soevereiniteit en zelfbeschikking inhouden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Het is godverdomme geen Risk.
Nice.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Wij zijn nu deze aan het posten:
Если вы читаете это, значит, граждане Европы по всему континенту пытаются обойти блокаду российских СМИ, чтобы связаться с вами. Мы не враги вам, вы не враги нам. Мы все просто хотим жить свободно и жить в мире. Украинский народ уже свободен. Это не наша война, это война Путина. Пожалуйста, не посылайте своих сыновей на войну, все проиграют. Оставайся сильным. С любовью, ваши соседи.
If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.
Wat zijn volgens jou de goede argumenten die hij maakt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is.Geloof je dit serieus
.
Niet zo letterlijk nemen. Ik bedoel gewoon dat die totaal idioot is en wellicht nu meer gefrustreerd dan ooit gezien de huidige ontwikkelingen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor de zekerheid eerst even door translate, dat je niet 400x een bericht plaats over koude frietjes en onaardige bediening.
Moet ie bij Putin zijn...ipv janken op social media.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Doe dan eerst even Google Translate. Straks blijkt dat je gezegd hebt dat de ober te veel keek naar het strakke truitje van je dochter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Of misschien. Selecteer je de tekst. Doe je Ctr c. En daarna Ctr V. En tadaaa je hebt de Russische tekst.
Ik vind het ook nogal vreemd hoe alles nu op individuen betrokken wordt… We willen toch juist individuen die los bestaan van de staat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Kan je, je er wel in vinden als de man zegt dat Rusland het hele land allang aan puin had kunnen bombarderen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al genoeg voorbeelden van Russische shellings en raketinslagen op burgerdoelen en wreedheden tegen de lokale bevolking, dus dat statement dat Rusland alles intact wil hebben kun je ook bij het grof vuil zetten. Er zitten nogal wat onwaarheden en verdraaingen in het verhaal van deze man. Wie is dit eigenlijk?
Nou ja, ik snap wel dat het zo lijkt als je weinig van geopolitieke verhoudingen begrijpt. Maar het blijft een soevereine staat die zelf de keuze mag maken of ze zich verzetten en tegen welke kosten ze dat dan doen. Het enige wat wij kunnen beslissen is of we die keuze respecteren en ze daarbij willen ondersteunen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem hier op dit forum (en elders). Veel mensen hebben nogal moeite met wat de termen soevereiniteit en zelfbeschikking inhouden.
Alsof Oekraïne een klein speelballetje is dat door twee grootmachten heen en weer wordt getossed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |