abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:49:41 #126
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_203889137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
Oekraïne is niet van ons

Dat kunnen we helemaal niet afstaan
Exact. Het is godverdomme geen Risk.
pi_203889149
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
En dan denkt hij godver dat ene stukje links was de schilder gewoon aan het prutsen dat kan ik beter!
Er is nog een ander serieus 'probleem' voor Rusland. De Wolgograd 'gap'. Elke aanvallende natie kan die zo afsluiten en het zuiden van Rusland afsnijden van het hoofdland. Ook daar zijn de Russen als de dood voor. Oekraïne in bezit hebben helpt dus ook tegen die dreiging. Er zit echt wel een gedachte achter de inval in Oekraïne.
pi_203889151
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Of nouja, ik heb de indruk dat @:hangtime dan voor de Russen is, dus die heeft een iets andere oorlogservaring dan de rest van de wereld op dat moment.
Ik ben helemaal niet voor de Russen.
Ik ben alleen wel realistisch, als je ziet hoe ziek Putin met zijn voormalig USSR omgaat, betekent dat niet veel goeds voor ons, als westen. Putin is een man van wraak, vooral in het huidige stadium van zijn geestelijke gezondheid..
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:52:49 #129
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203889172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Amerikaan die op dit moment in Kiev woont, heeft toch wat steekhoudende argumenten.
Thanks voor het plaatsen van deze video.
pi_203889177
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Als er serieus een kernbom gegooid wordt zou ik maar vast mijn plunjezak gaan pakken, want dan mogen we allemaal gaan vechten.
Ik weet nog steeds niet of het nou tot 45 of tot en met 45 is of je opgeroepen wordt in geval van oorlog.

Iemand een linkje?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203889178
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
:D !
Wij zijn nu deze aan het posten:

Если вы читаете это, значит, граждане Европы по всему континенту пытаются обойти блокаду российских СМИ, чтобы связаться с вами. Мы не враги вам, вы не враги нам. Мы все просто хотим жить свободно и жить в мире. Украинский народ уже свободен. Это не наша война, это война Путина. Пожалуйста, не посылайте своих сыновей на войну, все проиграют. Оставайся сильным. С любовью, ваши соседи.

If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.
pi_203889189
Anti-Putin Russen worden ook getroffen door de maatregelen.

twitter
pi_203889192
Een presidentieel vliegtuig vloog zojuist van Moskou naar Ufa, is NIET geland en lijkt nu weer terug te keren

https://www.flightradar24.com/RSD073/2afaf766
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:54:07 #134
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203889193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het lijkt me eerder een Amerikaan die op een Russische payroll staat om alles een beetje te verbloemen. Amerika maakt alles kapot, Rusland pakt het tactisch wat beter aan want wil bloedvergieten voorkomen, blah blah blah....nou we hebben in Syrie kunnen zien hoe tactisch de Russen kunnen zijn. Grozny werd indertijd ook zeer 'tactisch' te grazen genomen. Zelensky is slecht want hij roept zijn burgers op zich te verzetten en brandbommen te gebruiken blah blah blah. Wat een gezever zeg.
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is. :') Geloof je dit serieus _O- .
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_203889195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]

Если вы читаете это, значит, граждане Европы по всему континенту пытаются обойти блокаду российских СМИ, чтобы связаться с вами. Мы не враги вам, вы не враги нам. Мы все просто хотим жить свободно и жить в мире. Украинский народ уже свободен. Это не наша война, это война Путина. Пожалуйста, не посылайте своих сыновей на войну, все проиграют. Оставайся сильным. С любовью, ваши соседи.

If you are reading this, it means that European citizens across the continent are trying to bypass the blockade of Russian media in order to contact you. We are not your enemies, you are not our enemies. We all just want to live free and live in peace. The Ukrainian people are already free. This is not our war, this is Putin's war. Please don't send your sons to war, everyone will lose. Stay strong. With love, your neighbors.
Keurige tekst, ik doe mee.
pi_203889205
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik weet nog steeds niet of het nou tot 45 of tot en met 45 is of je opgeroepen wordt in geval van oorlog.

Iemand een linkje?
Tot en met, art. 19 lid 2 kaderwet dienstplicht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 maart 2022 @ 09:54:57 #137
364681 over_hedge
pi_203889206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Tja dat is kut. Maar je kan beetje moeilijk per rus gaan kijken of ze wel of niet onder maatregelen moeten vallen..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:55:20 #138
Niet te kritisch
pi_203889210
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:51 schreef hangtime het volgende:

[..]
Ik ben helemaal niet voor de Russen.
Ik ben alleen wel realistisch, als je ziet hoe ziek Putin met zijn voormalig USSR omgaat, betekent dat niet veel goeds voor ons, als westen. Putin is een man van wraak, vooral in het huidige stadium van zijn geestelijke gezondheid..
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:55:31 #139
117098 Hathor
Effe niet
pi_203889212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is :'). Geloof je dit serieus _O- .
Hij bekijkt het in ieder geval door een roze Russische bril, zijn hele betoog is doorspekt met Russia good America bad.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203889219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Exact. Het is godverdomme geen Risk.
Dat is een beetje het probleem hier op dit forum (en elders). Veel mensen hebben nogal moeite met wat de termen soevereiniteit en zelfbeschikking inhouden.

Alsof Oekraïne een klein speelballetje is dat door twee grootmachten heen en weer wordt getossed.
:N
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203889221
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]

Nice.

Deel je 'm hier ook? OOR / Hackersgroep Anonymous
Zonde als het tussen al het 'geweld' hier verwaterd. Mag best een platform krijgen in bijvoorbeeld dat topic
pi_203889224
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]
Met deze opmerking laat je inderdaad zien dat alleen jouw opmerking daarin over hem, enkel gezever is. :') Geloof je dit serieus _O- .
Wat zijn volgens jou de goede argumenten die hij maakt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203889228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.
Niet zo letterlijk nemen. Ik bedoel gewoon dat die totaal idioot is en wellicht nu meer gefrustreerd dan ooit gezien de huidige ontwikkelingen..
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 09:57:16 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203889229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Voor de zekerheid eerst even door translate, dat je niet 400x een bericht plaats over koude frietjes en onaardige bediening.

Onduidelijk land hoor dat Rusland :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203889230
quote:

[ twitter ]
Moet ie bij Putin zijn...ipv janken op social media.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:57:42 #146
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203889235
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja. Of misschien. Selecteer je de tekst. Doe je Ctr c. En daarna Ctr V. En tadaaa je hebt de Russische tekst.
Doe dan eerst even Google Translate. Straks blijkt dat je gezegd hebt dat de ober te veel keek naar het strakke truitje van je dochter.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203889236
quote:

[ twitter ]
Ik vind het ook nogal vreemd hoe alles nu op individuen betrokken wordt… We willen toch juist individuen die los bestaan van de staat?
pi_203889251
Poetin heeft het gezicht van een lelijke baby, maar dan wel met de grootte van een volwassene. Echt raar.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:01:12 #149
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203889260
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:35 schreef Hathor het volgende:

[..]
Er zijn inmiddels al genoeg voorbeelden van Russische shellings en raketinslagen op burgerdoelen en wreedheden tegen de lokale bevolking, dus dat statement dat Rusland alles intact wil hebben kun je ook bij het grof vuil zetten. Er zitten nogal wat onwaarheden en verdraaingen in het verhaal van deze man. Wie is dit eigenlijk?
Kan je, je er wel in vinden als de man zegt dat Rusland het hele land allang aan puin had kunnen bombarderen?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:02:11 #150
Niet te kritisch
pi_203889266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:56 schreef Salina het volgende:

[..]
Dat is een beetje het probleem hier op dit forum (en elders). Veel mensen hebben nogal moeite met wat de termen soevereiniteit en zelfbeschikking inhouden.

Alsof Oekraïne een klein speelballetje is dat door twee grootmachten heen en weer wordt getossed.
:N
Nou ja, ik snap wel dat het zo lijkt als je weinig van geopolitieke verhoudingen begrijpt. Maar het blijft een soevereine staat die zelf de keuze mag maken of ze zich verzetten en tegen welke kosten ze dat dan doen. Het enige wat wij kunnen beslissen is of we die keuze respecteren en ze daarbij willen ondersteunen.

En het mooie van het vrije westen is dat het collectief de keuze heeft gemaakt dat er maar één land is dat mag beslissen over de Oekraïne en dat is Oekraïne. En dus steunen ze we met alles wat we hebben, behalve ons leger.

Overigens vermoed ik dat er met die vrijwillige strijders ook echt wel de nodige beroepstroepen undercover mee gaan. Die worden gewoon uitgerust met wapens die ook door Oekraïne gebruikt worden en doe je best. Het Westen kan het zich niet veroorloven dat Zelensky sneuvelt of in Russische handen komt. Ik ga er trouwens vanuit dat de held Zelensky allang opdracht heeft gegeven aan zijn mensen om er voor te zorgen dat hij zeker in levend in handen van de Russen komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')