quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De rest is al schreeuwende om hun moeder weggerend toen ze erachter kwamen dat Oekraïense peuters in een luier al meer ballen hadden dan zijzelf.
Gerucht gaat dat ze dat ze nog aan het rennen zijn.
Dit nieuwsbericht kwam serieus 2 minuten geleden bij me binnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die zijn al aan het hemelen of terug naar mama. Zo nietsontziend zijn ze niet dus
Geen enkel mens kan een oorlog voor de volle 100% voorspellen en ook in bepaalde zaken heeft hij het mis. Maar je kunt niet ontkennen (tenzij je verblind bent) dat hij daarin ook goede argumenten naar voren brengt. En je vraagt je af wie hij is? Heb je wel de video gekeken? Het is een Amerikaan die op dit moment in Kiev woont. Iemand die dus niet gevlucht is, en ook niet vanuit het 'veilige' Nederland commentaar op hem levert. Daarnaast is een oorlog zonder burgerdoelen te raken utopie, tenzij je in een fantasiewereld leeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al genoeg voorbeelden van Russische shellings en raketinslagen op burgerdoelen en wreedheden tegen de lokale bevolking, dus dat statement dat Rusland alles intact wil hebben kun je ook bij het grof vuil zetten. Er zitten nogal wat onwaarheden en verdraaingen in het verhaal van deze man. Wie is dit eigenlijk?
Hangt van de definitie van winnen af. Zelensky eruit krijgen en een paar steden bezetten zal ze vast lukken, maar het hele land bezet houden en gaan integreren in Rusland lukt nooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dat denkt, ben je echt niet snugger.
Denk je nou serieus dat Rusland uberhaupt dit KAN verliezen?
Het is nauwelijks nog op gang gekomen...
Zoals?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar je kunt niet ontkennen (tenzij je verblind bent) dat hij daarin ook goede argumenten naar voren brengt.
Vergeet niet dat het sowieso een instabiel land vol met oorlogsslachtoffers achterlaat. Kan gewoon niet snel weer een hele stabiele regio worden,zeker niet zonder steun.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een poppenspel. Voor Putin geldt alleen de militaire overwinning. Wat er daarna komt zal inderdaad Oekraïne niets goed doen. Veel verzet, ondergrondse groeperingen en de bevolking die de nieuw geïnstalleerde regering niet zal accepteren. Maar Putin denkt alleen aan zijn Russische geschiedenisboeken en de plek die hij hemzelf toegeëigend heeft daarin.
Waarschijnlijk versta jij iets anders onder winnen en verliezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dat denkt, ben je echt niet snugger.
Denk je nou serieus dat Rusland uberhaupt dit KAN verliezen?
Het is nauwelijks nog op gang gekomen...
Dat kan je ook. Reviews plaatsen kan iedereenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heerlijk nieuws.
Heel Rusland naar de tering helpen. Wou dat ik ook wat kon doen.
Bij de eerste kernbommen, staat het westen met hangende pootjes Ukraine en wellicht meer af.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt van de definitie van winnen af. Zelensky eruit krijgen en een paar steden bezetten zal ze vast lukken, maar het hele land bezet houden en gaan integreren in Rusland lukt nooit.
Hij zal de boeken ingaan als de man die het definitieve einde van de huidige Russische economie en invloedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een poppenspel. Voor Putin geldt alleen de militaire overwinning. Wat er daarna komt zal inderdaad Oekraïne niets goed doen. Veel verzet, ondergrondse groeperingen en de bevolking die de nieuw geïnstalleerde regering niet zal accepteren. Maar Putin denkt alleen aan zijn Russische geschiedenisboeken en de plek die hij hemzelf toegeëigend heeft daarin.
De tekst kopieren en reviews plaatsenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heerlijk nieuws.
Heel Rusland naar de tering helpen. Wou dat ik ook wat kon doen.
Moet je wél Russisch kunnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je ook. Reviews plaatsen kan iedereen
Iig economischquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
Poetin kan de oorlog best winnen militair. Maar politiek en economisch heeft hij de oorlog al verloren.
Mja true, maar niet dat ik een of andere niet kloppende tekst plak als review bij een leeggelopen McDonalds in Kharkov ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je ook. Reviews plaatsen kan iedereen
Ja. Of misschien. Selecteer je de tekst. Doe je Ctr c. En daarna Ctr V. En tadaaa je hebt de Russische tekst.quote:
Als er serieus een kernbom gegooid wordt zou ik maar vast mijn plunjezak gaan pakken, want dan mogen we allemaal gaan vechten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:44 schreef hangtime het volgende:
[..]
Bij de eerste kernbommen, staat het westen met hangende pootjes Ukraine en wellicht meer af.
En dan denkt hij godver dat ene stukje links was de schilder gewoon aan het prutsen dat kan ik beter!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef Alpha0 het volgende:
Zoals je naar een Rembrandt kijkt zo kijkt Putin naar de landkaart van zijn land
[ afbeelding ]
Oekraïne is niet van onsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:44 schreef hangtime het volgende:
[..]
Bij de eerste kernbommen, staat het westen met hangende pootjes Ukraine en wellicht meer af.
Onderschat Putin niet. Die kan dit niet verliezen in geen enkel opzicht, dat staat hij nooit toe.
En zeker niet zonder keiharde repressie. Zie opnieuw Tsjetsjenië, waar een belachelijk grote militie nodig is met een idioot met carte blanche van Poetin aan het hoofd. Grozny is opgetuigd als een kerstboom met Dubai-aspiraties om maar het beeld van succes en welvaart uit te stralen maar dat was een gebied waar mensen nog net niet in de keuken scheten qua beschaving en samenhang.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het sowieso een instabiel land vol met oorlogsslachtoffers achterlaat. Kan gewoon niet snel weer een hele stabiele regio worden,zeker niet zonder steun.
Of nouja, ik heb de indruk dat @hangtime dan voor de Russen is, dus die heeft een iets andere oorlogservaring dan de rest van de wereld op dat moment.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er serieus een kernbom gegooid wordt zou ik maar vast mijn plunjezak gaan pakken, want dan mogen we allemaal gaan vechten.
Google translate even gebruikenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Mja true, maar niet dat ik een of andere niet kloppende tekst plak als review bij een leeggelopen McDonalds in Kharkov ofzo.
"Jullie zijn goed bezig, hou vol! Groetjes de opplerleider Putler."
Voor de zekerheid eerst even door translate, dat je niet 400x een bericht plaats over koude frietjes en onaardige bediening.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Of misschien. Selecteer je de tekst. Doe je Ctr c. En daarna Ctr V. En tadaaa je hebt de Russische tekst.
Het lijkt me eerder een Amerikaan die op een Russische payroll staat om alles een beetje te verbloemen. Amerika maakt alles kapot, Rusland pakt het tactisch wat beter aan want wil bloedvergieten voorkomen, blah blah blah....nou we hebben in Syrie kunnen zien hoe tactisch de Russen kunnen zijn. Grozny werd indertijd ook zeer 'tactisch' te grazen genomen. Zelensky is slecht want hij roept zijn burgers op zich te verzetten en brandbommen te gebruiken blah blah blah. Wat een gezever zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen enkel mens kan een oorlog voor de volle 100% voorspellen en ook in bepaalde zaken heeft hij het mis. Maar je kunt niet ontkennen (tenzij je verblind bent) dat hij daarin ook goede argumenten naar voren brengt. En je vraagt je af wie hij is? Heb je wel de video gekeken? Het is een Amerikaan die op dit moment in Kiev woont. Iemand die dus niet gevlucht is, en ook niet vanuit het 'veilige' Nederland commentaar op hem levert. Daarnaast is een oorlog zonder burgerdoelen te raken utopie, tenzij je in een fantasiewereld leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |