Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tot en met, art. 19 lid 2 kaderwet dienstplicht.
Daar lijken ze nu toch aardig mee bezig te zijn, zie net beelden op het journaal voorbijkomen die weinig aan de verbeelding overlaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Kan je, je er wel in vinden als de man zegt dat Rusland het hele land allang aan puin had kunnen bombarderen?
Hij handelt niet anders dan voorheen, het is hetzelfde draaiboek als in Moldavië en Georgië maar dan steeds op grotere schaalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent zijn psycholoog ja? Wie zegt dat zijn geestelijke gezondheid is gewijzigd? Dat hij anders handelt dan voorheen, wil niet zeggen dat hij anders denkt.
Putin gaat gewoon keihard in z’n arie genaaid worden door de rest van de wereld. Hij ziet het alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:51 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor de Russen.
Ik ben alleen wel realistisch, als je ziet hoe ziek Putin met zijn voormalig USSR omgaat, betekent dat niet veel goeds voor ons, als westen. Putin is een man van wraak, vooral in het huidige stadium van zijn geestelijke gezondheid..
Dan ben je een laffe klootzak.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.
Wat als je weigert?
Dan ben je een lafaard. Wel typisch voor iemand die hier altijd zo'n grote mond heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dan hoop ik maar dat het nog driekwart jaar niet uit de hand escaleert. Ik was altijd in de, klaarblijkelijk abusievelijke, veronderstelling dat het tot 45 was. Dus ik was nogal verheugd toen ik 45 werd.
Wat als je weigert?
Ik weiger te sterven voor mijn land of degene die dat besturen. En al helemaal als de ellende begonnen is vanwege een corrupt land waarvan de Nederlandse bevolking destijds gezegd heeft middels een referendum: dat gaan we niet doen.quote:
Nekschotquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Man zit toch niet zo te zeiken joh over die dienstplicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Enge ontwikkeling...maar niet nieuw. Ze zouden beter kunnen werken aan labels kwa betrouwbaarheid of aan welke kant ze staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
RT is inderdaad geblokkeerd: https://www.youtube.com/c/RT
Zonde. Want het geeft ook wel weer een beeld wat er vanuit Russische kant wordt gecommuniceerd. Nu wordt een bubbel gecreeerd.
Gewoon reservist worden, dan hoef je niet naar het buitenlandquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
Dank voor deze zienswijze. Gelezen, overwogen en vervolgens volledig naast me neergelegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weiger te sterven voor mijn land of degene die dat besturen. En al helemaal als de ellende begonnen is vanwege een corrupt land waarvan de Nederlandse bevolking destijds gezegd heeft middels een referendum: dat gaan we niet doen.
Alles wat toen beloofd is om niet te doen is inmiddels wel gedaan. Zoals geld of militaire hulp etc.
Walgelijk mannetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef polderturk het volgende:
Anti-Putin Russen worden ook getroffen door de maatregelen.
[ twitter ]
Ik vind dit niet ok eerlijk gezegd. Ik vind het verschrikkelijk wat er in Oekraïne gebeurt. Ik vertrouw de Russen voor geen meter en weet dat ze desinformatie verspreiden. Maar ik wil dat voor mijzelf bepalen en niet dat de staat of een andere instantie dat voor mij doet. Daarnaast is er ook nog gewoon de interesse in het narratief van de andere kant zoals je al aangeeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
RT is inderdaad geblokkeerd: https://www.youtube.com/c/RT
Zonde. Want het geeft ook wel weer een beeld wat er vanuit Russische kant wordt gecommuniceerd. Nu wordt een bubbel gecreeerd.
Tering dat ze die zo achterlaten. Een oude T60 snap ik wel maar dit...quote:
Tsja, wat moet je dan als je zonder benzine staat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Tering dat ze die zo achterlaten. Een oude T60 snap ik wel maar dit...
Je kan altijd wel helpen in logistiek of helpen met eten klaarmaken voor manschappen enz?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat als je weigert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |