Zou een stunt zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Pohh stel nou dat dat hoofd dat we zien ook daadwerkelijk van de mol is
Ik denk dat het hoofd het gemiddelde van alle tien de kandidaten is. Of zoiets.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Pohh stel nou dat dat hoofd dat we zien ook daadwerkelijk van de mol is
Ja werd op twitter ook al gezegd inderdaad. Als je het gezicht wat langer bekijkt, zie ik dat wel jaquote:Op maandag 28 februari 2022 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hoofd het gemiddelde van alle tien de kandidaten is. Of zoiets.
Ja, die lippen kloppen sowieso niet bij de ogen en de neus. Of zo. Iets klopt er niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:30 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja werd op twitter ook al gezegd inderdaad. Als je het gezicht wat langer bekijkt, zie ik dat wel ja
[ twitter ]
Dit is inderdaad gewoon gephotoshopt/aan elkaar geplakt in een video edit programma...quote:Op maandag 28 februari 2022 11:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die lippen kloppen sowieso niet bij de ogen en de neus. Of zo. Iets klopt er niet.
Zou de kwaliteit van het programma enorm verbeteren, alleen gaat het klootjesvolk dan niet meer kijken. En daar lijkt de redactie meer op te letten dan een goede serie neer te zetten.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zouden ze in Nederland ook moeten doen, met onbekende Nederlanders!
Vind het vreemd, waarom kijkt het klootjesvolk in Belgie wel naar legio programma's die in Nederland allemaal opgevuld moeten worden met B en C garnituur bekende Nederlanders? Nederlandse zenders durven het risico niet aan, bang voor lagere kijkcijfers.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:21 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Zou de kwaliteit van het programma enorm verbeteren, alleen gaat het klootjesvolk dan niet meer kijken. En daar lijkt de redactie meer op te letten dan een goede serie neer te zetten.
Lijkt me een verkeerde aanname. Kijk naar Hunted, daar doen de kijkcijfers van de serie met onbekende Nederlanders niet onder voor die met BN'ersquote:Op maandag 28 februari 2022 14:21 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Zou de kwaliteit van het programma enorm verbeteren, alleen gaat het klootjesvolk dan niet meer kijken. En daar lijkt de redactie meer op te letten dan een goede serie neer te zetten.
Ja. Elke week een afvallerquote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef usagi414 het volgende:
Hadden ze nu altijd 8 afleveringen ?
De finale zou al op 8 Mei zijn.
Tickets voor het live event in Brussel zijn nu al te koop.
9 meestal, na de onthulling volgt nog de reüniequote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef usagi414 het volgende:
Van 20 maart tot 8 mei zijn echt maar acht afleveringen......quote:Op maandag 28 februari 2022 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
9 meestal, na de onthulling volgt nog de reünie
Ja omdat dan op 8 mei de finale is en op 15 mei neem ik aan nog de reünie. Bij de reünie is nooit het evenement, dat is altijd de een-na-laatste afleveringquote:Op maandag 28 februari 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van 20 maart tot 8 mei zijn echt maar acht afleveringen......
Ja okee zou kunnen inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja omdat dan op 8 mei de finale is en op 15 mei neem ik aan nog de reünie. Bij de reünie is nooit het evenement, dat is altijd de een-na-laatste aflevering
Moeilijk te vergelijken. Hunted ging meteen door naar de VIP editie, de vaste kijkers bleven. Geen nieuwe kijkers vanwege de BN ers.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Lijkt me een verkeerde aanname. Kijk naar Hunted, daar doen de kijkcijfers van de serie met onbekende Nederlanders niet onder voor die met BN'ers
Ja de 8e aflevering is de finale waar de ontknoping ook al bij zit (wie de mol is), en aflevering 9 is dan helemaal voor molactiesquote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef usagi414 het volgende:
Heerlijk die vastigheid. Gewoon vooraf weten waar je aan toe bent als kijken, geen ellenlang rekken met zinloos gewauwel ertussendoor. Gewoon to the point. 1 van de redenen waarom wij zo van de Mol houden.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja de 8e aflevering is de finale waar de ontknoping ook al bij zit (wie de mol is), en aflevering 9 is dan helemaal voor molacties
quote:Wat hebben we vandaag nog allemaal geleerd? De eerste aflevering komt dus op de buis op zondag 20 maart, maar al een week eerder, op 13 maart, kunnen we kennismaken met alle kandidaten tijdens de eerste aflevering van Café De Mol. Elodie en Gilles maken plaats voor een nieuwe gastheer, namelijk Dennis Xhaët.
Sluit dus mooi aan op de Nederlandse versie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:21 schreef usagi414 het volgende:
Op 13 maart zullen de kandidaten bekend worden gemaakt in Café de Mol
[..]
Mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sluit dus mooi aan op de Nederlandse versie.
Ik ben wat rigoreuzer gegaan en heb 'Vlaanderen op zoek naar De Mol' voor het eerst sinds het begin van de reeks veranderd (dat durfde ik tot nu toe nooitquote:
Als originele TS vergeef ik het jequote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben wat rigoreuzer gegaan en heb 'Vlaanderen op zoek naar De Mol' voor het eerst sinds het begin van de reeks veranderd (dat durfde ik tot nu toe nooit), omdat het nu toch wel echt zo is dat lang niet alleen maar Vlaanderen op zoek is naar die mol
In alle voorgaande jaren is het terugkijken van De Mol via de site van VIER/GoPlay gewoon door henzelf opengezet voor Nederlandse IPs. Een VPN zou dus niet nodig moeten zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:09 schreef camaron het volgende:
Hier ben ik ook weer van de partij. De Vlaamse serie is pakken beter.
Voorheen kon ik GoPlay kijken met Firefox en Hide my IP. Dat luk me al een paar maanden niet meer, dan maar onder NordVPN.
Wat Sirolf zegt ja, vanuit Nederland heb je nooit een VPN nodig gehad om De Mol en Café de Mol op Vier.be en later GoPlay.be te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:09 schreef camaron het volgende:
Hier ben ik ook weer van de partij. De Vlaamse serie is pakken beter.
Voorheen kon ik GoPlay kijken met Firefox en Hide my IP. Dat luk me al een paar maanden niet meer, dan maar onder NordVPN.
Tof, ik heb er ook weer zin in! Waar de NL'se mol me echt niet meer kan boeien, heb ik wel weer veel zin in deze versie.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat Sirolf zegt ja, vanuit Nederland heb je nooit een VPN nodig gehad om De Mol en Café de Mol op Vier.be en later GoPlay.be te kijken
Denk dat ze wel blij zijn met de advertentie-inkomsten van de Nederlandse IP’s dus voor ons halen ze de geoblock eraf
Seizoen 6 t/m 9 zijn ook zonder geoblock op de site te zien! Zie linkjes in OP (alleen account nodig en adblock uit).
Overigens ook bevestigd door de zender dat ze ‘m voor de Mol er weer af halen:
[ twitter ]![]()
Ja, alles is ondertiteld, behalve Gilles zelf. Maar die spreekt zonder enorm accent.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:08 schreef heywoodu het volgende:
Het is doorgaans behoorlijk ondertiteld toch? Zou fijn zijn, ik wil met mijn vriendin gaan kijken om haar kennis te laten maken met het Mol-gebeuren, maar die gaat nog wel in bepaalde mate ondertiteling nodig hebben (en niet van die gare Teletekst-ondertiteling, ze is niet slechthorend) om het een beetje te kunnen volgen...zeker dat Vlaams
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:08 schreef heywoodu het volgende:
Het is doorgaans behoorlijk ondertiteld toch? Zou fijn zijn, ik wil met mijn vriendin gaan kijken om haar kennis te laten maken met het Mol-gebeuren, maar die gaat nog wel in bepaalde mate ondertiteling nodig hebben (en niet van die gare Teletekst-ondertiteling, ze is niet slechthorend) om het een beetje te kunnen volgen...zeker dat Vlaams
Hopelijk weer een kandidaat in de trant van een vloekende priesterquote:Op zondag 13 maart 2022 14:54 schreef Legoblokje het volgende:
Vanavond dus de introductie van de kandidaten? Zin in
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Zat net in de TV-gids van Goplay te kijken, is het normaal dat de eerste aflevering van de mol 2 uur duurt?
Ik zit de hele tijd te denken dat ik het verkeerd zie, maar er staat echt 19:55 tot 21:50quote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee.Ik kan mij het tenminste niet herinneren.
Waar kijk jij? Want op de goplay gids hieronder staat gewoon dat het 25 minuten duurt.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:47 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te denken dat ik het verkeerd zie, maar er staat echt 19:55 tot 21:50
Bedoel de eerste aflevering, niet cafe de molquote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Want op de goplay gids hieronder staat gewoon dat het 25 minuten duurt.
https://www.goplay.be/tv-gids
Neequote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Zat net in de TV-gids van Goplay te kijken, is het normaal dat de eerste aflevering van de mol 2 uur duurt?
Oh, verrek.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Bedoel de eerste aflevering, niet cafe de mol
Ja, daar zat ik eerst ook aan te denken, maar ik weet dat we meestal al rond 21:20 de aflevering online konden kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Is natuurlijk met reclames als je lineair kijkt
Kan ook bijna niet anders in een jubileum seizoen, ben nu wel erg benieuwd wat ze hebben bedachtquote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef Moira het volgende:
[..]
NeeZal wel iets bijzonders aan hangen ofzo?
Volgens mij duurde voorgaande seizoenen de eerste aflevering wel zo'n anderhalf uur, om een beetje te kunnen kennismaken met al die kandidaten.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:13 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders in een jubileum seizoen, ben nu wel erg benieuwd wat ze hebben bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
En op Instagram/Twitterquote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef FlyingEagle het volgende:
Als je de kandidaten wilt zien, ze staan al online bij de aflevering van de mol
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:34 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dankje, weet ik waar ik niet moet kijken
Naar België rijden of een VPN gebruiken?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
Deze video is niet beschikbaar in het buitenland...
Hoe kan ik kijken?
Ben bang dat we pas vanaf volgende week mogen meekijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
Deze video is niet beschikbaar in het buitenland...
Hoe kan ik kijken?
Het is binnen een minuutje gelukt met Urban VPN extension voor Chromequote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Naar België rijden of een VPN gebruiken?
Ik zit momenteel in Antwerpen bij mijn schoonouders. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef FlyingEagle het volgende:
Cafe de mol staat al klaar, nog wel geoblockt
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Urban VPNquote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat we pas vanaf volgende week mogen meekijken
Heb echt geen idee wat uberhaupt vpn is en ik kijk via telefoon, ik wacht wel een weekje.....quote:
Volgensmij kun je nu kijken zonder VPNquote:Op zondag 13 maart 2022 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb echt geen idee wat uberhaupt vpn is en ik kijk via telefoon, ik wacht wel een weekje.....
Helaas, maar maakt niet uit.....als de afleveringen vanaf volgende week maar beschikbaar komenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Volgensmij kun je nu kijken zonder VPN
Die maar even proberen dan. Ik betaal gewoon voor NordVPN en zowel VTMGO (voor andere programma's) als GoPlay doen het gewoon niet meer. Hun VPN-block is sterker dan NordVPN ofzo, terwijl dat gewoon een goeie betaalde service is. Vet irritant.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is binnen een minuutje gelukt met Urban VPN extension voor Chrome
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Heb het voorstelrondje gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
is er bevestigd dat NL kan kijken uberhaupt?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
Vet irritant, denk dat ze volgende week pas de geoblock voor ook Café de Mol eraf halen... Dan maar later vanavond ook met VPN kijken hoor
Blame it on Michaela if not:quote:Op zondag 13 maart 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er bevestigd dat NL kan kijken uberhaupt?
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er bevestigd dat NL kan kijken uberhaupt?
Lekker dan als het toch niet zo is. Met die VPN die hier werd genoemd heb ik het wel kunnen zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Moira het volgende:
Ondanks bovenstaande tweet zegt GoPlay blijkbaar ook dit:
[ afbeelding ]
Maar dat maakt ook weinig sense want het is eerder ook op NPO Start geweest terwijl we alsnog gewoon VPN-loos op GoPlay mee konden kijken.
Maar goed hoop ik maar dat Sharon het mis heeft want anders moeten we met z’n allen aan de VPN als je niet X maanden op NPO kunt wachten (en lopen zij ad-inkomsten mis maar ok).
Welke is dat precies? Ik kan er wel een downloaden maar die blijft alleen maar initialiserenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Die maar even proberen dan. Ik betaal gewoon voor NordVPN en zowel VTMGO (voor andere programma's) als GoPlay doen het gewoon niet meer. Hun VPN-block is sterker dan NordVPN ofzo, terwijl dat gewoon een goeie betaalde service is. Vet irritant.
Edit: Urban VPN extension werkt gewoonook voor VTMGO
En mijn dure NordVPN niet
___
Op m'n telefoon werkte t niet, maar op m'n laptop wel met urban VPN extension voor Chrome.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Welke is dat precies? Ik kan er wel een downloaden maar die blijft alleen maar initialiseren
Ik ga toch al om de week in België tanken, heb ik mooi nog een reden om wekelijks naar België te rijden. Lekker op een bankje zitten om een uurtje De Mol te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Moira het volgende:
Ondanks bovenstaande tweet zegt GoPlay blijkbaar ook dit:
[ afbeelding ]
Maar dat maakt ook weinig sense want het is eerder ook op NPO Start geweest terwijl we alsnog gewoon VPN-loos op GoPlay mee konden kijken.
Maar goed hoop ik maar dat Sharon het mis heeft want anders moeten we met z’n allen aan de VPN als je niet X maanden op NPO kunt wachten (en lopen zij ad-inkomsten mis maar ok).
Bij NordVPN doet ie het soms. De eerste server die ik probeerde werkte niet. De tweede Belgische server welquote:Op zondag 13 maart 2022 22:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Die maar even proberen dan. Ik betaal gewoon voor NordVPN en zowel VTMGO (voor andere programma's) als GoPlay doen het gewoon niet meer. Hun VPN-block is sterker dan NordVPN ofzo, terwijl dat gewoon een goeie betaalde service is. Vet irritant.
Edit: Urban VPN extension werkt gewoonook voor VTMGO
En mijn dure NordVPN niet
___
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gratis VPN wordt toch overal enorm afgeraden? Ik durf dat echt niet aan.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon werkte t niet, maar op m'n laptop wel met urban VPN extension voor Chrome.
Bij mij ging het beeld af en toe stilstaan, moest ik even op het balkje klikken en toen deed ie het weer. Beetje irritant.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lekker dan als het toch niet zo is. Met die VPN die hier werd genoemd heb ik het wel kunnen zien.
Maar echt soepel liep de aflevering niet. Geen idee of dat door zo`n VPN komt (ook voor het eerst dat ik zoiets gebruik)
https://chrome.google.com(...)gkofciiegomcon?hl=nlquote:Op maandag 14 maart 2022 14:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Welke is dat precies? Ik kan er wel een downloaden maar die blijft alleen maar initialiseren
Ik normaal ook niet (vandaar dat ik voor Nord betaal, maar de servers die ik daarop probeerde deden het dus niet). Maar die Urban lijkt wel legit en goed beoordeeld op zich (en werkte dus).quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef trui het volgende:
[..]
Een gratis VPN wordt toch overal enorm afgeraden? Ik durf dat echt niet aan.
Hmm klinkt toch alsof ze erop gaan double downen. Ik kan me van eerder ook herinneren dat het niet beschikbaar zou moeten zijn (NPO heeft eerder ook rechten gehad) maar het dan vervolgens alsnog gewoon zonder geoblock te kijken was.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Over de vraag of het nou wel of niet te bekijken is vanuit Nederland:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
(geen idee hoe ze bij 17 maart komen thoughquote:https://www.televizier.nl(...)t-amusement-spelshow
Vanaf 17 maart gaat het nieuwe seizoen van de Vlaamse editie van De Mol van start. En goed nieuws voor alle Nederlandse fans: de uitzendingen zullen namelijk ook via NPO Start beschikbaar komen.
Een woordvoerder bevestigde dit nieuws zojuist aan Showbizznetwork.
NPO Start
Of de kijkers ook direct vanaf de start van de afleveringen kunnen genieten, is vooralsnog onzeker. "Op dit moment is men nog druk in overleg per wanneer de afleveringen op NPO Start te zien zijn. Zij streven ernaar dit zo dicht mogelijk op de Belgische uitzending beschikbaar te maken voor Nederland", aldus de woordvoerder.
Dat was met een ouder seizoen waar ze rechten voor hadden wel zo iigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:34 schreef Tijn het volgende:
Zal je zien, is het straks alleen op NPO Plus
Dat zou ik niet zo erg vinden met NL Zietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:34 schreef Tijn het volgende:
Zal je zien, is het straks alleen op NPO Plus
Ja, dat. Als het binnen 24 uur via NPO te zien is, ga ik dat proberen. Maar anders VPN ik zo België in en kijk ik het op die manier wel, kom nou.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze het binnen 24u van de uitzending doen (maar beter dezelfde avond nog) geef ik het een kans.
Precies dit ja. Ik keek graag reclames voor ze maar dan niet hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat. Als het binnen 24 uur via NPO te zien is, ga ik dat proberen. Maar anders VPN ik zo België in en kijk ik het op die manier wel, kom nou.
Dit ookquote:En goed nieuws voor alle Nederlandse fans: de uitzendingen zullen namelijk ook via NPO Start beschikbaar komen.
Voor de meer casual kijker is dit wel goed nieuws, die gaat eerder op NPO kijken dan op een Vlaamse site.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit ookHoe is dit "goed nieuws"? Nederlanders keken al jaren massaal naar De Mol via vier.be / goplay.be
Vraag me af of het ook meteen erop komt of NPO lekker pas na zomer ermee begint?...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit ookHoe is dit "goed nieuws"? Nederlanders keken al jaren massaal naar De Mol via vier.be / goplay.be
Ja, daar is dus nog niks over bekend. Terwijl het over 5 dagen van start gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook meteen erop komt of NPO lekker pas na zomer ermee begint?...
Voor zover ik heb begrepen kun je die GoPlay-player sowieso niet naar je tv casten (AirPlay is toch ook casten?), maar als je hun player bijvoorbeeld in een Chrome tabblad hebt staan zou je wel die hele browsertab kunnen casten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:04 schreef Pino112 het volgende:
Ach, dan maar de VPN aanslingeren. Hopelijk werkt het AirPlayen met de echte uitzendingen wel mét beeld en niet alleen maar geluid.
Schijtirritant ja. Dikke middelvinger naar de Nederlandse kijkers die Vier/GoPlay al jaren met liefde van extra advertentie-inkomsten voorzien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zeggen 'zo dicht mogelijk erop' maar alles wat langer dan een paar uur duurt (laat staan alles wat langer dan 24 uur duurt) levert al een hoop verlies op aan advertentie-inkomsten door mensen die dan gewoon met VPN gaan kijken omdat die het willen zien zodra het online staat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook meteen erop komt of NPO lekker pas na zomer ermee begint?...
Ja. Ik deed het altijd via hun website op de iPad, werkte vorige seizoenen prima.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen kun je die GoPlay-player sowieso niet naar je tv casten (AirPlay is toch ook casten?), maar als je hun player bijvoorbeeld in een Chrome tabblad hebt staan zou je wel die hele browsertab kunnen casten.
De podcast Trust Nobody komt als het goed is sowieso nog met uitleg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kan er voor zondag dan een cursus vpn komen? Want ik heb geen idee hoe dat werkt..
Over een paar minuten heb ik de uitleg voor jequote:Op woensdag 16 maart 2022 16:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kan er voor zondag dan een cursus vpn komen? Want ik heb geen idee hoe dat werkt..
Omdat de NPO een graantje mee wil pikken van het succes van De Mol.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Snap echt niet waarom ze hier nu ineens zo moeilijk over doen terwijl het al jaren prima werkt
Maar dan kan de npo nu toch al duidelijk zijn wanneer ze het gaan uitzenden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de NPO een graantje mee wil pikken van het succes van De Mol.
Voeg de extensie Urban VPN toe aan je Chrome browser: https://chrome.google.com(...)ofciiegomcon/relatedquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik denk dat ze niet laten weten wanneer ze het gaan uitzenden omdat ze dat nog niet besloten hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dan kan de npo nu toch al duidelijk zijn wanneer ze het gaan uitzenden?
Jij bent een heldquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Voeg de extensie Urban VPN toe aan je Chrome browser: https://chrome.google.com(...)ofciiegomcon/related
[ afbeelding ]
Kies voor Add extension:
[ afbeelding ]
Hij is nu toegevoegd aan Chrome, mogelijk zie je hem rechtsboven nog niet in de browserbalk, klik daarvoor op het puzzel-icoontje:
[ afbeelding ]
En klik vervolgens op de punaise bij De Urban VPN extensie:
[ afbeelding ]
Nu zie je ook de Urban VPN extensie en kun je er op klikken:
[ afbeelding ]
Na doorklikken op OK en Agree, krijg je het volgende te zien. Hier ga je bij "Auto Server" zoeken op Belgium:
[ afbeelding ]
En vervolgens gaat hij verbinden met België:
[ afbeelding ]
Veel plezier met kijken
Helaas werkt dit alleen op een laptop/desktop en niet op telefoons en tablets…quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Voeg de extensie Urban VPN toe aan je Chrome browser: https://chrome.google.com(...)ofciiegomcon/related
[ afbeelding ]
Kies voor Add extension:
[ afbeelding ]
Hij is nu toegevoegd aan Chrome, mogelijk zie je hem rechtsboven nog niet in de browserbalk, klik daarvoor op het puzzel-icoontje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na doorklikken op OK en Agree, krijg je het volgende te zien. Hier ga je bij "Auto Server" zoeken op Belgium:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier met kijken
Maar het begint zondag alquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet laten weten wanneer ze het gaan uitzenden omdat ze dat nog niet besloten hebben
OP-stukje aangepast met dit:quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies voor Add extension:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier met kijken
Hoe weet jij wat ik aan heb?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:57 schreef Moira het volgende:
[..]
OP-stukje aangepast met dit:
[warning]Afleveringen van De Mol zijn hier te zien: (gratis account maken en adblocker uitzetten)
Seizoen 9 (Duitsland 2021): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 8 (Griekenland 2020): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 7 (Vietnam 2019): https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-2019/gfw379cm#autoplay
Seizoen 6 (Mexico 2018): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
[/warning]
[error]Let op! Bovenstaande is (dankzij de NPO) vanaf 2022 enkel nog van toepassing voor kijkers vanuit België. Mocht je net als de rest van Nederland geen geduld hebben voor de NPO die met hun bemoeienis ons pleziertje verpesten, dan is er hier een man in lange regenjas langsgekomen die een makkelijke en tevens gratis oplossing biedt om dezelfde avond nog met de Vlamingen mee te kijken op de oude manier.
Mocht NPO zowaar eens iets goed doen en dezelfde avond uitzenden zal ik dit vervangen met een link naar de NPO[/error]
Toch wel hequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag kom ik met goed nieuws!
[ twitter ]
Ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Maandagavond vind ik nog meevallen maar ik ga dan toch lekker zondagavond op GoPlay kijken
Mooi!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Met chromecast lukte het mij altijd om het naar de tv te streamen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:26 schreef Felagund het volgende:
Wel fijn nieuws, ik twijfel dan toch op maandag te kijken omdat het kijken op tv toch wat fijner is dan op een klein scherm. Maar waarschijnlijk kan ik mij toch niet inhouden. Het ligt ook een beetje aan hoe laat de aflevering op zondagavond online komt.
Ik denk niet dat het bij NPO op TV komt, hoor. Het staat namelijk niet in de gids: https://www.npostart.nl/gids?date=2022-03-21&type=tv#eveningquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:26 schreef Felagund het volgende:
Wel fijn nieuws, ik twijfel dan toch op maandag te kijken omdat het kijken op tv toch wat fijner is dan op een klein scherm. Maar waarschijnlijk kan ik mij toch niet inhouden. Het ligt ook een beetje aan hoe laat de aflevering op zondagavond online komt.
Dat snap ik, maar ik heb gewoon de NPO start app op mijn tv, terwijl ik die van GoPlay niet kan downloaden in Nederland. Dus daarom is het of op mijn laptop/iPad kijken, of ik moet nog een makkelijke manier vinden dat ik die naar mijn tv kan streamen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij NPO op TV komt, hoor. Het staat namelijk niet in de gids: https://www.npostart.nl/gids?date=2022-03-21&type=tv#evening
Dus dat wordt alsnog streamen.
Ik draai hem normaal op mijn laptop via Chrome, dan kan je een tabblad casten naar je tv via Chromecast. Heb het ook wel eens via m'n telefoon geprobeerd met de app Web Video Caster, maar dat vond ik net een tikje minder fijn werken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb gewoon de NPO start app op mijn tv, terwijl ik die van GoPlay niet kan downloaden in Nederland. Dus daarom is het of op mijn laptop/iPad kijken, of ik moet nog een makkelijke manier vinden dat ik die naar mijn tv kan streamen.
Ah zo. Ja, als je geen mogelijkheid hebt je computer, tablet of telefoon op de TV te krijgen wordt het wel lastig, ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb gewoon de NPO start app op mijn tv, terwijl ik die van GoPlay niet kan downloaden in Nederland. Dus daarom is het of op mijn laptop/iPad kijken, of ik moet nog een makkelijke manier vinden dat ik die naar mijn tv kan streamen.
Afgelopen jaren was het volgens mij vrijwel direct na de aflevering, of met een half uur.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:26 schreef Felagund het volgende:
Wat wel kan is dat de mol hier al gekozen is en zelf heeft gekozen wat voor flesje drinken de kandidaten op tafel krijgen? Of het is voor de lol gewoon hun favoriete drankje en 3 van hen hebben geen favoriete drankje?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Geïntrigeerd trouwens door de limonadeflesjes..
Emanuelle heeft een flesje met een kroonkurk erop. Drie kandidaten hebben geen flesje.
Wordt hier een hint gegeven over de finale en de eerste afvaller ?
Ik denk echter dat deze opnames zijn uit de fase van kennismaking, dus dan klopt het niet dat men al een hint geeft naar de finale...
Reminder voor vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
hoop dat ik er aan denk, zondag is echt zo'n dag om het te vergeten
Met VPN issie niet lastig te bekijken maar de geoblock staat er nog wel op iig. En erg nodig is het idd niet, je onthoud de namen toch niet en gaandeweg de eerste afleveringen leer je ze wel kennenquote:Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Die van vorige week is niet echt nodig om lekker te kunnen kijken denk ik? Volgens mij was die wat lastig kijken met VPN enzo?
Wel heel benieuwd en ik hoop echt dat er dusdanige ondertiteling is dat m'n vriendin genoeg kan volgen om het ook leuk te vinden
Gilles volledig verstaan zal voorlopig nog wat lastig worden (hoewel ze altijd meer verstaat dan ik denk), maar dat is gelukkig niet altijd even belangrijk, een korte uitleg van een opdracht kan ik zelf ook wel even geven als het nodig isquote:Op zondag 20 maart 2022 11:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Met VPN issie niet lastig te bekijken maar de geoblock staat er nog wel op iig. En erg nodig is het idd niet, je onthoud de namen toch niet en gaandeweg de eerste afleveringen leer je ze wel kennen
En als ze Gilles kan verstaan zit ze safe, want verder wordt alles ondertiteld!
Ik zal ook wekelijks mezelf eraan proberen te herinneren de link in de topicpointer hieronder te zetten, zodat mensen alleen naar de laatste post/naar beneden hoeven te scrollen en niks hoeven te lezen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwacht hier wel weer een melding als de aflevering online beschikbaar is…
Ik vraag me af of er hier veel mensen gaan zijn die morgen bij NPO gaan kijken versus die straks bij GoPlay gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Op maandagavond publicatie op NPO Start
Ben ook wel benieuwd ja ha haquote:Op zondag 20 maart 2022 18:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er hier veel mensen gaan zijn die morgen bij NPO gaan kijken versus die straks bij GoPlay gaan kijken
We weten natuurlijk niet wanneer iedereen heeft kunnen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:56 schreef Madhouse11 het volgende:
We gaan beginnen. Veel plezier allemaal. Spoilers graag totdat iedereen heeft kunnen kijken.
Net als vorige week met Café dusquote:Op zondag 20 maart 2022 20:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik krijg hem niet van mijn iPad naar de Apple TV met AirPlay. Dan neemt hij alleen de audio.
Jaaaaaquote:Op zondag 20 maart 2022 20:11 schreef Moira het volgende:
Let's goooooo geoblockloos![]()
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Volgens mij werkt het alleen als je het tabblad van je browser in z’n geheel naar je tv kan castenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik krijg hem niet van mijn iPad naar de Apple TV met AirPlay. Dan neemt hij alleen de audio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Moira op 20-03-2022 20:36:49 ]Fuck the EBU.![]()
Ik lees op Tweakers over de app Web Video Cast.
Zelf gebruik ik voor GoPlay de app Web Video Cast. Je surft in deze app naar de site van GoPlay, start met spelen en de app detecteert dan de achterliggende video streams, en laat je toe deze rechtstreeks te casten.
Dit geeft in mijn ervaring een veel vloeiender resultaat dan je volledige scherm te casten.
Zo even proberen.![]()
Ja maar dan houd je die lelijke balkenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het alleen als je het tabblad van je browser in z’n geheel naar je tv kan castenI solemnly swear i'm up to no good![]()
De eerste twist is alvast weer
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Spoilers tot minstens 22u aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ook wel in de topicwarning @Moira![]()
Dat is echt verre van een spoiler over het verloop van de afleveringquote:Op zondag 20 maart 2022 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spoilers tot minstens 22u aub
Mag ook wel in de topicwarning @:Moira![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Wil ik best doen maar de quote is geenszins spoilerwaardig iigquote:Op zondag 20 maart 2022 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spoilers tot minstens 22u aub
Mag ook wel in de topicwarning @:Moira
Fuck the EBU.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo heb ik al 2 jaren gekeken, streamen via die tool naar de Chromecast. Werkt prima...quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees op Tweakers over de app Web Video Cast.
Zelf gebruik ik voor GoPlay de app Web Video Cast. Je surft in deze app naar de site van GoPlay, start met spelen en de app detecteert dan de achterliggende video streams, en laat je toe deze rechtstreeks te casten.
Dit geeft in mijn ervaring een veel vloeiender resultaat dan je volledige scherm te casten.
Zo even proberen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
https://www.goplay.be/vid(...)e-mol-afl-1#autoplay
Deze (aflevering van Café de Mol) doet het bij mij niet? Bij jullie wel?
Ik krijg hier gewoon een zwart scherm met 0:00 maar bij die aflevering van de kandidaten staat nog steeds 'deze video is niet beschikbaar in het buitenland' dus het lijkt me geen geoblock. Adblock is uiteraard uit.Fuck the EBU.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat fijn dat Gilles weer gewoon aan tafel zit bij de kandidaten, dat het weer kan (Corona-technisch enzo). Dat doet ook wel veel voor de sfeer.![]()
Bij mij hetzelfde. Aan de rechterkant staat wel 'Deze video is te bekijken tot vandaag'. Misschien dat daar iets mee is, al zou dat wel heel vreemd zijn natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef Moira het volgende:
Ik krijg hier gewoon een zwart scherm met 0:00 maar bij die aflevering van de kandidaten staat nog steeds 'deze video is niet beschikbaar in het buitenland' dus het lijkt me geen geoblock. Adblock is uiteraard uit.![]()
Die van vorige week is niet beschikbaar in het buitenland. Die van deze week doet bij mij nog niets.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef Moira het volgende:
Ik krijg hier gewoon een zwart scherm met 0:00 maar bij die aflevering van de kandidaten staat nog steeds 'deze video is niet beschikbaar in het buitenland' dus het lijkt me geen geoblock. Adblock is uiteraard uit.![]()
En dat was aflevering 1.
Nu al spannender en gewiekster dan heel 'Wie Is De Mol' de afgelopen maanden.
Avro/Tros, eat your heart out…![]()
![]()
Nog niet halverwege de aflevering, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Poe, dat wordt weer een paar uurtjes bijkomen. Bij de NL versie val je al tijdens de aflevering in slaap.
Dit zit zo goed in elkaar. De sfeer bij Cafe de Mol is ook prettiger dan het gestuurde Moltalk.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Maar wat een feest verder weer.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Wat een begin weer
Heerlijke aflevering vandaag. Echt zoveel beter dan de NL versie
Ja nu ook voor iOS dus omdat het vorig jaar nog wel gewoon werkte.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb ik al 2 jaren gekeken, streamen via die tool naar de Chromecast. Werkt prima...![]()
We zullen waarschijnlijk nog 10 minuten moeten wachten.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef Moira het volgende:
Ik krijg hier gewoon een zwart scherm met 0:00 maar bij die aflevering van de kandidaten staat nog steeds 'deze video is niet beschikbaar in het buitenland' dus het lijkt me geen geoblock. Adblock is uiteraard uit.quote:In tegenstelling tot VTM GO en VRT NU kan je op GoPlay niet te allen tijde live televisie kijken. Mediabedrijf SBS maakt echter wel een uitzondering voor belangrijke programma’s, zoals ‘De Mol’.
Online kijkers moeten tien minuutjes geduld hebben, want de uitzending van ‘De Mol’ start iets later. “Je krijgt online namelijk minder reclame te zien want die is gepersonaliseerd. Daardoor ben je sneller klaar met de aflevering. Mensen die online kijken, zouden dus potentieel alle wijzigingen in de aflevering tien minuten sneller gezien kunnen hebben dan de mensen die tv kijken”, vertelt Annick Sterckx, Head of Digital bij SBS Belgium, aan onze redactie.
https://www.hln.be/tech/t(...)abonnement~a8e9b4bb/Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik streamde altijd al vanaf een iPad naar de Chromecast via Web Video Cast, ideaal…quote:Op zondag 20 maart 2022 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja nu ook voor iOS dus omdat het vorig jaar nog wel gewoon werkte.![]()
Als Apple-persoon heb ik geen Chromecastquote:Op zondag 20 maart 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik streamde altijd al vanaf een iPad naar de Chromecast via Web Video Cast, ideaal…![]()
![]()
Ik ben bi-digitaal…quote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als Apple-persoon heb ik geen Chromecast![]()
![]()
Zo tof!
Wat stond-ie trouwens al snel onlineIk dacht pas vanaf half 10, maar ik ging om 9 uur alvast even kijken en ja hoor, daar was-ie al! Gelijk aangezet natuurlijk
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]Geweldig, geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo tof weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Wat een heerlijk begin weer! En een toffe groep zo, volgens mij. Een paar echte fanatiekelingen, maar niet op een irritante manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:08 schreef Japepk het volgende:
Wat een heerlijk begin weer! En een toffe groep zo, volgens mij. Een paar echte fanatiekelingen, maar niet op een irritante manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik zei het net al in de SC van het ESF-forum, toch een beetje mijn thuishonk hier op Fok: dit is de reden dat ik dit ooit als username heb genomen, niet dat slappe aftreksel van een WIDM Nederland. IJzersterke opening.![]()
Om kwart over 8 kon je al starten, zo vroeg was het nooit eerder beschikbaarquote:Op zondag 20 maart 2022 22:50 schreef Tijn het volgende:
Zo tof!
Wat stond-ie trouwens al snel onlineIk dacht pas vanaf half 10, maar ik ging om 9 uur alvast even kijken en ja hoor, daar was-ie al! Gelijk aangezet natuurlijk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om kwart over 8 kon je al starten, zo vroeg was het nooit eerder beschikbaar![]()
Alles klopte gewoon aan deze aflevering voor mij!
-Het begin met de throwbacks naar alle (reboot)seizoenen met de taart, de kisten, de ketting, de auto met bom. Met de gigantische plottwist bij die laatste. Alleen de autobotsing vond ik zeer vreemd en random. Was dat een verwijzing naar één van de eerste drie seizoenen? Die heb ik (nog) niet gezien.
-Een opdracht waar ik van houd in De Mol België en voor mij echt definieert: met een opsplitsing van de groep en dat (onbewust) een actie van de ene groep een consequentie heeft voor de andere. Hier: geknapte ballon <--> tip bij de andere groep. Dat soort ingenieuze opdrachten maakt De Mol België uniek voor mij.
-Een psychologische twist (eigenlijk twee) met persoonlijk gewin versus pot.
-Eigenlijk die hele situatie met de klok was dus eigenlijk gedurende vorig seizoen al helemaal uitgedacht en is natuurlijk geniaal![]()
![]()
Volgens mij was dat al wel ruim 10 minuten nadat Café De Mol op tv starttequote:Op zondag 20 maart 2022 22:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zullen waarschijnlijk nog 10 minuten moeten wachten.
[..]Maar nu is 'ie er helemaal af gehaald lijkt het (van de pagina). Zie nu alleen nog die aflevering van de kandidaten van vorige week die niet beschikbaar is in NL.
Fuck the EBU.![]()
Ja, ik dacht het 3e seizoen (of het 2e)...quote:Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
-Het begin met de throwbacks naar alle (reboot)seizoenen met de taart, de kisten, de ketting, de auto met bom. Met de gigantische plottwist bij die laatste. Alleen de autobotsing vond ik zeer vreemd en random. Was dat een verwijzing naar één van de eerste drie seizoenen? Die heb ik (nog) niet gezien.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
De mensen die zondagavond niet meteen kijken komen ook al jaren niet in dit topic zolang ze nog niet gekeken hebben, is niet te doen als dit topic langer dan 2 uur alleen maar uit spoilers bestaat.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou sommige dingen toch in spoilers plaatsen. Niet iedereen kijkt zondagavond meteen.
(mocht de algemene consensus inmiddels anders zijn hoor ik dat uiteraard graag, maar tot dan val ik terug op de eerdere discussies die we erover gehad hebben)
Fuck the EBU.![]()
Dan moeten die mensen ook het topic maar even niet lezen.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou sommige dingen toch in spoilers plaatsen. Niet iedereen kijkt zondagavond meteen.![]()
Spoilers tot 22:00 was de concensus toch dit jaar?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:37 schreef Moira het volgende:
[..]
De mensen die zondagavond niet meteen kijken komen ook al jaren niet in dit topic zolang ze nog niet gekeken hebben, is niet te doen als dit topic langer dan 2 uur alleen maar uit spoilers bestaat.
(mocht de algemene consensus inmiddels anders zijn hoor ik dat uiteraard graag, maar tot dan val ik terug op de eerdere discussies die we erover gehad hebben)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik moet altijd een beetje wennen aan een nieuwe groep, maar wat me dit jaar opvalt: geen boomer-manMeestal is er wel zo'n vent van 50 bij die denkt dat-ie heel slim is, maar er eigenlijk niet zoveel van bakt. Maar dit jaar lijken ze allemaal een stuk jonger!
![]()
Gewoon even een tussendoor opmerking. Ik lees nog niets en ga zo de laatste 20 minuten verder kijken maar ik moet gewoon even kwijt dat ik nu al geen woorden heb voor het feest van alles. Herkenning ooohja momenten, schitterende opdrachten, allemaal twists. Hier heb ik een jaar op gewacht. In 5 minuten Vlaamse zit al meer spanning en lol dan in het hele Nederlandse seizoen. Wat een oprecht genot om naar te kijken vrienden!![]()
![]()
![]()
Ik had wat schrik dat het hernemen van die eerdere opdrachten zou tegenvallen omdat we er al vertrouwd mee zijn, maar wat hebben ze ook dat zo ongelofelijk goed aangepakt... Wauw...![]()
Wat een aflevering! Ik zat er direkt in. De opdrachten, de spanning, de mooie beelden, de plot twists, de groep, het verraad en de duivelse dillema's... Ik heb er geen woorden voor.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Topshow
Ik heb dit jaar niet eens naar WIDM gekeken trouwens. Voorheen keek ik nog wel eens de eerste paar afleveringen voordat ik weer afhaakte, maar nu is De Mol de enige show die ertoe doet![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef zorro28 het volgende:
Dan doe je dit jaar mee met De Mol, heet je Philippe, en ben je alsnog niet de Philippe van dit seizoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit ja, een beetje sprakeloos terwijl ik overstroom in mijn hoofd door zoveel tofheid.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:49 schreef jcdragon het volgende:
Wat een aflevering! Ik zat er direkt in. De opdrachten, de spanning, de mooie beelden, de plot twists, de groep, het verraad en de duivelse dillema's... Ik heb er geen woorden voor.Ik kijk het als opwarmertje en met heel veel ergernis. Het enige goede aan dit jaar was dat het in Albanie, mijn lievelingsland was opgenomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:59 schreef Tijn het volgende:
Ik heb dit jaar niet eens naar WIDM gekeken trouwens. Voorheen keek ik nog wel eens de eerste paar afleveringen voordat ik weer afhaakte, maar nu is De Mol de enige show die ertoe doet
Ik ben overigens wel altijd voor de afvaller in spoilers.![]()
Ik denk dat Uma niet verwacht had dat zo weinig spelers de vloer is lava zouden halen. En dus toegang kregen tot de klok. Nu was ze echt de enige die het van plan was (en gedaan heeft)![]()
![]()
Ik geniet ook altijd zo van om maar iets stoms te noemen, de auto momentjes, het meezingen, de lol. Hoe kan het toch dat de productie van de Nederlandse dat nooit weten te vangen? Terwijl die lol er ongetwijfeld ook is maar het voegt zo ontzettend veel toe aan de sfeer van het programma.![]()
Maar diegene die na haar zouden zijn gekomen hadden gewoon kunnen zeggen dat ze niet voor de vrijstelling zijn gegaan (dat valt toch niet te controleren als het hokje dicht zit).quote:Op maandag 21 maart 2022 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat Uma niet verwacht had dat zo weinig spelers de vloer is lava zouden halen. En dus toegang kregen tot de klok. Nu was ze echt de enige die het van plan was (en gedaan heeft)You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ja, in seizoen 3 kreeg iedereen een koker die ze niet mochten openen. Zat fotopapier in, dus als het werd geopend, verkleurde dat en was het duidelijk. Ze reden een aantal afleveringen later tegen een andere auto aan en moesten naar de ‘politie’, waar ze werden verhoord. “Je hebt met de kokers gefoefeld.” Toen gingen ze kijken wie de waarheid sprak over of ze wel of niet in de kokers hadden gekeken.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
-Het begin met de throwbacks naar alle (reboot)seizoenen met de taart, de kisten, de ketting, de auto met bom. Met de gigantische plottwist bij die laatste. Alleen de autobotsing vond ik zeer vreemd en random. Was dat een verwijzing naar één van de eerste drie seizoenen? Die heb ik (nog) niet gezien.
Vandaar dat kokertje wat ze kregen van de politie.![]()
Wel vervelend dat als je oude seizoenen nog zou willen terugkijken omdat je toen nog niet keek, dat nu wel te laat is met al die spoilers.![]()
Och ik denk echt niet dat dat zoveel uitmaakt als je eenmaal in zo’n oud seizoen zit.quote:Op maandag 21 maart 2022 06:53 schreef Pino112 het volgende:
Wel vervelend dat als je oude seizoenen nog zou willen terugkijken omdat je toen nog niet keek, dat nu wel te laat is met al die spoilers.in de haak.![]()
Jij hebt duidelijk wel iets tegen ‘spoilers’ hequote:Op maandag 21 maart 2022 06:53 schreef Pino112 het volgende:
Wel vervelend dat als je oude seizoenen nog zou willen terugkijken omdat je toen nog niet keek, dat nu wel te laat is met al die spoilers.![]()
![]()
Ik begreep wel dat de echte 'oude' seizoenen, 1 t/m 3, ook niet echt het terugkijken waard zijn. Alleen in slechte kwaliteit beschikbaar, en sinds de reboot is het programma inhoudelijk ook sterk verbeterd. Plus, door alle verwijzingen door de jaren heen weet je inderdaad al wel wie de Mollen zijn.'t Echte en 't ware!![]()
Tja het is niet alsof daar geen tijd voor is geweest ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2022 06:53 schreef Pino112 het volgende:
Wel vervelend dat als je oude seizoenen nog zou willen terugkijken omdat je toen nog niet keek, dat nu wel te laat is met al die spoilers.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik denk dat het programma inhoudelijk altijd vrij sterk is geweest, maar de beeldkwaliteit van de eerste 3 seizoenen is inderdaad niet bepaald HD, nee.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:46 schreef Japepk het volgende:
Ik begreep wel dat de echte 'oude' seizoenen, 1 t/m 3, ook niet echt het terugkijken waard zijn. Alleen in slechte kwaliteit beschikbaar, en sinds de reboot is het programma inhoudelijk ook sterk verbeterd. Plus, door alle verwijzingen door de jaren heen weet je inderdaad al wel wie de Mollen zijn.![]()
Dat is het iig sinds 2019 geweest en nu ‘ie een uur eerder beschikbaar is is dat alleen maar beterquote:Op zondag 20 maart 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spoilers tot 22:00 was de concensus toch dit jaar?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jou username is wel echt perfect voor aflevering 1 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha ik moest ook er ook al aan denken, toch leuk om een FOK!ker erbij te hebben in het programmaquote:Op maandag 21 maart 2022 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jou username is wel echt perfect voor aflevering 1 he
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jou username is wel echt perfect voor aflevering 1 heHier heb ik al die jaren op gewacht natuurlijk
![]()
![]()
Vanavond om 20.35 zenden ze het uit op Play4 (hopelijk ook weer zonder geoblock)quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:18 schreef Maartel het volgende:
Iemand al een linkje gevonden naar de 10 jaar De Mol documentaire voor in Nederland?Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Wat een weergaloze start van het jubileumseizoen
Toch maar effe in spoilers, voor alle zekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik zou zelf denk ik eerder meubelmaker/timmerman zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:01 schreef Japepk het volgende:
Schrijnwerker is wat wij kennen als bouwvakker/timmerman toch?
Bij kinesist moet ik ook altijd weer nadenken hoe wij dat nu noemen. Daar zijn er al een paar van geweest.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ieder jaar weer de prachtigste beroepen in de Mol. Schrijnwerker, ik herinner me een rolluikenverdeler (?) en nu ook weer een boomverzorger.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Begrijp niet hoe een lerares godsdienst de 4 evangelisten niet kan kennen. Zelfs niet eentje.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ja, dat kan echt niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Begrijp niet hoe een lerares godsdienst de 4 evangelisten niet kan kennen. Zelfs niet eentje.![]()
Fysiotherapeut.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij kinesist moet ik ook altijd weer nadenken hoe wij dat nu noemen. Daar zijn er al een paar van geweest.![]()
Nee dat vond ik ook wel bijzonderquote:Op maandag 21 maart 2022 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Begrijp niet hoe een lerares godsdienst de 4 evangelisten niet kan kennen. Zelfs niet eentje.Ik ben niet gelovig opgevoegd, maar zelfs ik wist er twee
(Wel met als kanttekening dat ik niet in in een hokje op de Canarische eilanden stond te twijfelen over hoe ik m'n medekandidaten ging verraden)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik ook. Vond het opvallend dat iedereen bij de lavaopdracht een wit shirt aan leek te hebben en hij gewoon in z'n kleurenoverhemd rondliep.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:42 schreef Tijn het volgende:
Het is echt nergens op gebaseerd, maar ik heb een soort "bad vibe" gevoel bij die Yens
[ afbeelding ]
Dus dat is mijn mol voor nu![]()
Docu?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:38 schreef Maartel het volgende:
Is de docu (nog) niet te zien op goplay of kijk ik niet goed?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik keek net op de site van de npo en daar is de mol België nu ook te zien. Mochten er mensen problemen hebben met het bekijken op de Belgische site. En npo is evt ook met de Chromecast te bekijken (maar dus wel een dag later)![]()
Er staat wel dat ze lerares godsdienst is, maar in de kennismakingsaflevering van Café De Mol werd verteld dat ze lerares godsdienst wil worden en nu alleen nog andere vakken geeft. Niet dat het daarmee minder verdacht is, maar wel enige nuance.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Begrijp niet hoe een lerares godsdienst de 4 evangelisten niet kan kennen. Zelfs niet eentje.![]()
Ohh Ben benieuwd of wij die ook te zien krijgen in Nederlandquote:Op maandag 21 maart 2022 21:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja er is een docu gemaakt over 10 Jaar De Mol die nu live op Vier isI solemnly swear i'm up to no good![]()
Voorlopig nog niet. Er staat nog steeds vorige aflevering naast en die verwijst naar de aflevering van gisteren.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohh Ben benieuwd of wij die ook te zien krijgen in Nederland
Maar cafe de Mol was ook pas vanochtend online beschikbaar.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ohh kunnen we die nu ook kijken? Dan weet ik wat ik morgen ga doen!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Er staat nog steeds vorige aflevering naast en die verwijst naar de aflevering van gisteren.
Maar cafe de Mol was ook pas vanochtend online beschikbaar.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Nu net terug gekeken, toch voor het gemak van NPO lekker makkelijk via de app op m'n TV
Maar wat een genottelijke aflevering gelijk
Jens
Hoe ingenieus al die opdrachten in elkaar zitten
Dacht eerste van "Jens gaat op vakantie en neemt een klok mee, waarom zou je dat nou in godsnaam weer doen??" maar m'n vriendin wist te melden dat Gilles in de afsluitende aflevering van vorig seizoen had gezegd "wel de klok meenemen op vakantie he!". Dat is toch briljant
Vraag me alleen af wat er zou zijn gebeurd als Jens die vrijstelling gevonden zou hebben in het afgelopen jaar.![]()
Dan had ie hem denk ik mogen houden nuquote:Op maandag 21 maart 2022 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu net terug gekeken, toch voor het gemak van NPO lekker makkelijk via de app op m'n TV
Maar wat een genottelijke aflevering gelijk
Jens
Hoe ingenieus al die opdrachten in elkaar zitten
Dacht eerste van "Jens gaat op vakantie en neemt een klok mee, waarom zou je dat nou in godsnaam weer doen??" maar m'n vriendin wist te melden dat Gilles in de afsluitende aflevering van vorig seizoen had gezegd "wel de klok meenemen op vakantie he!". Dat is toch briljant
Vraag me alleen af wat er zou zijn gebeurd als Jens die vrijstelling gevonden zou hebben in het afgelopen jaar.![]()
![]()
Mogen ze een vrijstelling bij de Belgen niet bewaren voor een latere aflevering?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat idee heb ik niet nee. Heb dat iig nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Mogen ze een vrijstelling bij de Belgen niet bewaren voor een latere aflevering?
Net als dat ze geen fysieke pot hebben. En eerlijk gezegd bevalt me dat ook een stuk beter, want dat gelul in Nederland over wie de penningmeester moet zijn en dat een gigantisch belangrijke taak vinden enzo vind ik niet bepaald interessant![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: