Nee.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Zat net in de TV-gids van Goplay te kijken, is het normaal dat de eerste aflevering van de mol 2 uur duurt?
Ik zit de hele tijd te denken dat ik het verkeerd zie, maar er staat echt 19:55 tot 21:50quote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee.Ik kan mij het tenminste niet herinneren.
Waar kijk jij? Want op de goplay gids hieronder staat gewoon dat het 25 minuten duurt.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:47 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te denken dat ik het verkeerd zie, maar er staat echt 19:55 tot 21:50
Bedoel de eerste aflevering, niet cafe de molquote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Want op de goplay gids hieronder staat gewoon dat het 25 minuten duurt.
https://www.goplay.be/tv-gids
Neequote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Zat net in de TV-gids van Goplay te kijken, is het normaal dat de eerste aflevering van de mol 2 uur duurt?
Oh, verrek.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Bedoel de eerste aflevering, niet cafe de mol
Ja, daar zat ik eerst ook aan te denken, maar ik weet dat we meestal al rond 21:20 de aflevering online konden kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Is natuurlijk met reclames als je lineair kijkt
Kan ook bijna niet anders in een jubileum seizoen, ben nu wel erg benieuwd wat ze hebben bedachtquote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef Moira het volgende:
[..]
NeeZal wel iets bijzonders aan hangen ofzo?
Volgens mij duurde voorgaande seizoenen de eerste aflevering wel zo'n anderhalf uur, om een beetje te kunnen kennismaken met al die kandidaten.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:13 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders in een jubileum seizoen, ben nu wel erg benieuwd wat ze hebben bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
En op Instagram/Twitterquote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef FlyingEagle het volgende:
Als je de kandidaten wilt zien, ze staan al online bij de aflevering van de mol
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:34 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dankje, weet ik waar ik niet moet kijken
Naar België rijden of een VPN gebruiken?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
Deze video is niet beschikbaar in het buitenland...
Hoe kan ik kijken?
Ben bang dat we pas vanaf volgende week mogen meekijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
Deze video is niet beschikbaar in het buitenland...
Hoe kan ik kijken?
Het is binnen een minuutje gelukt met Urban VPN extension voor Chromequote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Naar België rijden of een VPN gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |