SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik al 2 jaren gekeken, streamen via die tool naar de Chromecast. Werkt prima...quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees op Tweakers over de app Web Video Cast.
Zelf gebruik ik voor GoPlay de app Web Video Cast. Je surft in deze app naar de site van GoPlay, start met spelen en de app detecteert dan de achterliggende video streams, en laat je toe deze rechtstreeks te casten.
Dit geeft in mijn ervaring een veel vloeiender resultaat dan je volledige scherm te casten.
Zo even proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat fijn dat Gilles weer gewoon aan tafel zit bij de kandidaten, dat het weer kan (Corona-technisch enzo). Dat doet ook wel veel voor de sfeer.
Bij mij hetzelfde. Aan de rechterkant staat wel 'Deze video is te bekijken tot vandaag'. Misschien dat daar iets mee is, al zou dat wel heel vreemd zijn natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef Moira het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)e-mol-afl-1#autoplay
Deze (aflevering van Café de Mol) doet het bij mij niet? Bij jullie wel?
Ik krijg hier gewoon een zwart scherm met 0:00 maar bij die aflevering van de kandidaten staat nog steeds 'deze video is niet beschikbaar in het buitenland' dus het lijkt me geen geoblock. Adblock is uiteraard uit.
Die van vorige week is niet beschikbaar in het buitenland. Die van deze week doet bij mij nog niets.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef Moira het volgende:
Ik krijg hier gewoon een zwart scherm met 0:00 maar bij die aflevering van de kandidaten staat nog steeds 'deze video is niet beschikbaar in het buitenland' dus het lijkt me geen geoblock. Adblock is uiteraard uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ja nu ook voor iOS dus omdat het vorig jaar nog wel gewoon werkte.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb ik al 2 jaren gekeken, streamen via die tool naar de Chromecast. Werkt prima...
We zullen waarschijnlijk nog 10 minuten moeten wachten.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef Moira het volgende:
quote:In tegenstelling tot VTM GO en VRT NU kan je op GoPlay niet te allen tijde live televisie kijken. Mediabedrijf SBS maakt echter wel een uitzondering voor belangrijke programma’s, zoals ‘De Mol’.
Online kijkers moeten tien minuutjes geduld hebben, want de uitzending van ‘De Mol’ start iets later. “Je krijgt online namelijk minder reclame te zien want die is gepersonaliseerd. Daardoor ben je sneller klaar met de aflevering. Mensen die online kijken, zouden dus potentieel alle wijzigingen in de aflevering tien minuten sneller gezien kunnen hebben dan de mensen die tv kijken”, vertelt Annick Sterckx, Head of Digital bij SBS Belgium, aan onze redactie.
https://www.hln.be/tech/t(...)abonnement~a8e9b4bb/
Ik streamde altijd al vanaf een iPad naar de Chromecast via Web Video Cast, ideaal…quote:Op zondag 20 maart 2022 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja nu ook voor iOS dus omdat het vorig jaar nog wel gewoon werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |