SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef zorro28 het volgende:
Dan doe je dit jaar mee met De Mol, heet je Philippe, en ben je alsnog niet de Philippe van dit seizoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ja, een beetje sprakeloos terwijl ik overstroom in mijn hoofd door zoveel tofheid.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:49 schreef jcdragon het volgende:
Wat een aflevering! Ik zat er direkt in. De opdrachten, de spanning, de mooie beelden, de plot twists, de groep, het verraad en de duivelse dillema's... Ik heb er geen woorden voor.
Ik kijk het als opwarmertje en met heel veel ergernis. Het enige goede aan dit jaar was dat het in Albanie, mijn lievelingsland was opgenomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:59 schreef Tijn het volgende:
Ik heb dit jaar niet eens naar WIDM gekeken trouwens. Voorheen keek ik nog wel eens de eerste paar afleveringen voordat ik weer afhaakte, maar nu is De Mol de enige show die ertoe doet
Maar diegene die na haar zouden zijn gekomen hadden gewoon kunnen zeggen dat ze niet voor de vrijstelling zijn gegaan (dat valt toch niet te controleren als het hokje dicht zit).quote:Op maandag 21 maart 2022 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat Uma niet verwacht had dat zo weinig spelers de vloer is lava zouden halen. En dus toegang kregen tot de klok. Nu was ze echt de enige die het van plan was (en gedaan heeft)
Ja, in seizoen 3 kreeg iedereen een koker die ze niet mochten openen. Zat fotopapier in, dus als het werd geopend, verkleurde dat en was het duidelijk. Ze reden een aantal afleveringen later tegen een andere auto aan en moesten naar de ‘politie’, waar ze werden verhoord. “Je hebt met de kokers gefoefeld.” Toen gingen ze kijken wie de waarheid sprak over of ze wel of niet in de kokers hadden gekeken.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Alles klopte gewoon aan deze aflevering voor mij!
-Het begin met de throwbacks naar alle (reboot)seizoenen met de taart, de kisten, de ketting, de auto met bom. Met de gigantische plottwist bij die laatste. Alleen de autobotsing vond ik zeer vreemd en random. Was dat een verwijzing naar één van de eerste drie seizoenen? Die heb ik (nog) niet gezien.
Och ik denk echt niet dat dat zoveel uitmaakt als je eenmaal in zo’n oud seizoen zit.quote:Op maandag 21 maart 2022 06:53 schreef Pino112 het volgende:
Wel vervelend dat als je oude seizoenen nog zou willen terugkijken omdat je toen nog niet keek, dat nu wel te laat is met al die spoilers.
Jij hebt duidelijk wel iets tegen ‘spoilers’ hequote:Op maandag 21 maart 2022 06:53 schreef Pino112 het volgende:
Wel vervelend dat als je oude seizoenen nog zou willen terugkijken omdat je toen nog niet keek, dat nu wel te laat is met al die spoilers.
Tja het is niet alsof daar geen tijd voor is geweest ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2022 06:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat het programma inhoudelijk altijd vrij sterk is geweest, maar de beeldkwaliteit van de eerste 3 seizoenen is inderdaad niet bepaald HD, nee.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:46 schreef Japepk het volgende:
Ik begreep wel dat de echte 'oude' seizoenen, 1 t/m 3, ook niet echt het terugkijken waard zijn. Alleen in slechte kwaliteit beschikbaar, en sinds de reboot is het programma inhoudelijk ook sterk verbeterd. Plus, door alle verwijzingen door de jaren heen weet je inderdaad al wel wie de Mollen zijn.
Dat is het iig sinds 2019 geweest en nu ‘ie een uur eerder beschikbaar is is dat alleen maar beterquote:Op zondag 20 maart 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spoilers tot 22:00 was de concensus toch dit jaar?
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jou username is wel echt perfect voor aflevering 1 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik moest ook er ook al aan denken, toch leuk om een FOK!ker erbij te hebben in het programmaquote:Op maandag 21 maart 2022 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jou username is wel echt perfect voor aflevering 1 he
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jou username is wel echt perfect voor aflevering 1 he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |