Als Apple-persoon heb ik geen Chromecastquote:Op zondag 20 maart 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik streamde altijd al vanaf een iPad naar de Chromecast via Web Video Cast, ideaal…
Ik ben bi-digitaal…quote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als Apple-persoon heb ik geen Chromecast
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]Geweldig, geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:08 schreef Japepk het volgende:
Wat een heerlijk begin weer! En een toffe groep zo, volgens mij. Een paar echte fanatiekelingen, maar niet op een irritante manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Om kwart over 8 kon je al starten, zo vroeg was het nooit eerder beschikbaarquote:Op zondag 20 maart 2022 22:50 schreef Tijn het volgende:
Zo tof!
Wat stond-ie trouwens al snel onlineIk dacht pas vanaf half 10, maar ik ging om 9 uur alvast even kijken en ja hoor, daar was-ie al! Gelijk aangezet natuurlijk
Wat goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om kwart over 8 kon je al starten, zo vroeg was het nooit eerder beschikbaar
Volgens mij was dat al wel ruim 10 minuten nadat Café De Mol op tv starttequote:Op zondag 20 maart 2022 22:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zullen waarschijnlijk nog 10 minuten moeten wachten.
[..]
Ja, ik dacht het 3e seizoen (of het 2e)...quote:Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Alles klopte gewoon aan deze aflevering voor mij!
-Het begin met de throwbacks naar alle (reboot)seizoenen met de taart, de kisten, de ketting, de auto met bom. Met de gigantische plottwist bij die laatste. Alleen de autobotsing vond ik zeer vreemd en random. Was dat een verwijzing naar één van de eerste drie seizoenen? Die heb ik (nog) niet gezien.
De mensen die zondagavond niet meteen kijken komen ook al jaren niet in dit topic zolang ze nog niet gekeken hebben, is niet te doen als dit topic langer dan 2 uur alleen maar uit spoilers bestaat.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou sommige dingen toch in spoilers plaatsen. Niet iedereen kijkt zondagavond meteen.
Dan moeten die mensen ook het topic maar even niet lezen.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou sommige dingen toch in spoilers plaatsen. Niet iedereen kijkt zondagavond meteen.
Spoilers tot 22:00 was de concensus toch dit jaar?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:37 schreef Moira het volgende:
[..]
De mensen die zondagavond niet meteen kijken komen ook al jaren niet in dit topic zolang ze nog niet gekeken hebben, is niet te doen als dit topic langer dan 2 uur alleen maar uit spoilers bestaat.
(mocht de algemene consensus inmiddels anders zijn hoor ik dat uiteraard graag, maar tot dan val ik terug op de eerdere discussies die we erover gehad hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |