Wat wel kan is dat de mol hier al gekozen is en zelf heeft gekozen wat voor flesje drinken de kandidaten op tafel krijgen? Of het is voor de lol gewoon hun favoriete drankje en 3 van hen hebben geen favoriete drankje?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Geïntrigeerd trouwens door de limonadeflesjes..
Emanuelle heeft een flesje met een kroonkurk erop. Drie kandidaten hebben geen flesje.
Wordt hier een hint gegeven over de finale en de eerste afvaller ?
Ik denk echter dat deze opnames zijn uit de fase van kennismaking, dus dan klopt het niet dat men al een hint geeft naar de finale...
Reminder voor vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
hoop dat ik er aan denk, zondag is echt zo'n dag om het te vergeten
Met VPN issie niet lastig te bekijken maar de geoblock staat er nog wel op iig. En erg nodig is het idd niet, je onthoud de namen toch niet en gaandeweg de eerste afleveringen leer je ze wel kennenquote:Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Die van vorige week is niet echt nodig om lekker te kunnen kijken denk ik? Volgens mij was die wat lastig kijken met VPN enzo?
Wel heel benieuwd en ik hoop echt dat er dusdanige ondertiteling is dat m'n vriendin genoeg kan volgen om het ook leuk te vinden
Gilles volledig verstaan zal voorlopig nog wat lastig worden (hoewel ze altijd meer verstaat dan ik denk), maar dat is gelukkig niet altijd even belangrijk, een korte uitleg van een opdracht kan ik zelf ook wel even geven als het nodig isquote:Op zondag 20 maart 2022 11:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Met VPN issie niet lastig te bekijken maar de geoblock staat er nog wel op iig. En erg nodig is het idd niet, je onthoud de namen toch niet en gaandeweg de eerste afleveringen leer je ze wel kennen
En als ze Gilles kan verstaan zit ze safe, want verder wordt alles ondertiteld!
Ik zal ook wekelijks mezelf eraan proberen te herinneren de link in de topicpointer hieronder te zetten, zodat mensen alleen naar de laatste post/naar beneden hoeven te scrollen en niks hoeven te lezen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwacht hier wel weer een melding als de aflevering online beschikbaar is…
Ik vraag me af of er hier veel mensen gaan zijn die morgen bij NPO gaan kijken versus die straks bij GoPlay gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Op maandagavond publicatie op NPO Start
Ben ook wel benieuwd ja ha haquote:Op zondag 20 maart 2022 18:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er hier veel mensen gaan zijn die morgen bij NPO gaan kijken versus die straks bij GoPlay gaan kijken
We weten natuurlijk niet wanneer iedereen heeft kunnen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:56 schreef Madhouse11 het volgende:
We gaan beginnen. Veel plezier allemaal. Spoilers graag totdat iedereen heeft kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |