Lekker dan als het toch niet zo is. Met die VPN die hier werd genoemd heb ik het wel kunnen zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Moira het volgende:
Ondanks bovenstaande tweet zegt GoPlay blijkbaar ook dit:
[ afbeelding ]
Maar dat maakt ook weinig sense want het is eerder ook op NPO Start geweest terwijl we alsnog gewoon VPN-loos op GoPlay mee konden kijken.
Maar goed hoop ik maar dat Sharon het mis heeft want anders moeten we met z’n allen aan de VPN als je niet X maanden op NPO kunt wachten (en lopen zij ad-inkomsten mis maar ok).
Welke is dat precies? Ik kan er wel een downloaden maar die blijft alleen maar initialiserenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Die maar even proberen dan. Ik betaal gewoon voor NordVPN en zowel VTMGO (voor andere programma's) als GoPlay doen het gewoon niet meer. Hun VPN-block is sterker dan NordVPN ofzo, terwijl dat gewoon een goeie betaalde service is. Vet irritant.
Edit: Urban VPN extension werkt gewoonook voor VTMGO
En mijn dure NordVPN niet
___
Op m'n telefoon werkte t niet, maar op m'n laptop wel met urban VPN extension voor Chrome.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Welke is dat precies? Ik kan er wel een downloaden maar die blijft alleen maar initialiseren
Ik ga toch al om de week in België tanken, heb ik mooi nog een reden om wekelijks naar België te rijden. Lekker op een bankje zitten om een uurtje De Mol te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Moira het volgende:
Ondanks bovenstaande tweet zegt GoPlay blijkbaar ook dit:
[ afbeelding ]
Maar dat maakt ook weinig sense want het is eerder ook op NPO Start geweest terwijl we alsnog gewoon VPN-loos op GoPlay mee konden kijken.
Maar goed hoop ik maar dat Sharon het mis heeft want anders moeten we met z’n allen aan de VPN als je niet X maanden op NPO kunt wachten (en lopen zij ad-inkomsten mis maar ok).
Bij NordVPN doet ie het soms. De eerste server die ik probeerde werkte niet. De tweede Belgische server welquote:Op zondag 13 maart 2022 22:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Die maar even proberen dan. Ik betaal gewoon voor NordVPN en zowel VTMGO (voor andere programma's) als GoPlay doen het gewoon niet meer. Hun VPN-block is sterker dan NordVPN ofzo, terwijl dat gewoon een goeie betaalde service is. Vet irritant.
Edit: Urban VPN extension werkt gewoonook voor VTMGO
En mijn dure NordVPN niet
___
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gratis VPN wordt toch overal enorm afgeraden? Ik durf dat echt niet aan.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon werkte t niet, maar op m'n laptop wel met urban VPN extension voor Chrome.
Bij mij ging het beeld af en toe stilstaan, moest ik even op het balkje klikken en toen deed ie het weer. Beetje irritant.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lekker dan als het toch niet zo is. Met die VPN die hier werd genoemd heb ik het wel kunnen zien.
Maar echt soepel liep de aflevering niet. Geen idee of dat door zo`n VPN komt (ook voor het eerst dat ik zoiets gebruik)
https://chrome.google.com(...)gkofciiegomcon?hl=nlquote:Op maandag 14 maart 2022 14:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Welke is dat precies? Ik kan er wel een downloaden maar die blijft alleen maar initialiseren
Ik normaal ook niet (vandaar dat ik voor Nord betaal, maar de servers die ik daarop probeerde deden het dus niet). Maar die Urban lijkt wel legit en goed beoordeeld op zich (en werkte dus).quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef trui het volgende:
[..]
Een gratis VPN wordt toch overal enorm afgeraden? Ik durf dat echt niet aan.
Hmm klinkt toch alsof ze erop gaan double downen. Ik kan me van eerder ook herinneren dat het niet beschikbaar zou moeten zijn (NPO heeft eerder ook rechten gehad) maar het dan vervolgens alsnog gewoon zonder geoblock te kijken was.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Over de vraag of het nou wel of niet te bekijken is vanuit Nederland:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
(geen idee hoe ze bij 17 maart komen thoughquote:https://www.televizier.nl(...)t-amusement-spelshow
Vanaf 17 maart gaat het nieuwe seizoen van de Vlaamse editie van De Mol van start. En goed nieuws voor alle Nederlandse fans: de uitzendingen zullen namelijk ook via NPO Start beschikbaar komen.
Een woordvoerder bevestigde dit nieuws zojuist aan Showbizznetwork.
NPO Start
Of de kijkers ook direct vanaf de start van de afleveringen kunnen genieten, is vooralsnog onzeker. "Op dit moment is men nog druk in overleg per wanneer de afleveringen op NPO Start te zien zijn. Zij streven ernaar dit zo dicht mogelijk op de Belgische uitzending beschikbaar te maken voor Nederland", aldus de woordvoerder.
Dat was met een ouder seizoen waar ze rechten voor hadden wel zo iigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:34 schreef Tijn het volgende:
Zal je zien, is het straks alleen op NPO Plus
Dat zou ik niet zo erg vinden met NL Zietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:34 schreef Tijn het volgende:
Zal je zien, is het straks alleen op NPO Plus
Ja, dat. Als het binnen 24 uur via NPO te zien is, ga ik dat proberen. Maar anders VPN ik zo België in en kijk ik het op die manier wel, kom nou.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze het binnen 24u van de uitzending doen (maar beter dezelfde avond nog) geef ik het een kans.
Precies dit ja. Ik keek graag reclames voor ze maar dan niet hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat. Als het binnen 24 uur via NPO te zien is, ga ik dat proberen. Maar anders VPN ik zo België in en kijk ik het op die manier wel, kom nou.
Dit ookquote:En goed nieuws voor alle Nederlandse fans: de uitzendingen zullen namelijk ook via NPO Start beschikbaar komen.
Voor de meer casual kijker is dit wel goed nieuws, die gaat eerder op NPO kijken dan op een Vlaamse site.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit ookHoe is dit "goed nieuws"? Nederlanders keken al jaren massaal naar De Mol via vier.be / goplay.be
Vraag me af of het ook meteen erop komt of NPO lekker pas na zomer ermee begint?...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit ookHoe is dit "goed nieuws"? Nederlanders keken al jaren massaal naar De Mol via vier.be / goplay.be
Ja, daar is dus nog niks over bekend. Terwijl het over 5 dagen van start gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook meteen erop komt of NPO lekker pas na zomer ermee begint?...
Voor zover ik heb begrepen kun je die GoPlay-player sowieso niet naar je tv casten (AirPlay is toch ook casten?), maar als je hun player bijvoorbeeld in een Chrome tabblad hebt staan zou je wel die hele browsertab kunnen casten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:04 schreef Pino112 het volgende:
Ach, dan maar de VPN aanslingeren. Hopelijk werkt het AirPlayen met de echte uitzendingen wel mét beeld en niet alleen maar geluid.
Schijtirritant ja. Dikke middelvinger naar de Nederlandse kijkers die Vier/GoPlay al jaren met liefde van extra advertentie-inkomsten voorzien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zeggen 'zo dicht mogelijk erop' maar alles wat langer dan een paar uur duurt (laat staan alles wat langer dan 24 uur duurt) levert al een hoop verlies op aan advertentie-inkomsten door mensen die dan gewoon met VPN gaan kijken omdat die het willen zien zodra het online staat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook meteen erop komt of NPO lekker pas na zomer ermee begint?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |