Hij ging te langzaam voor de kruising.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wtf, gebeurde daar nou bij Kai?
Ze kwamen naast elkaar daar of zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij ging te langzaam voor de kruising.
Ja, hij moest remmen om niet tegen zijn tegenstander te botsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze kwamen naast elkaar daar of zo?
Ik zat een seconde niet op te letten en ineens stond hij strak overeind.
Ja, alleen waren 2 medailles sowieso wel heel logisch geweest nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dus de studio heeft weer eens zitten jinxen door het voor de race al over plek 1, 2, en 3 te hebben.
Ok, zonde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij moest remmen om niet tegen zijn tegenstander te botsen.
Ja, misschien wel, maar dat dien je natuurlijk niet vlak voor de race uit te spreken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, alleen waren 2 medailles sowieso wel heel logisch geweest nog
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.quote:
Iedereen reed hem verbijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was gewoon niet snel genoeg.
Dat is ook zo, dus eigenlijk prima opgelost van hem. Maar had hem graag een medaille zien winnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.
Pech met de tegenstanderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dus eigenlijk prima opgelost van hem. Maar had hem graag een medaille zien winnen.
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.
Datquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.
Dat klinkt toch al een heel stuk mooier.
Het is allemaal de schuld van vdPquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Cee het volgende:
Ben boos, ze hadden ons een-twee-drie beloofd! Schande!
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van vdP
Dan had ie Dubreuil in de weg moeten gaan rijden, zodat hij DQ kreeg en Dubreuil nog een keer mocht, terwijl hij al veel energie had verspeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.
Dat klinkt toch al een heel stuk mooier.
Ben jij niet in rouw dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef blackswangreen het volgende:
Nederland is in rouw, want het ging niet hard genoeg. Haha, wat een volkje toch
Hij heeft nu zijn beste maat aan goud geholpenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan had ie Dubreuil in de weg moeten gaan rijden, zodat hij DQ kreeg en Dubreuil nog een keer mocht, terwijl hij al veel energie had verspeeld![]()
#nationalisme
Maar goed, we zagen van de week al dat het Nederlandse schaatsen geen teamsport is.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Belachelijk, neem die man zijn Nederlanderschap af.
Wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef blackswangreen het volgende:
Nederland is in rouw, want het ging niet hard genoeg. Haha, wat een volkje toch
Laurent was mijn favoriet voor zilver dus ik ben erg content met deze uitslagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Em31 het volgende:
Wel mooi dat onze favorieten voor goud het in ieder geval gelukt is, vind dat anders altijd zo lullig. Misschien wat zilver/brons gemist, maar goed alles altijd winnen kan ook niet.
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Em31 het volgende:
Wel mooi dat onze favorieten voor goud het in ieder geval gelukt is, vind dat anders altijd zo lullig. Misschien wat zilver/brons gemist, maar goed alles altijd winnen kan ook niet.
Ja fantastisch voor hem na de 500 meterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laurent was mijn favoriet voor zilver dus ik ben erg content met deze uitslag
8x dacht ik, morgen nog Irene Schouten als verwachting. Maar inderdaad, dat is de enige waarbij het misschien ook nog goud had kunnen zijn. Misschien was die ook verwacht en die van Ireen Wüst bijv. niet, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedDe enige keer dat we goud echt verprutst hebben is bij de mixed relay ploeg van het shorttrack
Ja, vond ik wel knap hoe hij daar stond.quote:
Ja, inwendig moet hij toch koken. En dan ook nog het genot van Bertje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel knap hoe hij daar stond.
Zo is Verbij altijd. Ook als hij wint trouwensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, inwendig moet hij toch koken. En dan ook nog het genot van Bertje.
De mannen relay was ook niet heel denderend door de coach is als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedDe enige keer dat we goud echt verprutst hebben is bij de mixed relay ploeg van het shorttrack
Hilde your wife, hide your kidsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het valt er hier nu echt goed uit.
[ afbeelding ]
Ik ben ook blij dat we ons hebben voorbereid, Thuisbezorgd bezorgt niet meer vanaf 14:00 uur vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch mooi om te zien hoe mensen zich verschillend op zo'n storm voorbereiden. Nog even snel wat boodschappen gehaald, sta een tas groente, bonen, en wat kaas af te rekenen. Intussen de meneer bij de kassa naast me, twee kaasbroodjes en tien 0.5L tequilabier. Die zal deze storm ook wel doorkomen.
Jaquote:
Dat was nou niet echt een onrealistische uitspraak, gezien de resultaten over de laatste jaren. Laten we nou niet gaan doen alsof dat geen mogelijkheid was geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dus de studio heeft weer eens zitten jinxen door het voor de race al over plek 1, 2, en 3 te hebben.
Alles is tegenwoordig horror....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen is horrorkruising wel erg overdreven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was nou niet echt een onrealistische uitspraak, gezien de resultaten over de laatste jaren. Laten we nou niet gaan doen alsof dat geen mogelijkheid was geweest.
Hierbij verklarend dat ik achter beide posts blijf staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar dat dien je natuurlijk niet vlak voor de race uit te spreken.![]()
Nu ben ik zelf totaal niet van dit soort bijgeloof, maar het is wel altijd fijn om iets/iemand de schuld te kunnen geven natuurlijk.![]()
Was het maar waar, het lijkt wel of elke keer dat ik de tv aanzet er een stomme komediefilm op is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig horror....
Dat is ook een horror om naar te moeten kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het maar waar, het lijkt wel of elke keer dat ik de tv aanzet er een stomme komediefilm op is.
'Reactie Verbij na horrorkruisiging op 1000 meter'.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen is horrorkruising wel erg overdreven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ twitter ]
Ik zou pas na de storm met de boot meegaan.
Ze kan een nieuwe halen bij de action voor 1 euroquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, het eerste item is gesneuveld hier.
De buurvrouw had zo'n lantaarntje buiten staan, was het vergeten binnen te halen, nu is het kapot.
[ afbeelding ]
Rip lantaarntje.
#neverforgetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
De buurvrouw had zo'n lantaarntje buiten staan, was het vergeten binnen te halen, nu is het kapot.
[ afbeelding ]
Rip lantaarntje.
Bye bye windlichtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Rip lantaarntje.
Silke is een kat, toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke vindt chocolate chip cookies lekker
Ik dacht dat katten dit toch ip niet deden, maar honden wel zo onhandig zijn dit juist wel te doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Silke is een kat, toch?
Wel voorzichtig zijn dat ze de chocolade niet opeet dan, daar kunnen ze over het algemeen nogal slecht tegen.
Katten proeven geen zoet en vinden zoete dingen in de regel dus maar weinig aan. Hoe dan ook, chocola is voor veel dieren wel giftig. Voor mensen ook, maar je moet er dusdanig veel van eten dat het praktisch onmogelijk is om een chocoladevergiftiging op te lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat katten dit toch ip niet deden, maar honden wel zo onhandig zijn dit juist wel te doen?
Mijn katten vreten alles op. Per ongeluk chocolade hagel op de grond gekomen en hebben zowel SIlke als Sytse van de grond opgegeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat katten dit toch ip niet deden, maar honden wel zo onhandig zijn dit juist wel te doen?
Meestal zal een kat het niet eten, maar je zal net die ene hebben die het wel doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch helemaal nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef Em31 het volgende:
Daaamn alles piept en kraakt hier nu al en het wordt nog erger
Ik heb 2 van die katten die alles opvretenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal zal een kat het niet eten, maar je zal net die ene hebben die het wel doet.
Hier ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef Em31 het volgende:
Daaamn alles piept en kraakt hier nu al en het wordt nog erger
Zo een heb ik er ook gehad, altijd oppassen met dat soort vuilnisbakjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die katten die alles opvreten
Silke heeft wel door als er een ontwormingspil in haar voer gemengd is, dan wil ze niks etenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ook gehad, altijd oppassen met dat soort vuilnisbakjes.![]()
Mijn laatste kat was juist extreem kieskeurig, ook niet altijd makkelijk.
Onze kat had dat ook eens door een bepaald soort eten en sindsdien eet hij dat eten niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silke heeft wel door als er een ontwormingspil in haar voer gemengd is, dan wil ze niks eten
Storm is ook interessant.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke vindt de storm interessant. Ze zit nu in de vensterbank naar buiten te kijken
Onze kat is aan het slapen op de bank, en als het kraakt of bij een harde windvlaag, kijkt hij af en toe heel knorrig overeind, zo van, wie of wat durft MIJ te storen in Mijn Middagdut.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke vindt de storm interessant. Ze zit nu in de vensterbank naar buiten te kijken
Sytse zit in de mand van de krabpaal en heeft iets van Bwoahquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat is aan het slapen op de bank, en als het kraakt of bij een harde windvlaag, kijkt hij af en toe heel knorrig overeind, zo van, wie of wat durft MIJ te storen in Mijn Middagdut.
Is hij alweer de oude qua eten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat is aan het slapen op de bank, en als het kraakt of bij een harde windvlaag, kijkt hij af en toe heel knorrig overeind, zo van, wie of wat durft MIJ te storen in Mijn Middagdut.
Nou, dan woon jij niet bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:46 schreef Arizona het volgende:
De wind is hier nu trouwens net even gaan liggen en er is zelf een zonnetje waar te nemen.
Jup, gelukkig wel! Eet zijn brokjes nu ook weer als vanouds en drinkt ook weer water. We hebben echt geen idee wat het nu geweest is. Het heeft alles bij elkaar ruim een week geduurd voor hij weer helemaal normaal at.quote:
Aaah, gelukkigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, gelukkig wel! Eet zijn brokjes nu ook weer als vanouds en drinkt ook weer water. We hebben echt geen idee wat het nu geweest is. Het heeft alles bij elkaar ruim een week geduurd voor hij weer helemaal normaal at.
Dit zijn de betere cadeaus. Bij mij ligt nu het tussenschot van het balkon op mijn balkon.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeautje van de buren op het balkon
Die van mij vinden het af en toe ook interessant om naar buiten te kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als je het over een jinx hebtquote:
Bah, sterktequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:33 schreef Em31 het volgende:
Staat hier echt vol op de ramen, nog nooit zo extreem meegemaakt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:33 schreef Em31 het volgende:
Staat hier echt vol op de ramen, nog nooit zo extreem meegemaakt.
Oh dat wist ik niet van het zoet. Zijn er nog meer smaken die zij niet kunnen onderscheiden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Katten proeven geen zoet en vinden zoete dingen in de regel dus maar weinig aan. Hoe dan ook, chocola is voor veel dieren wel giftig. Voor mensen ook, maar je moet er dusdanig veel van eten dat het praktisch onmogelijk is om een chocoladevergiftiging op te lopen
Pure chocola gaat het hardst (want meeste cacao) maar iemand van 80 kilo zou in een keer bijna zes kilo superpure suikerloze chocola moeten eten en ik denk dat niemand dat voor z'n lol gaat doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet van het zoet. Zijn er nog meer smaken die zij niet kunnen onderscheiden?
En dan heeft @:ESF1Gamer net de katten die geen onderscheid maken![]()
En maakt voor vergiftiging bij mensen nog uit welk soort chocola?
Schrikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef Meridiaan het volgende:
Verdorie, ik woon niet eens aan de kust, maar hier is ook al de eerste boom (om)gevallen. Op twee meter van mijn huis
Wowquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Holy shit, scheelde echt niets
Oh jemigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, stond ineens politie voor de deur dat er een boom op mijn auto lag.
Grote monumentale boom, stam van bijna een meter dik. Dikke stuk stopte precies voor mijn auto, alleen de dunne takken van de kruin erop. Heb daar veel geluk mee gehad, kon hem er zo achteruit uitrijden met (vrijwel) geen schade.
Een paar nieuwe ervaringen rijker, voor het eerst hier politie aan de deur en voor het eerst een auto uit een boomtop gereden.
Jeetjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Grote monumentale boom, stam van bijna een meter dik. Dikke stuk stopte precies voor mijn auto, alleen de dunne takken van de kruin erop. Heb daar veel geluk mee gehad, kon hem er zo achteruit uitrijden met (vrijwel) geen schade.
Een paar nieuwe ervaringen rijker, voor het eerst hier politie aan de deur en voor het eerst een auto uit een boomtop gereden.
Nogal. Ik heb een oud huis, plat dak en allemaal bomen er om heen. Het zit niet zo lekker op de bank nu, zeg maar.quote:
Oei, wel even schrikken, gelukkig geen schade.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:05 schreef zorro28 het volgende:
voor iedereen hier, hopelijk blijft alles en iedereen heel.
Wow dat is wel schrikken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh was dat het, wat ik opeens hoorde. Maar ik was net met iets anders bezig dus ik veegde de melding weg, maar daarna was ik 'm kwijt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef H_T het volgende:
NL-Alert dat het noodnummer overbelast is
Ik vind de beste grap vaak al in de kop zitten, waarna de rest van het artikel vaak toch een beetje tegenvalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind De Speld eigenlijk zelden nog leuk
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen NL Alert gekregen![]()
Ik voel me nu heel erg buitengesloten uit mijn eigen land
Heel goed! Die lawaaiige schobbejak moet in de smiezen gehouden worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Arizona het volgende:
De wind trekt hier echt wel aan nu. Het buldert en fluit om het huis.
De kat heeft besloten wakker te worden en vanuit de vensterbank de storm te inspecteren
Hij is nu op een andere vensterbank gaan zitten. Zijn oortjes gaan alle kanten op. Deze gebeurtenis moet vanuit alle hoeken bestudeerd worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel goed! Die lawaaiige schobbejak moet in de smiezen gehouden worden!
Oefquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef ijs_beer het volgende:
Hier zijn al twee dakpannen van t dak af, knijp m nu wel of dat wind nu niet onder de rest kan komen.
Die van mij slapen gewoon doorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is nu op een andere vensterbank gaan zitten. Zijn oortjes gaan alle kanten op. Deze gebeurtenis moet vanuit alle hoeken bestudeerd worden!
(Het waait echt serieus hard hier nu voor binnenlandse begrippen)
Moet je daarvoor ver?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hier wel NL-alert. Vooralsnog gaat mijn borrel vanavond door, tenminste niemand heeft nog aangegeven het niet te zien zitten.
Das schrikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Normaal een kwartier fietsen.quote:
Hmmm.quote:
Dochter heeft ook een borrel, in een stadje verderop. Ik vind het onverantwoord... Het is ook nog maar zeer de vraag of ze er van ons naartoe mag. Ik ben pertinent tegen in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hier wel NL-alert. Vooralsnog gaat mijn borrel vanavond door, tenminste niemand heeft nog aangegeven het niet te zien zitten.
Gemiddeld zal je op de heen- en terugweg op hetzelfde uitkomenquote:
Waar woon jij dan? Is het daar rustigerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Tot nu toe alleen kleine dingen, bij de buren wel zonnepanelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt alles het op zich wel te houden?
Oké, ja die panelen zijn wel heel kwetsbaar met dit weer...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef Em31 het volgende:
To
[..]
Tot nu toe alleen kleine dingen, bij de buren wel zonnepanelen.
Dit vraagt om een foto!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef Arizona het volgende:
De kat is vreselijk opgewonden nu, hij vind het prachtig. Is niet weg te slaan voor de ramen. Ik ging even bij hem kijken bij het raam, hij ging helemaal met een trillend staartje tegen mij aan staan
Oh, ik wilde net even rondje over de Oosterscheldekering rijden om de praalwagen van de carnaval uit te testen. Maar niet doen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef Strani het volgende:
Nee ik vind het nu ook echt onverantwoord om zonder goede reden de weg op te gaan hoor. De hulpdiensten hebben het ook al druk genoeg nu dus hoe meer mensen thuis blijven hoe beter.
In België moet je zelf maar zien wat je doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net even rondje over de Oosterscheldekering rijden om de praalwagen van de carnaval uit te testen. Maar niet doen dan?
De kering is sowieso voor verkeer afgesloten momenteel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net even rondje over de Oosterscheldekering rijden om de praalwagen van de carnaval uit te testen. Maar niet doen dan?
Ja, inderdaad. Oproep om binnen te blijven en niet de weg op te gaan. En waar zijn die verslaggevers....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:21 schreef AgnesGru het volgende:
Trouwens wel stom dat de nieuwszenders hun verslaggevers buiten laten staan
Hij wil niet echtquote:
Wij zijn allemaal weer klaar met eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Strani het volgende:
Oh beginnen jullie opeens allemaal tegelijk te praten.
De eerste is Catalaans, de tweede is Spaans. De Spaanse taal wordt in Spanje zelf aangeduid als Castiliaans omdat in principe alle talen in dit land Spaanse talen zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:22 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani
Wat is het verschil tussen Catala en Castella ?
Als ik het laatste google kom ik steeds op het eerste uit. Maar het is toch duidelijk iets anders.
CATALÀ:
Aquesta cançó és un particular homenatge que Magalí Sare fa a Portugal i a les festes majors, que tan trobem a faltar en aquests temps de pandèmia.
CASTELLÀ:
Esta canción Ee el particular homenaje que la cantante Magalí Sare hace a Portugal y también a las fiestas mayores, que tanto echamos de menos en estos tiempos de pandemia.
Volgens goede Belgische traditie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal weer klaar met eten.
Ik had Indiase dahl keurig op het Nederlandse tijdstip van 6 uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:22 schreef Strani het volgende:
Is het internet uitgevallen of zit heel Nederland gewoon netjes onder een heen en weer zwaaiende keukenlamp aan de boerenkool?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had Indiase dahl keurig op het Nederlandse tijdstip van 6 uur.
Daarentegen zit ik in die 8 cirkel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:31 schreef Arizona het volgende:
Een klein gebiedje in het oosten des lands waar het nog nét wat harder waait dan bij de rest.
Windkracht 9.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat kende ik nog niet, ziet er lekker uit! Is dat met linzen?
Ha die heb ik ook weleens gemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]deze had ik
https://www.google.nl/amp(...)00a3da7a7%3famp=true
Hier krijgt het weer een 10. Meningen verschillen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daarentegen zit ik in die 8 cirkel.
Boh dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]deze had ik
Ik ben nog steeds pertinent tegen, maar om 20:00 kijken we weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef Yesse het volgende:
Hier een update van onze ‘schade’ door grote woei: ons kunstgras is van z’n plek geblazen. Ik heb bij het plaatsen tegen man gezegd dat we het met haringen moesten vastzetten maar dat was niet nodig volgens hem. Ook het inzanden was niet nodig. Er is niks ernstigs mee gebeurd alleen ligt er nu een groot deel in de plantenbak en moesten we de kleinere delen binnenhalen of verzwaren met tegels. Dus ik ben stiekem wel aan het gniffelen dat ik toch gelijk had
Iedereen hier verder nog ok? Is de knoop al doorgehakt voor dochter van @:Arizona ?
Spreek nou gewoon een veto uit joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds pertinent tegen, maar om 20:00 kijken we weer.
Toch nog goed nieuws vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat ook een kerk zomaar een toren dreigt te verliezen
Veel sterkte Fred. Lijkt me erg schrikken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Hier lijkt de storm nu op het hoogtepunt.
Net viel bij ons de (lege) grijze container om. Hopelijk blijft het spektakel daarbij.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws vandaag
Nee sorry![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd al eens willen doen die gif.
Ik blaas nu in een zakje om bij te komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Veel sterkte Fred. Lijkt me erg schrikken.
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Hier lijkt de storm nu op het hoogtepunt.
Net viel bij ons de (lege) grijze container om. Hopelijk blijft het spektakel daarbij.
Ik doe mijn uiterste best.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Spreek nou gewoon een veto uit joh.
quote:
Geen sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Guanabana het volgende:
Hoe gaat het nu trouwens met je buik @:Arizona? En heb je al afspraak voor scan?
Sorry als je er juist niet aan wil denken/over wil praten.
Mwe, stom dat dat zo lang duurt danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen sorry
Gisteren ging het heel goed eigenlijk, nauwelijks pijn. Vandaag had ik weer meer last. Maar met de medicijnen die ik nu heb is het wel vol te houden. Werken heb ik alleen niet meer gedaan.
Ik weet nog steeds niet wanneer ik de echo heb.
Ja, echt irritant. De huisarts had wel gezegd dat het 1-2 weken kon duren voordat de oproep kwam. Ik ben niet spoed genoeg voor eerder onderzoek. Aan de ene kant maar goed ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwe, stom dat dat zo lang duurt dan
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn genoeg opties om langer in eigen huis te blijven wonen.
De technische uitvoering van @Redefine en @Fred_B krijgen dezelfde score.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch helemaal nog niet
Ja, als er matige inkoppertjes gemaakt moeten worden, zijn @Redefine en ik altijd beschikbaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
De technische uitvoering van @:Redefine en @:Fred_B krijgen dezelfde score.
Door de artistieke prestatie van @:Fred_B weet hij net het goud weg te kapen.
Met dank aan @Cee en @Greysquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
om toch in het ESF thema te blijven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met dank aan @:Cee en @:Greys
[ twitter ]
Goed zo. Zit ik eindelijk op het zelfde sociale niveau als een borrelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:03 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben Strani de borrel gecanceld.
Dit is Ellemieke Vermolenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Holy shit, scheelde echt niets
Nee joh, je bent geen watjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:44 schreef Nexum het volgende:
Ik voel me altijd zo'n watje als ik om dit soort dingen ga paniekeren
Ja zeker waar. Ik maak me ook meer zorgen om m'n ma. Die heeft avonddienst en moet zo rond 21:00 terug naar huis. Nu lijkt het hier nog wel mee te vallen allemaal maar ik word echt panisch als ik over omvallende bomen en dakpannen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee joh, je bent geen watje![]()
Iedereen panikeert toch om andere dingen?
Mevrouw Sjors junior is ook de stad in. Ik vind het helemaal niks (hallo Valdispert Nacht Strong), maar hier valt het nog mee, het is een paar minuten naar de stad en ze wordt opgehaald en teruggebracht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds pertinent tegen, maar om 20:00 kijken we weer.
Dan is het helemaal logisch dat je panikeert.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:47 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja zeker waar. Ik maak me ook meer zorgen om m'n ma. Die heeft avonddienst en moet zo rond 21:00 terug naar huis. Nu lijkt het hier nog wel mee te vallen allemaal maar ik word echt panisch als ik over omvallende bomen en dakpannen hoor
Ik vind het heel begrijpelijk dat je je zorgen maaktquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:47 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja zeker waar. Ik maak me ook meer zorgen om m'n ma. Die heeft avonddienst en moet zo rond 21:00 terug naar huis. Nu lijkt het hier nog wel mee te vallen allemaal maar ik word echt panisch als ik over omvallende bomen en dakpannen hoor
Hier lijkt het ergste ook wel voorbij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mevrouw Sjors junior is ook de stad in. Ik vind het helemaal niks (hallo Valdispert Nacht Strong), maar hier valt het nog mee, het is een paar minuten naar de stad en ze wordt opgehaald en teruggebracht.
Lijkt nog wel mee te vallen. Wel dak omgewaaid ergens bij een grote hal ofzo, maar niet bij mij in de buurt iig. Maar ik weet nou niet of het na 20:00 erger of minder erger wordquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dan is het helemaal logisch dat je panikeert.
Is het erg bij jullie?
Precies dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier lijkt het ergste ook wel voorbij.
New Mexico durft het wel aan om haar te brengen en te halen.
Maar ik had liever dat ze gewoon thuisbleven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:06 schreef blackswangreen het volgende:
https://nos.nl/video/2417(...)aar-met-alle-grapjes
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:00 schreef Nexum het volgende:
[..]
Lijkt nog wel mee te vallen. Wel dak omgewaaid ergens bij een grote hal ofzo, maar niet bij mij in de buurt iig. Maar ik weet nou niet of het na 20:00 erger of minder erger word
Welcome to my worldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
Mijn motie is verworpen, ze zijn op pad
Motie van treurnis?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
Motie van wantrouwen indienen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
O die vind ik ook heel lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]deze had ik
O neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
Is het al tijd voor Calm after the Storm? Ik vind het wel weer mooi geweest.
Na het vallen van de boom naast mijn huis vanmiddag is de kat m gesmeerd en die is nog niet terug
Kom terug beestjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
Na het vallen van de boom naast mijn huis vanmiddag is de kat m gesmeerd en die is nog niet terug
O nee, hopelijk is hij snel weer thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
Oh nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
Hoop dat hij inmiddels al terug is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
* kijkt om zich heen voordat het licht uitgaat
Halloo?? Is hier nog iemand?
quote:
Proost!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:35 schreef NailQueen het volgende:
Ah er is nog gezelschap. Rondje allora op mijn kosten!
Ik mag geen namen noemen! Maar het was @Straniquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie heeft er stiekem een foto van mij gemaakt?![]()
Het zal eens niet, bij wie ligt die schavuit eigenlijk niet in de bosjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik mag geen namen noemen! Maar het was @:Strani
DIE SPANJAARD GAAT NU ECHT TE VER!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik mag geen namen noemen! Maar het was @:Strani
Z’n (nu ex-)schoonoudersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zal eens niet, bij wie ligt die schavuit eigenlijk niet in de bosjes?
Dat mag ik hopen.quote:
Ik heb al een paar shots op maar vooruit, ik neem er nog eentje. Wat bied je aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:35 schreef NailQueen het volgende:
Ah er is nog gezelschap. Rondje allora op mijn kosten!
Wait, dronk jij niet niet? Of zit je nu in een fase waarin je niet zozeer meer niet drinkt maar meer niet niet drinkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al een paar shots op maar vooruit, ik neem er nog eentje. Wat bied je aan?
Ik sta mezelf de laatste tijd toe om shotjes te accepteren wanneer mensen ze aanbieden. Maar verder bestel ik zelf nog steeds nooit alcohol.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 03:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wait, dronk jij niet niet? Of zit je nu in een fase waarin je niet zozeer meer niet drinkt maar meer niet niet drinkt?
Ok raar, misschien omdat ze er dan van uitgaan dat je toch niet accepteert en het een lekker goedkoop aanbod is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 03:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta mezelf de laatste tijd toe om shotjes te accepteren wanneer mensen ze aanbieden. Maar verder bestel ik zelf nog steeds nooit alcohol.
Als je bekend staat als iemand die niet drinkt, staan veel mensen er ook op om shotjes aan te bieden. Apart gegeven is dat.
Silke is eindelijk rustigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het waait nog steeds behoorlijk door.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 05:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik hou het wel bij koffie om deze tijd![]()
Niets lekkerder om te drinken als je net wakker bentquote:
Jij was echt vroegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets lekkerder om te drinken als je net wakker bent
Ja slecht geslapen, zat om 3.45 uur al aan de koffiequote:
Ik zou dan om 14 uur al kapot gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja slecht geslapen, zat om 3.45 uur al aan de koffie
Hoe is het gegaan met je dochter?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier lijkt het ergste ook wel voorbij.
New Mexico durft het wel aan om haar te brengen en te halen.
Maar ik had liever dat ze gewoon thuisbleven
Ben gewend aan weinig slaap. Heel af en toe kak ik wel in s'middags. Maar vandaag geen tijd voorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou dan om 14 uur al kapot gaan
Gelukkig veilig thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je dochter?
Echt hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:54 schreef Cee het volgende:
Halve ronde lang Groenewoud ook Schouten noemen.
Ja ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig veilig thuisDe jouwe ook?
Ja, al heb ik haar nog weinig gesproken, ze slaapt nogquote:
Ze krijgt nog een trauma. Wat een pech zegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:14 schreef blackswangreen het volgende:
Nana Takagi, twee keer in de laatste bocht onderuit, in leidende positie... wat een drama-Spelen voor haar.
Verdiend, hij was duidelijk de sterkste. Bergsma trok nog even de sprint voor hem aan (wat rijdt hij altijd dom, voor iemand die een specialist heet te zijn).quote:
Het komt Swings ook toe.quote:
Ja, ik weet niet zo veel van dit onderdeel, maar hij werd eerst op kop gedrongen (kan op zich gebeuren), maar hij ging toen ook nog een gat dichtrijden toen een rode schaatser wilde ontsnappen. Met Swings de topfavoriet gelijk achter hem. Laat hem dat dan op zijn minst doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Verdiend, hij was duidelijk de sterkste. Bergsma trok nog even de sprint voor hem aan (wat rijdt hij altijd dom, voor iemand die een specialist heet te zijn).
En dan ook nog elke keer als Kramer werd teruggepakt helemaal achterin zitten om dan van achterin te gaan aanvallen...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Verdiend, hij was duidelijk de sterkste. Bergsma trok nog even de sprint voor hem aan (wat rijdt hij altijd dom, voor iemand die een specialist heet te zijn).
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |