Hij ging te langzaam voor de kruising.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wtf, gebeurde daar nou bij Kai?
Ze kwamen naast elkaar daar of zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij ging te langzaam voor de kruising.
Ja, hij moest remmen om niet tegen zijn tegenstander te botsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze kwamen naast elkaar daar of zo?
Ik zat een seconde niet op te letten en ineens stond hij strak overeind.
Ja, alleen waren 2 medailles sowieso wel heel logisch geweest nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dus de studio heeft weer eens zitten jinxen door het voor de race al over plek 1, 2, en 3 te hebben.
Ok, zonde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij moest remmen om niet tegen zijn tegenstander te botsen.
Ja, misschien wel, maar dat dien je natuurlijk niet vlak voor de race uit te spreken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, alleen waren 2 medailles sowieso wel heel logisch geweest nog
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.quote:
Iedereen reed hem verbijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was gewoon niet snel genoeg.
Dat is ook zo, dus eigenlijk prima opgelost van hem. Maar had hem graag een medaille zien winnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.
Pech met de tegenstanderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dus eigenlijk prima opgelost van hem. Maar had hem graag een medaille zien winnen.
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.
Datquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.
Dat klinkt toch al een heel stuk mooier.
Het is allemaal de schuld van vdPquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Cee het volgende:
Ben boos, ze hadden ons een-twee-drie beloofd! Schande!
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van vdP
Dan had ie Dubreuil in de weg moeten gaan rijden, zodat hij DQ kreeg en Dubreuil nog een keer mocht, terwijl hij al veel energie had verspeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.
Dat klinkt toch al een heel stuk mooier.
Ben jij niet in rouw dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef blackswangreen het volgende:
Nederland is in rouw, want het ging niet hard genoeg. Haha, wat een volkje toch
Hij heeft nu zijn beste maat aan goud geholpenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan had ie Dubreuil in de weg moeten gaan rijden, zodat hij DQ kreeg en Dubreuil nog een keer mocht, terwijl hij al veel energie had verspeeld![]()
#nationalisme
Maar goed, we zagen van de week al dat het Nederlandse schaatsen geen teamsport is.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Belachelijk, neem die man zijn Nederlanderschap af.
Wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef blackswangreen het volgende:
Nederland is in rouw, want het ging niet hard genoeg. Haha, wat een volkje toch
Laurent was mijn favoriet voor zilver dus ik ben erg content met deze uitslagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Em31 het volgende:
Wel mooi dat onze favorieten voor goud het in ieder geval gelukt is, vind dat anders altijd zo lullig. Misschien wat zilver/brons gemist, maar goed alles altijd winnen kan ook niet.
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Em31 het volgende:
Wel mooi dat onze favorieten voor goud het in ieder geval gelukt is, vind dat anders altijd zo lullig. Misschien wat zilver/brons gemist, maar goed alles altijd winnen kan ook niet.
Ja fantastisch voor hem na de 500 meterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laurent was mijn favoriet voor zilver dus ik ben erg content met deze uitslag
8x dacht ik, morgen nog Irene Schouten als verwachting. Maar inderdaad, dat is de enige waarbij het misschien ook nog goud had kunnen zijn. Misschien was die ook verwacht en die van Ireen Wüst bijv. niet, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedDe enige keer dat we goud echt verprutst hebben is bij de mixed relay ploeg van het shorttrack
Ja, vond ik wel knap hoe hij daar stond.quote:
Ja, inwendig moet hij toch koken. En dan ook nog het genot van Bertje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel knap hoe hij daar stond.
Zo is Verbij altijd. Ook als hij wint trouwensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, inwendig moet hij toch koken. En dan ook nog het genot van Bertje.
De mannen relay was ook niet heel denderend door de coach is als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedDe enige keer dat we goud echt verprutst hebben is bij de mixed relay ploeg van het shorttrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |