Hij ging te langzaam voor de kruising.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wtf, gebeurde daar nou bij Kai?
Ze kwamen naast elkaar daar of zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij ging te langzaam voor de kruising.
Ja, hij moest remmen om niet tegen zijn tegenstander te botsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze kwamen naast elkaar daar of zo?
Ik zat een seconde niet op te letten en ineens stond hij strak overeind.
Ja, alleen waren 2 medailles sowieso wel heel logisch geweest nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dus de studio heeft weer eens zitten jinxen door het voor de race al over plek 1, 2, en 3 te hebben.
Ok, zonde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij moest remmen om niet tegen zijn tegenstander te botsen.
Ja, misschien wel, maar dat dien je natuurlijk niet vlak voor de race uit te spreken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, alleen waren 2 medailles sowieso wel heel logisch geweest nog
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.quote:
Iedereen reed hem verbijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was gewoon niet snel genoeg.
Dat is ook zo, dus eigenlijk prima opgelost van hem. Maar had hem graag een medaille zien winnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.
Pech met de tegenstanderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dus eigenlijk prima opgelost van hem. Maar had hem graag een medaille zien winnen.
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die iets sneller had gereden, had Dubreuil uit de wind achter hem gekruist naar goud.
Datquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.
Dat klinkt toch al een heel stuk mooier.
Het is allemaal de schuld van vdPquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Cee het volgende:
Ben boos, ze hadden ons een-twee-drie beloofd! Schande!
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van vdP
Dan had ie Dubreuil in de weg moeten gaan rijden, zodat hij DQ kreeg en Dubreuil nog een keer mocht, terwijl hij al veel energie had verspeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kai heeft zichzelf opgeofferd voor Nederlands goud.
Dat klinkt toch al een heel stuk mooier.
Ben jij niet in rouw dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef blackswangreen het volgende:
Nederland is in rouw, want het ging niet hard genoeg. Haha, wat een volkje toch
Hij heeft nu zijn beste maat aan goud geholpenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan had ie Dubreuil in de weg moeten gaan rijden, zodat hij DQ kreeg en Dubreuil nog een keer mocht, terwijl hij al veel energie had verspeeld![]()
#nationalisme
Maar goed, we zagen van de week al dat het Nederlandse schaatsen geen teamsport is.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Belachelijk, neem die man zijn Nederlanderschap af.
Wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef blackswangreen het volgende:
Nederland is in rouw, want het ging niet hard genoeg. Haha, wat een volkje toch
Laurent was mijn favoriet voor zilver dus ik ben erg content met deze uitslagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Em31 het volgende:
Wel mooi dat onze favorieten voor goud het in ieder geval gelukt is, vind dat anders altijd zo lullig. Misschien wat zilver/brons gemist, maar goed alles altijd winnen kan ook niet.
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Em31 het volgende:
Wel mooi dat onze favorieten voor goud het in ieder geval gelukt is, vind dat anders altijd zo lullig. Misschien wat zilver/brons gemist, maar goed alles altijd winnen kan ook niet.
Ja fantastisch voor hem na de 500 meterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laurent was mijn favoriet voor zilver dus ik ben erg content met deze uitslag
8x dacht ik, morgen nog Irene Schouten als verwachting. Maar inderdaad, dat is de enige waarbij het misschien ook nog goud had kunnen zijn. Misschien was die ook verwacht en die van Ireen Wüst bijv. niet, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedDe enige keer dat we goud echt verprutst hebben is bij de mixed relay ploeg van het shorttrack
Ja, vond ik wel knap hoe hij daar stond.quote:
Ja, inwendig moet hij toch koken. En dan ook nog het genot van Bertje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel knap hoe hij daar stond.
Zo is Verbij altijd. Ook als hij wint trouwensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, inwendig moet hij toch koken. En dan ook nog het genot van Bertje.
De mannen relay was ook niet heel denderend door de coach is als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er was van te voren 6x goud verwacht toch? We staan nu op 7, dus wat dat betreft doen we het goedDe enige keer dat we goud echt verprutst hebben is bij de mixed relay ploeg van het shorttrack
Hilde your wife, hide your kidsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het valt er hier nu echt goed uit.
[ afbeelding ]
Ik ben ook blij dat we ons hebben voorbereid, Thuisbezorgd bezorgt niet meer vanaf 14:00 uur vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch mooi om te zien hoe mensen zich verschillend op zo'n storm voorbereiden. Nog even snel wat boodschappen gehaald, sta een tas groente, bonen, en wat kaas af te rekenen. Intussen de meneer bij de kassa naast me, twee kaasbroodjes en tien 0.5L tequilabier. Die zal deze storm ook wel doorkomen.
Jaquote:
Dat was nou niet echt een onrealistische uitspraak, gezien de resultaten over de laatste jaren. Laten we nou niet gaan doen alsof dat geen mogelijkheid was geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dus de studio heeft weer eens zitten jinxen door het voor de race al over plek 1, 2, en 3 te hebben.
Alles is tegenwoordig horror....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen is horrorkruising wel erg overdreven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was nou niet echt een onrealistische uitspraak, gezien de resultaten over de laatste jaren. Laten we nou niet gaan doen alsof dat geen mogelijkheid was geweest.
Hierbij verklarend dat ik achter beide posts blijf staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar dat dien je natuurlijk niet vlak voor de race uit te spreken.![]()
Nu ben ik zelf totaal niet van dit soort bijgeloof, maar het is wel altijd fijn om iets/iemand de schuld te kunnen geven natuurlijk.![]()
Was het maar waar, het lijkt wel of elke keer dat ik de tv aanzet er een stomme komediefilm op is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig horror....
Dat is ook een horror om naar te moeten kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het maar waar, het lijkt wel of elke keer dat ik de tv aanzet er een stomme komediefilm op is.
'Reactie Verbij na horrorkruisiging op 1000 meter'.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen is horrorkruising wel erg overdreven
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ twitter ]
Ik zou pas na de storm met de boot meegaan.
Ze kan een nieuwe halen bij de action voor 1 euroquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, het eerste item is gesneuveld hier.
De buurvrouw had zo'n lantaarntje buiten staan, was het vergeten binnen te halen, nu is het kapot.
[ afbeelding ]
Rip lantaarntje.
#neverforgetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
De buurvrouw had zo'n lantaarntje buiten staan, was het vergeten binnen te halen, nu is het kapot.
[ afbeelding ]
Rip lantaarntje.
Bye bye windlichtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Rip lantaarntje.
Silke is een kat, toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke vindt chocolate chip cookies lekker
Ik dacht dat katten dit toch ip niet deden, maar honden wel zo onhandig zijn dit juist wel te doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Silke is een kat, toch?
Wel voorzichtig zijn dat ze de chocolade niet opeet dan, daar kunnen ze over het algemeen nogal slecht tegen.
Katten proeven geen zoet en vinden zoete dingen in de regel dus maar weinig aan. Hoe dan ook, chocola is voor veel dieren wel giftig. Voor mensen ook, maar je moet er dusdanig veel van eten dat het praktisch onmogelijk is om een chocoladevergiftiging op te lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat katten dit toch ip niet deden, maar honden wel zo onhandig zijn dit juist wel te doen?
Mijn katten vreten alles op. Per ongeluk chocolade hagel op de grond gekomen en hebben zowel SIlke als Sytse van de grond opgegeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat katten dit toch ip niet deden, maar honden wel zo onhandig zijn dit juist wel te doen?
Meestal zal een kat het niet eten, maar je zal net die ene hebben die het wel doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch helemaal nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef Em31 het volgende:
Daaamn alles piept en kraakt hier nu al en het wordt nog erger
Ik heb 2 van die katten die alles opvretenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal zal een kat het niet eten, maar je zal net die ene hebben die het wel doet.
Hier ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef Em31 het volgende:
Daaamn alles piept en kraakt hier nu al en het wordt nog erger
Zo een heb ik er ook gehad, altijd oppassen met dat soort vuilnisbakjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die katten die alles opvreten
Silke heeft wel door als er een ontwormingspil in haar voer gemengd is, dan wil ze niks etenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ook gehad, altijd oppassen met dat soort vuilnisbakjes.![]()
Mijn laatste kat was juist extreem kieskeurig, ook niet altijd makkelijk.
Onze kat had dat ook eens door een bepaald soort eten en sindsdien eet hij dat eten niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silke heeft wel door als er een ontwormingspil in haar voer gemengd is, dan wil ze niks eten
Storm is ook interessant.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke vindt de storm interessant. Ze zit nu in de vensterbank naar buiten te kijken
Onze kat is aan het slapen op de bank, en als het kraakt of bij een harde windvlaag, kijkt hij af en toe heel knorrig overeind, zo van, wie of wat durft MIJ te storen in Mijn Middagdut.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke vindt de storm interessant. Ze zit nu in de vensterbank naar buiten te kijken
Sytse zit in de mand van de krabpaal en heeft iets van Bwoahquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat is aan het slapen op de bank, en als het kraakt of bij een harde windvlaag, kijkt hij af en toe heel knorrig overeind, zo van, wie of wat durft MIJ te storen in Mijn Middagdut.
Is hij alweer de oude qua eten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat is aan het slapen op de bank, en als het kraakt of bij een harde windvlaag, kijkt hij af en toe heel knorrig overeind, zo van, wie of wat durft MIJ te storen in Mijn Middagdut.
Nou, dan woon jij niet bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:46 schreef Arizona het volgende:
De wind is hier nu trouwens net even gaan liggen en er is zelf een zonnetje waar te nemen.
Jup, gelukkig wel! Eet zijn brokjes nu ook weer als vanouds en drinkt ook weer water. We hebben echt geen idee wat het nu geweest is. Het heeft alles bij elkaar ruim een week geduurd voor hij weer helemaal normaal at.quote:
Aaah, gelukkigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, gelukkig wel! Eet zijn brokjes nu ook weer als vanouds en drinkt ook weer water. We hebben echt geen idee wat het nu geweest is. Het heeft alles bij elkaar ruim een week geduurd voor hij weer helemaal normaal at.
Dit zijn de betere cadeaus. Bij mij ligt nu het tussenschot van het balkon op mijn balkon.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeautje van de buren op het balkon
Die van mij vinden het af en toe ook interessant om naar buiten te kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als je het over een jinx hebtquote:
Bah, sterktequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:33 schreef Em31 het volgende:
Staat hier echt vol op de ramen, nog nooit zo extreem meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |