Een klont zuurkool geeft weinig geluk, denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel eerst je bord leegeten hč.
Jij kan na je quarantaine geen pasta meer zienquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:16 schreef engine het volgende:
[..]a
[..]
Ik heb vandaag brood met ui, knoflook, kaas en olijfolie geroosterd![]()
En dadelijk nog maar een keer macaroni
Me tooquote:
Oeh lekkerquote:
Zag ze vorig week in de winkel liggen en ineens had ik er zin inquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh lekkerDaar lebber ik in de zomer ook veel van weg
Jij begrijpt mijn 'ok'quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Welk smaakje dan @:mrsloveable ?
Tof plan, jammer dat Prisha dan niet meekan. Die stoppen ze dan zo als attractie in een kabouterpaddenstoel.quote:
Kijk, dit is belangrijke informatie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze dan de rode
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ergste storm is in Groningen en Drenthe las ik
Ėk hoop voor iedereen dat er geen schade valtquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.
Maakt mij ook niet uit, zolang maar geen gewonde of dode vallen door stormquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk. Zeker als ik nergens naar toe hoef.
En dit ook iddquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ėk hoop voor iedereen dat er geen schade valt
Van mij mag ie lekker daar blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik de storm de groetjes doen van je?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van mij mag ie lekker daar blijven.
Mag ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik de storm de groetjes doen van je?
Oeh die ken ik nog niet, waar koop je die? Ziet er wel schattig uitquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze dan de rode
[ afbeelding ]
Poisz, Coop en Plusquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh die ken ik nog niet, waar koop je die? Ziet er wel schattig uit![]()
Ik heb meestal peren- of bosvruchtenijsjes
Ik weet zeker dat je erbovenuit kan komen met je stemquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Hopen dat ie niet te snel hier voorbij raast, want dan hoort ie het niet
Heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Tijdens een storm op zolder een boek lezen.
Thanks! Op zich winkels waar ik nooit kom, al zit tegenover bij mijn kantoor wel een Plusquote:
Windzwoefjes op zolderquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeerlijkOp zolder zijn de windzwoefjes ook het meest hoorbaar
Helaas moet ik morgen werkenEn anders heb ik op zolder nog een broer
Doe je wel voorzichtig op de fietsquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeerlijkOp zolder zijn de windzwoefjes ook het meest hoorbaar
Helaas moet ik morgen werkenEn anders heb ik op zolder nog een broer
Nou heb geen schelle stem hoor, maar ga wel mijn best doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je erbovenuit kan komen met je stem
Daar moest ik heel erg aan wennenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
Liuk ijsjes vind ik ook lekkerDie combi van drop en citroen vind ik verrassend lekker
Alleen heeft Plus die merk niet zag ik op de site, van hun eigenmerk die lijken er ook wel opquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Op zich winkels waar ik nooit kom, al zit tegenover bij mijn kantoor wel een Plus
Citroen+drop ken ik alleen van Aldi en ik vind de drop daarvan vrij slecht eerlijk gezegd. Liuk is dat dan van de normale supermarkt?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
Liuk ijsjes vind ik ook lekkerDie combi van drop en citroen vind ik verrassend lekker
Samen met een badeend.quote:
Je bent een topper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou heb geen schelle stem hoor, maar ga wel mijn best doen
Speciaal voor jouw
Ik verwacht dat Eunice morgen op 3 hoog ook prachtig zal klinkenquote:
Zolang jij er niet in knijpt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als die maar niet hele tijd gaat kwaken
Dat kan ik niet beloven hehequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang jij er niet in knijpt.
Stiekem proberen als ik in slaap ben gevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven hehe
Vond je Shadow and Bones nog wat? En ik ben nu bezig met Colony, bevalt me tot nu toe wel aardig. (ben nu in S2)quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven hehe
Breng mij niet op goeie ideeënquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stiekem proberen als ik in slaap ben gevallen.
Ben er nog mee bezig, kijk ook een andere serie dus een beetje om en om, maar op zich wel een leuke seriequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vond je Shadow and Bones nog wat? En ik ben nu bezig met Colony, bevalt me tot nu toe wel aardig. (ben nu in S2)
Voor FoK! Begrippen had er een paarse tussen moeten zittenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze dan de rode
[ afbeelding ]
Als je op verkeerde plekken knijpt kan het zijn dat je met hoofdpijn wakker wordt en niet veel meer kan herinneren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Breng mij niet op goeie ideeën
Ik heb geen zolderquote:
Sta je voor Colony open? Vind het overigens wel leuk om "oo ja die ken ik van Prison Break / Lost / House M.D /The Mentalist.". 1 van de hoofdrolspelers speelde in House M.D. als Taub en zo blijf ik hem herkennen ondanks dat ie helemaal niet zo heet in Colony.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben er nog mee bezig, kijk ook een andere serie dus een beetje om en om, maar op zich wel een leuke serie
Gewoon Irma bellenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou heb geen schelle stem hoor, maar ga wel mijn best doen
Speciaal voor jouw
Liuk is citroenwaterijs maar het stokje is dropquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Citroen+drop ken ik alleen van Aldi en ik vind de drop daarvan vrij slecht eerlijk gezegd. Liuk is dat dan van de normale supermarkt?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand nog een schep over?
Geld verdien je er niet meequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verdient het een beetje lekker? Vraag ik voor een vriend.
GATVERDAMME!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liuk is citroenwaterijs maar het stokje is drop
ik kijk de herhaling van vanachtquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig op de fiets
Hmmm, gaat even duren voor mijn schuilbunker daarmee klaar isquote:
Lieverd, ontzettende lieverd, dat weeeeet ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liuk is citroenwaterijs maar het stokje is drop
Bijtijds beginnen, planning is alles…quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, gaat even duren voor mijn schuilbunker daarmee klaar is
Moet er iemand een klap? Wil je een lijk begraven?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand nog een schep over?
Beetje laat nu welquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijtijds beginnen, planning is alles…
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moet er iemand een klap? Wil je een lijk begraven?
Wil je ergens een schepje bovenop doen?
Vragen..vragen..vragen..
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pleurisbaan dus. Dan blijf ik wel gewoon straatveger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geld verdien je er niet mee
Ik kom mijn verdriet wel in Utrecht verdrinken.quote:
Oeh, thxquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lukt het hier wel mee?
[ afbeelding ]
Je zit aan de goede kant van het land.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Of hij wil hoop....quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moet er iemand een klap? Wil je een lijk begraven?
Wil je ergens een schepje bovenop doen?
Vragen..vragen..vragen..
Want? Ik zit vrij dicht bij de kustquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit aan de goede kant van het land.
Het is te laat voor hoop, we gaan allemaal doottttttttttttttttttt -- insertpanieksmiley--quote:
Ja... Euhhh pfffquote:
Ik ook, maarquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zit vrij dicht bij de kust
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Jij hebt opgeletquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Want waar gaten zijn is hoop! Las ik ergens op internet of zo.
Als ik MrsL moet geloven is het vooral in Groningen en dat onbelangrijke provincie links ervan waarvan ik de naam vergeten ben waar ze Fries praten. Wij zitten hier goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ik zit vrij dicht bij de kust
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is te laat voor hoop, we gaan allemaal doottttttttttttttttttt -- insertpanieksmiley--
En waarom dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor FoK! Begrippen had er een paarse tussen moeten zitten
Zo dat is wel heftig zeg, dat wil ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je op verkeerde plekken knijpt kan het zijn dat je met hoofdpijn wakker wordt en niet veel meer kan herinneren.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik MrsL moet geloven is het vooral in Groningen en dat onbelangrijke provincie links ervan waarvan ik de naam vergeten ben waar ze Fries praten. Wij zitten hier goed.
Edit: ow het ging om Drenthe. Nou ja... 1 pot nat.
quote:
Al huppelt ie wel gewoon heel ergquote:
Ligt er aan of het leuk genoeg is om t te kijken enzquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sta je voor Colony open? Vind het overigens wel leuk om "oo ja die ken ik van Prison Break / Lost / House M.D /The Mentalist.". 1 van de hoofdrolspelers speelde in House M.D. als Taub en zo blijf ik hem herkennen ondanks dat ie helemaal niet zo heet in Colony.
Ja dat zegt mij wel watquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt paarsgepunte lans je dan niets?
Daar woon je toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Orkaan mogelijk op de wadden ja.
Wauwquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin en ik kwamen deze meneer vandaag tegen:
De grootste bluffers hebben het altijd over een paars gepunte lansquote:
Ja, ook wel zielig. Geen domme vent, maar hij is aan lager wal geraakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Maar ook wel zielig eigenlijk
Ja... Ook om een euro vragen aan het eind zodat hij kan slapen, erg triestquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ook wel zielig. Geen domme vent, maar hij is aan lager wal geraakt.
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De grootste bluffers hebben het altijd over een paars gepunte lans
Legde de link niet zo snel daarmee, ben dat betreft nog wel een newbiequote:
Wie dacht je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja... Ook om een euro vragen aan het eind zodat hij kan slapen, erg triest![]()
Ik dacht trouwens vanmiddag te denken aan iemand waar je het eventueel ook over kon hebben, maar die is het dus niet
Pcies, over onze autos en hoe hard ze kunnen willen jullie niks horen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.
Ze moeten toch ergens over opscheppen
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gatquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, had t nu door omdat Solidas het zei.
Ze moeten toch ergens over opscheppen
Als ik t merk weet, dan kan ik de de rest over die auto wel op Google vindenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pcies, over onze autos en hoe hard ze kunnen willen jullie niks horen.
Hahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gat
Zou op zich niet erg zijn, maar dan wel een andere kant opquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Door die storm is zijn huis verplaatst.
Die van mij 175 dacht ik. Nooit uitgeprobeerd, blok is 1.6 16v.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Mijn auto kan met wind mee net 160 maar in de stad houdt niemand mij bijHelaas kom ik daar nooit.
Moet je tegen @Mrsloveable zeggen, dat is onze windboodschapper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou op zich niet erg zijn, maar dan wel een andere kant op
Morgen uitproberen met wind mee dan, ga je vast heel hardquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die van mij 175 dacht ik. Nooit uitgeprobeerd, blok is 1.6 16v.
Lekker scharenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach ja ... Als ze die wasknijper er af halen, schiet die naar binnen en wordt het een gat
Poef dag Engine blokjequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen uitproberen met wind mee dan, ga je vast heel hard
Hoest bij jou? De wat minder gelukkigen als wat minder ongelukkig?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Over linkjes gesproken, ik heb je 1tje gestuurd in DMquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Legde de link niet zo snel daarmee, ben dat betreft nog wel een newbie
Spanend zegquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over linkjes gesproken, ik heb je 1tje gestuurd in DM
Nee die link leg ik nu wel waarom dat er op zitquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aub niet vragen waarom er een wasknijper op zit.
Hoi,quote:
Ik zal het door geven aan de storm Eunice, maar kan niks beloven en of je huis wel op de juist plek terecht komtquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
ik hoor dat ik bij jou moet zijn om mijn huis te laten verhuizen,
naar het zuid oosten graag
Jij bent toch de storm-mistress ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zal het door geven aan de storm Eunice, maar kan niks beloven en of je huis wel op de juist plek terecht komt
Maar dan moet je maar weer geduldig wachten tot de volgende storm
Ik geef alleen de boodschap door de storm.. en wat hij/zij ermee doet daar heb ik niks over te zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent toch de storm-mistress ?
Wel beter dan gisteren al?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu ligt de wind stil. Oef zeg.
Nog steeds dizzy, vooral als ik ga liggen.
Hey toekomstig buurmanquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
ik hoor dat ik bij jou moet zijn om mijn huis te laten verhuizen,
naar het zuid oosten graag
Mooi zo, dan morgen weer normaal hopelijkquote:
Ik ga het wel zeggen tegen de arts.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, dan morgen weer normaal hopelijk
Veel kijkplezier!quote:
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest bij jou? De wat minder gelukkigen als wat minder ongelukkig?
Fijn om te horen. Silverfox is een taaie. We duimen dat het goed blijft gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
Dan ga ik geen moeite doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat iets voor jou is.
Veel sterkte met afwachting van de nier/bijnier uitslag!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vandaag ct scan gehad voor nier/bijnier. Morgen telefonisch consult voor de uitslag. De spareribs gasn wel goed. Hij wil over 2 weken aan het werk. Ik wacht liever even alle uitslagen af. Ook die van kransslagader.
Verder gaat het top![]()
* Mrsloveable pakt een handvol popcorn en sluipt stiekem weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock popcorn pakt en rustig toekijkt hoe 2 dames elkaar zoenen![]()
Dus het is niet de sport waar je je bedenkingen over hebt maar de coach?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag het kunstschaatsen zitten kijken. Echt mooi en knap wat die meiden laten zien.
Lindsay heel knap gedaan![]()
Maar wat een sport zegDat zou verboden moeten worden.
“Waarom heb je alles zo weggegeven?”
Dat zijn de eerste woorden van Valieva's coach tegen een 15 jarig meisje dat al helemaal gestresst vanwege een dopingrel rond moet schaatsen. Onbegrijpelijk gewoon.
Niks aan het handje hier…quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef drakin het volgende:
Iemand al een windstootje van 140 gehad?
Ik hoorde in Duitsland al 152 km gemeten.quote:
Nee niet alleen over de coach. Dat is de standaard binnen die sport en ja daar heb ik wel een probleem mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus het is niet de sport waar je je bedenkingen over hebt maar de coach?
Das ook zo bij turnen? En wel meer sporten waarbij meisjes betrokken zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet alleen over de coach. Dat is de standaard binnen die sport en ja daar heb ik wel een probleem mee.
Turnen ook ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das ook zo bij turnen? En wel meer sporten waarbij meisjes betrokken zijn.
Ferdy Druijf toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
even gezocht ... NED. voetballer van Rapid Wien
Snelle goal heeft ie gemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
spelt en nederlandse bij rapid wien
Nu welquote:
Ik ga duimen voor een goede uitslag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Verder gaat het top![]()
Goed te horenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Verder gaat het top![]()
Morgen zie ik dat wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef drakin het volgende:
Iemand al een windstootje van 140 gehad?
Die heb ik hier niet in de buurtquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:01 schreef aloa het volgende:
Ik vrees wel dat er flink wat dakpannen eraf gaan morgen...
Een flat kan ook aardig heen en weer gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Flat en het meeste in de omgeving ook ...
Ja weet ik ... woonde vroeger 12 hoog en daar merkte je het wel eens bij storm.. Mijn huidige is 7 hoog en ik zit op 4quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een flat kan ook aardig heen en weer gaan.
Ik gooi wel 1 naar jequote:
Dat zal dan nu wel meevallen. Ik woonde vroeger op de bovenste verdieping van een flat en dat voelde je soms echt wel inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... woonde vroeger 12 hoog en daar merkte je het wel eens bij storm.. Mijn huidige is 7 hoog en ik zit op 4
Wil je ook 1?quote:
Nieuwe olympische sport, dakpannen gooienquote:
misschien kun je er een goofy pizza op bakkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nieuwe olympische sport, dakpannen gooien
Ik ook, en morgen liggen ze benedenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb er genoeg.
Ik bestel wel 1quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien kun je er een goofy pizza op bakken
Morgen tijdens de storm bestellen natuurlijkquote:
Ik ook niet. Ik verwacht eigenlijk nog wel zo'n bericht dat ik thuis kan blijven. Morgenvroeg hopelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Vooralsnog geen mail van mijn werk dat ik morgen thuis mag werken
Dat wordt dakpannen en takken vermijden op weg naar kantoor
Zoals het er nu uitziet op de terugweg pas.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
sadistquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen tijdens de storm bestellen natuurlijk
helm op !!quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
ja?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een songbook van Adele gescoord![]()
Kennen jullie 1 van de nummers die erin staan? De titels zeggen mij niets.
First Love
Best For Last
Chasing Pavements
Cold Shoulder
Crazy For You Daydreamer
Don't You Remember Fool That I Am
He Won't Go
Hiding My Heart Hometown Glory
I Can't Make You Love Me I Found A Boy
I'll Be Waiting
If It Hadn't Been For Love Lovesong
Make You Feel My Love Many Shades Of Black Melt My Heart To Stone My Same
Need You Now
Now And Then
One And Only
Painting Pictures
Right As Rain
Rolling In The Deep Rumour Has It
Set Fire To The Rain Someone Like You
Take It All
Tired
Turning Tables
Water And A Flame
Ik luister nu (voor het eerst) naar Rolling in the deep.
Ik ken er 0quote:
Dude, je leeftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor Domni zijn electronische contact toets verslaving:
Mijn vader de amateur-meteoroloog zei dit ook al. Dat wordt lekker op kantoor blijven hangen met mijn collega's zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet op de terugweg pas.
Zolang het dat is primaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje Fok moe, maar Yeah!!! Alive and kicking!
bedtijd danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij komt toch wel hč?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je de booster gekregen?quote:
Daar ben je weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor Domni zijn electronische contact toets verslaving:
27-2quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De loop neem ik aan, is er al een datum?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Aait abobin dankbaar over haar bol.
Mits geen anomalieën geef ik acte de préséance.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
27-2
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Top!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mits geen anomalieën geef ik acte de préséance.
Er zijn wel een aoibhomalieën aanwezigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mits geen anomalieën geef ik acte de préséance.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
...en weet je... die groeien onder moeilijke omstandigheden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn wel een aoibhomalieën aanwezig
Breng leven danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dood en slap vind ik zo vermoeiend
Daar zijn ook filmpjes van, maar die mogen hier weer nietquote:
Gelukkig alive and kicking.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Let je op de storm?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 05:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, mooie tijd om de werkdag te beginnen....pfff
Nee, dat dan weer niet. Ik zit met een koptelefoon op, dus voor nu hoor ik niets, behalve die zeikerds op mijn oorquote:
Ha ha haquote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik zit met een koptelefoon op, dus voor nu hoor ik niets, behalve die zeikerds op mijn oor
Hullo ende fijne dagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 05:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, mooie tijd om de werkdag te beginnen....pfff
Zorgen, dat jullie Eunice voorblijven... dat zou een Olympisch record moeten opleverenquote:
Duitslandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:05 schreef chufi het volgende:
In Duitsland heet Eunice Zeynep.. Goedemorgen
Jij slaapt nu ook maar weinig zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:05 schreef chufi het volgende:
In Duitsland heet Eunice Zeynep.. Goedemorgen
valt nog wel mee...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij slaapt nu ook maar weinig zeker?
Eunice is nog niet echt geland, hoogtepunt pas vanaf 14:00quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:22 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen!![]()
Nog niks gemerkt van Eunice op de fiets
Morgen Koen!quote:
180 je kan hetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor net dat ik weer QR-codes mag verzenden. Ik ga het denk ik wel iets rustiger aan doen dan woensdag; ik heb mijn stempel wel achtergelaten
Dat gaat tamelijk onmogelijk wordenquote:
yep, is nog rustig nu, en rijden met de auto vind ik tenzij er een boom op me lazert geen probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen Koen!![]()
Jij ook gedwongen de storm door?
Ik hoor net dat je beide handen aan het stuur moet houden..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, is nog rustig nu, en rijden met de auto vind ik tenzij er een boom op me lazert geen probleem
kolere, als dat nu al omlazert zonder EUnice, dan was het een zwak exemplaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon stapte gisteravond naar buiten en vond deze voor de deur
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de rest wel blijft staan vandaag, hij heeft zo'n grote voor zijn raam staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kolere, als dat nu al omlazert zonder EUnice, dan was het een zwak exemplaar
Precies, hij is net zijn moederquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]En die heeft hij ff opzij geduwt want hij mot geen rommel van anderen voor zijn deur zeker?
Eunice komt niet op de fiets.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:22 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen!![]()
Nog niks gemerkt van Eunice op de fiets
Joehoe, wat een opluchtingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensen, De uitslag is positief van Silverfox zijn bijnier.
Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.![]()
![]()
![]()
God, wat ben ik blij. Dat is 1 hindernis... volgende week de volgende.
Dat is heel fijn om te horen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.![]()
![]()
![]()
topquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Ohhhh wat goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Goed te horenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Zo las ik het aanvankelijk ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eunice komt niet op de fiets.
En goedemorgen ☕️
quote:
Geweldig nieuws.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Verstandig, ik ben nu nog op kantoor, maar ga om een uur of 11 naar huis, doe dan even wat boodschappen en kom ook niet meer buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef Chanel5 het volgende:
Man is even polshoogte nemen bij de camping, dan als de sodemieter terug en vanmiddag de deur niet meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |